Luckyquote:
Elluf!quote:
Joh.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Pitbull ft. Enrique Iglesias – Messin’ Around
[..]
[..]
Helaas voor Raf, Elf, ToT en Spijkerbroek, het is zoals MadMaster, Lucky, Melting, Knokkels en Annagh voorspelden geflopt
Dat water is wel heel nat hequote:
Dat was een gelukstreffer voor jequote:
Mijn muis regelt dat gewoon.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig wist niet dat Top of Flop al om 19:45 uur begon
* Elfletterig heeft vanmiddag nog op Radio49.nl gekeken en zou zweren dat er 20:00 uur stond
retroactieve vertraging. Ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft vanmiddag nog op Radio49.nl gekeken en zou zweren dat er 20:00 uur stond
Mijn muis kan dat nietquote:
MadMaster draaide maar tot 19:45, ik heb wat nummers vóór de echte Top of Flop geproptquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, bedankt voor de lokquote danquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MadMaster draaide maar tot 19:45, ik heb wat nummers vóór de echte Top of Flop gepropt
Gooi er wel een rem op. Of een ankertje.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jouw muis / Muis* was gewoon niet meer te stoppen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zet bij nader inzien maar een flop voor mij neer. Ook al heb ik dan geen gelijk, het voelt gewoon goed om dit nummer te noemen wat het is, namelijk een
FLOP
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is nu al het meest wanstaltige nummer van dit jaar. Top dus.
Joh.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
binnen op nr 34![]()
[b]Jonna Fraser ft. Broederliefde - Do or Die[b]
[..]
[..]
[..]proficiat Lucky en Knokkels
ToT, broertje en Elf, jammer, maar helaas geen flop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |