Ik bedoelde een mooie meid met twee pluspunten... of kan ik die ook lokken met Wyborowa?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Amateur, die nodig je gewoon uit met vodka
Oh wow, hier gaat dat ding vrijwel dagelijks aan hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, gebruik de mijne niet eens, is meer een plek voor schone afwas te verzamelen
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja echt leuk hoor de afwas doen van vijf personen.
Zit er kip of ander vlees in?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft ook verwend, thuis altijd van oma's recept eigengemaakte ragout gegeten. Toen ik bij iemand anders thuis ooit eens uit blik at, vroeg ik me af hoe ze dat ragout durfden te noemen![]()
Papa maakt nog steeds regelmatig een grote pan, verdeeld dat dan in grote bakken die in de vriezer kunnen, eentje voor mij, eentje voor mijn broertje, eentje voor mijn ouders zelf
Dat jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
https://zomer-gift.nl/art(...)FQ5mGwodbvgPJA#Blauw
Dat is wel alsnog een heel stuk uitgebreider dan wanneer ik kliekjes eet, ik warm ze niet eens op.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik kook eens in de maand een grote portie nasi, bami of macaroni, omdat ik op maandag altijd snel naar mijn werk naar yoga ga. Dan kan ik op maandag snel wat uit de vriezer trekken. Alleen nog snel wat komkommer op zuur zetten, sjalotjes knapperig fruiten en een eitje bakken en klaar is kees (Erik).
Vast wel, you can do it tigerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik bedoelde een mooie meid met twee pluspunten... of kan ik die ook lokken met Wyborowa?
Je vader is een heldquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben wat dat betreft ook verwend, thuis altijd van oma's recept eigengemaakte ragout gegeten. Toen ik bij iemand anders thuis ooit eens uit blik at, vroeg ik me af hoe ze dat ragout durfden te noemen![]()
Papa maakt nog steeds regelmatig een grote pan, verdeeld dat dan in grote bakken die in de vriezer kunnen, eentje voor mij, eentje voor mijn broertje, eentje voor mijn ouders zelf
Volgens mij is oma's recept met rundvlees. Moet ook altijd een dag opstaan voor er ragout mee gemaakt wordt. Zo lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Niet chill. Vaatwasser is dan echt zo'n briljante uitvinding #verwendnest
[..]
Zit er kip of ander vlees in?
Hier zit prei paprika en wortel in ( en kip dan) dat wordt dan wel een hele maaltijd
Gewoon action of blokkerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:10 schreef Nouri het volgende:
Maar zo ja. Dan is het voor mij misschien wel handig om te kopen
Vanuit de diepvries warm ik het liever wel opquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel alsnog een heel stuk uitgebreider dan wanneer ik kliekjes eet, ik warm ze niet eens op.
Zo meteen ff langs de slijt dan!quote:
Ja anders is het taai....quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij is oma's recept met rundvlees. Moet ook altijd een dag opstaan voor er ragout mee gemaakt wordt. Zo lekker
Ik ook. Maar toch. Niks mis met koken en afwassen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee moest dat jaren lang doen toen ik nog "thuis" woonde. Ben er gewoon klaar mee, oké?
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je vader is een heldSuper leuk om home cooking van je ouder(s) meer naar huis te kunnen nemen!!!
Nee ben ook blij dat het niet meer voorkomt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Niet chill. Vaatwasser is dan echt zo'n briljante uitvinding #verwendnest
Ieder zijn ding, geen probleem.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook. Maar toch. Niks mis met koken en afwassen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |