quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Dt schlt nmlk wl cht mllscndn hr. Dnkn z dn.![]()
Maar dan wel vergeten dat je het in je hoofd moet omzetten, wat juist éxtra tijd kost![]()
Silly youth
Topquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Probz – Fine Ass Mess
[ afbeelding ]
Fijne kont Mess? Zou Mess daarmee in de Top40 kunnen komen?
Je vond Gerard niet een topper?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Melting het volgende:
* Melting nog steeds in afwachting van het goede nummer.
quote:
eerst de trouwjurk en dan het topjequote:
Pfffff.... wat een lastige, dit. Mr. Probz heeft een bewezen populariteit, maar ik vind dit nummer niet catchy en het heeft ook niet echt appeal. Laat ik maar eens een voorzichtige flop noteren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee, ik geloof echt niet in een beter volgend album, óf het roer gaat volledig om.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze over haar hoogtepunt heen is. Ze is vrij jong. Het kan best dat haar volgende album weer stukken beter is. Maar "25" zit bij mij nog in het folie.... Dat zegt eigenlijk alles wel.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Of ja... de plaat scoort wel, maar het is geen topper.![]()
En Vout schudt hier langs me ook
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan heb ik alleen nog maar Anouk voor jou in de aanbieding
Flop, zanik, jank ende zeur nummer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Grote kansquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
Anouk – Wanna Little Something
[ afbeelding ]
Ze wil vast weer in de Top40 komenToch?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Alimentatie is niet aangekomen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Soms is het 4e album het beste album dat artiesten maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik geloof echt niet in een beter volgend album, óf het roer gaat volledig om.
Nee joh. Hóór dan. Melodieloos, vibrato huilstem en geblèr in één lange saaie toon. Absoluut flop.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Wie niet? Maar dan moet je wel een beter nummer maken. Ik heb hier een beetje hetzelfde als bij Mr Probz. Het klinkt gewoon niet catchy; ik hoor geen hit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie niet? Maar dan moet je wel een beter nummer maken. Ik heb hier een beetje hetzelfde als bij Mr Probz. Het klinkt gewoon niet catchy; ik hoor geen hit.
FLOP
Diequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Jonna Fraser ft. Broederliefde - Do or Die
[ afbeelding ]
Ja, OK, dan..... Do or Die?
Ik onthoud me gewoon van stemming.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Dat magquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik onthoud me gewoon van stemming.
Dit is nu al het meest wanstaltige nummer van dit jaar. Top dus.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel een top worden vanwege Broederliefde, die een prijs hebben gewonnen om de een of andere reden ..quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is nu al het meest wanstaltige nummer van dit jaar. Top dus.
Zet bij nader inzien maar een flop voor mij neer. Ook al heb ik dan geen gelijk, het voelt gewoon goed om dit nummer te noemen wat het is, namelijk eenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zet bij nader inzien maar een flop voor mij neer. Ook al heb ik dan geen gelijk, het voelt gewoon goed om dit nummer te noemen wat het is, namelijk een
FLOP
FLOPquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Polska & Teske – Samen
[ afbeelding ]
Samen de Top40 in, of loopt het op een scheiding uit?
Je dóet het erom.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dat deze "muzikale" hype en het bijbehorende zwakzinnige geneuzel maar snel voorbij mag zijn.
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Polska & Teske – Samen
[ afbeelding ]
Samen de Top40 in, of loopt het op een scheiding uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |