Nee, lieverd, maar je weet ook wel wat ik bedoel. Mijn kant, drank, drugs, feestjes, pussy, en all that good stuffquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dark side ... Beetje teveel starwars gekeken nerd?
Je had gewoon mee moeten doen man, perfect verhaal voor laterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 09:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klinkt niet erg snugger.
[..]![]()
Dat van gisteren was niet mijn feestje en wiet meurt.
Nee sorry, geen ervaring meequote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, lieverd, maar je weet ook wel wat ik bedoel. Mijn kant, drank, drugs, feestjes, pussy, en all that good stuff
Af en toe een jointje roken, verder raak ik al heel lang niets meer aan eigenlijk.quote:
Als dat verhaal zou uitkomen zou ik me eeuwig schamen tegenover vriendin.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je had gewoon mee moeten doen man, perfect verhaal voor laterEn wiet ruikt beter dan sigaretten.
caffeine, nicotinequote:
Ik ben al oud en ik heb verantwoordelijkheden enzo.. Volwassen zijn dit datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vodka martini is leven, vodka martini is liefdequote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben al oud en ik heb verantwoordelijkheden enzo.. Volwassen zijn dit datRustig aan hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het gewoon niet lekker, call me boring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:06 schreef JeMoeder het volgende:
Qua wiet etc. ben ik al 10 jaar klaar.
Maar goede single malt of een goede blend![]()
Elke avond een glas
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Rustig aan hè.ik vind het gewoon niet lekker, call me boring.
Ik noem niemand boring. Ik drink zelden, rook recreatief hooguit 1 jointje in het jaar, ben al 9 jaar gestopt met roken. Maar van mijn dagelijks koffie blijf je afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 10:08:48 ]
Ik kom toch ook helemaal nergens aan gvd.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik noem niemand boring. Ik drink zelden, rook reacreatief hooguit 1 jointje in het jaar, ben al 9 jaar gestopt met roken. Maar van mijn dagelijks koffie blijf je af
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom toch ook helemaal nergens aan gvd.
Ik drink met oud en nieuw een glas champagne en af en toe een wijntje om gezellig mee te doen bij het avondeten (kan de laatste keer niet eens herinneren overigens). Paar jointjes per jaar en ben iets van 4 jaar geleden gestopt met roken. Ik wil ook gewoon iedere dag koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |