Wat kruiden en specerijen in olijfolie, bloemkool insmeren en als geheel roosteren in de oven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Ja oke, klinkt goed, maar bij wat voor maaltijd eet je dat dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat kruiden en specerijen in olijfolie, bloemkool insmeren en als geheel roosteren in de oven.
Rauw eten met geitenkaas. Of garen in de oven met knoflook. Of soep van maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Rauw met geitenkaasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rauw eten met geitenkaas. Of garen in de oven met knoflook. Of soep van maken.
Yoghurt-tahinisaus. Of met peterselie en knoflook. Of wat JeMoeder zegt, met kerriemassala insmeren (pas op voor verbranden) en dippen in yoghurt.quote:
Dankje, met zo'n sausje klinkt lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Yoghurt-tahinisaus. Of met peterselie en knoflook. Of wat JeMoeder zegt, met kerriemassala insmeren (pas op voor verbranden) en dippen in yoghurt.
Ik heb nog wel eens goede ideetjesquote:
Gewoon aardappels erbij in de oven als dat past. Je kan aardappels ook in bouillon of in kerriemassala koken ter afwisseling. Of opbakken met kikkererwten erbij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
De andere helft heb ik gewoon gekookt met gekookte aardappelen gegeten, ben niet zo culinair.
Ja, zeg datquote:
Jaquote:
Heerlijk snackvoerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg dat.
Vanavond maar maken. De bloemkool moet toch op en het klinkt vrij simpel.
Kaas is Helquote:
Doe ik wel eens, paprika, komkommer, selderij en bloemkool en dan dippen in de meest goddelijke knoflooksausquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk snackvoerNet zoals bleekselderij met knoflookroomkaas
Ja echt he.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ja, goed. Ik zou willen dat ik koken wat leuker vond, maar helaas.
Bloemkool met geitenkaas it is.
Ja, dat t resultaat lekker is maakt t de moeite een beetje waardquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt he.
Het is dat ik sommige soorten eten zo lekker vind, anders zou ik het echt helemaal nooit doen.
Amateur.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van t weekend een hele reep opgegeten.
Precies. Lekker lui in het zonnetje met een drankje en een boek erbij. Beste leefquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, paprika, komkommer, selderij en bloemkool en dan dippen in de meest goddelijke knoflooksaus![]()
Lekker meuren
quote:
Idem.. eiwitjes voor mijn spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Samzz het volgende:
Eitje... Dat ga ik voor de lunch maken denk ik. Gekookt eitje op een broodje. Lekker.
Ik ga voor een blender. Meuk hakselen en mixen. Sounds good and easyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Toch eens een tosti-ijzer kopen
Kan zo'n goedkoop ding van een tientje halen maar denk niet dat dat goed gaat.
Mercimek corba, mercimek köfte, surwa, dalquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog een pak rode linzen staan.. om uit te proberen maar echt geen idee wat.
Ik heb zo'n eenpersoonstostiapparaatje, beste cadeau dat ik ooit gekregen heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Toch eens een tosti-ijzer kopen
Kan zo'n goedkoop ding van een tientje halen maar denk niet dat dat goed gaat.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor een blender. Meuk hakselen en mixen. Sounds good and easy.
Dat niet, ik was echt bomvolquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik me liet gaan, vrat ik het de hele dag door.
Hij moet vooral een beetje makkelijk schoon te maken zijn, want ik maak niet schoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zo'n eenpersoonstostiapparaatje, beste cadeau dat ik ooit gekregen heb.
Jij vond de sate van de turk al pittig, zou ik daar maar uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Samzz het volgende:
Ik hoor veel goeds over vlamtosti's. Nog nooit gehad.
Dat zeg ik, amateur.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet, ik was echt bomvol. Heb er ook een hele dag over gedaan, maar toch.
Ik niet. Maar gaat er dus wel komen. Ik wil ook van de kekke sapjes maken.quote:
Die zijn de helft minder groot dus je hoeft maar de helft schoon te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet vooral een beetje makkelijk schoon te maken zijn, want ik maak niet schoon.
gewoon rauwe cacao, vermalen in de vijzel en snuivenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik me liet gaan, vrat ik het de hele dag door.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor een blender. Meuk hakselen en mixen. Sounds good and easy.
Watte?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mercimek corba, mercimek köfte, surwa, dal
Ik gebruik de airfryer er voorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
Tosti's in pannen zijn toch veel makkelijker
Linkje?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn de helft minder groot dus je hoeft maar de helft schoon te maken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net smoothie en verse jus gemaakt
Aarbeitjes doormidden snijden, en dan een paar uur in vodka marinerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Die dingen in sapjes en prutjes zijn eigenlijk wel lekkerder als ze niet in de blender geweest zijn.
Preciesquote:
He?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje vlees en twee of drie aardappelen. De laatste pof je gewoon mee met de bloemkool.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja oke, klinkt goed, maar bij wat voor maaltijd eet je dat dan.
Ik weet niet zeker of hij wel in zijn geheel in het oventje past maar kan hem altijd in kwarten doen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He?Heb ik altijd als ik een klein beetje verkouden ben. Zo irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Zo zat onze vogel wel eens uit de pan te eten als we klaar waren met etenquote:
Ik ben echt te lui voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Heb mijn blender ook weer ontdekt nadat ik de keuken een beurt had gegeven. Sindsdien veel leipe sapjes en smoothies of hoe je het wil noemen. Enorm lekker
Kost niet zoveel tijd toch? Op zaterdag om 5u naar de markt, alles opkopen voor een paar euro en dan elke dag van de week wat in de blender mikken. Kost nog geen 5 minuten per dag...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui voor dat soort dingen.
Smoothies zijn lekker maar vind fruit zo eten eigenlijk net zo lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is niet moeilijk, gewoon alles wat je hebt en lekker lijkt schoonmaken en in een blender pleuren, scheut drank erdoor, eventueel een mep ijsklonten et voila. Lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo zat onze vogel wel eens uit de pan te eten als we klaar waren met etenOf in de popcornbak
Ik haal dus regelmatig fruit om zo te eten, maar zodra het overrijp begint te worden gooi ik het liever in de blenderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
Thanks voor de recepten Mary, eens kijken wat ik er van ga maken
[..]
Smoothies zijn lekker maar vind fruit zo eten eigenlijk net zo lekker.
Drank erdoor ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is niet moeilijk, gewoon alles wat je hebt en lekker lijkt schoonmaken en in een blender pleuren, scheut drank erdoor, eventueel een mep ijsklonten et voila. Lekker.
Ik weet het, maar het eraan beginnen is vaak het probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Kost niet zoveel tijd toch? Op zaterdag om 5u naar de markt, alles opkopen voor een paar euro en dan elke dag van de week wat in de blender mikken. Kost nog geen 5 minuten per dag...
Wie zei dat ik die meuk drink om gezond te doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drank erdoor ook
![]()
Dat is net zoiets als overal mayo bij eten
Ik eet ook (te) weinig fruit eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
Thanks voor de recepten Mary, eens kijken wat ik er van ga maken
[..]
Smoothies zijn lekker maar vind fruit zo eten eigenlijk net zo lekker.
Ja waarom zou je gezond doenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zei dat ik die meuk drink om gezond te doen?![]()
Is gewoon fucking lekker
Precies, alsof ik voor iemand leef behalve mezelfquote:
Haha die scheut drank doet het hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is niet moeilijk, gewoon alles wat je hebt en lekker lijkt schoonmaken en in een blender pleuren, scheut drank erdoor, eventueel een mep ijsklonten et voila. Lekker.
Ik zeg niks, voor je het weet heb ik weer een ban te pakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, alsof ik voor iemand leef behalve mezelf
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het eraan beginnen is vaak het probleem.
Ik wou dat ik dat ook had, dan at ik een stuk gevarieerder en gezonder.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Veel mensen verklaren me ook voor gek, dat ik na het werk nog met gemak een uur in de keuken sta om lekker wat vers eten te bereiden. Denk dat de drempel voor mij gewoon niet zo hoog is.
En koken / voedsel bewerken is een hobby van me.
Nahja als je het leuk vind om te doen is die drempel toch ook niet zo groot.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Veel mensen verklaren me ook voor gek, dat ik na het werk nog met gemak een uur in de keuken sta om lekker wat vers eten te bereiden. Denk dat de drempel voor mij gewoon niet zo hoog is.
Dm het me maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeg niks, voor je het weet heb ik weer een ban te pakken
Ik zou het helemaal niet vervelend vinden als ik daar ook zo weinig moeite mee had. Ik vind koken niet eens zo erg eigenlijk, je hebt er ook alleen jezelf mee als je het niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Klopt. Maar ik merk dat ik me gemakkelijk 'tot wat dan ook' kan zetten. Het gebeurt echt maar zelden dat ik iets niet wil doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja als je het leuk vind om te doen is die drempel toch ook niet zo groot.
Doe ik ook altijd, gewoon even wat lekkers eten, ook een beetje chillen na een dag werken enzo. En lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Deze man weetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
Vitaminen en drank. 2 vliegen, 1 klap
Leuk juist! Tenminste, wat bedoel je met bewerken eigenlijk? Voor ik goedkeuring geef aan een hipster kunstwerk ten ere van de ziel der authenticiteit ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Doe mij een portie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik merk dat ik me gemakkelijk 'tot wat dan ook' kan zetten. Het gebeurt echt maar zelden dat ik iets niet wil doen.
Bijvoorbeeld zelf van fruit een smoothie maken, ipv de kant en klare dingen te kopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk juist! Tenminste, wat bedoel je met bewerken eigenlijk? Voor ik goedkeuring geef aan een hipster kunstwerk ten ere van de ziel der authenticiteit ofzo
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef Barbusse het volgende:
Ananas marineren in dark rum, daarna kort op de grill, extra scheut rum er overheen en de vlam erin. Serveren met vanille ijs en chocoladesaus
Of met munt en suikerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef Barbusse het volgende:
Ananas marineren in dark rum, daarna kort op de grill, extra scheut rum er overheen en de vlam erin. Serveren met vanille ijs en chocoladesaus
Vaatwasser, niggaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of met munt en suiker![]()
Koken vind ik enig, maar die afwas
Ik kook sinds een tijdje ook elke dag, aangezien er geen vriendin meer is. Ik houd het interessant door elke dag weer iets anders te koken. Eigenlijk kook ik niet vaak twee keer hetzelfde in de maand, tenzij ik er even echt verslaafd aan raak.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe mij een portie?
Ik kook elke dag. Ik wil ook gewoon eens niet koken
vaatwassertjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh da's gewoon handigheidquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zelf van fruit een smoothie maken, ipv de kant en klare dingen te kopen.
Echt? wauw... dat is nog eens gevarieerd dan...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik kook sinds een tijdje ook elke dag, aangezien er geen vriendin meer is. Ik houd het interessant door elke dag weer iets anders te koken. Eigenlijk kook ik niet vaak twee keer hetzelfde in de maand, tenzij ik er even echt verslaafd aan raak.
Ik wil geen fulltime kids in huisquote:
Afwas is echt fucking killing inderdaad, zou iedere dag dood willen zonder vaatwasser nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jawel. Maak regelmatig een maaltijdsoep, genoeg voor 4 dagen. Of een stoofschotel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik wil geen fulltime kids in huis![]()
Koken jullie nooit voor meerdere dagen? Of echt simpele shit dat het eigenlijk geen koken meer mag heten? Kliekjes opdirken enzo
Dramalama much?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Afwas is echt fucking killing inderdaad, zou iedere dag dood willen zonder vaatwasser nu.
Heeft niets met kinderen te maken. De vaatwasser doet het werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Koken jullie nooit voor meerdere dagen? Of echt simpele shit dat het eigenlijk geen koken meer mag heten? Kliekjes opdirken enzo
Bijna nooit, hoogstens soms een gigantische batch pastasaus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk steeds nieuwe dingen uit te proberen. Zowel in smaken als techniekenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? wauw... dat is nog eens gevarieerd dan...
Eigenlijk alleen de kippenragout, daar maak ik een grote pan van en die vries ik in porties in...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijna nooit, hoogstens soms een gigantische batch pastasaus.
Flauw grapje, kinders om de afwas te doen. Ik heb geen ruimte voor een vaatwasser en geen zin om de toko speciaal daarvoor te laten verbouwen vooralsnog..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft niets met kinderen te maken. De vaatwasser doet het werk.
Sja als je alleen bent heb je ook niet zoveel afwas denk ik dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Flauw grapje, kinders om de afwas te doen. Ik heb geen ruimte voor een vaatwasser en geen zin om de toko speciaal daarvoor te laten verbouwen vooralsnog..
Haha nee moest dat jaren lang doen toen ik nog "thuis" woonde. Ben er gewoon klaar mee, oké?quote:
Zelf ragout makenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de kippenragout, daar maak ik een grote pan van en die vries ik in porties in...
Heb niet zo'n hele grote vriezer
Ik kook eens in de maand een grote portie nasi, bami of macaroni, omdat ik op maandag altijd snel naar mijn werk naar yoga ga. Dan kan ik op maandag snel wat uit de vriezer trekken. Alleen nog snel wat komkommer op zuur zetten, sjalotjes knapperig fruiten en een eitje bakken en klaar is kees (Erik).quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ben er echt slecht in om nieuwe dingen te verzinnen om te koken, terwijl ik eigenlijk alles lekker vind.
En als ik kook kan ik er meestal ook gewoon 3 a 4 dagen mee doen omdat ik in mijn eentje ben.
Aansteller.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee moest dat jaren lang doen toen ik nog "thuis" woonde. Ben er gewoon klaar mee, oké?
Weckfles?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef Nouri het volgende:
Weten jullie hoe zo'n fles heet waar je fruit in kan doen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja als je alleen bent heb je ook niet zoveel afwas denk ik dan.
Echt he?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee moest dat jaren lang doen toen ik nog "thuis" woonde. Ben er gewoon klaar mee, oké?
Kan het niet eens vergelijken met ragout uit blikquote:
Huur een Pool in!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]Ik pak nog weleens uit, ook als ik alleen ben, dus die vlieger gaat helaas niet op..
Italianen noemen alle gevulde saus in principe ragu. Ragout uit blik is een heel specifieke Franse take op 'ragu'.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he?altijd de sjaak thuis
[..]
Kan het niet eens vergelijken met ragout uit blikbeetje een groot verzinsel van mijn moeder maar zo lekker.
Nee water en fruit en dan smaakt je water naar dat fruit.quote:
Gewoon een waterfles met fruit filterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef Nouri het volgende:
Weten jullie hoe zo'n fles heet waar je fruit in kan doen?
https://zomer-gift.nl/art(...)FQ5mGwodbvgPJA#Blauwquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee water en fruit en dan smaakt je water naar dat fruit.
Ben wat dat betreft ook verwend, thuis altijd van oma's recept eigengemaakte ragout gegeten. Toen ik bij iemand anders thuis ooit eens uit blik at, vroeg ik me af hoe ze dat ragout durfden te noemenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan het niet eens vergelijken met ragout uit blikbeetje een groot verzinsel van mijn moeder maar zo lekker.
Nee, gebruik de mijne niet eens, is meer een plek voor schone afwas te verzamelenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt zeker altijd een vaatwasser gehad.
Ik bedoelde een mooie meid met twee pluspunten... of kan ik die ook lokken met Wyborowa?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Amateur, die nodig je gewoon uit met vodka
Oh wow, hier gaat dat ding vrijwel dagelijks aan hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, gebruik de mijne niet eens, is meer een plek voor schone afwas te verzamelen
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja echt leuk hoor de afwas doen van vijf personen.
Zit er kip of ander vlees in?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft ook verwend, thuis altijd van oma's recept eigengemaakte ragout gegeten. Toen ik bij iemand anders thuis ooit eens uit blik at, vroeg ik me af hoe ze dat ragout durfden te noemen![]()
Papa maakt nog steeds regelmatig een grote pan, verdeeld dat dan in grote bakken die in de vriezer kunnen, eentje voor mij, eentje voor mijn broertje, eentje voor mijn ouders zelf
Dat jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
https://zomer-gift.nl/art(...)FQ5mGwodbvgPJA#Blauw
Dat is wel alsnog een heel stuk uitgebreider dan wanneer ik kliekjes eet, ik warm ze niet eens op.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik kook eens in de maand een grote portie nasi, bami of macaroni, omdat ik op maandag altijd snel naar mijn werk naar yoga ga. Dan kan ik op maandag snel wat uit de vriezer trekken. Alleen nog snel wat komkommer op zuur zetten, sjalotjes knapperig fruiten en een eitje bakken en klaar is kees (Erik).
Vast wel, you can do it tigerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde een mooie meid met twee pluspunten... of kan ik die ook lokken met Wyborowa?
Je vader is een heldquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft ook verwend, thuis altijd van oma's recept eigengemaakte ragout gegeten. Toen ik bij iemand anders thuis ooit eens uit blik at, vroeg ik me af hoe ze dat ragout durfden te noemen![]()
Papa maakt nog steeds regelmatig een grote pan, verdeeld dat dan in grote bakken die in de vriezer kunnen, eentje voor mij, eentje voor mijn broertje, eentje voor mijn ouders zelf
Volgens mij is oma's recept met rundvlees. Moet ook altijd een dag opstaan voor er ragout mee gemaakt wordt. Zo lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Niet chill. Vaatwasser is dan echt zo'n briljante uitvinding #verwendnest
[..]
Zit er kip of ander vlees in?
Hier zit prei paprika en wortel in ( en kip dan) dat wordt dan wel een hele maaltijd
Gewoon action of blokkerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:10 schreef Nouri het volgende:
Maar zo ja. Dan is het voor mij misschien wel handig om te kopen
Vanuit de diepvries warm ik het liever wel opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel alsnog een heel stuk uitgebreider dan wanneer ik kliekjes eet, ik warm ze niet eens op.
Zo meteen ff langs de slijt dan!quote:
Ja anders is het taai....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij is oma's recept met rundvlees. Moet ook altijd een dag opstaan voor er ragout mee gemaakt wordt. Zo lekker
Ik ook. Maar toch. Niks mis met koken en afwassen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je vader is een heldSuper leuk om home cooking van je ouder(s) meer naar huis te kunnen nemen!!!
Nee ben ook blij dat het niet meer voorkomt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Niet chill. Vaatwasser is dan echt zo'n briljante uitvinding #verwendnest
Ieder zijn ding, geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toch. Niks mis met koken en afwassen.
[ afbeelding ]
Oehquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Scary_Mary het volgende:
Moet weer eens kroketten gaan maken, na jullie gepraat over ragout
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? Heb maar een banaan gepakt
Dat klinkt niet bepaald fijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb juist altijd honger en niet echt zin in seks.
kreeg laatst nog te horen dat ik oversekst ben omdat ik altijd aan seks denk. Gemeen toch?quote:
Maar dan kun je nog wel zin hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor. Soms moet je je prioriteiten een beetje bijstellen.
Jij pervquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kreeg laatst nog te horen dat ik oversekst ben omdat ik altijd aan seks denk. Gemeen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh in dat geval.....quote:
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 11:18:51 ]
Tis al te lang geleden, ik mag dramalama zijnquote:
Maak je die zelf ja?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:13 schreef Scary_Mary het volgende:
Moet weer eens kroketten gaan maken, na jullie gepraat over ragout
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij perv![]()
Ik denk echt nooit aan seks
Mijn libido is ook wel laag. Ik sport, geminderd met roken. Maar toch werkt het nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb juist altijd honger en niet echt zin in seks.
Voor mij ook hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis al te lang geleden, ik mag dramalama zijn
Helpt het mooie weer van afgelopen dagen niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mijn libido is ook wel laag. Ik sport, geminderd met roken. Maar toch werkt het niet
Wat is laagquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:20 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mijn libido is ook wel laag. Ik sport, geminderd met roken. Maar toch werkt het niet
Zo zielugh zijn wijquote:
Kost het zoveel moeite dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het laatste scheelt wel een hoop moeite.
Fap nu wel twee dagen per dag maar hij heeft er nog steeds niet echt zin in ofzo. Wel zuur.quote:
Mooi weer is echt killing in dat opzicht ja, dat wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helpt het mooie weer van afgelopen dagen niet?
Mooi weer, dat zijn de boosdoeners
Twee dagen per dag is wel netjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:22 schreef Nouri het volgende:
[..]
Fap nu wel twee dagen per dag maar hij heeft er nog steeds niet echt zin in ofzo. Wel zuur.
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helpt het mooie weer van afgelopen dagen niet?
Mooi weer, dat zijn de boosdoeners
Ik heb er zelfs 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onverzadigbaar dit datquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mooi weer is echt killing in dat opzicht ja, dat wel.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 11:23:56 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 2Oh hou maar op hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onverzadigbaar dit dat![]()
Welkom op FOK!
Ja, echt he? Duurt ook nog zeker weer dagenquote:
Haha misschien wel een beter idee ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja laten we maar weer over eten hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ik heb geen idee hoe lang het gaat duren voor mij....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, echt he? Duurt ook nog zeker weer dagen
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha misschien wel een beter idee ja.Wat ga jij vanavond etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inb4 pussy![]()
Ik ook niet, maar ik ben een glas half vol type persoonquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe lang het gaat duren voor mij....
Ja dat is toch ook te veel om er nog plezier aan te beleven als je niet meer 17 bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:22 schreef Nouri het volgende:
[..]
Fap nu wel twee dagen per dag maar hij heeft er nog steeds niet echt zin in ofzo. Wel zuur.
Het glas is niet half vol, het glas is niet half leeg, het glas is gevuld met whiskyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben een glas half vol type persoon
Ohja ... geeft niks hoor schatje.... *aai*quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, zei ik gisteren in de app toch nog
Bestellen denk ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ga jij vanavond eten
inb4 pussy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Waaromquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het glas is niet half vol, het glas is niet half leeg, het glas is gevuld met whisky
Mwa met een half slappe pik is het geen feest.quote:
Ik ben 22 😠quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook te veel om er nog plezier aan te beleven als je niet meer 17 bent.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bestellen denk ik.Date of escort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bestellen denk ik.Ah bezorghoer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice. Pools?
Als je hem gvd nog niet omhoog kan krijgen in je eentje dan zou ik me wel echt zorgen maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:29 schreef Nouri het volgende:
[..]
Mwa met een half slappe pik is het geen feest.
*purrr*quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ... geeft niks hoor schatje.... *aai*
Hoe zou je er last van hebben als het niet iets is wat je per se moet doen.quote:
Waar iedereen gebruik maakt van escorts?quote:
Kip, met cantarellen, mini paksoi, rode paprika, habanero pepers en gember-limoen. Plus noodles.quote:
Jeetje, ik weet hier geen zinnig antwoord op te verzinnen sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe zou je er last van hebben als het niet iets is wat je per se moet doen.
Lijkt me vervelend als je nooit zin hebt om te eten. Als je nooit zin hebt in seks, who cares.
Oquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je hem gvd nog niet omhoog kan krijgen in je eentje dan zou ik me wel echt zorgen maken.
Ben 33, en ruk me minstens 3 dagen per dag af. Helemaal hard. Zou naar de dokter gaan, voor meer dagen per dag.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben 33, en ruk me minstens 3 dagen per dag af. Helemaal hard. Zou naar de dokter gaan, voor meer dagen per dag.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben 33, en ruk me minstens 3 dagen per dag af. Helemaal hard. Zou naar de dokter gaan, voor meer dagen per dag.
😂😂😂quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat ze hier elkaar graties doen..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waar iedereen gebruik maakt van escorts?![]()
We stellen juist interesse in je door het te vragen, maar als je echt geaccepteerd wil worden zul je hier iemand moeten doen..quote:Ik heb daar geen ervaring mee, word ik nu niet geaccepteerd hier?
3 keer maar? Amateurquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil Helsinki. Ze wilt mij niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat ze hier elkaar graties doen..
[..]
We stellen juist interesse in je door het te vragen, maar als je echt geaccepteerd wil worden zul je hier iemand moeten doen..
Niks mis met fapjes in de baas z'n tijd.quote:
Netjes, ik geef ze groot gelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat ze hier elkaar graties doen..
[..]
We stellen juist interesse in je door het te vragen, maar als je echt geaccepteerd wil worden zul je hier iemand moeten doen..
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Tjacka was het? Ga eens een keer de kroeg in man.quote:
Been there done that, daar weet jij alles vanquote:
Nu wordt het interessant.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Been there done that, daar weet jij alles van![]()
Altijd toch?quote:
Je verwart me met iemand andersquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Been there done that, daar weet jij alles van![]()
Brbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Vanavond maar weer eens doen ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Tjacka was het? Ga eens een keer de kroeg in man.
Selectief geheugen, even vergeten inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd toch?
[..]
Je verwart me met iemand anders
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BrbHahaha, klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Waarom zou je het ooit niet over seks willen hebben?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Allures het volgende:
Omg het is ochtend. Kunnen we het ook eens niet over seks hebben
omdat er meer dingen zijn in de wereldquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je het ooit niet over seks willen hebben?
ohaiquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Allures het volgende:
Ochtendseksquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Allures het volgende:
Als ik niet af en toe slaap, wil niemand meer seks met mequote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je het ooit niet over seks willen hebben?
Ja oké, in de mijne ook wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:45 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat er meer dingen zijn in de wereld
In mijn wereld tenminste
Maar dan slaap je, dan kun je het sowieso nergens over hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als ik niet af en toe slaap, wil niemand meer seks met me
Hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als ik niet af en toe slaap, wil niemand meer seks met me
Tenzij je in je slaap praatquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan slaap je, dan kun je het sowieso nergens over hebben.
Ik ben geen ochtendmens maar het is wel lekkerquote:
Ken je geen mensen die in hun slaap praten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan slaap je, dan kun je het sowieso nergens over hebben.
Jawel, dat wel. Maar of het dan altijd over seks gaat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken je geen mensen die in hun slaap praten?
Fixed.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Allures het volgende:
Ochtendseks is kut. Laat me gewoon slapen verdomme
s nog blijven plakken van vroeger. Toen alles beter was.quote:
Ik slaap de laatste tijd zo lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok dan, kan ik daarna vast goed slapen
Moet je maar meer talen lerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, dat wel. Maar of het dan altijd over seks gaat betwijfel ik.
Zal je voortaan met rust latenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Allures het volgende:
Ochtendseks is kut. Laat me gewoon slapen verdomme
Ik doe daar nooit moeilijk over neequote:
Vanwege de seksquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd zo lekker
Yeah you willquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok dan, kan ik daarna vast goed slapen
Jawel, ik vind het altijd erg jammer als iemand niet snapt wat voor verhalen ik 's nachts op heb lopen hangenquote:
Oh oké.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jawel, ik vind het altijd erg jammer als iemand niet snapt wat voor verhalen ik 's nachts op heb lopen hangen![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd zo lekker
's Nachts in ieder geval kennelijk welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh oké.Spreek je zoveel verschillende talen?
Iig de orgasmes jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vanwege de seks![]()
(Ik ben jaloers. Op het slapen dan)
Ja... we moeten toch eens die date gaan plannenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik niet
Is het te merken aan mijn humeur?
Haha bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
's Nachts in ieder geval kennelijk wel
Ook door elkaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
's Nachts in ieder geval kennelijk wel
Je wil me opeens hard omdat ik chagrijnig ben? Raar meisjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iig de orgasmes ja
[..]
Ja... we moeten toch eens die date gaan plannen
Nee, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
Nog mensen die zich geroepen voelen om een cover te maken?
MUZ / De grote FOK! vakantie cover wedstrijd
Alleen als het karaoke isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
Nog mensen die zich geroepen voelen om een cover te maken?
MUZ / De grote FOK! vakantie cover wedstrijd
Moeilijk te zeggen als de persoon naast me het verschil niet weetquote:
NEe ik wil niet dat je chaggie bentquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Je wil me opeens hard omdat ik chagrijnig ben? Raar meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |