Ha, Symphquote:
Is vrij populair, deze gast. Daarom zal het wel een top worden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
Jason Derulo – If it ain’t love
[ afbeelding ]
Als het geen liefde is wordt de Top40 vast niet bereikt of toch wel?
Welke clubs, jeu de boules club of zo?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:24 schreef Sfeermaker het volgende:
Jason Derulo – If it ain’t love
Hoog breezah gehalte, doet het waarschijnlijk goed in clubs.
Cijfer: 5
Toppertje
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welke clubs, jeu de boules club of zo?
Dit flopt gewoon omdat het een waardeloos nummer is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Major Lazer & MOTi ft. Ty Dolla $ign, Wizkid, Kranium – Boom
[ afbeelding ]
Boom...... een grote vuurbal jonguh
Oh, nee dat was wat anders
Top of Flop?
Wat een waardeloos, generiek flutnummer. Zelfs al wordt het top, dan zeg ik nog flop.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Major Lazer & MOTi ft. Ty Dolla $ign, Wizkid, Kranium – Boom
[ afbeelding ]
Boom...... een grote vuurbal jonguh
Oh, nee dat was wat anders
Top of Flop?
Hè, we zijn het eens!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een waardeloos, generiek flutnummer. Zelfs al wordt het top, dan zeg ik nog flop.
FLOP
Het moet niet gekker wordenquote:
Helaas 3FM Megahit geweest, dus dan moet dat wel lukken, lijkt me. Echt goed is dit nummer niet, maar ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Twentyone Pilots – Ride
[ afbeelding ]
Gaan Twentyone Pilots het succes van stressed out herhalen en komt ook Ride in de Top40?
Wel Top 40, maar zeker niet met het succes van Stressed Out.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Twentyone Pilots – Ride
[ afbeelding ]
Gaan Twentyone Pilots het succes van stressed out herhalen en komt ook Ride in de Top40?
Klinkt ergens wel lekker.. Voorzichtig topjequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
Twentyone Pilots – Ride
[ afbeelding ]
Dus dít is nu een slipstream hitje?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas 3FM Megahit geweest, dus dan moet dat wel lukken, lijkt me. Echt goed is dit nummer niet, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |