En terecht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vat het op als een condoleance.
* Elfletterig zet het volume even op 1 procent en loopt naar de keuken om eten te maken
Een unanieme Top van just me, knokkels, ddm, ToT en Luckyquote:Op woensdag 13 april 2016 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, senti tekst & gribus riedel = hit.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Diggy Dex – Morgen komt het goed
[..]
Een unanieme Top van just me, knokkels, ddm, ToT en Lucky
Helaas, helaas, geflopt
En MadMaster was de enige die het correct hadquote:
Ahum, Lucky en Spezza dachten een top te horen maarquote:
Noop, het was toch irritant genoegquote:Op woensdag 13 april 2016 20:22 schreef Watertornado het volgende:
Dit is té irritant om een flop te zijn: top dus.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
[..]
Helaas, helaas, geflopt
Het is een geweldige sound voor zo'n kleine uitvoering, maar wat ik niet hoorde in die zaak, is dat er constant een ventilator mee staat te draaien. Als je het geluid zacht hebt staan is het behoorlijk irritant. Oplossing is dus altijd hard zetten.quote:
Absoluut 100% mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Raar hè? Deze plaat van Diggy Dex is toch echt vele, vele malen beter dan die meuk van Broederliefde.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een geweldige sound voor zo'n kleine uitvoering, maar wat ik niet hoorde in die zaak, is dat er constant een ventilator mee staat te draaien. Als je het geluid zacht hebt staan is het behoorlijk irritant. Oplossing is dus altijd hard zetten.
Het begon op dit punt een beetje op te vallen dat het expres was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
[..]
Helaas, helaas, geflopt
Een unanieme Top van Lucky, ToT, just me, DDM en Knokkels. Tssss, Jess Glynn is inderdaad niet ver gekomen maar geflopt.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Top ( en ik vind het schijtirritant)
Zullen je buren bij een Voute show leuk vindenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een geweldige sound voor zo'n kleine uitvoering, maar wat ik niet hoorde in die zaak, is dat er constant een ventilator mee staat te draaien. Als je het geluid zacht hebt staan is het behoorlijk irritant. Oplossing is dus altijd hard zetten.
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Wow, oude Rihanna stijl, zal wel een knaller worden!
Rihanna….. gefloptquote:Op woensdag 13 april 2016 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mja, moeilijk. Ze is mateloos populair, maar hier krijg je spontaan het zuur van. Toch flop.
Nee, geen Top just me, DDM en Lucky, maar een Flop zoals ToT en Knokkels wél voorspeld haddenquote:
Uh, mogguh Knokkelsquote:
Die leren er uiteindelijk mee levenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zullen je buren bij een Voute show leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |