quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zie de tags op de website ook niet meer updaten
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Noop Birdy is helemaal niet over de sloot gekomen.
quote:
Piet, ToT, Broertje, Melting, Knokkels, Elf, just me, en DDM dit was uiteraard een inkoppertje. Luckyquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, ze is over haar hoogtepunt heen. Muzikaal gezien.
Uh, je hebt gelijkquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 20:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Flop! Oh wacht bass inclusief gejank. Ja hit.
quote:
De meningen waren verdeeld maar er is nu eindelijk een antwoord op de prangende vraag ‘Top of Flop? ‘quote:Op woensdag 27 april 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Albanese bonbonnetjes zijn vast lekker, maar dit nummer is een stuk minder. Het grenst aan irritant. In dit genre is veel betere muziek voorhanden. Daarom dus een FLOP.
quote:
Knokkelsquote:Op woensdag 27 april 2016 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geloof ik niet in met zo'n intro en die geit er achteraan. Het begin klonk als een halfie in een achtbaan. Flop.
Dus dit is hoe het klinkt als Adele Lorde een nummer laat schrijven?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
Adele – Send my Love (to your new Lover)
[..]
[..]
Piet, ToT, Broertje, Melting, Knokkels, Elf, just me, en DDM dit was uiteraard een inkoppertje. Lucky
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Skyradiogezeik, zal wel een hit worden, ik kan er niet naar luisteren
Ik ben blij dat ik nooit naar Skyradio luister, maar DDM, Knokkels en broertje doen dat blijkbaar welquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pfffff.... wat een lastige, dit. Mr. Probz heeft een bewezen populariteit, maar ik vind dit nummer niet catchy en het heeft ook niet echt appeal. Laat ik maar eens een voorzichtige flop noteren.
FLOP
Wat was ik denkende?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Era Istrefi – Bon Bon
[..]
[..]
[..]
De meningen waren verdeeld maar er is nu eindelijk een antwoord op de prangende vraag ‘Top of Flop? ‘
De Flop—zeggers MadMaster, Spijkerbroer, Raffie en Elf hadden gelijk; Lucky, Annagh, Melting en ToT kunnen beter bonbonnetjes gaan eten
Alex Vargas – Shackled Up
[..]
[..]
Knokkels
Uiteraard hadden MadMaster, Lucky, Elf, Spijkerbroek, Annagh en Melting helemaal gelijk dat dit een flop is
Dan hadden we nummers als Don't You Remember, Rumour Has It en Rolling In The Deep niet gekend.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:09 schreef Sfeermaker het volgende:
Adele had moeten stoppen na haar 1e album
blame my sisterquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Probz – Fine Ass Mess
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik nooit naar Skyradio luister, maar DDM, Knokkels en broertje doen dat blijkbaar wel
Melting, ToT, Elf en Lucky het is vooralsnog maar een heel klein hitje hoor
Ik vind het nog steeds een flutnummer. Slechts op #68 in de Single Top 100, dus "hit" gemaakt door airplay en dergelijke, niet door verkoop.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Probz – Fine Ass Mess
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik nooit naar Skyradio luister, maar DDM, Knokkels en broertje doen dat blijkbaar wel
Melting, ToT, Elf en Lucky het is vooralsnog maar een heel klein hitje hoor
Flop, gewoon omdat het kan en nu gepist ben.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Drake ft. Rihanna – Too Good
[ afbeelding ]
Zijn ze te goed om in de tipparade te blijven steken, of floppen ze toch?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flop, gewoon omdat het kan en nu gepist ben.
Drake + Rihanna = hypequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Drake ft. Rihanna – Too Good
[ afbeelding ]
Zijn ze te goed om in de tipparade te blijven steken, of floppen ze toch?
Vreselijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je staat gelijk met ToT deze ronde
En je hebt mazzel, ToT (en Melting) doen deze keer niet meequote:
Lucky.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je hebt mazzel, ToT (en Melting) doen deze keer niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |