Jawel, dat wel. Maar of het dan altijd over seks gaat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken je geen mensen die in hun slaap praten?
Fixed.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Allures het volgende:
Ochtendseks is kut. Laat me gewoon slapen verdomme
s nog blijven plakken van vroeger. Toen alles beter was.quote:
Ik slaap de laatste tijd zo lekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok dan, kan ik daarna vast goed slapen
Moet je maar meer talen lerenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, dat wel. Maar of het dan altijd over seks gaat betwijfel ik.
Zal je voortaan met rust latenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Allures het volgende:
Ochtendseks is kut. Laat me gewoon slapen verdomme
Ik doe daar nooit moeilijk over neequote:
Vanwege de seksquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd zo lekker
Yeah you willquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ok dan, kan ik daarna vast goed slapen
Jawel, ik vind het altijd erg jammer als iemand niet snapt wat voor verhalen ik 's nachts op heb lopen hangenquote:
Oh oké.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jawel, ik vind het altijd erg jammer als iemand niet snapt wat voor verhalen ik 's nachts op heb lopen hangen![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste tijd zo lekker
's Nachts in ieder geval kennelijk welquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh oké.Spreek je zoveel verschillende talen?
Iig de orgasmes jaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vanwege de seks![]()
(Ik ben jaloers. Op het slapen dan)
Ja... we moeten toch eens die date gaan plannenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik niet
Is het te merken aan mijn humeur?
Haha bizar eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
's Nachts in ieder geval kennelijk wel
Ook door elkaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
's Nachts in ieder geval kennelijk wel
Je wil me opeens hard omdat ik chagrijnig ben? Raar meisjequote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iig de orgasmes ja
[..]
Ja... we moeten toch eens die date gaan plannen
Nee, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
Nog mensen die zich geroepen voelen om een cover te maken?
MUZ / De grote FOK! vakantie cover wedstrijd
Alleen als het karaoke isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
Nog mensen die zich geroepen voelen om een cover te maken?
MUZ / De grote FOK! vakantie cover wedstrijd
Moeilijk te zeggen als de persoon naast me het verschil niet weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |