SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:05 schreef Thezappa het volgende:
MUZ / ow shit ik was de laaste op radio live nog wat
quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:07 schreef knokkels het volgende:
Dit nummer is opgenomen bij Gup in zijn vissekom
Die Acid deed de das om.quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:07 schreef knokkels het volgende:
Dit nummer is opgenomen bij Gup in zijn vissekom
wat is acid eigelijlkldfglllllglgllllllllllllllllll?quote:
lsdquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat is acid eigelijlkldfglllllglgllllllllllllllllll?
ben je al zo oudquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je de Bad Brains al gevonden?
Ja, die was niet blijquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoorde een paar minuten geleden een meneer die heel erg boos was.
is wel old skool punk..quote:
Tepelturenquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is wel old skool punk..
ik heb een hekel aan punk..hc nog net
dit was mijn jeugd
1991 verbaas me er nog steeds over..quote:
jonkiequote:Op woensdag 8 juni 2016 01:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
1991 verbaas me er nog steeds over..
ik kom 1984 ..zooo goed
Klinkt best okee inderdaadquote:
Eind jaren 70 was ik echte punker incl kraken enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is wel old skool punk..
ik heb een hekel aan punk..hc nog net
dit was mijn jeugd
Daarom beproef ik mijn geluk ook als online DJ hequote:Op woensdag 8 juni 2016 01:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jij hebt ook een kop als een baksteen
gvd is idd in jou straatje...oude industrialquote:
oeh, nu leg ik de link inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
gvd is idd in jou straatje...oude industrial
Persoonlijke connectie mee.. Toen ze Touch In The Dark uitbrachten, was ik de eerste die die draaide. Beat KinkFM to itquote:
Alstuquote:
SLaap lekker Elfquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:32 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat de Radio 49-stream verruilen voor nieuwe muziek op Spotify.
Welterusten allemaal en tot de volgende keer.
Groeten terugquote:
Doe dat dan maar ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Groeten vanuit mijn bed, ik kan vanochtend een beetje rustig aan doen
kledinkasten zijn bijna leeg, volgende week de losse dingetjes her en der nog uitzoeken en dan in de paar dagen voor de verhuizing de laatste inhoud van de keukenkastjes. Nu nog een extra lading bananendozen regelen, ik kom toch net een paar dozen tekort, maar daar heb ik mijn schoonmoeder voor, die komt toch elke dag bij Albert Heijnquote:
Ik weet nu zeker, ik ga niet verhuizenquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kledinkasten zijn bijna leeg, volgende week de losse dingetjes her en der nog uitzoeken en dan in de paar dagen voor de verhuizing de laatste inhoud van de keukenkastjes. Nu nog een extra lading bananendozen regelen, ik kom toch net een paar dozen tekort, maar daar heb ik mijn schoonmoeder voor, die komt toch elke dag bij Albert Heijn
ik doe het ook nooit meer. En tzt regelt de puber het maar allemaal mooi zelf als ze op zichzelf gaat wonen, ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 8 juni 2016 11:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet nu zeker, ik ga niet verhuizen
Ik spreek je tegen die tijd nog welquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe het ook nooit meer. En tzt regelt de puber het maar allemaal mooi zelf als ze op zichzelf gaat wonen, ik doe er niet aan mee
ze is al heel zelfstandig. We zijn nu bezig om haar klaar te stomen voor studiefinanciering, aanvragen zorgverzekering en zorgtoeslag en inschrijven bij woningbouwvereniging etc, ze is tenslotte al bijna 18. Niet alles tegelijk, stapje voor stapje en ze heeft al een boekje van het Nibud gekregen om dingen na te lezen.quote:
Dooreten dan maar en alle schoonmoeders zijn dozen...quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu nog een extra lading bananendozen regelen, ik kom toch net een paar dozen tekort, maar daar heb ik mijn schoonmoeder voor...
Ja de groeten en zulks. Laat even weten als je bestelling gearriveerd is en wat je/jullie er van vindenquote:
quote:Bezorgmoment
Vandaag 8 juni
12:30 - 14:30 uur
Tussen nu en half drie, Geralt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja de groeten en zulks. Laat even weten als je bestelling gearriveerd is en wat je/jullie er van vinden
Certificaat is onderweg hier naar toe en wordt dan ondertekend en komt ook jullie kant op.
PS: jullie hebben nr 2; gelimiteerde oplage van maximaal 9 stuks in totaal. Meer kunnen er ook niet gemaakt worden, want dat doet Re-Art niet bij gelimiteerde oplages
quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist. Ga stiekem een huisje tekenen.
Geen dank. Veel plezier ervan gewenstquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie hebben het trouwens vanaf het begin tot het eind fantastisch aangepakt. Bedankt daarvoor.
quote:- We praten hier over Radio 49.
- Kletsen mag, maar blijf een beetje bij het onderwerp.
- Laten we niet verzanden in oeverloze slowchat.
Ik heb niet getypt, ik heb gekopieerd, geplakt en geknipoogd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Typte hij en ging verder over Sinterklaas, vliegtuigen, drank en verhuizingen.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet getypt, ik heb gekopieerd, geplakt en geknipoogd.
Godverd*mme...![]()
[ afbeelding ]
Dit is ook net een fraai aquarium, je blijft er naar kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb elke keer weer tranen op mijn wangen van het lachen als ik dit zie...
Dat had ik met dat filmpje van die demonstrante die met een ballon op de helm van een agent slaat, waarna hij een tikkie terug geeft en haar ballon knapt, ook steeds...quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is ook net een fraai aquarium, je blijft er naar kijken.
Sorry, something went wrong.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik met dat filmpje van die demonstrante die met een ballon op de helm van een agent slaat, waarna hij een tikkie terug geeft en haar ballon knapt, ook steeds...
https://www.facebook.com/(...)4883516/?pnref=story
Hmmm, ik zie 'm her wel gewoon:quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sorry, something went wrong.
We're working on getting this fixed as soon as we can.
Binnen en perfect. De kleuren zijn levendiger dan op de foto. Moet in het chassis boren, zie ik.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie 'm her wel gewoon:
Hahahahaha!! Prachtig, met 1 tikkie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie 'm her wel gewoon:
Niet in het chassis boren gek; gewoon 2 nagels in de muur vegen horizontaal en de rand erop leggen!!!quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Binnen en perfect. De kleuren zijn levendiger dan op de foto. Moet in het chassis boren, zie ik.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:23 schreef Melting het volgende:
[..]Goedemiddag.
Ik ben er weg van..... Iron Maiden, here I come.
Tot morgen.
Howdo, Paroquote:
Lekker hoor, beetje geschilderd, nu lekker eten.. En ik stop vandaag met schilderenquote:
Ik heb mijn mond volquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan wel even een klein uurtje de stilte doorbreken, daarna krijg ik bezoek...
Als ik dat op dit tijdstip doe luister jij toch niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan wel even een klein uurtje de stilte doorbreken, daarna krijg ik bezoek...
Want?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik dat op dit tijdstip doe luister jij toch niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:53 schreef MadMaster het volgende:
* knokkels legt zijn oor te luisterenquote:
Er bij gaan liggen is niet zinvol, staan moet je...quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels legt zijn oor te luisteren
Dat mag, ik heb dit ook nog nooit gedraaid hier...quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ieder zn ding, dit is de mijne danweer niet
niet lekker tegen de speakers aan liggen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er bij gaan liggen is niet zinvol, staan moet je...
Ik denk dat je straks ook geen oren meer over hebt...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
niet lekker tegen de speakers aan liggen?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je straks ook geen oren meer over hebt...
Gewoon even niet nadenken, doe ik nu ook niet...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan niet nadenken bij zulke muziek, dus ik tune helaas uit
Die was toch overleden, dacht ik?quote:
Nope, John B. Wells.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die was toch overleden, dacht ik?![]()
Maar ja, die is zeker duur
Ah ja, ik kan de naam even niet voor me halen maar het was niet die naamquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, John B. Wells.
Alive & Kicking...
Via de mannen van ID&T...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah ja, ik kan de naam even niet voor me halen maar het was niet die naam![]()
Hoe ken je hem dan?
ik moet wel, overleg met de timmermanquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon even niet nadenken, doe ik nu ook niet...
OK, dan mag het.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet wel, overleg met de timmerman
Je zit wel goed in het wereldjequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef MadMaster het volgende:
DJ Ghost - The First Rebirth (I Love Techno Mix)
Het was zo stil hier, dus dan maar even wat herrie...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef MaryMouse het volgende:
Zo zeg, niet echt wakker wordt muziek, maar evengoed
'n avond
Môgge Muisquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:14 schreef MaryMouse het volgende:
Zo zeg, niet echt wakker wordt muziek, maar evengoed
'n avond
Prima hoor, ik luisterquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was zo stil hier, dus dan maar even wat herrie...
Oei, als dat maar gewaardeerd wordt door de laat inschalende volgers..quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Prima hoor, ik luister
En ben aan het kijken of ik een kwartier eerder met een ietwat verlengde Top of Flop kan beginnen
ik roep op voorhand bij alles wel flop. Vorige uitzending heb ik geen seconde geluisterd, maar wel bij ieder nummer mijn mening gegeven aan de hand van de info in het topic.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, als dat maar gewaardeerd wordt door de laat inschalende volgers..
Het echte top of flop gedeelte zal hooguit 4 minuten eerder beginnen dan geplandquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, als dat maar gewaardeerd wordt door de laat inschalende volgers..
Alleen de pingeltjes...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]The Jones & Stephenson is strong in this one
Twee Nederlandse DJ´s draaiden dit in Spanje op het strand ´s avonds voor een mannetje-vrouwtje of 100. Dat was wel gaaf, zo in het halfdonker.quote:
Net als alle andere genres, sommige nummers zijn leuk, sommige wat minderquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee Nederlandse DJ´s draaiden dit in Spanje op het strand ´s avonds voor een mannetje-vrouwtje of 100. Dat was wel gaaf, zo in het halfdonker.
Dus ben ik ook maar eens in deze hoek gaan zoeken, ik heb dit nog nooit gedraaid.
Los van wat aparte tracks...
Moeilijkheidsgraadje omhoogquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik mix nu live platen die ik nog nooit gehoord heb, ook wel eens apart...
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Next: Degos & Re-Done - Madness
Vond ik wel toepasselijk...
Ik las Organ Mix ...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Om het zo af te leren: Rebourne & Omegatypez - Melodic Madness (Original Mix)
Witch Doctor van Armand van Helden...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef knokkels het volgende:
Dank voor de deuntjes.. En waar ken ik dat sirenesample nou van
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit gaat de geschiedenis in als DE flop der floppers.
Just me, Spijkerbroek, Melting, Broertje, Symphonic en ToT dachten en gokten goed met Elfletterig mee.MadMaster en Lucky, binnen komen op de 29e plaats in de Top40 is niet echt floppen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Coldplay brengt bij vlagen prachtige nummers uit, zoals Atlas. Op hun nieuwste album is helaas weinig bijzonders te vinden. Toch is Coldplay zo groot en populair dat deze single de hitlijst wel haalt. Lijkt me zo. Denk ik. Gok ik.
TOP dus.
Broertjequote:
Ik stond in de keuken zeker toen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
Coldplay – Up&Up
[..]
[..]
Just me, Spijkerbroek, Melting, Broertje, Symphonic en ToT dachten en gokten goed met Elfletterig mee.MadMaster en Lucky, binnen komen op de 29e plaats in de Top40 is niet echt floppen hoor
Broertjequote:
Sorry, sorry, maar ik dacht toch dat het eens moest floppen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:45 schreef MaryMouse het volgende:
Coldplay – Up&Up
[..]
[..]
Just me, Spijkerbroek, Melting, Broertje, Symphonic en ToT dachten en gokten goed met Elfletterig mee.MadMaster en Lucky, binnen komen op de 29e plaats in de Top40 is niet echt floppen hoor
Veel plezierquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, sorry, maar ik dacht toch dat het eens moest floppen.
Ik ga zo het bezoek welkom heten, wellicht tot later nog even!
Enne. allemaal flop maar weer...
quote:
He Luckyquote:
Ik hoorde Gup er net even doorheen komen, een of ander cockney sounding dance nummerquote:
quote:
Helaas voor Raf, Elf, ToT en Spijkerbroek, het is zoals MadMaster, Lucky, Melting, Knokkels en Annagh voorspelden gefloptquote:Op woensdag 27 april 2016 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit schijnt getipt te worden als één van de grote zomerhits. Of het dat ook wordt, weet ik niet. Maar de Top 40 haalt -ie vast wel. TOP dus.
Luckyquote:
Elluf!quote:
Joh.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Pitbull ft. Enrique Iglesias – Messin’ Around
[..]
[..]
Helaas voor Raf, Elf, ToT en Spijkerbroek, het is zoals MadMaster, Lucky, Melting, Knokkels en Annagh voorspelden geflopt
Dat water is wel heel nat hequote:
Dat was een gelukstreffer voor jequote:
Mijn muis regelt dat gewoon.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wist niet dat Top of Flop al om 19:45 uur begon
* Elfletterig heeft vanmiddag nog op Radio49.nl gekeken en zou zweren dat er 20:00 uur stond
retroactieve vertraging. Ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft vanmiddag nog op Radio49.nl gekeken en zou zweren dat er 20:00 uur stond
Mijn muis kan dat nietquote:
MadMaster draaide maar tot 19:45, ik heb wat nummers vóór de echte Top of Flop geproptquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, bedankt voor de lokquote danquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MadMaster draaide maar tot 19:45, ik heb wat nummers vóór de echte Top of Flop gepropt
Gooi er wel een rem op. Of een ankertje.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jouw muis / Muis* was gewoon niet meer te stoppen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zet bij nader inzien maar een flop voor mij neer. Ook al heb ik dan geen gelijk, het voelt gewoon goed om dit nummer te noemen wat het is, namelijk een
FLOP
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is nu al het meest wanstaltige nummer van dit jaar. Top dus.
Joh.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
binnen op nr 34![]()
[b]Jonna Fraser ft. Broederliefde - Do or Die[b]
[..]
[..]
[..]proficiat Lucky en Knokkels
ToT, broertje en Elf, jammer, maar helaas geen flop
Eyy ik was er alquote:
geeft niksquote:
Ik had ZO graag gewild dat deze KEIHARD was geflopt hequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
binnen op nr 34![]()
[b]Jonna Fraser ft. Broederliefde - Do or Die[b]
[..]
[..]
[..]proficiat Lucky en Knokkels
ToT, broertje en Elf, jammer, maar helaas geen flop
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had ZO graag gewild dat deze KEIHARD was geflopt he
Gup probeerde ons te behoeden voor datgene dat nu uit de speakers schalt, bij mensen die hun volume niet tijdelijk op 1% hebben gezet.quote:
Timing van Gup staat wat heftig afgesteld misschien? Mjah, vreemd, dat zekerquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie aan mijn kant helemaal geen disconnect melding of zo
Je begrijpt nu waarom ik dit nummer oorspronkelijk niet had willen draaien?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup probeerde ons te behoeden voor datgene dat nu uit de speakers schalt, bij mensen die hun volume niet tijdelijk op 1% hebben gezet.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gup probeerde ons te behoeden voor datgene dat nu uit de speakers schalt, bij mensen die hun volume niet tijdelijk op 1% hebben gezet.
Zover ik weet is er niets aan de Gup/steamserver kant gewijzigd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Timing van Gup staat wat heftig afgesteld misschien? Mjah, vreemd, dat zeker
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoorde dit generieke nummer vorige week.... - wellicht leuk als jouw land meedoet aan het EK Voetbal. Maar Oranje is niet van de partij. Dus leeft het EK hier niet. En dit nummer dus ook niet. Niemand zit hier op te wachten.
FLOP![]()
Naschrift: het is nog irritant ook, trouwens
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top, want alle 'kekke' 2016 sounds zijn erin verwerkt. Wat een schijtnummer, btw.
Ik zou me persoonlijk gewoon richten op het draaien van muziek.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je begrijpt nu waarom ik dit nummer oorspronkelijk niet had willen draaien?
Echt? Staat het in de hitlijst? Daar sta ik echt van te kijken...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:59 schreef MaryMouse het volgende:
David Guetta ft. Zara Larsson – This one’s for You
[..]
[..]
[ afbeelding ] ToT; Melting, Knokkels en Lucky [ afbeelding ]
Piet, Elf en Broertje hebben de bal gemist
vanaf nu alleen maar Toppersquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou me persoonlijk gewoon richten op het draaien van muziek.
24e plaats nuquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt? Staat het in de hitlijst? Daar sta ik echt van te kijken...
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:00 schreef Sfeermaker het volgende:
oké dan, tijd voor een uurke edm-top40![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:00 schreef Sfeermaker het volgende:
oké dan, tijd voor een uurke edm-top40![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat breng je in de herfst of winter uit. Naja, eigenlijk helemaal nooit.Flop.
Top voor Melting, just me, Symphonic, PaRo, Knokkels, Spijkerbroek, ToT en broertje *pling*quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
pling blablahblah
pling blahblahbla
pling blablablah
pling....
Top.
Mad, Raf en ToT hebben het goed gemaakt. Annagh, Spijkerbroek, Elf, Melting en Knokkels hebben wat goed te makenquote:Op woensdag 27 april 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
Hmmmm moeilijk, maar er zit gewoon werkelijk NIKS in dit nummer. dus ik ga voor Flop, ongeacht hoeveel plays die lui op Spotify hebben.
quote:
Whehe sorry Annagh, Lucky en ToT maar Kan Ye kon nietquote:
quote:
Noop Birdy is helemaal niet over de sloot gekomen. Spijkerbroek, Lucky, Melting en Raffie zagen dat. ToT, Mad, Knokkels, Elf en Annagh volgende keer beterquote:Op woensdag 27 april 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met de hakken over de slot, dankzij het catchy refrein. Een nipte TOP dus.
Olivia, Make......... Up........... Your .................... Mind.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Gnash ft. Olivia O’Brien – I hate U, I love U
[..]
[..]
Top voor Melting, just me, Symphonic, PaRo, Knokkels, Spijkerbroek, ToT en broertje *pling*
Flop voor Mad, Lucky en Elf *blahblahblah*
Mwah, kon erger hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
Rampzalig weekje weer, qua voorspelkunsten
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie de tags op de website ook niet meer updaten
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Noop Birdy is helemaal niet over de sloot gekomen.
quote:
Piet, ToT, Broertje, Melting, Knokkels, Elf, just me, en DDM dit was uiteraard een inkoppertje. Luckyquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, ze is over haar hoogtepunt heen. Muzikaal gezien.
Uh, je hebt gelijkquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Flop! Oh wacht bass inclusief gejank. Ja hit.
quote:
De meningen waren verdeeld maar er is nu eindelijk een antwoord op de prangende vraag ‘Top of Flop? ‘quote:Op woensdag 27 april 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Albanese bonbonnetjes zijn vast lekker, maar dit nummer is een stuk minder. Het grenst aan irritant. In dit genre is veel betere muziek voorhanden. Daarom dus een FLOP.
quote:
Knokkelsquote:Op woensdag 27 april 2016 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geloof ik niet in met zo'n intro en die geit er achteraan. Het begin klonk als een halfie in een achtbaan. Flop.
Dus dit is hoe het klinkt als Adele Lorde een nummer laat schrijven?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
Adele – Send my Love (to your new Lover)
[..]
[..]
Piet, ToT, Broertje, Melting, Knokkels, Elf, just me, en DDM dit was uiteraard een inkoppertje. Lucky
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Skyradiogezeik, zal wel een hit worden, ik kan er niet naar luisteren
Ik ben blij dat ik nooit naar Skyradio luister, maar DDM, Knokkels en broertje doen dat blijkbaar welquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pfffff.... wat een lastige, dit. Mr. Probz heeft een bewezen populariteit, maar ik vind dit nummer niet catchy en het heeft ook niet echt appeal. Laat ik maar eens een voorzichtige flop noteren.
FLOP
Wat was ik denkende?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Era Istrefi – Bon Bon
[..]
[..]
[..]
De meningen waren verdeeld maar er is nu eindelijk een antwoord op de prangende vraag ‘Top of Flop? ‘
De Flop—zeggers MadMaster, Spijkerbroer, Raffie en Elf hadden gelijk; Lucky, Annagh, Melting en ToT kunnen beter bonbonnetjes gaan eten
Alex Vargas – Shackled Up
[..]
[..]
Knokkels
Uiteraard hadden MadMaster, Lucky, Elf, Spijkerbroek, Annagh en Melting helemaal gelijk dat dit een flop is
Dan hadden we nummers als Don't You Remember, Rumour Has It en Rolling In The Deep niet gekend.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:09 schreef Sfeermaker het volgende:
Adele had moeten stoppen na haar 1e album
blame my sisterquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Probz – Fine Ass Mess
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik nooit naar Skyradio luister, maar DDM, Knokkels en broertje doen dat blijkbaar wel
Melting, ToT, Elf en Lucky het is vooralsnog maar een heel klein hitje hoor
Ik vind het nog steeds een flutnummer. Slechts op #68 in de Single Top 100, dus "hit" gemaakt door airplay en dergelijke, niet door verkoop.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Probz – Fine Ass Mess
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik nooit naar Skyradio luister, maar DDM, Knokkels en broertje doen dat blijkbaar wel
Melting, ToT, Elf en Lucky het is vooralsnog maar een heel klein hitje hoor
Flop, gewoon omdat het kan en nu gepist ben.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Drake ft. Rihanna – Too Good
[ afbeelding ]
Zijn ze te goed om in de tipparade te blijven steken, of floppen ze toch?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, gewoon omdat het kan en nu gepist ben.
Drake + Rihanna = hypequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Drake ft. Rihanna – Too Good
[ afbeelding ]
Zijn ze te goed om in de tipparade te blijven steken, of floppen ze toch?
Vreselijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je staat gelijk met ToT deze ronde
En je hebt mazzel, ToT (en Melting) doen deze keer niet meequote:
Lucky.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je hebt mazzel, ToT (en Melting) doen deze keer niet mee
We wachten afquote:
Ik zie het, sta meteen in de hogere regionen ineensquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je hebt mazzel, ToT (en Melting) doen deze keer niet mee
Ze doen iets goed Vout, want het flopt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
Martin Solveig ft. Tkay Maidza – Do it right
[ afbeelding ]
Als ze het goed doen komen ze in de Top40, of doen ze toch iets fout?
Ik heb het over de nummers die ik vanavond draaiquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie het, sta meteen in de hogere regionen ineens
Top, vanwege de lieftallige donkere schonequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Bescheiden hit, denk ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eens kijken of Muis in de war te brengen is.
Flop, want jankstem die door merg en been gaat en om het voeren van de naam Derulo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Jason Derulo – If it ain’t love
[ afbeelding ]
Als het geen liefde is wordt de Top40 vast niet bereikt of toch wel?
Hangt erom, maar ik denk toch flopquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Sympquote:
Ha, Symphquote:
Is vrij populair, deze gast. Daarom zal het wel een top worden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Welke clubs, jeu de boules club of zo?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:24 schreef Sfeermaker het volgende:
Hoog breezah gehalte, doet het waarschijnlijk goed in clubs.
Cijfer: 5
Toppertje
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welke clubs, jeu de boules club of zo?
Dit flopt gewoon omdat het een waardeloos nummer is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Major Lazer & MOTi ft. Ty Dolla $ign, Wizkid, Kranium – Boom
[ afbeelding ]
Boom...... een grote vuurbal jonguh
Oh, nee dat was wat anders
Top of Flop?
Wat een waardeloos, generiek flutnummer. Zelfs al wordt het top, dan zeg ik nog flop.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Major Lazer & MOTi ft. Ty Dolla $ign, Wizkid, Kranium – Boom
[ afbeelding ]
Boom...... een grote vuurbal jonguh
Oh, nee dat was wat anders
Top of Flop?
Hè, we zijn het eens!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een waardeloos, generiek flutnummer. Zelfs al wordt het top, dan zeg ik nog flop.
FLOP
Het moet niet gekker wordenquote:
Helaas 3FM Megahit geweest, dus dan moet dat wel lukken, lijkt me. Echt goed is dit nummer niet, maar ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Twentyone Pilots – Ride
[ afbeelding ]
Gaan Twentyone Pilots het succes van stressed out herhalen en komt ook Ride in de Top40?
Wel Top 40, maar zeker niet met het succes van Stressed Out.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Twentyone Pilots – Ride
[ afbeelding ]
Gaan Twentyone Pilots het succes van stressed out herhalen en komt ook Ride in de Top40?
Klinkt ergens wel lekker.. Voorzichtig topjequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Twentyone Pilots – Ride
[ afbeelding ]
Dus dít is nu een slipstream hitje?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas 3FM Megahit geweest, dus dan moet dat wel lukken, lijkt me. Echt goed is dit nummer niet, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |