Benieuwd hoeveel mongolen daar op afkomen.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Wondje dat maar niet dicht wil. En niet zo goed met pleisters en zo dus ja
Hoe moeilijk kan wat zijn?quote:
Stiekem? Nou, nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Allures het volgende:
Lola is toch maar een stiekem pervje he. Beetje tieten willen voelen, bah
Stiekemquote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik mag lola wal, waarom ben jij niet hier nuquote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Allures het volgende:
[..]
We know. Dat maakt je leukquote:Op maandag 13 juni 2016 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Hahahahahahahahaha
![]()
Ik kan ook gewoon normaal doen hoor
Wat is de samenhang tussen wat je voelt voor Lola en mijn afwezigheidquote:Op maandag 13 juni 2016 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag lola wal, waarom ben jij niet hier nu
Hij doet niet anders, neem het even over ofzoquote:Op maandag 13 juni 2016 22:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat is de samenhang tussen wat je voelt voor Lola en mijn afwezigheidGa haar lastig vallen of zo
Jemig...quote:Op maandag 13 juni 2016 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Cool. Dan gaan wij binnenkort samen bowlen
Ah, ik dacht we doen gewoon de lady's night variant. Maar dat is ook prima hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 22:34 schreef Allures het volgende:
Ik wil wel techno bowlen of all night bowlen of hoe het in jullie regio ook heet. Dat is cool
Dat wil ik zien, ik ga meequote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef Allures het volgende:
En ik neem mijn verbanddoosje mee want ik heb ooit bijna mijn been gebroken met bowlen
Misschien moet ik niet gaan
Is die er? Mannen zijn eng tijdens het bowlen?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, ik dacht we doen gewoon de lady's night variant. Maar dat is ook prima hoor
Zijn de kegels dan in vorm van piemols?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, ik dacht we doen gewoon de lady's night variant. Maar dat is ook prima hoor
Omg zo veel agressie die ik dan kwijt moet!!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn de kegels dan in vorm van piemols?
Ja maar ja... wat doe je er aan he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. En ik vind ze altijd engquote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Is die er? Mannen zijn eng tijdens het bowlen?
Geloof het niet, al is het misschien een idee voor in de ideeenbox daar danquote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn de kegels dan in vorm van piemols?
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ja... wat doe je er aan he?Vrij weinig denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Voor wie?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog een kadootje verzinnen maar soms kom je er gewoon niet uit
Awww.quote:
Nu welquote:Op maandag 13 juni 2016 22:45 schreef Allures het volgende:
Heb je toevallig ook zin in B&J phisfood? Ik wel namelijk
Hoezo, kom net binnen.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Duurde wel even hoor Frau...
tegenvaller dit
Ik wil ook meedoen met de hele voetbalshit, maar dat kan niet wat ik ben een nationalistquote:
Ik geef echt geen neuk om voetbalquote:Op maandag 13 juni 2016 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen met de hele voetbalshit, maar dat kan niet wat ik ben een nationalist
Idem.quote:
Zit er niet toevallig wat in je bloed ergens ver weg?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil ook meedoen met de hele voetbalshit, maar dat kan niet wat ik ben een nationalist
Ik ook niet, maar ek;s en wk's vind ik altijd wel leukquote:
Gast, je woont praktisch in die Heimat en je praat als een Belg. Leef je uit!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helpt ook niet als die verliezenquote:Op maandag 13 juni 2016 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gast, je woont praktisch in die Heimat en je praat als een Belg. Leef je uit!
Ik dacht al, waar bleef je.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gast, je woont praktisch in die Heimat en je praat als een Belg. Leef je uit!
Ik wilde gaan slapen, maar zag deze en zo'n inkopper (pi) moest ik wel makenquote:
Wat?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Stom dat Disney een filmtitel aanpast voor een aantal landen.
Disney is sowieso stom.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Stom dat Disney een filmtitel aanpast voor een aantal landen.
Eerste teaser voor Disney's Moana / Vaianaquote:
Ohwja, je enige minpuntje. Was het bijna alweer vergeten.quote:
Oh wat raar ja. Weet je waarom ze dat doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerste teaser voor Disney's Moana / Vaiana
[..]
Ohwja, je enige minpuntje. Was het bijna alweer vergeten.
Nee. Weer wel dat het bij rapunzel was omdat dat in sommige landen al naamsherkenning had.quote:Op maandag 13 juni 2016 23:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh wat raar ja. Weet je waarom ze dat doen?
Halve Duitser toch? :;(quote:Op maandag 13 juni 2016 22:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Zit er niet toevallig wat in je bloed ergens ver weg?
Neequote:Op maandag 13 juni 2016 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie dit ook wel eens?
[ afbeelding ]
ik zou het bijna geloven.quote:
luister ditquote:Op dinsdag 14 juni 2016 06:17 schreef Allures het volgende:
Bah ik ben al anderhalf uur wakker en ben door ideeën heen om weer in slaap te vallen
Het is niet bepaald je dag hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan mijn paraplu niet vinden![]()
en mijn wifi en WhatsApp zijn aan het ruziën.
Is het dan simpelweg laat naar bed en vroeg eruit of wordt je steeds wakker ?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:24 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds ik een Fitbit heb zie ik pas echt hoe weinig ik slaapBest confronterend
Beide, ik slaap vaak pas rond 12 uur en om 6 uur gaat de wekker weer. Ik zie alleen dat ik dus effectief geen 6 uur slaap haal. Veel onrustig 's-nachts, niet echt wakker dus..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het dan simpelweg laat naar bed en vroeg eruit of wordt je steeds wakker ?
I know, lig er wel vaker eerder in maar slaap op een of andere manier niet eerderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:31 schreef FrauMilena het volgende:
12-6 lijkt me ook vrij kort? Zou dan eerder ritme versnderdn naar 11-6.
Deze sc?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Ahh weer terug in de verstikkende poel van incompetentie. Ik heb het gemist.
De meerderheid op je werk kan beter maar gras gaan snoeien?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Ahh weer terug in de verstikkende poel van incompetentie. Ik heb het gemist.
Zou raken.quote:
Over tieten gesproekenquote:
7/10 door wenkbrauwen en puntige knieen?quote:
Mij hoor je niet klagen. Ze heeft wel een mooi figuurtje zeg.. wauw...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
7/10 door wenkbrauwen en puntige knieen?
En goeie ook nog.quote:
Alles goed met buur?quote:
En terechtquote:
quote:
Kan beter, gaat nog niet echt beter, maar we komen er wel weer bovenopquote:
Jij hebt ook goede boobsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HAlloooooooo![]()
![]()
ik word vet benadeeld hier en ik heb al een stomme ochtend
Nog meer tieten!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HAlloooooooo![]()
![]()
ik word vet benadeeld hier en ik heb al een stomme ochtend
Lekker, ook al voel ik me als roadkillquote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan beter, gaat nog niet echt beter, maar we komen er wel weer bovenop
Met Barb?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker, ook al voel ik me als roadkillGeen idee waarom eigenlijk. Oh, en ik denk dat ik per ongeluk finse dame keihard gefriendzoned heb. FML
Euh, lang verhaalquote:
"Als je wilt praten dan luister ik hoor."quote:
Hoe kun je per ongeluk iemand friendzonen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker, ook al voel ik me als roadkillGeen idee waarom eigenlijk. Oh, en ik denk dat ik per ongeluk finse dame keihard gefriendzoned heb. FML
Jij zit er net zo hard op te wachten, vuige ramptoeristquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:02 schreef FrauMilena het volgende:
Tijd hebben en alsnog een lang verhaal willen, hebben jullie geen leven of zo.
Hij heeft denk gewoon nagelaten haar te bangen, zodat zij nu denkt dat ie gay isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kun je per ongeluk iemand friendzonen?
Op de beknopte versie ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zit er net zo hard op te wachten, vuige ramptoerist
Beknopte versie is dat zij het idee heeft dat ik slechts vriendschappelijk contact zocht en dat ze dat jammer en best vreemd vind. I have no clue whatsoever hoe dat komtquote:
Omdat je je piemel er niet in hebt gestopt?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beknopte versie is dat zij het idee heeft dat ik slechts vriendschappelijk contact zocht en dat ze dat jammer en best vreemd vind. I have no clue whatsoever hoe dat komt
Gaat moeilijk he, als ze in het buitenland is. Zo lang is mijn piemel niet. Als het nou Sicilie was, was het een ander verhaal, maar Finland...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je je piemel er niet in hebt gestopt?
Je moet niet te lang wachten met closenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beknopte versie is dat zij het idee heeft dat ik slechts vriendschappelijk contact zocht en dat ze dat jammer en best vreemd vind. I have no clue whatsoever hoe dat komt
Tijd om het tegendeel te bewijzen dusquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit inderdaad, dat moet nog makkelijk recht te trekken zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijd om het tegendeel te bewijzen dus
Jesus hoe moeilijk is het om te zeggen: Ik zou het leuk vinden om wat te gaan drinken als je terug bent *winkwink*quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat moeilijk he, als ze in het buitenland is. Zo lang is mijn piemel niet. Als het nou Sicilie was, was het een ander verhaal, maar Finland...
Ga heen met die pua termenquote:
Already did. Volgende week als ze terug is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jesus hoe moeilijk is het om te zeggen: Ik zou het leuk vinden om wat te gaan drinken als je terug bent *winkwink*
O dat jargon ken ik niet, heb het overgenomen van harveyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga heen met die pua termen![]()
Meestal weet ik wel waar ik mee bezig ben hoor
Ik vind het wel een prestatie om het voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga dan niet zielig doen alsof het al vergane glorie is manquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Already did. Volgende week als ze terug is.
Ben il weer niet genoeg voor je?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
Is US met vakantie? Zijn gevatheid op de vroege ochtend mis ik wel een beetje ....
Jongedame, ga er eens niet zo serieus op in en gedraag je naar je UIquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga dan niet zielig doen alsof het al vergane glorie is man
Nu blijkbaar nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prestatie om het voor elkaar te krijgen.
quote:
Maagdjesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel moest lachen om je frauwke
[..]
Sorry geen ervaring mee.
Je bent verwarrend. Aandachtshoer die je bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jongedame, ga er eens niet zo serieus op in en gedraag je naar je UI
Maagdquote:
Zeker, vaak is de situatie andersom en daar kom je niet zo snel uit. Dit moet wel goed komen denk ik.quote:
Jij zegt geen ervaring met transactie van lichaamssappenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent verwarrend. Aandachtshoer die je bent.
[..]
Maagdhihihihihi
Iedereen die post op een anoniem internetforum is een aandachtshoerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent verwarrend. Aandachtshoer die je bent.
[..]
Maagdhihihihihi
Dat zei ik niet... met die hele PUA zooi nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:28 schreef Drug het volgende:
[..]
Jij zegt geen ervaring met transactie van lichaamssappen
O lol ik ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik niet... met die hele PUA zooi niet
Waar wel mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik niet... met die hele PUA zooi niet
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel moest lachen om je frauwke
[..]
Sorry geen ervaring mee.
Ja. No worriesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Trouwens guyz, weten jullie of je met een leeg (cola) flesje mag vliegen in je handbaggage? Hij is van metaal, niet glas of plastic.
Je mag maximaal 100 ml vloeistof meenemen zelfs, tenzij dat ondertussen is verandert.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Trouwens guyz, weten jullie of je met een leeg (cola) flesje mag vliegen in je handbaggage? Hij is van metaal, niet glas of plastic.
Ohai, thanks.quote:
10 x 100 ml idd, maar deze (250ml) is leeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag maximaal 100 ml vloeistof meenemen zelfs, tenzij dat ondertussen is verandert.
Gewoon jezelf zijn , beetje flirten en zeker als de aantrekkingskracht er is dan heb je niet al die theorieen nodig toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:31 schreef Drug het volgende:
[..]
O lol ik ook niet![]()
Ik hou niet van objectivering van vrouwen en tactisch "verleiden"
Het leven .quote:
Mogguhquote:
Ik ben ook een beetje gek, wil graag mezelf zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven .Beetje gekke vraag wel ...
Topless party ja?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef Barbusse het volgende:
MAAR! Vrijdag Baia beach clubBikini up, ladies
Goedzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje gek, wil graag mezelf zijn.
Gelukkig, laat anderen graag lachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo.
Iedere keer als ik naar je UI kijk moet ik een beetje lachen dus
MEt je 7cmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das illegaal hier in dit preutse kutlandquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MEt je 7cmEcht jammer dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Herfst?quote:
Het waait, het miezert, er is geen zonquote:
Ik ben heus wel lief hoor somsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is wel een beetje een afknapper hè, maar ja je doet er niets aan.
Je bent welkom hier hoor, zon en cocktails staan paraatquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het waait, het miezert, er is geen zon.
Gelukkig is t hier nog niet zo erg als in België en Frankrijk qua weer.
Daar twijfel ik niet aan, maar ik bedoelde dan ook de lengte, niet jouw opmerking.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
Het is hier bewolkt maar droog, de rest heeft kut weer. Weten jullie ook meteen waar ik zit
[..]
Ik ben heus wel lief hoor soms
DIT IS TOCH GEEN WEER VOOR EEN BELANDA?!?!quote:
I knowquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent welkom hier hoor, zon en cocktails staan paraat
Ja precies godverdomme, vorige weekend stond ik nog in de volle zon met 28 graden en bier en duizenden metalmannen, en nu ditquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DIT IS TOCH GEEN WEER VOOR EEN BELANDA?!?!
Goed als ik gewoon een keer kom, minder tiet dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent welkom hier hoor, zon en cocktails staan paraat
Bummerquote:
Ik zou emigreren als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies godverdomme, vorige weekend stond ik nog in de volle zon met 28 graden en bier en duizenden metalmannen, en nu dit
Wel lekker Nutella.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:48 schreef FrauMilena het volgende:
Nutella op m'n witte broek. Fuck my life.
Ja hè hè. Wat denk je nouquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
95% kans op neerslag, dat is wat anders dan 95% van de dag neerslag
Jemigquote:
Ja nee jammer genoeg niet... Misschien heb je wel andere goeie kwaliteiten. Ik ken je verder niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan, maar ik bedoelde dan ook de lengte, niet jouw opmerking.
Helemaal mee eens, natuurlijke charme is sexy. Geforceerde shit is blughquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn , beetje flirten en zeker als de aantrekkingskracht er is dan heb je niet al die theorieen nodig toch?
[..]
Het leven .Beetje gekke vraag wel ...
[..]
Mogguh
Ik begrijp het wel hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee jammer genoeg niet... Misschien heb je wel andere goeie kwaliteiten. Ik ken je verder niet.
Er zijn nog betere dingen ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, bij gebrek aan iets beters.
En ook beter dan die wake and bake paar deuren verder.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, natuurlijke charme is sexy. Geforceerde shit is blugh
Het is gezellig om weer wat andere users hier te hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor.Misschien wel, als jullie het volhouden met mij dan leer je me misschien wel kennen.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is gezellig om weer wat andere users hier te hebben.
Wat loop jij nou te judgen man. Met je vingertje. Gisteren ook al. Alle leuke dingen vind jij helemaal nietsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jawel, bij gebrek aan iets beters.
En ook beter dan die wake and bake paar deuren verder.
Jammer van de 7 cm though, te klein of te groot om iets mee te doen.quote:
Beetje recalcitrante dame... Houdt haar een beetje in toom wil je?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te judgen man. Met je vingertje. Gisteren ook al. Alle leuke dingen vind jij helemaal niets
Ze is nog jong, ze heeft nog niet genoeg geproefd van de dark side om te weten hoe heerlijk die isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje recalcitrante dame... Houdt haar een beetje in toom wil je?
It's not the size that matters, it's how you use it.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jammer van de 7 cm though, te klein of te groot om iets mee te doen.
Met dit weer kun j ebeter waterski's pakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voorlopig kan ik niet op mn rolschaatsen zie ik alweer
maar wat is er mis met een wake and bake?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn nog betere dingen ja.![]()
Wake and bake moest ik Googlen.![]()
Echt hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met dit weer kun j ebeter waterski's pakken
Ditquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat is er mis met een wake and bake?
Ik heb geen idee, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat is er mis met een wake and bake?
Dark side ... Beetje teveel starwars gekeken nerd?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze is nog jong, ze heeft nog niet genoeg geproefd van de dark side om te weten hoe heerlijk die is
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen dat tweede denken
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te judgen man. Met je vingertje. Gisteren ook al. Alle leuke dingen vind jij helemaal niets
Als er iets lekker ruikt dan is het wiet.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Dat van gisteren was niet mijn feestje en wiet meurt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als er iets lekker ruikt dan is het wiet.
Nee, lieverd, maar je weet ook wel wat ik bedoel. Mijn kant, drank, drugs, feestjes, pussy, en all that good stuffquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dark side ... Beetje teveel starwars gekeken nerd?
Je had gewoon mee moeten doen man, perfect verhaal voor laterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klinkt niet erg snugger.
[..]![]()
Dat van gisteren was niet mijn feestje en wiet meurt.
Nee sorry, geen ervaring meequote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, lieverd, maar je weet ook wel wat ik bedoel. Mijn kant, drank, drugs, feestjes, pussy, en all that good stuff
Af en toe een jointje roken, verder raak ik al heel lang niets meer aan eigenlijk.quote:
Als dat verhaal zou uitkomen zou ik me eeuwig schamen tegenover vriendin.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je had gewoon mee moeten doen man, perfect verhaal voor laterEn wiet ruikt beter dan sigaretten.
caffeine, nicotinequote:
Ik ben al oud en ik heb verantwoordelijkheden enzo.. Volwassen zijn dit datquote:
Vodka martini is leven, vodka martini is liefdequote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al oud en ik heb verantwoordelijkheden enzo.. Volwassen zijn dit datRustig aan hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het gewoon niet lekker, call me boring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:06 schreef JeMoeder het volgende:
Qua wiet etc. ben ik al 10 jaar klaar.
Maar goede single malt of een goede blend![]()
Elke avond een glas
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rustig aan hè.ik vind het gewoon niet lekker, call me boring.
Ik noem niemand boring. Ik drink zelden, rook recreatief hooguit 1 jointje in het jaar, ben al 9 jaar gestopt met roken. Maar van mijn dagelijks koffie blijf je afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 10:08:48 ]
Ik kom toch ook helemaal nergens aan gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik noem niemand boring. Ik drink zelden, rook reacreatief hooguit 1 jointje in het jaar, ben al 9 jaar gestopt met roken. Maar van mijn dagelijks koffie blijf je af
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom toch ook helemaal nergens aan gvd.
Ik drink met oud en nieuw een glas champagne en af en toe een wijntje om gezellig mee te doen bij het avondeten (kan de laatste keer niet eens herinneren overigens). Paar jointjes per jaar en ben iets van 4 jaar geleden gestopt met roken. Ik wil ook gewoon iedere dag koffie.
Af en toe een wijntje. Slechts 1 glaasje maar:quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom toch ook helemaal nergens aan gvd.
Ik drink met oud en nieuw een glas champagne en af en toe een wijntje om gezellig mee te doen bij het avondeten (kan de laatste keer niet eens herinneren overigens). Paar jointjes per jaar en ben iets van 4 jaar geleden gestopt met roken. Ik wil ook gewoon iedere dag koffie.
Moet ook weer aanvullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik zou ook zelfmoordneigingen hebben als ik het ESF zou kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb bij het ESF een paar wijntjes gehad, verder nuchterleef.
Geen wonder dat ik geen zin heb in het leven. :$
Dit staat er bij mij thuis:quote:
Haters zullen hatenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou ook zelfmoordneigingen hebben als ik het ESF zou kijken
lekker ook lekker is dezequote:
Nesquik, dat vind ik zo vies.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:14 schreef FrauMilena het volgende:
Ik drink water (normaal, fruit of thee), nesquik en wijn. Gezondleef.
Nou ja, die repen enzo met meer dan 70% cacao vind ik ook wel vies bitter.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een soort van vloeibare koetjesrepen inderdaad. Meer suiker dan caocao
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ook weer aanvullen
De mijne is opperdepopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
En pokerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit staat er bij mij thuis:
https://www.whiskybase.com/profile/6793/collection
De small batch van Bowmore is inderdaad erg lekker
Kom een keer bij mij wat drinken dan, maken we er een stoere mannenavond van met droge wordt en olijven
Haha, dan kun je me opvegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Af en toe een wijntje. Slechts 1 glaasje maar:
[ afbeelding ]
Grillenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Opeten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |