Is ook geen garantie op een hit. Vorig jaar had je zo'n track van LarryKoek. Eerst instrumentaal, later met vocals. Maar het werd geen hit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Hier gaat vast een remix van komen met vocaaltjes
Fade van Alan Walker werd als Faded juist weer wél een hitquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is ook geen garantie op een hit. Vorig jaar had je zo'n track van LarryKoek. Eerst instrumentaal, later met vocals. Maar het werd geen hit.
Beiden magquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is de bedoeling, dat we beoordelen dat we het top of flop vinden of dat we het hitnotering waardig vinden
Dus we luisteren nieuwe nummers die potentiële nieuwe hiets zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Beiden mag
Maar het is de bedoeling dat je aangeeft of je denkt dat het nummer in de NL Top40 komt
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Fade van Alan Walker werd als Faded juist weer wél een hit
Correctquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus we luisteren nieuwe nummers die potentiële nieuwe hiets zijn?
Wel schattig koppie, wel jammer van dat hipsterkapselquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Kiiara – Gold
[ afbeelding ]
In Australië is dit nummer niet Goud maar zelfs Platina. Wat gaat Kiiara hier doen?
Ik hou het kort (en vast ook fout): FLOPquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
Deorro ft. Elvis Crespo – Bailar
[ afbeelding ]
Een zomerse Top dans of een val?
Hier niets.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
In Australië is dit nummer niet Goud maar zelfs Platina. Wat gaat Kiiara hier doen?
Er komt betere muziek uit Australië. Omdat ik keuzes moest maken (quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
Kiiara – Gold
[ afbeelding ]
Ja hoor, we krijgen Douwe B. nogquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Flop
Is er ook een artiest die wat anders doet dan... dit
De stem van de zangeres is ronduit irritant. Dat helpt het nummer wat mij betreft om zeep.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
Bob Sinclair – Someone Who Needs Me
[ afbeelding ]
Bob heeft kopers/streamers nodig om een Top te halen? Gaat dat lukken?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De doelgroep voor dit nummer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De doelgroep voor dit nummer
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Ik roep verrassend vaak flop vanavond, geloof ik.
Dit zou wel een hitje moeten kunnen worden, lijkt me.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
Robin Schulz – Heatwave (feat. Akon)
[ afbeelding ]
Een hittegolf? Top of Flop?
Ja dat wordt het zekerquote:
Salsa Tequilaquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat wordt het zekerEens kijken wat waren de zomerhits nou de afgelopen 10 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |