Wat kruiden en specerijen in olijfolie, bloemkool insmeren en als geheel roosteren in de oven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Ja oke, klinkt goed, maar bij wat voor maaltijd eet je dat dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat kruiden en specerijen in olijfolie, bloemkool insmeren en als geheel roosteren in de oven.
Rauw eten met geitenkaas. Of garen in de oven met knoflook. Of soep van maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Rauw met geitenkaasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rauw eten met geitenkaas. Of garen in de oven met knoflook. Of soep van maken.
Yoghurt-tahinisaus. Of met peterselie en knoflook. Of wat JeMoeder zegt, met kerriemassala insmeren (pas op voor verbranden) en dippen in yoghurt.quote:
Dankje, met zo'n sausje klinkt lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Yoghurt-tahinisaus. Of met peterselie en knoflook. Of wat JeMoeder zegt, met kerriemassala insmeren (pas op voor verbranden) en dippen in yoghurt.
Ik heb nog wel eens goede ideetjesquote:
Gewoon aardappels erbij in de oven als dat past. Je kan aardappels ook in bouillon of in kerriemassala koken ter afwisseling. Of opbakken met kikkererwten erbij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
De andere helft heb ik gewoon gekookt met gekookte aardappelen gegeten, ben niet zo culinair.
Ja, zeg datquote:
Jaquote:
Heerlijk snackvoerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg dat.
Vanavond maar maken. De bloemkool moet toch op en het klinkt vrij simpel.
Kaas is Helquote:
Doe ik wel eens, paprika, komkommer, selderij en bloemkool en dan dippen in de meest goddelijke knoflooksausquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk snackvoerNet zoals bleekselderij met knoflookroomkaas
Ja echt he.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ja, goed. Ik zou willen dat ik koken wat leuker vond, maar helaas.
Bloemkool met geitenkaas it is.
Ja, dat t resultaat lekker is maakt t de moeite een beetje waardquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt he.
Het is dat ik sommige soorten eten zo lekker vind, anders zou ik het echt helemaal nooit doen.
Amateur.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van t weekend een hele reep opgegeten.
Precies. Lekker lui in het zonnetje met een drankje en een boek erbij. Beste leefquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, paprika, komkommer, selderij en bloemkool en dan dippen in de meest goddelijke knoflooksaus![]()
Lekker meuren
quote:
Idem.. eiwitjes voor mijn spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Samzz het volgende:
Eitje... Dat ga ik voor de lunch maken denk ik. Gekookt eitje op een broodje. Lekker.
Ik ga voor een blender. Meuk hakselen en mixen. Sounds good and easyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Toch eens een tosti-ijzer kopen
Kan zo'n goedkoop ding van een tientje halen maar denk niet dat dat goed gaat.
Mercimek corba, mercimek köfte, surwa, dalquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog een pak rode linzen staan.. om uit te proberen maar echt geen idee wat.
Ik heb zo'n eenpersoonstostiapparaatje, beste cadeau dat ik ooit gekregen heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Toch eens een tosti-ijzer kopen
Kan zo'n goedkoop ding van een tientje halen maar denk niet dat dat goed gaat.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor een blender. Meuk hakselen en mixen. Sounds good and easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |