Benieuwd hoeveel mongolen daar op afkomen.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Wondje dat maar niet dicht wil. En niet zo goed met pleisters en zo dus ja
Hoe moeilijk kan wat zijn?quote:
Stiekem? Nou, nee hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Allures het volgende:
Lola is toch maar een stiekem pervje he. Beetje tieten willen voelen, bah
Stiekemquote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik mag lola wal, waarom ben jij niet hier nuquote:Op maandag 13 juni 2016 22:28 schreef Allures het volgende:
[..]
We know. Dat maakt je leukquote:Op maandag 13 juni 2016 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
Hahahahahahahahaha
![]()
Ik kan ook gewoon normaal doen hoor
Wat is de samenhang tussen wat je voelt voor Lola en mijn afwezigheidquote:Op maandag 13 juni 2016 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik mag lola wal, waarom ben jij niet hier nu
Hij doet niet anders, neem het even over ofzoquote:Op maandag 13 juni 2016 22:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Wat is de samenhang tussen wat je voelt voor Lola en mijn afwezigheidGa haar lastig vallen of zo
Jemig...quote:Op maandag 13 juni 2016 22:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Cool. Dan gaan wij binnenkort samen bowlen
Ah, ik dacht we doen gewoon de lady's night variant. Maar dat is ook prima hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 22:34 schreef Allures het volgende:
Ik wil wel techno bowlen of all night bowlen of hoe het in jullie regio ook heet. Dat is cool
Dat wil ik zien, ik ga meequote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef Allures het volgende:
En ik neem mijn verbanddoosje mee want ik heb ooit bijna mijn been gebroken met bowlen
Misschien moet ik niet gaan
Is die er? Mannen zijn eng tijdens het bowlen?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, ik dacht we doen gewoon de lady's night variant. Maar dat is ook prima hoor
Zijn de kegels dan in vorm van piemols?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, ik dacht we doen gewoon de lady's night variant. Maar dat is ook prima hoor
Omg zo veel agressie die ik dan kwijt moet!!quote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn de kegels dan in vorm van piemols?
Ja maar ja... wat doe je er aan he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. En ik vind ze altijd engquote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Is die er? Mannen zijn eng tijdens het bowlen?
Geloof het niet, al is het misschien een idee voor in de ideeenbox daar danquote:Op maandag 13 juni 2016 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn de kegels dan in vorm van piemols?
quote:Op maandag 13 juni 2016 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ja... wat doe je er aan he?Vrij weinig denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Voor wie?quote:Op maandag 13 juni 2016 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog een kadootje verzinnen maar soms kom je er gewoon niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |