* knokkels legt zijn oor te luisterenquote:
Er bij gaan liggen is niet zinvol, staan moet je...quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels legt zijn oor te luisteren
Dat mag, ik heb dit ook nog nooit gedraaid hier...quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ieder zn ding, dit is de mijne danweer niet
niet lekker tegen de speakers aan liggen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er bij gaan liggen is niet zinvol, staan moet je...
Ik denk dat je straks ook geen oren meer over hebt...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
niet lekker tegen de speakers aan liggen?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je straks ook geen oren meer over hebt...
Gewoon even niet nadenken, doe ik nu ook niet...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan niet nadenken bij zulke muziek, dus ik tune helaas uit
Die was toch overleden, dacht ik?quote:
Nope, John B. Wells.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die was toch overleden, dacht ik?![]()
Maar ja, die is zeker duur
Ah ja, ik kan de naam even niet voor me halen maar het was niet die naamquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, John B. Wells.
Alive & Kicking...
Via de mannen van ID&T...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah ja, ik kan de naam even niet voor me halen maar het was niet die naam![]()
Hoe ken je hem dan?
ik moet wel, overleg met de timmermanquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon even niet nadenken, doe ik nu ook niet...
OK, dan mag het.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet wel, overleg met de timmerman
Je zit wel goed in het wereldjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |