"Als je wilt praten dan luister ik hoor."quote:
Hoe kun je per ongeluk iemand friendzonen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker, ook al voel ik me als roadkillGeen idee waarom eigenlijk. Oh, en ik denk dat ik per ongeluk finse dame keihard gefriendzoned heb. FML
Jij zit er net zo hard op te wachten, vuige ramptoeristquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:02 schreef FrauMilena het volgende:
Tijd hebben en alsnog een lang verhaal willen, hebben jullie geen leven of zo.
Hij heeft denk gewoon nagelaten haar te bangen, zodat zij nu denkt dat ie gay isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kun je per ongeluk iemand friendzonen?
Op de beknopte versie ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zit er net zo hard op te wachten, vuige ramptoerist
Beknopte versie is dat zij het idee heeft dat ik slechts vriendschappelijk contact zocht en dat ze dat jammer en best vreemd vind. I have no clue whatsoever hoe dat komtquote:
Omdat je je piemel er niet in hebt gestopt?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beknopte versie is dat zij het idee heeft dat ik slechts vriendschappelijk contact zocht en dat ze dat jammer en best vreemd vind. I have no clue whatsoever hoe dat komt
Gaat moeilijk he, als ze in het buitenland is. Zo lang is mijn piemel niet. Als het nou Sicilie was, was het een ander verhaal, maar Finland...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je je piemel er niet in hebt gestopt?
Je moet niet te lang wachten met closenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beknopte versie is dat zij het idee heeft dat ik slechts vriendschappelijk contact zocht en dat ze dat jammer en best vreemd vind. I have no clue whatsoever hoe dat komt
Tijd om het tegendeel te bewijzen dusquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit inderdaad, dat moet nog makkelijk recht te trekken zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijd om het tegendeel te bewijzen dus
Jesus hoe moeilijk is het om te zeggen: Ik zou het leuk vinden om wat te gaan drinken als je terug bent *winkwink*quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat moeilijk he, als ze in het buitenland is. Zo lang is mijn piemel niet. Als het nou Sicilie was, was het een ander verhaal, maar Finland...
Ga heen met die pua termenquote:
Already did. Volgende week als ze terug is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jesus hoe moeilijk is het om te zeggen: Ik zou het leuk vinden om wat te gaan drinken als je terug bent *winkwink*
O dat jargon ken ik niet, heb het overgenomen van harveyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga heen met die pua termen![]()
Meestal weet ik wel waar ik mee bezig ben hoor
Ik vind het wel een prestatie om het voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga dan niet zielig doen alsof het al vergane glorie is manquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Already did. Volgende week als ze terug is.
Ben il weer niet genoeg voor je?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
Is US met vakantie? Zijn gevatheid op de vroege ochtend mis ik wel een beetje ....
Jongedame, ga er eens niet zo serieus op in en gedraag je naar je UIquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga dan niet zielig doen alsof het al vergane glorie is man
Nu blijkbaar nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, weer eens wat anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prestatie om het voor elkaar te krijgen.
quote:
Maagdjesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel moest lachen om je frauwke
[..]
Sorry geen ervaring mee.
Je bent verwarrend. Aandachtshoer die je bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jongedame, ga er eens niet zo serieus op in en gedraag je naar je UI
Maagdquote:
Zeker, vaak is de situatie andersom en daar kom je niet zo snel uit. Dit moet wel goed komen denk ik.quote:
Jij zegt geen ervaring met transactie van lichaamssappenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent verwarrend. Aandachtshoer die je bent.
[..]
Maagdhihihihihi
Iedereen die post op een anoniem internetforum is een aandachtshoerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent verwarrend. Aandachtshoer die je bent.
[..]
Maagdhihihihihi
Dat zei ik niet... met die hele PUA zooi nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:28 schreef Drug het volgende:
[..]
Jij zegt geen ervaring met transactie van lichaamssappen
O lol ik ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik niet... met die hele PUA zooi niet
Waar wel mee?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik niet... met die hele PUA zooi niet
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel moest lachen om je frauwke
[..]
Sorry geen ervaring mee.
Ja. No worriesquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Trouwens guyz, weten jullie of je met een leeg (cola) flesje mag vliegen in je handbaggage? Hij is van metaal, niet glas of plastic.
Je mag maximaal 100 ml vloeistof meenemen zelfs, tenzij dat ondertussen is verandert.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Trouwens guyz, weten jullie of je met een leeg (cola) flesje mag vliegen in je handbaggage? Hij is van metaal, niet glas of plastic.
Ohai, thanks.quote:
10 x 100 ml idd, maar deze (250ml) is leeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mag maximaal 100 ml vloeistof meenemen zelfs, tenzij dat ondertussen is verandert.
Gewoon jezelf zijn , beetje flirten en zeker als de aantrekkingskracht er is dan heb je niet al die theorieen nodig toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:31 schreef Drug het volgende:
[..]
O lol ik ook niet![]()
Ik hou niet van objectivering van vrouwen en tactisch "verleiden"
Het leven .quote:
Mogguhquote:
Ik ben ook een beetje gek, wil graag mezelf zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven .Beetje gekke vraag wel ...
Topless party ja?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef Barbusse het volgende:
MAAR! Vrijdag Baia beach clubBikini up, ladies
Goedzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje gek, wil graag mezelf zijn.
Gelukkig, laat anderen graag lachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo.
Iedere keer als ik naar je UI kijk moet ik een beetje lachen dus
MEt je 7cmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das illegaal hier in dit preutse kutlandquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MEt je 7cmEcht jammer dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Herfst?quote:
Het waait, het miezert, er is geen zonquote:
Ik ben heus wel lief hoor somsquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is wel een beetje een afknapper hè, maar ja je doet er niets aan.
Je bent welkom hier hoor, zon en cocktails staan paraatquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het waait, het miezert, er is geen zon.
Gelukkig is t hier nog niet zo erg als in België en Frankrijk qua weer.
Daar twijfel ik niet aan, maar ik bedoelde dan ook de lengte, niet jouw opmerking.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
Het is hier bewolkt maar droog, de rest heeft kut weer. Weten jullie ook meteen waar ik zit
[..]
Ik ben heus wel lief hoor soms
DIT IS TOCH GEEN WEER VOOR EEN BELANDA?!?!quote:
I knowquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent welkom hier hoor, zon en cocktails staan paraat
Ja precies godverdomme, vorige weekend stond ik nog in de volle zon met 28 graden en bier en duizenden metalmannen, en nu ditquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DIT IS TOCH GEEN WEER VOOR EEN BELANDA?!?!
Goed als ik gewoon een keer kom, minder tiet dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent welkom hier hoor, zon en cocktails staan paraat
Bummerquote:
Ik zou emigreren als ik jou wasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja precies godverdomme, vorige weekend stond ik nog in de volle zon met 28 graden en bier en duizenden metalmannen, en nu dit
Wel lekker Nutella.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:48 schreef FrauMilena het volgende:
Nutella op m'n witte broek. Fuck my life.
Ja hè hè. Wat denk je nouquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
95% kans op neerslag, dat is wat anders dan 95% van de dag neerslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |