Dm het me maar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zeg niks, voor je het weet heb ik weer een ban te pakken
Ik zou het helemaal niet vervelend vinden als ik daar ook zo weinig moeite mee had. Ik vind koken niet eens zo erg eigenlijk, je hebt er ook alleen jezelf mee als je het niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Veel mensen verklaren me ook voor gek, dat ik na het werk nog met gemak een uur in de keuken sta om lekker wat vers eten te bereiden. Denk dat de drempel voor mij gewoon niet zo hoog is.
En koken / voedsel bewerken is een hobby van me.
Klopt. Maar ik merk dat ik me gemakkelijk 'tot wat dan ook' kan zetten. Het gebeurt echt maar zelden dat ik iets niet wil doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja als je het leuk vind om te doen is die drempel toch ook niet zo groot.
Doe ik ook altijd, gewoon even wat lekkers eten, ook een beetje chillen na een dag werken enzo. En lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Veel mensen verklaren me ook voor gek, dat ik na het werk nog met gemak een uur in de keuken sta om lekker wat vers eten te bereiden. Denk dat de drempel voor mij gewoon niet zo hoog is.
Deze man weetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
Vitaminen en drank. 2 vliegen, 1 klap
Leuk juist! Tenminste, wat bedoel je met bewerken eigenlijk? Voor ik goedkeuring geef aan een hipster kunstwerk ten ere van de ziel der authenticiteit ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Doe mij een portie?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik merk dat ik me gemakkelijk 'tot wat dan ook' kan zetten. Het gebeurt echt maar zelden dat ik iets niet wil doen.
Bijvoorbeeld zelf van fruit een smoothie maken, ipv de kant en klare dingen te kopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Leuk juist! Tenminste, wat bedoel je met bewerken eigenlijk? Voor ik goedkeuring geef aan een hipster kunstwerk ten ere van de ziel der authenticiteit ofzo
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef Barbusse het volgende:
Ananas marineren in dark rum, daarna kort op de grill, extra scheut rum er overheen en de vlam erin. Serveren met vanille ijs en chocoladesaus
Of met munt en suikerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef Barbusse het volgende:
Ananas marineren in dark rum, daarna kort op de grill, extra scheut rum er overheen en de vlam erin. Serveren met vanille ijs en chocoladesaus
Vaatwasser, niggaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Of met munt en suiker![]()
Koken vind ik enig, maar die afwas
Ik kook sinds een tijdje ook elke dag, aangezien er geen vriendin meer is. Ik houd het interessant door elke dag weer iets anders te koken. Eigenlijk kook ik niet vaak twee keer hetzelfde in de maand, tenzij ik er even echt verslaafd aan raak.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe mij een portie?
Ik kook elke dag. Ik wil ook gewoon eens niet koken
vaatwassertjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh da's gewoon handigheidquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zelf van fruit een smoothie maken, ipv de kant en klare dingen te kopen.
Echt? wauw... dat is nog eens gevarieerd dan...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:59 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik kook sinds een tijdje ook elke dag, aangezien er geen vriendin meer is. Ik houd het interessant door elke dag weer iets anders te koken. Eigenlijk kook ik niet vaak twee keer hetzelfde in de maand, tenzij ik er even echt verslaafd aan raak.
Ik wil geen fulltime kids in huisquote:
Afwas is echt fucking killing inderdaad, zou iedere dag dood willen zonder vaatwasser nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jawel. Maak regelmatig een maaltijdsoep, genoeg voor 4 dagen. Of een stoofschotel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik wil geen fulltime kids in huis![]()
Koken jullie nooit voor meerdere dagen? Of echt simpele shit dat het eigenlijk geen koken meer mag heten? Kliekjes opdirken enzo
Dramalama much?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Afwas is echt fucking killing inderdaad, zou iedere dag dood willen zonder vaatwasser nu.
Heeft niets met kinderen te maken. De vaatwasser doet het werk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Koken jullie nooit voor meerdere dagen? Of echt simpele shit dat het eigenlijk geen koken meer mag heten? Kliekjes opdirken enzo
Bijna nooit, hoogstens soms een gigantische batch pastasaus.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk steeds nieuwe dingen uit te proberen. Zowel in smaken als techniekenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt? wauw... dat is nog eens gevarieerd dan...
Eigenlijk alleen de kippenragout, daar maak ik een grote pan van en die vries ik in porties in...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bijna nooit, hoogstens soms een gigantische batch pastasaus.
Flauw grapje, kinders om de afwas te doen. Ik heb geen ruimte voor een vaatwasser en geen zin om de toko speciaal daarvoor te laten verbouwen vooralsnog..quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft niets met kinderen te maken. De vaatwasser doet het werk.
Sja als je alleen bent heb je ook niet zoveel afwas denk ik dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Flauw grapje, kinders om de afwas te doen. Ik heb geen ruimte voor een vaatwasser en geen zin om de toko speciaal daarvoor te laten verbouwen vooralsnog..
Haha nee moest dat jaren lang doen toen ik nog "thuis" woonde. Ben er gewoon klaar mee, oké?quote:
Zelf ragout makenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de kippenragout, daar maak ik een grote pan van en die vries ik in porties in...
Heb niet zo'n hele grote vriezer
Ik kook eens in de maand een grote portie nasi, bami of macaroni, omdat ik op maandag altijd snel naar mijn werk naar yoga ga. Dan kan ik op maandag snel wat uit de vriezer trekken. Alleen nog snel wat komkommer op zuur zetten, sjalotjes knapperig fruiten en een eitje bakken en klaar is kees (Erik).quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ben er echt slecht in om nieuwe dingen te verzinnen om te koken, terwijl ik eigenlijk alles lekker vind.
En als ik kook kan ik er meestal ook gewoon 3 a 4 dagen mee doen omdat ik in mijn eentje ben.
Aansteller.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee moest dat jaren lang doen toen ik nog "thuis" woonde. Ben er gewoon klaar mee, oké?
Weckfles?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef Nouri het volgende:
Weten jullie hoe zo'n fles heet waar je fruit in kan doen?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja als je alleen bent heb je ook niet zoveel afwas denk ik dan.
Echt he?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee moest dat jaren lang doen toen ik nog "thuis" woonde. Ben er gewoon klaar mee, oké?
Kan het niet eens vergelijken met ragout uit blikquote:
Huur een Pool in!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]Ik pak nog weleens uit, ook als ik alleen ben, dus die vlieger gaat helaas niet op..
Italianen noemen alle gevulde saus in principe ragu. Ragout uit blik is een heel specifieke Franse take op 'ragu'.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he?altijd de sjaak thuis
[..]
Kan het niet eens vergelijken met ragout uit blikbeetje een groot verzinsel van mijn moeder maar zo lekker.
Nee water en fruit en dan smaakt je water naar dat fruit.quote:
Gewoon een waterfles met fruit filterquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef Nouri het volgende:
Weten jullie hoe zo'n fles heet waar je fruit in kan doen?
https://zomer-gift.nl/art(...)FQ5mGwodbvgPJA#Blauwquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
Nee water en fruit en dan smaakt je water naar dat fruit.
Ben wat dat betreft ook verwend, thuis altijd van oma's recept eigengemaakte ragout gegeten. Toen ik bij iemand anders thuis ooit eens uit blik at, vroeg ik me af hoe ze dat ragout durfden te noemenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan het niet eens vergelijken met ragout uit blikbeetje een groot verzinsel van mijn moeder maar zo lekker.
Nee, gebruik de mijne niet eens, is meer een plek voor schone afwas te verzamelenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt zeker altijd een vaatwasser gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |