Dat niet, ik was echt bomvolquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik me liet gaan, vrat ik het de hele dag door.
Hij moet vooral een beetje makkelijk schoon te maken zijn, want ik maak niet schoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zo'n eenpersoonstostiapparaatje, beste cadeau dat ik ooit gekregen heb.
Jij vond de sate van de turk al pittig, zou ik daar maar uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Samzz het volgende:
Ik hoor veel goeds over vlamtosti's. Nog nooit gehad.
Dat zeg ik, amateur.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet, ik was echt bomvol. Heb er ook een hele dag over gedaan, maar toch.
Ik niet. Maar gaat er dus wel komen. Ik wil ook van de kekke sapjes maken.quote:
Die zijn de helft minder groot dus je hoeft maar de helft schoon te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet vooral een beetje makkelijk schoon te maken zijn, want ik maak niet schoon.
gewoon rauwe cacao, vermalen in de vijzel en snuivenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik me liet gaan, vrat ik het de hele dag door.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor een blender. Meuk hakselen en mixen. Sounds good and easy.
Watte?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mercimek corba, mercimek köfte, surwa, dal
Ik gebruik de airfryer er voorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
Tosti's in pannen zijn toch veel makkelijker
Linkje?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn de helft minder groot dus je hoeft maar de helft schoon te maken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net smoothie en verse jus gemaakt
Aarbeitjes doormidden snijden, en dan een paar uur in vodka marinerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Die dingen in sapjes en prutjes zijn eigenlijk wel lekkerder als ze niet in de blender geweest zijn.
Preciesquote:
He?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje vlees en twee of drie aardappelen. De laatste pof je gewoon mee met de bloemkool.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja oke, klinkt goed, maar bij wat voor maaltijd eet je dat dan.
Ik weet niet zeker of hij wel in zijn geheel in het oventje past maar kan hem altijd in kwarten doen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He?Heb ik altijd als ik een klein beetje verkouden ben. Zo irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Zo zat onze vogel wel eens uit de pan te eten als we klaar waren met etenquote:
Ik ben echt te lui voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:45 schreef HostiMeister het volgende:
Heb mijn blender ook weer ontdekt nadat ik de keuken een beurt had gegeven. Sindsdien veel leipe sapjes en smoothies of hoe je het wil noemen. Enorm lekker
Kost niet zoveel tijd toch? Op zaterdag om 5u naar de markt, alles opkopen voor een paar euro en dan elke dag van de week wat in de blender mikken. Kost nog geen 5 minuten per dag...quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben echt te lui voor dat soort dingen.
Smoothies zijn lekker maar vind fruit zo eten eigenlijk net zo lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is niet moeilijk, gewoon alles wat je hebt en lekker lijkt schoonmaken en in een blender pleuren, scheut drank erdoor, eventueel een mep ijsklonten et voila. Lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo zat onze vogel wel eens uit de pan te eten als we klaar waren met etenOf in de popcornbak
Ik haal dus regelmatig fruit om zo te eten, maar zodra het overrijp begint te worden gooi ik het liever in de blenderquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
Thanks voor de recepten Mary, eens kijken wat ik er van ga maken
[..]
Smoothies zijn lekker maar vind fruit zo eten eigenlijk net zo lekker.
Drank erdoor ookquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is niet moeilijk, gewoon alles wat je hebt en lekker lijkt schoonmaken en in een blender pleuren, scheut drank erdoor, eventueel een mep ijsklonten et voila. Lekker.
Ik weet het, maar het eraan beginnen is vaak het probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Kost niet zoveel tijd toch? Op zaterdag om 5u naar de markt, alles opkopen voor een paar euro en dan elke dag van de week wat in de blender mikken. Kost nog geen 5 minuten per dag...
Wie zei dat ik die meuk drink om gezond te doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Drank erdoor ook
![]()
Dat is net zoiets als overal mayo bij eten
Ik eet ook (te) weinig fruit eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
Thanks voor de recepten Mary, eens kijken wat ik er van ga maken
[..]
Smoothies zijn lekker maar vind fruit zo eten eigenlijk net zo lekker.
Ja waarom zou je gezond doenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie zei dat ik die meuk drink om gezond te doen?![]()
Is gewoon fucking lekker
Precies, alsof ik voor iemand leef behalve mezelfquote:
Haha die scheut drank doet het hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is niet moeilijk, gewoon alles wat je hebt en lekker lijkt schoonmaken en in een blender pleuren, scheut drank erdoor, eventueel een mep ijsklonten et voila. Lekker.
Ik zeg niks, voor je het weet heb ik weer een ban te pakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Precies, alsof ik voor iemand leef behalve mezelf
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het eraan beginnen is vaak het probleem.
Ik wou dat ik dat ook had, dan at ik een stuk gevarieerder en gezonder.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Veel mensen verklaren me ook voor gek, dat ik na het werk nog met gemak een uur in de keuken sta om lekker wat vers eten te bereiden. Denk dat de drempel voor mij gewoon niet zo hoog is.
En koken / voedsel bewerken is een hobby van me.
Nahja als je het leuk vind om te doen is die drempel toch ook niet zo groot.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik begrijp het
Veel mensen verklaren me ook voor gek, dat ik na het werk nog met gemak een uur in de keuken sta om lekker wat vers eten te bereiden. Denk dat de drempel voor mij gewoon niet zo hoog is.
En koken / voedsel bewerken is een hobby van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |