Wat kruiden en specerijen in olijfolie, bloemkool insmeren en als geheel roosteren in de oven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Ja oke, klinkt goed, maar bij wat voor maaltijd eet je dat dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat kruiden en specerijen in olijfolie, bloemkool insmeren en als geheel roosteren in de oven.
Rauw eten met geitenkaas. Of garen in de oven met knoflook. Of soep van maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Rauw met geitenkaasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rauw eten met geitenkaas. Of garen in de oven met knoflook. Of soep van maken.
Yoghurt-tahinisaus. Of met peterselie en knoflook. Of wat JeMoeder zegt, met kerriemassala insmeren (pas op voor verbranden) en dippen in yoghurt.quote:
Dankje, met zo'n sausje klinkt lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Yoghurt-tahinisaus. Of met peterselie en knoflook. Of wat JeMoeder zegt, met kerriemassala insmeren (pas op voor verbranden) en dippen in yoghurt.
Ik heb nog wel eens goede ideetjesquote:
Gewoon aardappels erbij in de oven als dat past. Je kan aardappels ook in bouillon of in kerriemassala koken ter afwisseling. Of opbakken met kikkererwten erbij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
De andere helft heb ik gewoon gekookt met gekookte aardappelen gegeten, ben niet zo culinair.
Ja, zeg datquote:
Jaquote:
Heerlijk snackvoerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg dat.
Vanavond maar maken. De bloemkool moet toch op en het klinkt vrij simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |