abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162949562
Er is vanmorgen een schietpartij uitgebroken in een nachtclub voor homo's in de stad Orlando in Florida. Dit heeft de Britse openbare omroep BBC bericht. Volgens de Britse zender Sky zouden meer dan 25 mensen zijn neergeschoten.

Iemand zou in de Pulse Club ook gijzelaars hebben genomen, meldden de BBC en de Britse zender ITV.

Er zijn tevens berichten dat de verdachte een bom bij zou hebben, aldus de BBC.

Op de Facebookpagina van de nachtclub werd opgeroepen om de club te verlaten en te blijven lopen.

http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)ngNavigationItemId=1

Niet best....
pi_162949586
50 doden inmiddels. Misschien kan de OP even aangepast worden?
pi_162949619
Om 19:30 uur geeft Obama een persconferentie.
pi_162949624
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij praat liever over de Islam en zijn rol dan dat je aandacht schenkt aan de slachtoffers. Ik vind het smerig dat zo'n vreselijke gebeurtenis wordt aangehaald om politiek te bedrijven. Als ik daar dan vervolgens op reageer doe ik aan "imagobewaking". :')

:{²
Ik praat bij voorkeur helemaal niet over religie. Religie is veel te nadrukkelijk in de samenleving aanwezig, terwijl het een privézaak zou moeten zijn.

Maar als er vijftig mensen zijn doodschoten en vele anderen gewond raken, dan gaan we praten over de motieven van de dader. En dan komt die prachtige, vreedzame religie van jou aan bod, want deze man was moslim en handelde ook als zodanig.

Religie is een keuze; denk daar maar eens over na.
pi_162949632
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:04 schreef Childofthe90s het volgende:
Om 20:30 uur geeft Obama een persconferentie.
Fuck Oback Barama
pi_162949650
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:56 schreef RAVW het volgende:

[..]

homoseksualiteit in de koran

Op een aantal plaatsen in de koran wordt homoseksualiteit afgewezen. Een aantal voorbeelden:

7:80 of 81: "En Lot, toen hij tot zijn volk zei: Zullen jullie een gruweldaad begaan die nog niemand van de wereldbewoners voor jullie heeft gepleegd?"
7:81 of 82: "Gij nadert met wellust mannen in plaats van vrouwen. Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat." Ook vertaald als: "Jullie zijn overmatige mensen"
7:84: "En Wij lieten (stenen) regen op hen vallen. Kijk daar hoe het einde was van de boosdoeners."
11:80: "Zij antwoordden: Gij weet wel dat wij geen recht hebben op uw dochters en gij weet best wat wij wensen."
11:83: "Toen Ons gebod kwam, keerden Wij die stad (Sodom) ondersteboven en Wij deden er brokken klei laag boven laag op regenen."
11:87: "En zijn volk kwam op hem toegesneld; zij hadden voordien al slechte daden begaan. Hij zei: Mensen, hier zijn mijn dochters, zij zijn reiner voor jullie. Vreest dan God en maakt mij niet te schande om mijn gasten."
11:79: "Zij zeiden: Jij weet wel dat wij op jouw dochters geen recht hebben en jij het best wat wij wensen."
21:75: "En aan Lot schonken Wij wijsheid en kennis. En Wij bevrijdden hem uit de stad die gruwelijk handelde. Zij waren inderdaad een boos en opstandig volk."
26:166: "Nadert gij van alle schepselen de mannen!"
26:167: "En verlaat gij uw vrouwen, die uw Heer voor u heeft geschapen!"
26:169: "Hij (Lot) zeide: "Waarlijk, ik veracht uw handelswijze."
27:55: "En Lot, toen hij tot zijn volk zeide: Begaat gij geen onzedelijkheid tegen beter weten in!"
27:56: "Nadert gij wellustig de mannen in plaats van de vrouwen? Nee, gij zijt een onwetend volk."
27:59: "En Wij deden een regen over hen komen, en vreselijk was de regen voor de gewaarschuwden."
29:30: "Nadert gij mannen met wellust en rooft gij op de weg, en begaat gij zelfs gruweldaden in uw bijeenkomsten? Maar het antwoord van het volk was niets anders dan dat zij zeiden: Breng de straf van God over ons als gij de waarheid spreekt."
29:31: "Hij (Lot) zeide: "Help mij mijn Heer, tegen het volk dat onheil sticht."
29:32: "En toen onze boodschappers Abraham het nieuws brachten, zeiden zij: We willen het volk dezer stad vernietigen; want haar inwoners zijn onrechtvaardigen."
54:37: "En zij probeerden hun gasten te schande te zetten (door ze te vragen om seks met hen te hebben). Toen ontnamen wij hun ogen het gezichtsvermogen. Proef dan mijn bestraffingen en mijn waarschuwingen."
Geef die uit de Bijbel dan ook gelijk even, Leviticus 20:13 of zo *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_162949652
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:01 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Ga er nog even serieus op in haha
Jarenlang IKEA indoctrinatiecursussen gedaan. IKEA introductie, IKEA way en IKEA code of conduct. Ik heb zelfs het altaar met de door Ingvar Kamprad aangeraakte deurklink aangeraakt. Na in die cult geleefd en gewerkt te hebben snap ik al die op hun pik getrapte moslims hier beter.
pi_162949661
quote:
Obama :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 12 juni 2016 @ 18:06:44 #9
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162949673
Goed bezig hoor, jihadmoslims, goed bezig. De dag zal komen dat het een hel voor jullie wordt.

Verbaast me trouwens sowieso dat er tot op heden nog nooit een of andere gek een markt is opgegaan waar veel moslims bij elkaar komen om daar de boel aan diggelen te schieten. Maar een kwestie van tijd waarschijnlijk.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 12 juni 2016 @ 18:06:49 #10
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_162949677
quote:
6s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Bijbel en Koran kan je echt totaal niet met elkaar vergelijken. ^O^
  zondag 12 juni 2016 @ 18:07:40 #11
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162949715
quote:

[..]

ja maar ik zie niet dat mensen die joods zijn of christen zijn de halve wereld nu nog in vuur en vlam zetten , dat het 100 jaar geleden nog gebeurd , oke maar dat was vroeger , maar bij de moslims blijven ze maar door gaan
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zondag 12 juni 2016 @ 18:07:41 #12
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_162949716
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
Maar als er vijftig mensen zijn doodschoten en vele anderen gewond raken, dan gaan we praten over de motieven van de dader. En dan komt die prachtige, vreedzame religie van jou aan bod, want deze man was moslim en handelde ook als zodanig.
Mijn motief is dat de beste man psychotisch is. Voor zover ik weet is dit de eerste zgn Islamitisch geïnspireerde mass-shooting op homo's. Maar ik heb te doen met de nabestaanden en de slachtoffers. Laten we ons daar drukker over maken. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_162949723
Obama geeft een statement pm 1:30 Eastern Time, 18:30 voor ons?
I´m back.
pi_162949739
Conflicts twitterde op zondag 12-06-2016 om 18:04:53 UPDATE: FBI source told CNN that #Pulse shooter was known to them as suspected #ISIS sympathizer. No indication he was planing attack. reageer retweet
pi_162949742
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
Goed bezig hoor, jihadmoslims, goed bezig. De dag zal komen dat het een hel voor jullie wordt.

Verbaast me trouwens sowieso dat er tot op heden nog nooit een of andere gek een markt is opgegaan waar veel moslims bij elkaar komen om daar de boel aan diggelen te schieten. Maar een kwestie van tijd waarschijnlijk.
Dat gebeurt om de haverklap, maar dan in Irak met als dader andere moslims...
pi_162949743
quote:

[..]

En tot een kleine 70 jaar geleden werden homo's in West-Europa dankzij het christendom ook gewoon nog gemarteld. Zelfs oorlogshelden die duizenden levens hadden gered. Maar na jarenlang het christendom afzeiken en afbranden zijn christenen geciviliseerd geworden.

Waarom islamieten een uitzonderingspositie geven? Racisme?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:08:22 #17
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162949748
quote:

dat doen ze vaak zelf al :)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_162949756
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef Ryan3 het volgende:
Obama geeft een statement pm 1:30 Eastern Time, 18:30 voor ons?
Half acht.
pi_162949764
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als ik mijn huisgenoten overhoop steek met mijn IKEA keukenmes, dan ben ik eigenlijk het slachtoffer en IKEA de bad guy. Tuurlijk joh.
1. Lezen, het gaat over een aandeel toedichten, niet de dader vrij pleiten.
2. IKEA is geen wapenhandelaar.
3. Een mes wordt niet per definitie verkocht als een wapen, zeker niet bij de IKEA, een vuurwapen daarentegen wel.

De volgende keer kom of met goede vergelijkingen of zwijg, zo zet je alleen maar jezelf voor schut.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 18:09:55 ]
  zondag 12 juni 2016 @ 18:08:51 #20
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_162949767
quote:
Barack Hussein Obama II... :{w
are we infinite or am I alone
pi_162949772
RIP en sterkte voor de nabestaanden.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:09:20 #23
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162949790
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn motief is dat de beste man psychotisch is. Voor zover ik weet is dit de eerste zgn Islamitisch geïnspireerde mass-shooting op homo's. Maar ik heb te doen met de nabestaanden en de slachtoffers. Laten we ons daar drukker over maken. :{

dan zijn wel heel erg veel Moslims psychotisch ? of wil je zeggen van niet
  zondag 12 juni 2016 @ 18:09:44 #24
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_162949807
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef Infection het volgende:
Conflicts twitterde op zondag 12-06-2016 om 18:04:53 UPDATE: FBI source told CNN that #Pulse shooter was known to them as suspected #ISIS sympathizer. No indication he was planing attack. reageer retweet
Ha, failed state!
are we infinite or am I alone
pi_162949810
quote:
Volgens de vader van de schutter, handelde zijn zoon wellicht uit homohaat.
Nee joh :')
pi_162949816
quote:

Er komt vanzelf een keer een Derde Wereldoorlog. En dat zal een oorlog tussen het westen en de islam zijn. Daar ben ik absoluut zeker van. En die oorlog komt er omdat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. De politiek kijkt stelselmatig weg, laat radicalisering op z'n beloop, laat grote aantallen moslims onze westerse landen binnen en komt steeds weer op de proppen met dezelfde dooddoeners. En alles vanuit de houding dat je ontzag moet hebben voor religie. Die kritiekloze houding moet dringend veranderen.
pi_162949826
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:09 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Nee joh :')
:{ :')
pi_162949870
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

1. Lezen, het gaat over een aandeel toedichten, niet de dader vrij pleiten.
2. IKEA is geen wapenhandelaar.
3. Een mes wordt niet per definitie verkocht als een wapen, zeker niet bij de IKEA, een vuurwapen daarentegen wel.

De volgende keer kom of met goede vergelijkingen of zwijg, zo zet je alleen maar jezelf voor schut.
Tuurlijk jongen. Eerst het westen de schuld geven van alle doden en nu is het slechts een aandeel. Waarom je überhaupt nog doorbluft is mij een raadsel.
pi_162949880
Dit is wel goed voor Trump. Een beetje meer moslimhaat in de samenleving en een paar homo's die op Hillary hadden gestemd minder.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:12:01 #30
13462 BansheeBoy
pi_162949882
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er komt vanzelf een keer een Derde Wereldoorlog. En dat zal een oorlog tussen het westen en de islam zijn. Daar ben ik absoluut zeker van. En die oorlog komt er omdat zachte heelmeesters stinkende wonden maken. De politiek kijkt stelselmatig weg, laat radicalisering op z'n beloop, laat grote aantallen moslims onze westerse landen binnen en komt steeds weer op de proppen met dezelfde dooddoeners. En alles vanuit de houding dat je ontzag moet hebben voor religie. Die kritiekloze houding moet dringend veranderen.
Met alle respect. Maar jij bent nu echt veels te legendarisch aan het doen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:12:53 #31
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162949916
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef RAVW het volgende:
dat doen ze vaak zelf al
Oh ja.. ff vergeten.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_162949931
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De scheidslijn tussen fanatiek gelovig en geestelijk gestoord is flinterdun. Deze man was een radicale moslim die zijn terreurdaad bewust pleegde: bewust gericht tegen homo's, bewust uit naam van zijn religieuze overtuiging.

Maar zoals we hierboven net kunnen lezen: de man was een verdachte terrorist. Zoals zo vaak, onder meer in Parijs en Brussel, gaat het dus ook hier weer om iemand die allang in beeld was bij de inlichtingendiensten.

Maar het moet altijd eerst misgaan. Tijdig ingrijpen, ho maar. Naïviteit viert hoogtij. En daar maken terroristen dankbaar gebruik van.
pi_162949939
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen. Eerst het westen de schuld geven van alle doden en nu is het slechts een aandeel. Waarom je überhaupt nog doorbluft is mij een raadsel.
Weer ben je niet echt een held in het begrijpend lezen he? Nu zeg ik ineens 'eerst' dat 'Het Westen de schuld' heeft van 'alle doden'. Tering zeg, als je mij gaat pakken, pak mij dan op de dingen die ik daadwerkelijk zeg, je blijft jezelf alleen maar voor schut zetten beste Glazenmaker. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 18:14:27 ]
  zondag 12 juni 2016 @ 18:14:58 #34
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_162949987
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:11 schreef YuckFou het volgende:

Jij komt hier als een serpent met een gespleten tong de brave huismoslim uithangen, maar voor wie BSB nog niet kent, hier nog meer pareltjes van zijn hand:
TTK / De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
En maar lullen over ''slachtoffers'' in dit topic. Wat een achterlijke idioot. :')
Bedankt Hans.
pi_162950003
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
De scheidslijn tussen fanatiek gelovig en geestelijk gestoord is flinterdun. Deze man was een radicale moslim die zijn terreurdaad bewust pleegde: bewust gericht tegen homo's, bewust uit naam van zijn religieuze overtuiging.
Hedde gij een doctorate degree in psychology?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 18:15:51 ]
  zondag 12 juni 2016 @ 18:16:02 #36
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162950018
natuurlijk zit BansheeBoy hier stront te sproeien. Zoals in elk islamtereur topic om zijn o zo vredelievende geloof te verdedigen. :')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  zondag 12 juni 2016 @ 18:16:03 #37
13462 BansheeBoy
pi_162950019
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:13 schreef Elfletterig het volgende:

Maar het moet altijd eerst misgaan. Tijdig ingrijpen, ho maar. Naïviteit viert hoogtij. En daar maken terroristen dankbaar gebruik van.
Ongetwijfeld. Maar dan strijden wij tegen hetzelfde. Wij moeten ook niks hebben van die extremisten. Daarnaast strookt het beeld niet met het beeld dat ik heb terwijl ik dagelijks in de moskee te vinden ben. Net als in deze warme zomer kopen we flesjes water voor elkaar. Als er een benefiet is nodigen we Nederlanders uit de buurt uit om gezellig mee te eten. :{

Ik laat mijn geloof niet kapen door wat gekjes. En ik weiger legendarisch te doen. :{

zondag 12 juni 2016 @ 18:16:23 #38
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162950030
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
Er komt vanzelf een keer een Derde Wereldoorlog. En dat zal een oorlog tussen het westen en de islam zijn. Daar ben ik absoluut zeker van.
Zal een leuke worden, aangezien we in elkaars gebied wonen. Genocide guaranteed...
pi_162950064
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:11 schreef DrDentz het volgende:
Dit is wel goed voor Trump. Een beetje meer moslimhaat in de samenleving en een paar homo's die op Hillary hadden gestemd minder.
Misschien is het wel eens goed als er zo'n type leider komt. Iemand die voor wat opschudding zorgt en die orde op zaken stelt. In Europa hebben we alleen laffe politieke wegkijkers die steeds met dezelfde riedeltjes op de proppen komen. Er verandert niks wezenlijks.De naïviteit is diep verankerd in zowel de politiek als in het handhavingsapparaat.
pi_162950067
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Zal een leuke worden, aangezien we in elkaars gebied wonen. Genocide guaranteed...
Het moet dan wel snel gebeuren, want nu zijn we hier nog met meer. Die islamieten broeden als de konijnen.
pi_162950073
Figuren als Bansheeboy en PSVCL moet je goed in de gaten houden.
pi_162950098
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef Infection het volgende:
Mij niet? Valt me een beetje tegen hoor Infectie.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:18:43 #43
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162950112
quote:
AIVD leest ook mee :)
pi_162950117
Wie is PSVCL in godsnaam?
pi_162950128
quote:
Kunnen we later met z'n allen zeggen, bij aanslag op de dam, ja die postte hier ook op Fok.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_162950133
quote:
Ach, daarvan is het net zo waarschijnlijk dat ze daadwerkelijk de straat op gaan als al die figuren die hier de revolutie prediken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 12 juni 2016 @ 18:19:41 #47
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162950137
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:18 schreef Triggershot het volgende:
nog wel uit godsnaam in een islam / Moslim topic :)
  zondag 12 juni 2016 @ 18:19:41 #48
13462 BansheeBoy
pi_162950138
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Misschien is het wel eens goed als er zo'n type leider komt. Iemand die voor wat opschudding zorgt en die orde op zaken stelt. In Europa hebben we alleen laffe politieke wegkijkers die steeds met dezelfde riedeltjes op de proppen komen. Er verandert niks wezenlijks.De naïviteit is diep verankerd in zowel de politiek als in het handhavingsapparaat.
Nee man.Dit soort gasten zijn benzine bij een lopend vuurtje. Die dragen niet bij aan oplossingen. :{

pi_162950140
quote:
Een of andere geestelijk minder bedeelde user, maar met een islamitische achtergrond.

Ik zou BSB niet in dezelfde categorie scharen trouwens.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:19:58 #50
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162950142
quote:
Onze huis "het is de schuld van de zionisten"-prediker
pi_162950148
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef RAVW het volgende:

[..]

nog wel uit godsnaam in een islam / Moslim topic :)
Que?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:20:39 #52
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_162950164
quote:
De vader van de schutter die vijftig mensen doodschoot in een gaybar in Orlando denkt dat de schietpartij niets te maken heeft met religie. Dat zei de vader, Mir Seddique, tegen NBC News.

http://nos.nl/artikel/211(...)zoenende-mannen.html
Niets met religie te maken gelukkig, bedankt NOS.
Bedankt Hans.
pi_162950176
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Een of andere geestelijk minder bedeelde user, maar met een islamitische achtergrond.

Ah, beetje van het kaliber Illias, van enige tijd geleden dus?
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Onze huis "het is de schuld van de zionisten"-prediker
Dat is het zeer zeker.
pi_162950179
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:08 schreef Infection het volgende:
Goh, wie had dat gedacht.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:21:24 #55
13462 BansheeBoy
pi_162950187
quote:

[..]

Ik post hier al een jaar of 15. Nog nooit heb ik geweld verheerlijkt of opgeroepen tot geweld. Het is blijkbaar genoeg om Moslim te zijn om zo'n behandeling te krijgen. :N

pi_162950198
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een soort Erdoğan?
pi_162950208
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:20 schreef bascross het volgende:

[..]

Het was zo'n lieve jongen. :')
  zondag 12 juni 2016 @ 18:22:08 #58
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_162950209
quote:

[..]

Best bizar, moslim mannen begroeten elkaar met een kus op iedere wang, en dan zouden 2 zoenende kerels de ontsteker voor dit soort geweld zijn? ;')
#droeftoeter
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_162950215
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Een soort Erdoğan?
:D
pi_162950217
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:16 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Eigenlijk is de oorlog al begonnen, alleen kost het de westerse regeringsleiders nogal veel moeite om die realiteit onder ogen te zien. De radicale islam is dreigend aan de buitengrenzen van Europa aanwezig. En land als Bosnië wordt momenteel omgevormd tot een radicaal-islamitisch bolwerk en de EU-buitengrenzen staan wagenwijd open voor moslims om deze kant op te komen.

Er zijn nauwelijks politici die het lef hebben om te zeggen dat we meer dan genoeg islam hebben hier. Het gevolg is dat de problemen alleen maar verder zullen verergeren. Ik ben ervan overtuigd dat de uiteindelijke uitkomst een oorlog is. De diverse terreuraanslagen zijn daar eigenlijk al een voorbode van.
pi_162950221
quote:

[..]

Als hij het niet deed uit naam van allah, dan deed hij het wel omdat homohaat in zijn religie zit. Oftewel, het heeft wel degelijk met religie te maken.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:22:50 #62
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162950227
quote:
16s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Best bizar, moslim mannen begroeten elkaar met een kus op iedere wang, en dan zouden 2 zoenende kerels de ontsteker voor dit soort geweld zijn? ;')
#droeftoeter
:X :X oO< ~O>

zelfds de Turkse keeper had roze kleding aan :) ....
Om maar te zwijgen over de mannen die daar in jurken lopen
pi_162950231
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik post hier al een jaar of 15. Nog nooit heb ik geweld verheerlijkt of opgeroepen tot geweld. Het is blijkbaar genoeg om Moslim te zijn om zo'n behandeling te krijgen. :N

Je posts maken mensen agressief en zetten daarom aan tot geweld.
pi_162950246
quote:

[..]

pi_162950252
quote:
Figuren als Berko13 ook. Orthodoxe christenen zijn namelijk bijna net zo erg. Die malen er ook niet om dat er vijftig homo's dood zijn. Stiekem lachen ze in hun vuistje.
pi_162950259
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef Skwish het volgende:

[..]

Goh, wie had dat gedacht.
Trump en zijn FBI vrienden laten dat gewoon gaan natuurlijk.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:23:54 #67
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162950262
quote:

[..]

Die achterlijke berichten van jou in het charlie hebdo topic hebben toch mijn beeld over jou gevormd.
pi_162950267
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je posts maken mensen agressief en zetten daarom aan tot geweld.
Maar dan kan je met jouw uitspraak bijna Charlie Hebdo verklaren.
pi_162950284
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Die achterlijke berichten van jou in het charlie hebdo topic hebben toch mijn beeld over jou gevormd.
High five.
pi_162950319
quote:

[..]

Klopt. Maar ja, laat ze. Ze zijn boos. Begrijpelijk ook, gezien hoe onze mediacratie en mediabrein tegenwoordig werken.

Gecombineerd met instanties die blijkbaar aanslagen niet voorkomen, maakt dat een giftige cocktail.

Jij voelt na zo'n aanslag, logischerwijs de behoefte om jezelf te verdedigen, maar het werkt vaak averechts. Je kunt ze beter even stoom laten afblazen, het is een lastige situatie.
pi_162950345
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Eigenlijk is de oorlog al begonnen, alleen kost het de westerse regeringsleiders nogal veel moeite om die realiteit onder ogen te zien. De radicale islam is dreigend aan de buitengrenzen van Europa aanwezig. En land als Bosnië wordt momenteel omgevormd tot een radicaal-islamitisch bolwerk en de EU-buitengrenzen staan wagenwijd open voor moslims om deze kant op te komen.

Er zijn nauwelijks politici die het lef hebben om te zeggen dat we meer dan genoeg islam hebben hier. Het gevolg is dat de problemen alleen maar verder zullen verergeren. Ik ben ervan overtuigd dat de uiteindelijke uitkomst een oorlog is. De diverse terreuraanslagen zijn daar eigenlijk al een voorbode van.
Hoe zie je dat voor je? Blanke bataljons die Rotterdam-Zuid en de Schilderswijk intrekken om aan het moorden te slaan? Nee, dat gaat hem niet worden. We moeten sowieso stoppen met meer islam importeren en de kansarme mensen in Zuid en Schilderswijk goed in de gaten houden. Wie weet kan het dan wat worden. Dat geldt voor NL. Niettemin, eens dat het probleem met die vuile ideologie steeds groter wordt. Overal waar het opduikt zien we ellende en doden.
pi_162950348
quote:

[..]

Wat maakt het uit? In beide gevallen staat de islam het helder en zelfstandig nadenken in de weg. Dat is toch de hele essentie van religie? Niet zelf nadenken, maar klakkeloos aannemen wat anderen ooit bedacht en opgeschreven hebben in haatdragende boekjes als de Koran en de Bijbel.

Met orthodox-gelovigen (per saldo een flink deel van de christenen en bijna alle moslims) valt feitelijk geen zinnige discussie te voeren. Hun religie is heilig. Dat wat in die boeken staat, is zowel de "waarheid" als ook een rechtvaardiging.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:27:35 #73
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_162950378
quote:

[..]

Iemand die dit soort onzin opschrijft is zeker wel geestelijk minder bedeeld.
Bedankt Hans.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:27:37 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950380
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Klopt. Maar ja, laat ze. Ze zijn boos. Begrijpelijk ook, gezien hoe onze mediacratie en mediabrein tegenwoordig werken.

Gecombineerd met instanties die blijkbaar aanslagen niet voorkomen, maakt dat een giftige cocktail.

En met de daadwerkelijke dader, die je even handig vergeet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_162950385
quote:

[..]

Maar jij bent dan ook angstig en pessimistisch in hart en nieren.

En je slechte raadgever fluistert je nu in om "krachtige leiders even orde op zaken te laten stellen", fascisme heet dat en het heeft nog nooit gewerkt.
pi_162950388
Nouja. Zolang homo's en moslims elkaar afmaken hoeven gezonde mannen in ieder geval nog niet in paniek te raken.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:28:21 #77
13462 BansheeBoy
pi_162950399
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef bascross het volgende:

[..]

Iemand die dit soort onzin opschrijft is zeker wel geestelijk minder bedeeld.
Eerder creatief. :')

pi_162950407
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar dan kan je met jouw uitspraak bijna Charlie Hebdo verklaren.
De reeks die ontstond na Hebdo was de eerste keer dat ik kennis maakte met zijn posts. Daar was het een blaag. En elke keer bij moslim ellende komt hij fijn olie op het vuur gooien. Maar, overgaan tot geweld vind ik zonde van mijn energie.
pi_162950418
quote:

[..]

Schei toch uit man. :') Je hebt net zulke idiote gedachten als een prediker of imam die ageert tegen het huidige hedonisme en allerlei doembeelden oproept in de hoop dat mensen de angst die hen drijft gaan delen.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:29:10 #80
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162950421
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Nouja. Zolang homo's en moslims elkaar afmaken hoeven gezonde mannen in ieder geval nog niet in paniek te raken.
:X :X :X :X pppssstt dus je wil zeggen dat Moslimmannen en Homo's niet gezond zijn :)
pi_162950435
quote:

[..]

Tuurlijk heeft het niks met religie te maken :')
pi_162950439
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En met de daadwerkelijke dader, die je even handig vergeet.
Ik heb meer met de slachtoffers.

En het feit dat iets even in een post niet genoemd wordt betekent niet dat het "handig wordt vergeten".
  Redactie Frontpage zondag 12 juni 2016 @ 18:29:42 #83
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162950443
50 doden :'(
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_162950455
quote:

[..]

Daar is de slachtofferrol weer. Geweldig. _O_
pi_162950458
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Homo's zijn moslims aan het afmaken?
pi_162950462
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De reeks die ontstond na Hebdo was de eerste keer dat ik kennis maakte met zijn posts. Daar was het een blaag. En elke keer bij moslim ellende komt hij fijn olie op het vuur gooien. Maar, overgaan tot geweld vind ik zonde van mijn energie.
Het ging mij niet zozeer om jouw persoon, maar het denken van de extremisten, mensen die daadwerkelijk over(zijnge)gaan op geweld.
pi_162950464
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het niks met religie te maken :')
Het heeft net zoveel met religie te maken als de miljoenen moslims die in het westen leven en nooit zo'n massamoord zullen plegen ook komt door de religie die ze aanhangen.
pi_162950472
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef RAVW het volgende:

[..]

:X :X :X :X pppssstt dus je wil zeggen dat Moslimmannen en Homo's niet gezond zijn :)
Het zijn toch afwijkingen denk ik.
pi_162950476
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef JeMoeder het volgende:
50 doden :'(
Heerlijk. Een beetje genieten van de geneugten van de islamitische cultuur.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:30:41 #90
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162950481
Bsb is een mocro en zijn vrouw bakt pizza's.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Redactie Frontpage zondag 12 juni 2016 @ 18:31:09 #91
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162950507
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Heerlijk. Een beetje genieten van de geneugten van de islamitische cultuur.
Ik vind het nog steeds raar dat je wel geiten en schapen mag neuken, maar van andere mensen houden hó maar :{w
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zondag 12 juni 2016 @ 18:31:09 #92
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_162950509
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:28 schreef BansheeBoy het volgende:

Eerder creatief. :')

Serious?
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2004 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:

Mijn ideale wereld is:

- een wereld zonder oorlog
- een wereld met vrede
- ja
- iedereen gelukkig getrouwd
- geen entertainment buiten het huwelijk dus geen overspel
- geen diefstal
- geen homo's
- elk gezin een huisdier
- de islam overal ter wereld
- etc.
- respect voor iedereen die ouder is
- wederzijds respect
- respect

Dat is het zo'n beetje :{

Dat je uberhaupt het lef hebt om in dit topic te posten.... }:|
  zondag 12 juni 2016 @ 18:31:15 #93
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950513
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:29 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ik heb meer met de slachtoffers.
Posters in dit topic zijn geen slachtoffers.
pi_162950527
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:21 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Een soort Erdoğan?
Erdogan doet dat op zijn manier: alles aanpakken dat niet genoeg moslim is, de democratie om zeep helpen, enzovoort. Waarom zouden we in de westerse wereld niet ook eens zo'n koers gaan varen richting moslims? Alleen omdat we zo graag moreel superieur willen zijn? Ik stel liever de veiligheid en leefbaarheid voorop.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:31:48 #95
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162950538
Overigens iemand zei iets van er komt een tijd dat iemand dit doet bij een markt vol met moslims. Maar dat gebeurt al jaren, alleen zijn de daders ook moslims.

AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_162950542
quote:
13s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds raar dat je wel geiten en schapen mag neuken, maar van andere mensen houden hó maar :{w
Waar staat dit? Of is dit een mislukte poging om grappig te doen?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:32:03 #97
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162950549
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Het zijn toch afwijkingen denk ik.
homo zijn is geen keuze , dat zou een afwijking kunnen zijn , een Moslimman kiest er zelf voor om het geloof aan te hangen , oke of dat gezond is daar kan je dan ook weer lang over bekvechten
  zondag 12 juni 2016 @ 18:32:04 #98
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950550
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het heeft net zoveel met religie te maken als de miljoenen moslims die in het westen leven en nooit zo'n massamoord zullen plegen ook komt door de religie die ze aanhangen.
Ah, daar zaten we op te wachten. De slachtoffers zullen blij zijn om dit te horen zeg. Het had niets met zijn religie te maken in ieder geval!
pi_162950563
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Erdogan doet dat op zijn manier: alles aanpakken dat niet genoeg moslim is, de democratie om zeep helpen, enzovoort. Waarom zouden we in de westerse wereld niet ook eens zo'n koers gaan varen richting moslims? Alleen omdat we zo graag moreel superieur willen zijn? Ik stel liever de veiligheid en leefbaarheid voorop.
Erdogan in de dop dit.
pi_162950569
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Smoofie het volgende:
Overigens iemand zei iets van er komt een tijd dat iemand dit doet bij een markt vol met moslims. Maar dat gebeurt al jaren, alleen zijn de daders ook moslims.

Dat durft niemand hier te doen, dan krijg je meteen DENK op je dak.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:32:42 #101
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_162950574
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo schattig naïef.
pi_162950578
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het ging mij niet zozeer om jouw persoon, maar het denken van de extremisten, mensen die daadwerkelijk over(zijnge)gaan op geweld.
Ik snap wat je bedoelt. Provoceren moet geen doel op zich zijn. Want dan kunnen de consequenties ook lelijk zijn.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:32:54 #103
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162950584
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft, en dat wordt gemakshalve maar direct uitgelegd als een islamitische terreuraanslag? Vat ik het zo goed samen?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_162950585
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ah, daar zaten we op te wachten. De slachtoffers zullen blij zijn om dit te horen zeg. Het had niets met zijn religie te maken in ieder geval!
Heeft het dan ook met religie te maken dat moslims dit niet doen?
pi_162950608
quote:

[..]

Weet niet, dacht dat je de Turken zo achterlijk vond omdat ze op Erdoğan stemmen omdat die na aanslagen en dergelijke "orde op zaken stelt".

Een paar aanslagen in het Westen en jij ziet ook meteen te bukken richting een krachtige man. Blijk je toch niet zo anders dan de simpele mensen die je zo veracht.
pi_162950614
quote:

[..]

Erdogan waarschijnlijk ook. Goed om te zien dat je zijn aanpak adoreert.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:33:50 #107
13462 BansheeBoy
pi_162950615
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daar is de slachtofferrol weer. Geweldig. _O_
Tja, als ik in die rol geduwd wordt ben ik er niet vies van. Dat is hetzelfde als waterballonnen naar iemand gooien en vervolgens janken dat diegene nat is. :')

zondag 12 juni 2016 @ 18:33:54 #108
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950618
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Molurus het volgende:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft,
Jammer voor je, maar hij is moslim. En heeft waarschijnlijk banden met terroristische organisaties.
  Redactie Frontpage zondag 12 juni 2016 @ 18:34:10 #109
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162950619
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Waar staat dit? Of is dit een mislukte poging om grappig te doen?
Dit was gechargeerd, maar zeker niet om grappig te zijn, ik ben bloedserieus.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_162950621
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die geen Coca Cola kopen na een Coca Cola-reclame te hebben gezien, dat maakt niet dat er genoeg mensen zijn die het wel doen.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:34:28 #111
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162950626
quote:
Maar goed, het enige dat we nu echt weten is dat de dader Afghaanse ouders heeft, en dat wordt gemakshalve maar direct uitgelegd als een islamitische terreuraanslag? Vat ik het zo goed samen?
FBI verdacht hem er al van IS sympathieëen te hebben
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_162950629
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jammer voor je, maar hij is moslim. En heeft waarschijnlijk banden met terroristische organisaties.
Jammer voor hem en leuk voor jou ofzo? :')
  zondag 12 juni 2016 @ 18:34:35 #113
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162950631
quote:

[..]

Bron?
pi_162950643
quote:

[..]

En het was een man ook nog zeker?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:34:51 #115
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950645
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat bedoel je, homo's niet haten?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:34:54 #116
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162950648
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Smoofie het volgende:

[..]

FBI verdacht hem er al van IS sympathieëen te hebben
Volgens BBC stond hij op geen enkele watchlist.
pi_162950650
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:22 schreef Infection het volgende:

[..]

Als hij het niet deed uit naam van allah, dan deed hij het wel omdat homohaat in zijn religie zit. Oftewel, het heeft wel degelijk met religie te maken.
Religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt ten onrechte op een enorm voetstuk geplaatst en het geniet een soort onschendbaarheid en het krijgt bizar veel ontzag. Zaken als racisme, discriminatie (van anders- of niet-gelovigen), maar ook homohaat zitten diep verankerd in de opvoeding.

Religie is de slechtste uitvinding die de mensheid ooit heeft gedaan. Boeken als de Bijbel en de Koran staan vol met haatdragende passages en zijn niks meer of minder dan opvattingen van mensen. Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
pi_162950676
Hallo ik be nieuw hier. Wat een gekken allemaal in de wereld. Eerst een schiet parij vrijdag in Orlando Door een psycho fan,met de dood van voice of america zangeres tot gevolg. en nu een afgaan (waarschijnlijk terrorist) die in een nachtclub mensen doodschoot en verwond.
pi_162950681
quote:
Afghaans
Aanslag op homobar

Gemakshalve = zeer waarschijnlijk

Poging tot afleiden van die waarschijnlijkheid om islam buiten schot te houden = zeer doorzichtig
pi_162950685
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat bedoel je, homo's niet haten?
Homo's worden doorgaans niet doodgeschoten door moslims. Dat heeft dan kennelijk ook met religie te maken als we die lijn een beetje consistent doortrekken.
pi_162950690
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
Nou nou nou nou nou.. toen was het ook levensgevaarlijk op straat 's avonds.
pi_162950693
quote:

[..]

Leve het fascisme inderdaad
Feyenoord Rotterdam
pi_162950694
quote:

[..]
Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
Bron?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:36:27 #124
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_162950698
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:35 schreef Barcadicolla het volgende:
Hallo ik be nieuw hier
Welkom. :)
#superniger2020
pi_162950700
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:06 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Bijbel en Koran kan je echt totaal niet met elkaar vergelijken. ^O^
HAHA

Echt wel, zowel de Torah als de Bijbel zijn bronnen van inspriatie geweest.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:36:36 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950701
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Homo's worden doorgaans niet doodgeschoten door moslims.
Nee, daar zijn ze iets geraffineerder in. Ophangen, stenigen, etcetera.
pi_162950703
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:25 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Jij voelt na zo'n aanslag, logischerwijs de behoefte om jezelf te verdedigen, maar het werkt vaak averechts. Je kunt ze beter even stoom laten afblazen, het is een lastige situatie.
Ga je nu echt als een soort slachtoffer met BansheeBoy meehuilen? Als een soort religieuze broeder? :')

Echt... ik had jou wat hoger ingeschat. In de "ze"-vorm gaan zitten praten....
pi_162950707
quote:
Hallo ik be nieuw hier. Wat een gekken allemaal in de wereld. Eerst een schiet parij vrijdag in Orlando Door een psycho fan,met de dood van voice of america zangeres tot gevolg. en nu een afgaan (waarschijnlijk terrorist) die in een nachtclub mensen doodschoot en verwond.
Scherpe analyse.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:37:00 #129
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162950710
quote:

[..]

Religie is niks meer of minder dan cultuur. Het wordt ten onrechte op een enorm voetstuk geplaatst en het geniet een soort onschendbaarheid en het krijgt bizar veel ontzag. Zaken als racisme, discriminatie (van anders- of niet-gelovigen), maar ook homohaat zitten diep verankerd in de opvoeding.

Religie is de slechtste uitvinding die de mensheid ooit heeft gedaan. Boeken als de Bijbel en de Koran staan vol met haatdragende passages en zijn niks meer of minder dan opvattingen van mensen. Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer.
Het is vaak ook pure kinder indoctrinatie, relgie, gebasseerd op angst voor de hel. Vooral de islam.

Jupiter does not approve of allah.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 juni 2016 @ 18:37:01 #130
13462 BansheeBoy
pi_162950711
quote:
Welkom! Lees je in. Ik hoor graag je mening. :{

pi_162950716
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef RAVW het volgende:

[..]

homo zijn is geen keuze , dat zou een afwijking kunnen zijn , een Moslimman kiest er zelf voor om het geloof aan te hangen , oke of dat gezond is daar kan je dan ook weer lang over bekvechten
Daar komt het wel op neer inderdaad. Bovendien snap ik nooit waarom mensen vrijwillig geloven in boeken vol haatdragende teksten.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:37:19 #132
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162950721
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Afghaans
Aanslag op homobar

Gemakshalve = zeer waarschijnlijk

Poging tot afleiden van die waarschijnlijkheid om islam buiten schot te houden = zeer doorzichtig
Nou ja, strikt genomen worden er niet zo veel aanslagen gepleegd door moslims in de VS. 50 doden is maar net boven het daggemiddelde, er worden op jaarbasis 15000 mensen in de VS doodgeschoten door diverse gekken.
pi_162950726
"Voordat het christendom en de islam hun opmars maakten, was de wereld een stuk verdraagzamer."

Dit is helaas niet waar, was het maar zo,dan was de oplossing makkelijk.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:37:51 #134
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_162950741
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer inderdaad. Bovendien snap ik nooit waarom mensen vrijwillig geloven in boeken vol haatdragende teksten.
Volgens mij is het allemaal niet zo vrijwillig :P
  zondag 12 juni 2016 @ 18:38:04 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950744
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Molurus het volgende:

Nou ja, strikt genomen worden er niet zo veel aanslagen gepleegd door moslims in de VS. 50 doden is maar net boven het daggemiddelde, er worden op jaarbasis 15000 mensen in de VS doodgeschoten door diverse gekken.
Blijft toch verbazingwekkend dat doorgaans intelligente mensen denken dat dit een soort argument is. Bizar :{.
pi_162950750
quote:

[..]

Religie was anders destijds behoorlijk nuttig voor mensen om te mobiliseren en te verenigen. Het heeft z'n beste tijd wel gehad en is nu in die zin overbodig, maar dat het nooit enig goeds heeft gebracht is onzin.
pi_162950765
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ga je nu echt als een soort slachtoffer met BansheeBoy meehuilen? Als een soort religieuze broeder? :')

"Ze" alsin mensen die op hem (Bsb) inhakken.

Niet je eigen waanbeelden op mij projecteren ajb. ;)

Ik geloof niet in "wij-zij" of een Derde Wereldoorlog tussen moslims en het Westen. Vooralsnog zijn dat jouw waanbeelden.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:38:52 #139
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162950769
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Blijft toch verbazingwekkend dat doorgaans intelligente mensen denken dat dit een soort argument is. Bizar :{.
Ik verkeer ieg niet in de illusie dat jouw reacties intelligent zijn als het gaat om dit onderwerp.
pi_162950779
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ah, er zijn in het westen vaker dit soort daden door moslims gepleegd?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:39:21 #141
13462 BansheeBoy
pi_162950781
Als 99,9% van de Moslims dit soort bloedbaden niet pleegt en er zich tegen uitspreekt. Waarom is dat ene geval of telt 0,111% dan toch zwaarder? :?

pi_162950785
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Religie was anders destijds behoorlijk nuttig voor mensen om te mobiliseren en te verenigen. Het heeft z'n beste tijd wel gehad en is nu in die zin overbodig, maar dat het nooit enig goeds heeft gebracht is onzin.
Ik zie het een beetje als kernenergie. Het leek een goed idee maar we zien er maar van af omdat we er als soort niet mee om kunnen gaan. Dat zou een mooi voorbeeld zijn wellicht.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:39:26 #143
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950788
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:38 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik verkeer ieg niet in de illusie dat jouw reacties intelligent zijn als het gaat om dit onderwerp.
Veel plezier met goedpraten. De slachtoffers zullen je dankbaar zijn.
  Moderator zondag 12 juni 2016 @ 18:39:39 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_162950794
Een moordaanslag door een gestoord persoon valt simpelweg niet te voorkomen.
Daar kun je niet een hele groep om veroordelen.
pi_162950799
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:27 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Maar jij bent dan ook angstig en pessimistisch in hart en nieren.

En je slechte raadgever fluistert je nu in om "krachtige leiders even orde op zaken te laten stellen", fascisme heet dat en het heeft nog nooit gewerkt.
Ik ben inderdaad pessimistisch gestemd als ik kijk naar de ontwikkelingen in pakweg de laatste 10 jaar. De kloof in de samenleving is toegenomen; zelfs jij slaat hier als een soort broeder een arm om de schouder van die arme BansheeBoy, het grootste slachtoffer van de terreurdaad van vandaag.

Overigens hoeft een krachtige leider niet meteen tot fascisme te leiden; dat is jouw verzinsel. We hebben politieke leiders nodig die stoppen met wegkijken. Die stoppen met die dodelijk vermoeiende riedeltjes. Als er iets niet heeft gewerkt de afgelopen 30-40 jaar, dan is dat wel politieke correctheid geweest.
pi_162950806
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Damn

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Geloof je dat? Ik denk niet dat ze de schouders ophalen. Ik denk dat een meerderheid het stiekem prachtig vindt wat er in Orlando is aangericht.

Misschien gaat PowNed of GeenStijl morgen wel met een camera naar zo'n kansenwijk om jochies van 13-14 jaar naar hun mening te vragen. En die gaan dan heel stoer zeggen dat ze het prima vinden, want de islam verbiedt homoseksualiteit nu eenmaal. En Allah weet het beste.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2016 18:40:46 ]
pi_162950809
Misschien moeten we een gulden middenweg proberen te vinden tussen de doorgeslagen Gay Pride in NL en de doodstraf in andere landen. Gewoon het homo zijn weer een beetje stiekem maken zoals vroeger. Toen had je in de stad 1 homo, nu heb je er 1000. Dan neemt niemand er aanstoot aan en is het voor homo's ook weer spannend.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:40:17 #149
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162950811
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Als 99,9% van de Moslims dit soort bloedbaden niet pleegt en er zich tegen uitspreekt. Waarom is dat ene geval of telt 0,111% dan toch zwaarder? :?

Dat aantal is geen 99.9 en daarbij komt dat er heel veel moslims zijn die wel zo denken maar niet handelen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 juni 2016 @ 18:40:19 #150
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162950812
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Veel plezier met je kruistocht. :)
  zondag 12 juni 2016 @ 18:40:20 #151
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950815
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, er zijn in het westen vaker dit soort daden door moslims gepleegd?
Gelukkig komt het hier niet zo vaak voor. En waarom? Preciiiiieees. Het is allemaal niet zo moeilijk als je een beetje nadenkt.
pi_162950817
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dwepen met slachtoffers zal de zaak goed doen inderdaad! Die zijn geholpen met de discussie of het nu wel of geen religie is, en zowel, in hoeverre dat dan een rol speelde. Goeie.
pi_162950827
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kom jij weleens buiten?
pi_162950830
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:37 schreef Molurus het volgende:

[..]

Strikt genomen is 'niet zoveel' een rare duiding. Afgemeten aan de Amerikaanse moslimpopulatie zijn het er bizar veel. Maar als je dan weer kijkt naar t VS MO-beleid vind ik het wel weer meevallen.
Vergelijkibg met statistieken alledaagse 'individuele' moorden vind ik wel vrij onzinnig.
pi_162950831
quote:
Dat als dit een orthodoxe Jood was geweest men er geen moeite mee zou hebben om de link te leggen met zijn religie, en nu blijkbaar wel.
pi_162950838
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:31 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Serious?

[..]

Dat je uberhaupt het lef hebt om in dit topic te posten.... }:|
Wat minstens zo kwalijk is, is dat FOK! dergelijke teksten gewoon laat staan, omdat ze zogenaamd "grappig" zijn.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:41:13 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950839
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dwepen met slachtoffers zal de zaak goed doen inderdaad! Die zijn geholpen met de discussie of het nu wel of geen religie is,
Daar is geen discussie over mogelijk, dat is precies het punt :D!
pi_162950841
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Damn

[..]

DAt je serieus met deze man in discussie gaat. Zonde van je adem.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:41:32 #159
13462 BansheeBoy
pi_162950846
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Elfletterig het volgende:

De kloof in de samenleving is toegenomen; zelfs jij slaat hier als een soort broeder een arm om de schouder van die arme BansheeBoy, het grootste slachtoffer van de terreurdaad van vandaag.
Hardop lachen hier! Je hebt humor. ahahah :D

pi_162950870
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Strikt genomen is 'niet zoveel' een rare duiding. Afgemeten aan de Amerikaanse moslimpopulatie zijn het er bizar veel. Maar als je dan weer kijkt naar t VS MO-beleid vind ik het wel weer meevallen.
Vergelijkibg met statistieken alledaagse 'individuele' moorden vind ik wel vrij onzinnig.
Ja.

Maar in een nachtclub homo's doodschieten uit protest tegen het MO-beleid is nou ook weer zoiets.

Valt er op dit moment dus überhaupt wat zinnigs te zeggen?
pi_162950872
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik reageer er niet eens meer op. Precies het soort geneuzel dat ik eerder in dit topic al voorspelde. Net zoiets als een drol die in een wc-pot belandt. Je weet dat -ie bruin is, dat -ie stinkt en dat je 'm snel moet doorspoelen.
pi_162950873
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

DAt je serieus met deze man in discussie gaat. Zonde van je adem.
Maar hoe dan ook, als ik voor iemand een spiegel zet, kan het toch niet anders dan ze hunzelf zien, nee, echt niet?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:42:49 #163
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_162950883
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wat minstens zo kwalijk is, is dat FOK! dergelijke teksten gewoon laat staan, omdat ze zogenaamd "grappig" zijn.
Grappig dat je juist dat zegt, ik vind dat juist prima, wilde net even laten zien wat deze shooting met Reddit doet...chaos, totale chaos op meerdere subs...

zondag 12 juni 2016 @ 18:43:02 #164
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162950889
quote:
Ja maar ja maar zij doen het ook. Allebei gewoon fout. :')
pi_162950894
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Dat kan heel goed, in een topic van 300 reacties gebeurt dat zo'n 280 keer.
pi_162950899
Trouwens. Derde wereldoorlog? Serieus?

De islamitische wereld is op geen enkele manier in staat om dat meer dan een dag vol te houden tegen het Westen.

Waar ben je echt bang voor vraag ik me dan af. Als je Westerling bent dan. Als moslim zou ik me meer zorgen maken aangezien zij het grootste deel van alle shit over zich heen krijgen. Nu ook al.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:43:43 #167
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950905
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Maar de persoon wel. Gelukkig maar.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:43:44 #168
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162950906
quote:

het gaat niet alleen om de aanslagen...

Zie ook de oorlogen in die landen ..
Zie ook de problemen die dit soort groepen vaak geven in een onbekende omgeving
Zie ook veel werk gerichte dingen waar dit soort lui problemen geven

het zijn zo veel dingen waar veel mensen Moslim moe zijn geworden en willen dat het nu eens stopt
pi_162950910
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Dat als dit een orthodoxe Jood was geweest men er geen moeite mee zou hebben om de link te leggen met zijn religie, en nu blijkbaar wel.
Nergens wordt verlangt de homo's iets aan te doen, hoor.

De Torah daarentegen vraagt daar wel om.

Dus wat is jouw punt eigk
pi_162950923
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar hoe dan ook, als ik voor iemand een spiegel zet, kan het toch niet anders dan ze hunzelf zien, nee, echt niet?
Niet bij elfletterig. Werkt niet, die man is zo blind hierin.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:44:35 #171
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162950930
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef Molurus het volgende:

[..]

Veel plezier met je kruistocht. :)
Ik zit alweer met smart te wachten op de volgende 'ja maar christenen doen het ook!!!!!' van je.
pi_162950931
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.

Maar in een nachtclub homo's doodschieten uit protest tegen het MO-beleid is nou ook weer zoiets.

Dat de dader opgroeide in de VS als kind van Afghaanse ouders. Of er eventuele banden zijn met terroristische organisaties is nog onduidelijk. Er zijn berichten dat hij in de gaten gehouden zou worden ivm het sympathiseren met ISIS.
pi_162950935
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:

De islamitische wereld is op geen enkele manier in staat om dat meer dan een dag vol te houden tegen het Westen.

Turkije houdt het echt wel een dagje vol hoor.
pi_162950952
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:33 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Weet niet, dacht dat je de Turken zo achterlijk vond omdat ze op Erdoğan stemmen omdat die na aanslagen en dergelijke "orde op zaken stelt".

Een paar aanslagen in het Westen en jij ziet ook meteen te bukken richting een krachtige man. Blijk je toch niet zo anders dan de simpele mensen die je zo veracht.
Als mensen religie boven democratie en boven de wet gaan stellen vind ik dat achterlijk, ja. En ook nog eens gevaarlijk. Hoe gevaarlijk zien we onder meer in Turkije.

Ik bukte overigens niet richting een krachtige man. Ik zei dat misschien wel eens goed zou zijn, zo'n frisse wind. Iemand die eindelijk eens orde op zaken stelt. En dat is nadrukkelijk NIET hetzelfde als religie boven de wet stellen.

Maar ik zal het kort houden, want je broeder BansheeBoy heeft je troostende arm om z'n schouder nodig.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:45:23 #175
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162950954
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef
Kosmoproleet het volgende:

Waar ben je echt bang voor vraag ik me dan af. Als je Westerling bent dan. Als moslim zou ik me meer zorgen maken aangezien zij het grootste deel van alle shit over zich heen krijgen. Nu ook al.
Daarbij altijd dat gezeik van moslims over het westen. Russen en chinezen onderdrukken de islam nog veel meer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_162950973
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.

Naja, als je je identificeert zijnde (islamitisch) MO-er (Afghaan) en je ziet de VS daar huis houden, dan kan dat iig een voedingsbodem vormen. De keuze voor een homobar ligt weer in lijn met de hoop op goedkeuring van Allah oid.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:46:01 #177
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_162950974
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over het enorme aantal 'mass shootings' in de VS. Dit is echt niet zo'n heel opmerkelijke gebeurtenis. Dat zou het wel zijn als het was in, zeg, Amsterdam. Maar in de VS... ik sta er niet van te kijken ieg.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:46:03 #178
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162950976
quote:
In hoeeveel nachtclubs hebben joden nu weer massamoorden aangericht?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_162950977
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkije houdt het echt wel een dagje vol hoor.
Saudis ook, met al die kontenlikkers uit het westen.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:46:13 #180
13462 BansheeBoy
pi_162950982
Die Trump is toch gewoon een simpele versie van George Bush? :{

zondag 12 juni 2016 @ 18:46:14 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162950983
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Kosmoproleet het volgende:

Kans op een oorlog tussen moslims zelf is ook een stuk groter. Kijk naar SA en Iran
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_162950996
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Daarbij altijd dat gezeik van moslims over het westen. Russen en chinezen onderdrukken de islam nog veel meer.
Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
pi_162950998
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Morendo het volgende:

[..]

Jood. Niet joden. In dit geval is het ook een man die moslim is. Niet moslims.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:46:57 #184
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162951000
ben benieuwd welke redneck zijn AR 15 heeft uitgeleend...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 12 juni 2016 @ 18:47:09 #185
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_162951004
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Die hebben al moeite met een stel holbewoners in Yemen. :')
  Forum Admin zondag 12 juni 2016 @ 18:47:11 #186
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_162951005
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zo'n beetje de gehele wereld doet dat. ''MAAR HET WESTEN!''
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 12 juni 2016 @ 18:47:12 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162951006
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alleen maken de Russen en Chinezen er geen gewoonte van een land aan de andere kant van de wereld even binnen te vallen en zo even wat gezellig chaos te brengen.
Je kunt het niet laten he _O-.
pi_162951012
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee joh, Saudi gaat zo gebukt onder Iran die haar kans schoon ziet.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:47:40 #189
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162951018
valt me op dat er geen speciale uitzendingen zijn op de NOS en teletekste besteed er ook maar 1 regeltje aan..

dat was vroeger wel anders.. we zijn er denk ik gewend aan geraakt
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_162951020
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat kan je toch teruglezen.
pi_162951023
quote:

Dit kan je bij de volgende twintig aanslagen ook posten. Dus :?

pi_162951025
Vo
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Die hebben al moeite met een stel holbewoners in Yemen. :')
They have something you don't haveeeeee

quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee joh, Saudi gaat zo gebukt onder Iran die haar kans schoon ziet.
Insallah.
pi_162951026
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Morendo het volgende:

[..]

Laatst stak een man in op de Gaypride in Israël waar een tiener bij omkwam.
  Forum Admin zondag 12 juni 2016 @ 18:48:07 #194
pi_162951028
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat vingertje wijzen is mooi he. Vergeet voor het gemak de Oeigoerse kwestie van de Chinezen en het schooluitje van Rusland in Afghanistan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_162951030
quote:

[..]

Syrië, Georgië, Tsjetsjenië, Oekraïne, enzoverder.
pi_162951034
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Leve het fascisme inderdaad
Een hardere aanpak van religieus extremisme, het stoppen van immigratie vanuit moslimlanden en een minder naïeve houding bij veiligheidsdiensten kunnen prima binnen de kaders van een democratie zonder dat er van fascisme sprake is.

Moslims die het westen een hel op aarde vinden en die menen dat ze hier niet kunnen leven, kunnen hun biezen pakken en gaan wonen in landen waar de islam tot wet is verheven. De islam is pas fascisme.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:48:20 #197
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162951036
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Trump is toch gewoon een simpele versie van George Bush? :{

zal uit kijken met wat je zegt ik denk zelf dat GB een hele goede man was tegen over wat Trump gaat worden ....

die zie ik echt nog wel de Button indrukken richting het Midden oosten , want zo gek is die wel .... dus zo simple is die niet hoor
  zondag 12 juni 2016 @ 18:48:20 #198
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162951037
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over het enorme aantal 'mass shootings' in de VS. Dit is echt niet zo'n heel opmerkelijke gebeurtenis.
Tjonge... Hoe krijg je het uit je toetsenbord :').
  zondag 12 juni 2016 @ 18:48:21 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162951038
quote:

[..]

Nou, de russen wel hoor. Maar de chinezen zijn in het westen van china ook een heel volk aan het kapot maken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_162951039
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook over het enorme aantal 'mass shootings' in de VS. Dit is echt niet zo'n heel opmerkelijke gebeurtenis. Dat zou het wel zijn als het was in, zeg, Amsterdam. Maar in de VS... ik sta er niet van te kijken ieg.
Ah, ja nee dat is daar normaler inderdaad. Intentie is het mogelijke cruciale verschil.
pi_162951054
We moeten ze knuffelen de moslims. Zij zijn het slachtoffer en het is allemaal de schuld van Israel!
En we kunnen ze ook beter maar knuffelen en lief voor ze zijn en misschien zelfs wel tot hun geloof bekeren..... Misschien id dat het beste want van onze moed moeten we het in NL niet hebben. Toch ( sebrenica, MH 17, etc etc
pi_162951057
Wel veel doden zeg. zal IS blij mee zijn.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:49:09 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_162951061
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bij een vampier werkt dat niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_162951069
quote:
Krim, Oekraine (Oosten), Syrie ringing a bell? Halve voormalige sovjet-rijk die niet zo lang onafhankelijk zijn? Afghanistan?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_162951072
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef Onnoman het volgende:
valt me op dat er geen speciale uitzendingen zijn op de NOS en teletekste besteed er ook maar 1 regeltje aan..

dat was vroeger wel anders.. we zijn er denk ik gewend aan geraakt
Zeker, het is gewenning maar óók een individu die vrij beschikbare wapens gebruikt is nooit te stoppen
  zondag 12 juni 2016 @ 18:49:28 #206
13462 BansheeBoy
pi_162951074
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dit kan je bij de volgende twintig aanslagen ook posten. Dus :?

Het is een open vraag. Ik ben daar benieuwd naar. Waarom wordt het gedrag voor een zeer kleine groep geprojecteerd en afgestraald op de bonafide meerderheid? :{

zondag 12 juni 2016 @ 18:49:44 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162951080
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Superpush het volgende:
We moeten ze knuffelen de moslims. Zij zijn het slachtoffer en het is allemaal de schuld van Israel!
En we kunnen ze ook beter maar knuffelen en lief voor ze zijn en misschien zelfs wel tot hun geloof bekeren..... Misschien id dat het beste want van onze moed moeten we het in NL niet hebben. Toch ( sebrenica, MH 17, etc etc
joh, deze knakker had moeite met zoenende mannen, denk niet dat je zo iemand nou had moeten knuffelen :')
pi_162951086
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Syrië, Georgië, Tsjetsjenië, Oekraïne, enzoverder.
3 van de 4 zijn buurlanden of zo goed als. Syrië zijn ze niet echt binnengevallen, maar op uitnodiging van de lokale dictator.
pi_162951095
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Superpush het volgende:
Leer Nederlands, tokkie.
pi_162951096
Pledge of allegiance schijnt hij gemaakt te hebben aan IS en de leider van IS. Volgens CBS. Maar misschien een geval van zelf-radicalisatie. Onduidelijk nog.
Hij werd al 5 jaar in de gaten gehouden c.q. men had hem al heel lang in het vizier dus.
I´m back.
pi_162951100
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nou, de russen wel hoor. Maar de chinezen zijn in het westen van china ook een heel volk aan het kapot maken.
Wie dan?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:50:32 #212
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162951105
quote:
Nou ja, we hebben inmiddels natuurlijk ondertussen wel een beetje de nodige ervaring met dit soort dingen... Dus neem het ons niet kwalijk dat we ietwat op de zaak vooruit lopen.
pi_162951108
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bij een vampier werkt dat niet.
Is hij zo wit ja?
pi_162951116
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Krim, Oekraine (Oosten), Syrie ringing a bell? Halve voormalige sovjet-rijk die niet zo lang onafhankelijk zijn? Afghanistan?
ANDERE KANT VAN DE WERELD HABIBI, ANDERE KANTTTT!!!!!!!!
pi_162951118
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

3 van de 4 zijn buurlanden of zo goed als. Syrië zijn ze niet echt binnengevallen, maar op uitnodiging van de lokale dictator.
Dus omdat het buurlanden zijn is het geen probleem?
  Forum Admin zondag 12 juni 2016 @ 18:51:41 #216
pi_162951136
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie dan?
De Oeigoeren, ga me niet vertellen dat je dat niet weet :{
quote:
17s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja dat maakt het natuurlijk veel erger.
pi_162951137
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nergens wordt verlangt de homo's iets aan te doen, hoor.

De Torah daarentegen vraagt daar wel om.

Dus wat is jouw punt eigk
Je bent moslima? In de Hadith wordt er anders best vaak naar verwezen:

quote:
Abu Dawud (4462) - The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said, "Whoever you find doing the action of the people of Loot, execute the one who does it and the one to whom it is done."
Verder wordt er door islamitische geleerden en imams wereldwijd opgeroepen tot homohaat. Maarja, daar kijk je liever voor weg denk ik.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:51:57 #218
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162951146
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, dat mag! Laten we België binnenvallen :D.
pi_162951149
quote:

[..]

stop met praten je zet jezelf voor schut
  zondag 12 juni 2016 @ 18:52:15 #220
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162951154
Ik vraag me af hoe het een individu lukt om 50 man neer te knallen. Zeker in de VS, waar persoonlijke bewapening toch gemeengoed is. Hier heb je af en toe van die terroristen die zichzelf opblazen en twee omstanders wat gehoorschade bezorgen.
The End Times are wild
pi_162951164
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Neuh, alleen als iemand mij even corrigeert, wil ik ze er wel even op wijzen wat ik daadwerkelijk zeg, niet dat het minder erg is.
pi_162951165
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Syrië wat? Rusland heeft daar mandaat van Assad. ISIS, Al-Nusra en alle andere door de 'coalitie' gesteunde 'rebellen' die het hele zooitje in gang hebben gezet niet. Men vergeet even het machtsvacuum dat door de VS in gang is gezet, of de door Frankrijk en de VS gestartte revoluties in o.a. Libië omdat Khadaffi en co af wilden van de Petro-dollar.

zondag 12 juni 2016 @ 18:52:54 #223
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162951172
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie dan?
Uighurs.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_162951173
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef Evertjan het volgende:

[..]

stop met praten je zet jezelf voor schut
Wie de fuck ben jij nou weer?
  zondag 12 juni 2016 @ 18:53:00 #225
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_162951176
Ik heb toch altijd een beetje het idee dat religie voor mensen met een psychische problemen niet zo'n slim idee is. Het is dat net dat ene extra zetje wat ze nodig hebben om door te draaien.
pi_162951190
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me af hoe het een individu lukt om 50 man neer te knallen. Zeker in de VS, waar persoonlijke bewapening toch gemeengoed is. Hier heb je af en toe van die terroristen die zichzelf opblazen en twee omstanders wat gehoorschade bezorgen.
je weet ook niet of die 50 doden door kogels zijn overleden kan ook zijn door verdrukking en onder de voet zijn gelopen.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:53:36 #227
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162951199
Hij is maar 29, als hij ouder zou zijn kon het evengoed iemand zijn die destijds door de VS keihard werd bewapend tegen de Soviets _O-
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_162951201
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Uighurs.
Ik begrijp dat 'andere kant van de wereld' niet zo nadrukkelijk overkwam. Gezien iedereen daarover valt, maar ik probeerde echt een vergelijking ala VS vs Irak te maken.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:53:43 #229
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162951202
quote:

[..]

Wees blij dat die Russen en de VS toen ons geholpen hebben , anders was het nu zo geweest dat we hier allemaal Duits zaten te schrijven .... en Hitler Was toch echt geen Moslim aanhanger
pi_162951207
quote:
Afghanistan? Syrie waar ze dagelijks ziekenhuizen uithollen, vandaag een groentemarkt? Kom op als je je punt wil maken dat Amerika of het Westen agressief imperialisme bedrijft maar de Russen of Chinezen niet.....dan zit je gewoon fout. Afstand staat daar los van.
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  zondag 12 juni 2016 @ 18:54:30 #231
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162951224
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Afghanistan? Syrie waar ze dagelijks ziekenhuizen uithollen, vandaag een groentemarkt? Kom op als je je punt wil maken dat Amerika of het Westen agressief imperialisme bedrijft maar de Russen of Chinezen niet.....dan zit je gewoon fout. Afstand staat daar los van.
Rusland zit met de toestemming van de Syrische regering daar, kleine nuance.
pi_162951234
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb toch altijd een beetje het idee dat religie voor mensen met een psychische problemen niet zo'n slim idee is. Het is dat net dat ene extra zetje wat ze nodig hebben om door te draaien.
Voor dat soort mensen zouden er 'lite' religieuze boeken moeten zijn waarbij de haatdragende meuk alvast verwijderd is wellicht.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:54:54 #233
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162951241
quote:
Het is een nachtclub. Het was nacht en ik weet niet of je wel eens in adam bent uitgegaan, maar daar is het zo volgepropt, met 1 kogel raak je meerdere mensen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 juni 2016 @ 18:54:59 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162951243
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Zahreddine het volgende:
Hij is maar 29, als hij ouder zou zijn kon het evengoed iemand zijn die destijds door de VS keihard werd bewapend tegen de Soviets _O-
En als dank kreeg de VS daarvoor 9/11.
pi_162951249
Knuffel de moslims! Zij zijn het slachtoffer!
  Forum Admin zondag 12 juni 2016 @ 18:55:20 #236
pi_162951253
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik begrijp dat 'andere kant van de wereld' niet zo nadrukkelijk overkwam. Gezien iedereen daarover valt, maar ik probeerde echt een vergelijking ala VS vs Irak te maken.
Ik zie niet in waarom dat ''erger'' is, ofzo. Het is een overbodige nuance.
pi_162951256
quote:
15s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is een open vraag. Ik ben daar benieuwd naar. Waarom wordt het gedrag voor een zeer kleine groep geprojecteerd en afgestraald op de bonafide meerderheid? :{

Omdat het naar het lijkt, niet elke keer een losstaand incident is. Dat blijkt de afgelopen vijftien jaar wel.

En we gaan het de komende decennia weer meemaken, hoe onze broeders waar we in dezelfde huizen, straten en steden wonen ons toch maar wat graag een kopje kleiner willen maken. Hoe deze broeders uit een bepaalde niet nader te noemen laag komen
pi_162951257
Wouw wat gaat dit topic snel. Kan haast niet bij houden😃. Over moslims gesproken de meeste doen dit soort dingen niet maar. De meeste terroristen van de laatste jaren zijn wel moslim dus.wil niemand discrimineren maar zonder de islam was de wereld wel een stuk veiliger. Daarbij zijn er ook anderen zieke geesten die mensen willen verwonden of doden natuurlijk.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:55:39 #239
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_162951263
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Voor dat soort mensen zouden er 'lite' religieuze boeken moeten zijn waarbij de haatdragende meuk alvast verwijderd is wellicht.
Nou die lite zou sowieso geen kwaad kunnen.
pi_162951265
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Superpush het volgende:
#illridewithyou
pi_162951267
maar het is treurig dat er mensen zijn die het op het schieten zetten als ze 2 mannen zien kussen. hoe ziek moet je dan zijn in je hoofd om zover te komen
  zondag 12 juni 2016 @ 18:55:59 #242
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162951275
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En als dank kreeg de VS daarvoor 9/11.
Tjah, dat is het risico om dubieuze groepen te bewapenen hé, het blijven terroristen.
pi_162951276
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou die lite zou sowieso geen kwaad kunnen.
Inderdaad.
  Forum Admin zondag 12 juni 2016 @ 18:56:02 #244
pi_162951278
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Barcadicolla het volgende:
Wouw wat gaat dit topic snel. Kan haast niet bij houden😃. Over moslims gesproken de meeste doen dit soort dingen niet maar. De meeste terroristen van de laatste jaren zijn wel moslim dus.wil niemand discrimineren maar zonder de islam was de wereld wel een stuk veiliger. Daarbij zijn er ook anderen zieke geesten die mensen willen verwonden of doden natuurlijk.
Niet alle moslims zijn terroristen, maar heel veel terroristen zijn dat wel. Althans, in naam. Echt veel met de islam hebben ze niet op.
pi_162951284
De wapenbranche gaat het alleen maar beter doen. De haat tegen moslims is al niet klein in de VS maar die gaat als kool groeien.
pi_162951285
quote:
Denk niet dat homo's zwaarbewapend naar een gay-feest gaan. Dit zeg ik gebaseerd op persoonlijke ervaringen.

Vechtpartijen komen ook echt zo goed als nooit voor bij gay-uitgaan. Alleen maar een hoop mensen die "niet meer met elkaar praten" of "elkaar niet meer willen zien".

Klinkt wellicht stereotype maar in dit geval zit het wel dichtbij de waarheid.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:56:18 #247
117098 Hathor
Effe niet
pi_162951287
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is hij zo wit ja?
Nee, die heeft geen reflectie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:56:23 #248
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162951290
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Evertjan het volgende:

[..]

je weet ook niet of die 50 doden door kogels zijn overleden kan ook zijn door verdrukking en onder de voet zijn gelopen.
Dat zou ook kunnen. Dat was in principe ook de bedoeling van die aanslagen in Parijs bij dat voetbalstadion. Twee man die zich laten ontploffen in het stadion, iedereen in paniek naar buiten, daar nog 2 keer ontploffen en honderden doden door de stampede.
The End Times are wild
pi_162951293
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:54 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Rusland zit met de toestemming van de Syrische regering daar, kleine nuance.
Kleine nuance ja. Maar voor de grote dagelijkse burgerslachtoffers en dat niets wordt ontzien maakt dat niet echt uit. Maar goed, haal Syrie van de lijst af. De Krim, maar wel buurland. Oost-Oekraine, in een eerder stadium Afghanistan. Grensde wel weer aan toen nog Sovjet-imperium. Dus als we theorethisch willen lullen kunnen we dat ook schrappen ja. Afghanistan. Dan is Rusland niet imperialistisch bezig nee. ^)
pi_162951295
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Superpush het volgende:
Ze hebben zelf een demonstratie gehouden, met 150 ! Man!!
pi_162951299
quote:

[..]

Wazmetjou
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162951303
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:51 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Je bent moslima? In de Hadith wordt er anders best vaak naar verwezen:

[..]

Verder wordt er door islamitische geleerden en imams wereldwijd opgeroepen tot homohaat. Maarja, daar kijk je liever voor weg denk ik.
Kom met een vers uit de Koran.

Ja, maar er zijn ook joden die oproepen tot geweld richting homo's., maar dan kijken we weg. Doe niet zo schijnheilig dude.
pi_162951305
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Superpush het volgende:

[..]

zow
  zondag 12 juni 2016 @ 18:56:50 #254
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162951306
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Evertjan het volgende:
maar het is treurig dat er mensen zijn die het op het schieten zetten als ze 2 mannen zien kussen. hoe ziek moet je dan zijn in je hoofd om zover te komen
Allah is een ziek man ;(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_162951336
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:53 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ya habibi, nogmaals, lees wat er staat:

quote:
Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien, daarmee zeg ik niets over de wan en gruweldaden van China en Rusland op lokaal vlak en al helemaal niet op een manier dat ik de Russen of Chinezen on a higher plate zet daarin.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:57:55 #256
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162951339
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Kleine nuance ja. Maar voor de grote dagelijkse burgerslachtoffers en dat niets wordt ontzien maakt dat niet echt uit. Maar goed, haal Syrie van de lijst af. De Krim, maar wel buurland. Oost-Oekraine, in een eerder stadium Afghanistan. Grensde wel weer aan toen nog Sovjet-imperium. Dus als we theorethisch willen lullen kunnen we dat ook schrappen ja. Afghanistan. Dan is Rusland niet imperialistisch bezig nee. ^)
Ik weet niet zeker, maar was de toenmalig Soviet unie niet Afghanistan binnengevallen met de toestemming van de toenmalige regering?
  Forum Admin zondag 12 juni 2016 @ 18:58:27 #257
pi_162951356
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien, daarmee zeg ik niets over de wan en gruweldaden van China en Rusland op lokaal vlak en al helemaal niet op een manier dat ik de Russen of Chinezen on a higher plate zet daarin.
Het is gewoon totaal niet relevant, bommen en kogels blijven bommen en kogels.

Of zou het zo gaan van ''ABU AJAR GA LIGGEN ABI LIG! o laat maar man het zijn de Russen maar, die zitten niet aan de andere kant van de wereld''
pi_162951357
De homo's zijn vaak hippies en staan positief in de wereld. Het was heel dom om die groep aan te vallen omdat ze vaak voor tolerantie staan. Ook richting andere groepen zoals moslims.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:58:30 #259
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162951361
quote:

[..]

Nogmaals, lees het, dit gaat over een vergelijking als dat de VS even gezellig Irak of Libië binnenvalt, wat letterlijk aan de andere kant van de wereld is vanuit de VS gezien,
Dat is belangrijk zeg!
  zondag 12 juni 2016 @ 18:58:43 #260
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162951367
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker, maar was de toenmalig Soviet unie niet Afghanistan binnengevallen met de toestemming van de toenmalige regering?
:').
  zondag 12 juni 2016 @ 18:58:46 #261
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162951369
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kom met een vers uit de Koran.

Ja, maar er zijn ook joden die oproepen tot geweld richting homo's., maar dan kijken we weg. Doe niet zo schijnheilig dude.
Tussen het oproepen en het doen zit wel een heel verschil
pi_162951377
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom dat ''erger'' is, ofzo. Het is een overbodige nuance.
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Neuh, alleen als iemand mij even corrigeert, wil ik ze er wel even op wijzen wat ik daadwerkelijk zeg, niet dat het minder erg is.
Verder las je ook geen waardeoordelen in mijn eerdere reactie.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:59:09 #263
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162951378
Ik vraag me af of, net als in de EU, er in de VS ook binnen een paar uur een allochtone, bij voorkeur islamitische, held gevonden wordt zonder wie het allemaal 10x erger was geweest.
The End Times are wild
pi_162951382
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daar is geen discussie over mogelijk, dat is precies het punt :D!
Wat een idiote gedachte. Hoe zou dit slachtoffers moeten helpen?
pi_162951387
Het is nu natuurlijk wachten op een refo uit Staphorst die in Amsterdam de 1e de beste gaybar overhoop schiet. O wacht..... Alleen aanhangers van de pedoseksueel Mohammed doen dit soort krankzinnige acties
  Forum Admin zondag 12 juni 2016 @ 18:59:22 #266
pi_162951391
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Verder las je ook geen waardeoordelen in mijn eerdere reactie.
Dat zeg ik dan ook niet ;)
  zondag 12 juni 2016 @ 18:59:29 #267
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162951395
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Allah is een ziek man ;(.
allah is wat gebakken lucht waar men een lokaal sausje overheen heeft gesprenkeld...
  zondag 12 juni 2016 @ 18:59:36 #268
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162951399
quote:

[..]

[..]

Jouw argumentatie slaat nergens op. Wat maakt het uit waar ze vandaan komen. Dus als de EU die landen binnenvalt is het minder erg?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_162951400
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De homo's zijn vaak hippies en staan positief in de wereld. Het was heel dom om die groep aan te vallen omdat ze vaak voor tolerantie staan. Ook richting andere groepen zoals moslims.
Is wel een harde les voor ze, met al dat geknuffel van minderheden.
pi_162951402
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:57 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Ja. Hitler werd ook door de Franse stroman gevraagd Frankrijk in te nemen. En Stalin kreeg ook belletjes van het Slavische volk wat communisme wilde. Schijnen ook wat joden te hebben gevraagd aan de Germaanse heersers of ze niet een definitieve oplossing konden vinden voor het joodse vraagstuk in Europa. Daarna gingen de nazi's pas zich daarover buigen, na deze oproep van joodse intellectuelen.
pi_162951403
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wazmetjou
Honger, dorst, je weet.
  zondag 12 juni 2016 @ 18:59:44 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162951406
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Dat laatste is de adder die ze koesteren aan hun borst.
The End Times are wild
  zondag 12 juni 2016 @ 18:59:58 #273
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162951416
Kijk zo erg is terrorisme nu.

In het topic van dat de PKK dreigde mensen te moorden in toeristische gebieden waren er veel goedpraters.

Nee, terrorisme kun je niet goed praten.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_162951417
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:56 schreef Superpush het volgende:
[..]
Het is de schuld van Israel. Toch?
pi_162951426
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef RAVW het volgende:

[..]

Tussen het oproepen en het doen zit wel een heel verschil
Ze doen het ook. Doe gewoon niet schijnheilig. Probeer gewoon even na te denken.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:00:18 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_162951429
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat een idiote gedachte. Hoe zou dit slachtoffers moeten helpen?
Dat zij gezien worden als het slachtoffer. In plaats van een religie.
pi_162951431
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Is wel een harde les voor ze, met al dat geknuffel van minderheden.
Dat is het zeker. Wie weet gaan ze voorzichtig ontwaken uit sprookjesland..
pi_162951435
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is gewoon totaal niet relevant, bommen en kogels blijven bommen en kogels.

Of zou het zo gaan van ''ABU AJAR GA LIGGEN ABI LIG! o laat maar man het zijn de Russen maar, die zitten niet aan de andere kant van de wereld''
Het is wel degelijk relevant voor mij en voor mijn reactie als jij mij tegen/rechtspreekt en corrigeert op iets.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:00:30 #279
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_162951437
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Honger, dorst, je weet.
je kan daar onder uitkomen , het is vrijwillig en geen moet van de koraan om te vasten :)

Ik ken veel moslims die gewoon door gaan met de dagelijkse dingen , eten en drinken
  zondag 12 juni 2016 @ 19:00:45 #280
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_162951447
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:42 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Grappig dat je juist dat zegt, ik vind dat juist prima, wilde net even laten zien wat deze shooting met Reddit doet...chaos, totale chaos op meerdere subs...

[ afbeelding ]
Echt smerig van Reddit
#superniger2020
pi_162951454
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jouw argumentatie slaat nergens op. Wat maakt het uit waar ze vandaan komen. Dus als de EU die landen binnenvalt is het minder erg?
:')
pi_162951459
Voor iedereen die altijd dingen roept als: "Dit is koren op de molen voor Wilders!!11!"

Dit is hoe echt feestvieren, omdat je de macht ruikt eruit ziet:

realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 18:43:17 Appreciate the congrats for being right on radical Islamic terrorism, I don't want congrats, I want toughness & vigilance. We must be smart! reageer retweet
  Forum Admin zondag 12 juni 2016 @ 19:01:02 #283
pi_162951461
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is wel degelijk relevant voor mij en voor mijn reactie als jij mij tegen/rechtspreekt en corrigeert op iets.
Ik corrigeer je niet, ik merk alleen op dat het een detail is die er niet toe doet. Het klopt ja, dat de VS ver weg liggen van het echte vuur. So what? Een Amerikaanse bom doet net zoveel auw als een Russische.
pi_162951472
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef TeenWolf het volgende:

In het topic van dat de PKK dreigde mensen te moorden in toeristische gebieden waren er veel goedpraters.

Klopt. Is blanke hypocriete cultuur, geen zelfreinigend vermogen. In Turkije is het goed en komt het door Erdogan. In het Westen komt het door de kankah moslims die eruit moeten.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:01:31 #285
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_162951480
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ja. Hitler werd ook door de Franse stroman gevraagd Frankrijk in te nemen. En Stalin kreeg ook belletjes van het Slavische volk wat communisme wilde. Schijnen ook wat joden te hebben gevraagd aan de Germaanse heersers of ze niet een definitieve oplossing konden vinden voor het joodse vraagstuk in Europa. Daarna gingen de nazi's pas zich daarover buigen, na deze oproep van joodse intellectuelen.
Kortom beide Syrie en Afghanistan was op vraag van de regeringen daar. Vraag is dan wel of die afghaanse regering toen wel internationaal word erkend.
pi_162951489
Ondertussen woont de schutter nu lekker in zijn gouden paleis in the sky en branden de homo's in een vuur 900x heter dan ons vuur maar goed daar heeft niemand het over.
pi_162951501
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ya habibi..... Jij mag vanuit je 'geloof' liegen.
pi_162951502
Gun control onder obama doet zijn werk wel :')

Op reddit wordt trouwens gecensureerd, posts worden verwijderd als je aanhaalt dat de schutter een moslim was in reddit.com/r/news
  zondag 12 juni 2016 @ 19:02:44 #289
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_162951524
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef TeenWolf het volgende:

De acties van Turkije ook niet dan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 juni 2016 @ 19:02:44 #290
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162951527
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Klopt. Is blanke hypocriete cultuur, geen zelfreinigend vermogen. In Turkije is het goed en komt het door Erdogan. In het Westen komt het door de kankah moslims die eruit moeten.
Zo van : 'terrorisme tegen ons is slecht, maar terrorisme tegen jullie is ok'.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_162951532
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik corrigeer je niet, ik merk alleen op dat het een detail is die er niet toe doet.
Doet er wat mij betreft alles aan toe, hoewel de doden aan beide kanten en in beide voorbeelden niet minder erg, of erger zijn dan anderen, is een conflict tussen buurlanden makkelijker te begrijpen, - voor mij althans - dan laten we zeggen de VS die in beginsel weinig tot niets te zoeken heeft in het Midden Oosten.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:03:42 #292
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_162951559
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:39 schreef Stimorol- het volgende:

Gays Must Die Says Speaker At Orlando Mosque - WFTV 9 Orlando Report

Ultra-Orthodox Jews vs. Gay People -- Israel

Wat is je punt?
Waarom post je orthdoze Joden? Welk punt wil je daar mee maken? Niemand die beweert dat orthodoxe Joden geen kutlui zijn hoor. Sterker nog: orthodoxe moslim en joden lijken behoorlijk veel op elkaar. Beiden verdorven en innerlijk verkankerde kutlui.
  Forum Admin zondag 12 juni 2016 @ 19:03:59 #293
pi_162951569
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Doet er wat mij betreft alles aan toe, hoewel de doden aan beide kanten en in beide voorbeelden niet minder erg, of erger zijn dan anderen, is een conflict tussen buurlanden makkelijker te begrijpen, - voor mij althans - dan laten we zeggen de VS die in beginsel weinig tot niets te zoeken heeft in het Midden Oosten.
Daar kan ik me best iets bij voorstellen. :Y

De VS hoort er helemaal niet te zijn, dat is mijn mening altijd al geweest.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:04:13 #294
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_162951575
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

De acties van Turkije ook niet dan.
Goedpraten goedpraten goedpraten.

Nu kunnen anderen weer zeggen van dat de acties/bombardementen van de Amerikanen in Syrie niet deugen.

Zo bereik je niets, ALLE terrorisme moet men veroordelen.
pi_162951577
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:00 schreef RAVW het volgende:

[..]

je kan daar onder uitkomen , het is vrijwillig en geen moet van de koraan om te vasten :)

Ik ken veel moslims die gewoon door gaan met de dagelijkse dingen , eten en drinken
Het vasten is voorgeschreven aan de moslims in de Koran, mijn beste.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:04:35 #296
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162951590
nos toch overgegaan naar 2 regeltjes op teletekst
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_162951615
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:04 schreef Onnoman het volgende:
nos toch overgegaan naar 2 regeltjes op teletekst
EK voetbal is wel even iets belangrijker
  zondag 12 juni 2016 @ 19:05:30 #298
242879 Onnoman
The On And Only
pi_162951627
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:05 schreef Evertjan het volgende:

[..]

EK voetbal is wel even iets belangrijker
ok
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_162951631
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 19:01 schreef Zahreddine het volgende:
Kortom beide Syrie en Afghanistan was op vraag van de regeringen daar. Vraag is dan wel of die afghaanse regering toen wel internationaal word erkend.
Internationale politiek en verdragen en erkenning heeft niets met moraliteit te maken. Meestal zien we imperialisme als iets slechts moreel gezien omdat we - niet allen overigens - uitgaan van het feit dat een volk zelfbeschikkignsrecht heeft. Als dat het vertrekpunt is moet je erkenning van een regering of staat laten varen. Dat is internationale politiek namelijk. Met nadruk op politiek. Nu erkent men regering X niet, en morgen wel als ze er politiek uitkomen. Waan van de dag. Vermoedelijk accepteerde de Westerse wereld het communistische Afghaanse regime niet als legitiem. Maar dat weet ik niet zeker. Het is niet relevant voor mij.
  zondag 12 juni 2016 @ 19:05:51 #300
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_162951637
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2016 18:59 schreef Evertjan het volgende:
Het is nu natuurlijk wachten op een refo uit Staphorst die in Amsterdam de 1e de beste gaybar overhoop schiet. O wacht..... Alleen aanhangers van de pedoseksueel Mohammed doen dit soort krankzinnige acties
Een refo zal dit vanuit zijn geloof niet doen, want Jezus heeft gezegd:"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen".
In het oude testament (waar Christenen van verlost zijn) wordt nog wel opgeroepen tot het van de toren flikkeren (
The End Times are wild
pi_162951643
over 25 min trouwens een speech van Obama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')