Groeten terugquote:
Doe dat dan maar ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Groeten vanuit mijn bed, ik kan vanochtend een beetje rustig aan doen
kledinkasten zijn bijna leeg, volgende week de losse dingetjes her en der nog uitzoeken en dan in de paar dagen voor de verhuizing de laatste inhoud van de keukenkastjes. Nu nog een extra lading bananendozen regelen, ik kom toch net een paar dozen tekort, maar daar heb ik mijn schoonmoeder voor, die komt toch elke dag bij Albert Heijnquote:
Ik weet nu zeker, ik ga niet verhuizenquote:Op woensdag 8 juni 2016 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kledinkasten zijn bijna leeg, volgende week de losse dingetjes her en der nog uitzoeken en dan in de paar dagen voor de verhuizing de laatste inhoud van de keukenkastjes. Nu nog een extra lading bananendozen regelen, ik kom toch net een paar dozen tekort, maar daar heb ik mijn schoonmoeder voor, die komt toch elke dag bij Albert Heijn
ik doe het ook nooit meer. En tzt regelt de puber het maar allemaal mooi zelf als ze op zichzelf gaat wonen, ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 8 juni 2016 11:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet nu zeker, ik ga niet verhuizen
Ik spreek je tegen die tijd nog welquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe het ook nooit meer. En tzt regelt de puber het maar allemaal mooi zelf als ze op zichzelf gaat wonen, ik doe er niet aan mee
ze is al heel zelfstandig. We zijn nu bezig om haar klaar te stomen voor studiefinanciering, aanvragen zorgverzekering en zorgtoeslag en inschrijven bij woningbouwvereniging etc, ze is tenslotte al bijna 18. Niet alles tegelijk, stapje voor stapje en ze heeft al een boekje van het Nibud gekregen om dingen na te lezen.quote:
Dooreten dan maar en alle schoonmoeders zijn dozen...quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu nog een extra lading bananendozen regelen, ik kom toch net een paar dozen tekort, maar daar heb ik mijn schoonmoeder voor...
Ja de groeten en zulks. Laat even weten als je bestelling gearriveerd is en wat je/jullie er van vindenquote:
quote:Bezorgmoment
Vandaag 8 juni
12:30 - 14:30 uur
Tussen nu en half drie, Geralt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja de groeten en zulks. Laat even weten als je bestelling gearriveerd is en wat je/jullie er van vinden
Certificaat is onderweg hier naar toe en wordt dan ondertekend en komt ook jullie kant op.
PS: jullie hebben nr 2; gelimiteerde oplage van maximaal 9 stuks in totaal. Meer kunnen er ook niet gemaakt worden, want dat doet Re-Art niet bij gelimiteerde oplages
quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist. Ga stiekem een huisje tekenen.
Geen dank. Veel plezier ervan gewenstquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie hebben het trouwens vanaf het begin tot het eind fantastisch aangepakt. Bedankt daarvoor.
quote:- We praten hier over Radio 49.
- Kletsen mag, maar blijf een beetje bij het onderwerp.
- Laten we niet verzanden in oeverloze slowchat.
Ik heb niet getypt, ik heb gekopieerd, geplakt en geknipoogd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Typte hij en ging verder over Sinterklaas, vliegtuigen, drank en verhuizingen.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb niet getypt, ik heb gekopieerd, geplakt en geknipoogd.
Godverd*mme...![]()
[ afbeelding ]
Dit is ook net een fraai aquarium, je blijft er naar kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb elke keer weer tranen op mijn wangen van het lachen als ik dit zie...
Dat had ik met dat filmpje van die demonstrante die met een ballon op de helm van een agent slaat, waarna hij een tikkie terug geeft en haar ballon knapt, ook steeds...quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is ook net een fraai aquarium, je blijft er naar kijken.
Sorry, something went wrong.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had ik met dat filmpje van die demonstrante die met een ballon op de helm van een agent slaat, waarna hij een tikkie terug geeft en haar ballon knapt, ook steeds...
https://www.facebook.com/(...)4883516/?pnref=story
Hmmm, ik zie 'm her wel gewoon:quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sorry, something went wrong.
We're working on getting this fixed as soon as we can.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |