Af en toe een wijntje. Slechts 1 glaasje maar:quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom toch ook helemaal nergens aan gvd.
Ik drink met oud en nieuw een glas champagne en af en toe een wijntje om gezellig mee te doen bij het avondeten (kan de laatste keer niet eens herinneren overigens). Paar jointjes per jaar en ben iets van 4 jaar geleden gestopt met roken. Ik wil ook gewoon iedere dag koffie.
Moet ook weer aanvullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik zou ook zelfmoordneigingen hebben als ik het ESF zou kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb bij het ESF een paar wijntjes gehad, verder nuchterleef.
Geen wonder dat ik geen zin heb in het leven. :$
Dit staat er bij mij thuis:quote:
Haters zullen hatenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou ook zelfmoordneigingen hebben als ik het ESF zou kijken
lekker ook lekker is dezequote:
Nesquik, dat vind ik zo vies.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:14 schreef FrauMilena het volgende:
Ik drink water (normaal, fruit of thee), nesquik en wijn. Gezondleef.
Nou ja, die repen enzo met meer dan 70% cacao vind ik ook wel vies bitter.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een soort van vloeibare koetjesrepen inderdaad. Meer suiker dan caocao
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ook weer aanvullen
De mijne is opperdepopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
En pokerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit staat er bij mij thuis:
https://www.whiskybase.com/profile/6793/collection
De small batch van Bowmore is inderdaad erg lekker
Kom een keer bij mij wat drinken dan, maken we er een stoere mannenavond van met droge wordt en olijven
Haha, dan kun je me opvegen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Af en toe een wijntje. Slechts 1 glaasje maar:
[ afbeelding ]
Grillenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Opeten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |