Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Tjacka was het? Ga eens een keer de kroeg in man.quote:
Been there done that, daar weet jij alles vanquote:
Nu wordt het interessant.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Been there done that, daar weet jij alles van![]()
Altijd toch?quote:
Je verwart me met iemand andersquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Been there done that, daar weet jij alles van![]()
Brbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Vanavond maar weer eens doen ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n trieste Fok wanker die alle fok chicks dm't enzo toch? Tjacka was het? Ga eens een keer de kroeg in man.
Selectief geheugen, even vergeten inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd toch?
[..]
Je verwart me met iemand anders
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BrbHahaha, klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Waarom zou je het ooit niet over seks willen hebben?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Allures het volgende:
Omg het is ochtend. Kunnen we het ook eens niet over seks hebben
omdat er meer dingen zijn in de wereldquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je het ooit niet over seks willen hebben?
ohaiquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Allures het volgende:
Ochtendseksquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:43 schreef Allures het volgende:
Als ik niet af en toe slaap, wil niemand meer seks met mequote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou je het ooit niet over seks willen hebben?
Ja oké, in de mijne ook wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:45 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat er meer dingen zijn in de wereld
In mijn wereld tenminste
Maar dan slaap je, dan kun je het sowieso nergens over hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als ik niet af en toe slaap, wil niemand meer seks met me
Hoi. Neuken?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als ik niet af en toe slaap, wil niemand meer seks met me
Tenzij je in je slaap praatquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan slaap je, dan kun je het sowieso nergens over hebben.
Ik ben geen ochtendmens maar het is wel lekkerquote:
Ken je geen mensen die in hun slaap praten?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar dan slaap je, dan kun je het sowieso nergens over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |