Wat kruiden en specerijen in olijfolie, bloemkool insmeren en als geheel roosteren in de oven.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Ja oke, klinkt goed, maar bij wat voor maaltijd eet je dat dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat kruiden en specerijen in olijfolie, bloemkool insmeren en als geheel roosteren in de oven.
Rauw eten met geitenkaas. Of garen in de oven met knoflook. Of soep van maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een halve bloemkool. Wat zouden jullie ermee doen?
Rauw met geitenkaasquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rauw eten met geitenkaas. Of garen in de oven met knoflook. Of soep van maken.
Yoghurt-tahinisaus. Of met peterselie en knoflook. Of wat JeMoeder zegt, met kerriemassala insmeren (pas op voor verbranden) en dippen in yoghurt.quote:
Dankje, met zo'n sausje klinkt lekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Yoghurt-tahinisaus. Of met peterselie en knoflook. Of wat JeMoeder zegt, met kerriemassala insmeren (pas op voor verbranden) en dippen in yoghurt.
Ik heb nog wel eens goede ideetjesquote:
Gewoon aardappels erbij in de oven als dat past. Je kan aardappels ook in bouillon of in kerriemassala koken ter afwisseling. Of opbakken met kikkererwten erbij.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
De andere helft heb ik gewoon gekookt met gekookte aardappelen gegeten, ben niet zo culinair.
Ja, zeg datquote:
Jaquote:
Heerlijk snackvoerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg dat.
Vanavond maar maken. De bloemkool moet toch op en het klinkt vrij simpel.
Kaas is Helquote:
Doe ik wel eens, paprika, komkommer, selderij en bloemkool en dan dippen in de meest goddelijke knoflooksausquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heerlijk snackvoerNet zoals bleekselderij met knoflookroomkaas
Ja echt he.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:31 schreef Samzz het volgende:
Ja, goed. Ik zou willen dat ik koken wat leuker vond, maar helaas.
Bloemkool met geitenkaas it is.
Ja, dat t resultaat lekker is maakt t de moeite een beetje waardquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja echt he.
Het is dat ik sommige soorten eten zo lekker vind, anders zou ik het echt helemaal nooit doen.
Amateur.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van t weekend een hele reep opgegeten.
Precies. Lekker lui in het zonnetje met een drankje en een boek erbij. Beste leefquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik wel eens, paprika, komkommer, selderij en bloemkool en dan dippen in de meest goddelijke knoflooksaus![]()
Lekker meuren
quote:
Idem.. eiwitjes voor mijn spierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrpijnquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Samzz het volgende:
Eitje... Dat ga ik voor de lunch maken denk ik. Gekookt eitje op een broodje. Lekker.
Ik ga voor een blender. Meuk hakselen en mixen. Sounds good and easyquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Toch eens een tosti-ijzer kopen
Kan zo'n goedkoop ding van een tientje halen maar denk niet dat dat goed gaat.
Mercimek corba, mercimek köfte, surwa, dalquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb nog een pak rode linzen staan.. om uit te proberen maar echt geen idee wat.
Ik heb zo'n eenpersoonstostiapparaatje, beste cadeau dat ik ooit gekregen heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Toch eens een tosti-ijzer kopen
Kan zo'n goedkoop ding van een tientje halen maar denk niet dat dat goed gaat.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor een blender. Meuk hakselen en mixen. Sounds good and easy.
Dat niet, ik was echt bomvolquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik me liet gaan, vrat ik het de hele dag door.
Hij moet vooral een beetje makkelijk schoon te maken zijn, want ik maak niet schoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zo'n eenpersoonstostiapparaatje, beste cadeau dat ik ooit gekregen heb.
Jij vond de sate van de turk al pittig, zou ik daar maar uit de buurt blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:34 schreef Samzz het volgende:
Ik hoor veel goeds over vlamtosti's. Nog nooit gehad.
Dat zeg ik, amateur.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet, ik was echt bomvol. Heb er ook een hele dag over gedaan, maar toch.
Ik niet. Maar gaat er dus wel komen. Ik wil ook van de kekke sapjes maken.quote:
Die zijn de helft minder groot dus je hoeft maar de helft schoon te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet vooral een beetje makkelijk schoon te maken zijn, want ik maak niet schoon.
gewoon rauwe cacao, vermalen in de vijzel en snuivenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik me liet gaan, vrat ik het de hele dag door.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga voor een blender. Meuk hakselen en mixen. Sounds good and easy.
Watte?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mercimek corba, mercimek köfte, surwa, dal
Ik gebruik de airfryer er voorquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
Tosti's in pannen zijn toch veel makkelijker
Linkje?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn de helft minder groot dus je hoeft maar de helft schoon te maken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net smoothie en verse jus gemaakt
Aarbeitjes doormidden snijden, en dan een paar uur in vodka marinerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:37 schreef Lokasenna het volgende:
Die dingen in sapjes en prutjes zijn eigenlijk wel lekkerder als ze niet in de blender geweest zijn.
Preciesquote:
He?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje vlees en twee of drie aardappelen. De laatste pof je gewoon mee met de bloemkool.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja oke, klinkt goed, maar bij wat voor maaltijd eet je dat dan.
Ik weet niet zeker of hij wel in zijn geheel in het oventje past maar kan hem altijd in kwarten doen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He?Heb ik altijd als ik een klein beetje verkouden ben. Zo irritantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |