* knokkels moet even strippen hoorquote:
Broerquote:
Het heeft muzikaal weinig om het lijf, maar Milow is redelijk populair en de soort muziek die hij nu maakt ook. Standaard hitformule en de juiste sound. Moet dus de Top 40 kunnen halen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Milow – Howling at the Moon
[ afbeelding ]
Zou het huilen naar de maan een Top40 plek opleveren, of wordt het janken?
Jij gaat vanaf nu gewoon met ToT mee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wilde net exáct hetzelfde typen!Dikke top jongùh.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wilde net exáct hetzelfde typen!Dikke top jongùh.
Ik zag de ninja edit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef knokkels het volgende:
ik ga voor top.
Maar ja het is milow, dus ik verwacht ergens dat het hard gaat toppen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de Little Dot MK III
Inclusief die speakertjes?
Ik ben wat oververhit, kan gebeurenquote:
En met 10.000 clicks van een fp-pubertje helemaalquote:
Poging tot geil stemmetje in combinatie met kleuter uiterlijk is vette pedo hit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ariana Grande – Into You
[ afbeelding ]
Positieve reviews van wat pop-journalisten, ik ben benieuwd wat jullie vinden
My eyes! My ears!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ariana Grande – Into You
[ afbeelding ]
Fylax vermoordt me als ik FLOP zou zeggen. Maar ook zonder die beweegreden kom ik tot een voorzichtige top. Het nummer is goed geproduceerd en Ariana Grande is tamelijk populair.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ariana Grande – Into You
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax vermoordt me als ik FLOP zou zeggen. Maar ook zonder die beweegreden kom ik tot een voorzichtige top. Het nummer is goed geproduceerd en Ariana Grande is tamelijk populair.
Pfff... Dan moet Fylax eerst langs ons komen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax vermoordt me als ik FLOP zou zeggen. Maar ook zonder die beweegreden kom ik tot een voorzichtige top. Het nummer is goed geproduceerd en Ariana Grande is tamelijk populair.
No worries, die zit mee te lurken!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pfff... Dan moet Fylax eerst langs ons komen hoor
Lelijke pukkel op d'r arm ook!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ariana Grande – Into You
[ afbeelding ]
Fylax is niet zo'n lurker. Die typt gewoon hoi en gaat daarna weer snel naar het volgende topic.quote:
En op d'r nek wang.quote:
Tong 2.0 een beetje?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fylax is niet zo'n lurker. Die typt gewoon hoi en gaat daarna weer snel naar het volgende topic.
Top.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Alvaro Soler – Sofia
[ afbeelding ]
Wordt Sofia de spaanstalige zomerhit van 2016 of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |