Dat heb ik ook gelezen, geen idee wat daar van waar is.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:22 schreef myShizzle het volgende:
Zonder gekte, lees her en der dat ook medisch centrum doelwit is?
https://www.buzzfeed.com/(...)KGpN35yB#.ht2N70G6wkquote:Don't Believe Any Breaking News That Names This Comedian As A Mass Shooter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door crystal_meth op 12-06-2016 10:39:26 ]are we infinite or am I alone
.................quote:
logisch, want het eerste wat ik altijd doe als er een schietpartij in de club is waar ik ben, is de facebookpagina raadplegen.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:14 schreef MadameMossel het volgende:
Op de Facebookpagina van de nachtclub werd opgeroepen om de club te verlaten en te blijven lopen.
Waarschijnlijk niet...quote:Op zondag 12 juni 2016 10:30 schreef Mr.Ping het volgende:
Is die knul met de blonde lokken en dat enige ringbaardje de dader?
http://knowyourmeme.com/memes/people/sam-hydequote:Sam Hyde is an Internet comedian who co-founded the sketch comedy group Million Dollar Extreme and rose to viral video fame after staging a satirical TEDx talk about wonders of the future at Drexel University in October 2013. In addition to his involvement in web comedy, Hyde has also gained online notoriety for his vocal advocacy of alt-right interests and being frequently misattributed as the possible “lone white gunman” suspect in a number of mass shootings and other gun violence tragedies in the United States.
Dan ben je wel een leuke memequote:Op zondag 12 juni 2016 10:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet...
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/people/sam-hyde
Inderdaad:quote:Op zondag 12 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt weinig nieuws naar buiten momenteel.
alle mededelingen van Orlando police tot nu toe:quote:After 2 a.m., Pulse Nightclub posted on its Facebook page, "Everyone get out of pulse and keep running."
Orlando Police tweeted around 4:30 a.m., "This is a fluid scene and we are working on getting you an update."
https://twitter.com/OrlandoPolicequote:Shooting at Pulse Nightclub on S Orange. Multiple injuries. Stay away from area.
Official updates will come from this Twitter account. No email or phone calls please.
Pulse shooting: next update by 4:30 am. Media stage at Orange and Gore.
Media: This is a fluid scene and we are working on getting you an update. All info will come from here for now.
Media: PIOs cannot brief at Gore/Orange at his time. Will provide any updates we can on Twitter
That sound was a controlled explosion by law enforcement. Please avoid reporting inaccuracies at this time.
twitter:SaltyOFP twitterde op zondag 12-06-2016 om 11:29:24If you get killed defending a gay bar, you are definitely going to Hell. Cop in #Orlando better hope he survives to repent. #OrlandoShooting reageer retweet
Dat hoor je trouwens overigens wel vaker, ook als het uiteindelijk eentje blijkt te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:40 schreef fixatoman het volgende:
Ooggetuigen zouden het net over meerdere schutters hebben gehad.
Ja klopt, het nieuws heeft het nu ook over 'they', wat ze weer gehoord hebben van een politie agent ter plaatse.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat hoor je trouwens overigens wel vaker, ook als het uiteindelijk eentje blijkt te zijn.
Ik heb een film gezien met Orlando Bloom in de hoofdrol.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:49 schreef Enchanter het volgende:
Van de week die zangeres ,nu weer een schietpartij in een gaybar.
Gaat lekker daar in Orlando.
Ik was vorige maand nog in Orlando.
Komt wel erg dichtbij zo
Die hebben een 4chan hoax overgenomen, staat ook nog in dit topic.quote:
ee, het is zondagochtend , de meeste mensen liggen nog te ruften op bed, het is niet zo dichtbij als parijs, het betreft voor zover duidelijk een enkele schutter op 1 locatie. Daardoor is er nog niet zoveel aandacht voor.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:55 schreef Xan21 het volgende:
Maarja een gay club is toch minder erg dan een bioscoop ofzo he (2 paginas pas in dit topic) haha
Zal wel zo een homo hatende redneck zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nu wachten op kleur/geloof van dader hè en dan krijg je de "discussie"...
Ja, schat ik ook in, blank en in de Here. Als hij ooit niet in een mass shooting verzeild zou raken, zou hij wel seriemoordenaar geworden zijn, zoiets.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal wel zo een homo hatende redneck zijn
Grote kans, hoewel ze meestal wel snel zijn met het reporten van een 'white male' als dat daadwerkelijk zo is. Bij die shooting op die universiteit in Californië een paar weken terug had men het ook over een 'white male' vrij snel nadat het bekend werd. Uiteindelijk bleek het een Paki/Indiër te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal wel zo een homo hatende redneck zijn
wat een gelul, iemand kan ook op 20 mensen inrijden met zijn auto als hij slechte bedoelingen heeftquote:Op zondag 12 juni 2016 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Het grappig-cynische is dat die NLse boys die voor vrij wapenbezit in NL zijn, altijd duiken als er weer een mass shooting aan de gang is..
Dat kan idd, maar ik weet niet of dat het punt is.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:15 schreef Xan21 het volgende:
[..]
wat een gelul, iemand kan ook op 20 mensen inrijden met zijn auto als hij slechte bedoelingen heeft
Diep van binnen zijn Amerikanen bang voor hun overheid (and they should be) daarom breekt de pleuris uit als iedereen zijn geweren in zou moeten leveren.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar ik weet niet of dat het punt is.
Ja, dat begrijp ik, maar ik heb het over NLse boys die willen dat wij hier in NL ook vrijwapenbezit moeten hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:21 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn Amerikanen bang voor hun overheid (and they should be) daarom breekt de pleuris uit als iedereen zijn geweren in zou moeten leveren.
Ik vind dat ze groot gelijk hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar ik heb het over NLse boys die willen dat wij hier in NL ook vrijwapenbezit moeten hebben.
Het punt is dat we niet meer in 1800 leven en je als burger ook niet met wapens echt de overheid iets kunt maken in het geval dat de overheid helemaal kut wordt ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:21 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn Amerikanen bang voor hun overheid (and they should be) daarom breekt de pleuris uit als iedereen zijn geweren in zou moeten leveren.
slaap lekker doorquote:Op zondag 12 juni 2016 12:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
in het geval dat de overheid helemaal kut wordt ofzo.
Nou ja ik niet, maar dus het grappig-cynische is dat je dat soort boys dus meteen niet meer ziet als er zo'n mass shooting aan de gang is. En dan bedoel ik op twitter hè. Yernaz Ramautarsing bijv.quote:
Whatever, punt is dat je tegenwoordig echt weinig meer kunt doen met het specifieke middel waar ze zo aan hechten in de states.quote:
nepnagels gebroken hoop ikquote:Op zondag 12 juni 2016 12:28 schreef Ryan3 het volgende:
67 gewonden binnen gebracht in ziekenhuizen...
Lekker als burger met je pistool of AK het opnemen tegen de tanks, raketten en straaljagers van de overheid. Veel succes daarmee.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:21 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk allang een wapenwedloop aan de gang tussen burgers en overheid in de VS. Politie vermilitariseerd daardoor ook steeds meer. En zo wordt het idee van die boze federale overheid waartegen je je moet bewapenen een soort selffulfilling prophecy.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker als burger met je pistool of AK het opnemen tegen de tanks, raketten en straaljagers van de overheid. Veel succes daarmee.
Waar heb je die info vandaan?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:36 schreef loni55 het volgende:
Oh niets aan de hand mensen. Het is gaat om een labiele blanke man.
Is de motivatie of achtergrond van de schutter zo relevant?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:22 schreef crystal_meth het volgende:
man man man, 5 uur na de schietpartij, en het enige dat we tot nu toe weten is dat de schutter dood is...
Motivatie van de schutter???quote:Op zondag 12 juni 2016 13:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is de motivatie of achtergrond van de schutter zo relevant?
Het verzacht en rechtvaardigt de actie niet, dat er in alle lagen en groepen van de bevolking mensen zijn die homo's haten is geen nieuws.. In het 'beste' geval is bekendmaken van het hoe en waarom ws. aanleiding voor velen om de acties van 1 zieke ongelukkige man te projecteren op een hele bevolkingsgroep.
twitter:OrlandoPolice twitterde op zondag 12-06-2016 om 13:15:25. @ChiefJohnMina multiple people dead inside the club. Many casualties transported to hospitals. https://t.co/0Lf69tClad reageer retweet
Excuus, bericht verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Motivatie van de schutter???
Is de schutter de enige dode of ligt het daar bezaaid met lijken? Daar heb ik het over.
Zie dit voorbij komen, weet haar bron niet.twitter:karlijnvanh twitterde op zondag 12-06-2016 om 13:24:54Ongeveer 20 doden en 42 gewonden bij massaschietpartij in gayclub in Orlando. reageer retweet
Twitter: Pulse nightclub shooting: Approximately 20 people dead inside the club.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef Ryan3 het volgende:
Zie dit voorbij komen, weet haar bron niet.twitter:karlijnvanh twitterde op zondag 12-06-2016 om 13:24:54Ongeveer 20 doden en 42 gewonden bij massaschietpartij in gayclub in Orlando. reageer retweet
Jezus H.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef User8472 het volgende:
[..]
Twitter: Pulse nightclub shooting: Approximately 20 people dead inside the club.
https://www.reddit.com/live/x2tdk659mtr8/
Meestal wordt er dan vrij snel gesproken over een 'white male' etc. Er is duidelijk gezegd dat de dader 'not from the area' is, er wordt om zijn identiteit heen gedraaid, Islamitisch terrorisme wordt niet uitgesloten etc. Kan natuurlijk allemaal voorzichtigheid zijn, maar als het een blanke redneck was geweest dan denk ik dat we dat al wel hadden geweten.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:33 schreef Childofthe90s het volgende:
Kan ook gewoon een christenfundamentalist zijn natuurlijk
Het was iig een gek. Maakt niet uit van welke club hij was.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:45 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
In een gayclub: 20 doden. Een christenfundi?
Het is zeer belangrijk zodat die uitwassen kunnen worden bestreden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was iig een gek. Maakt niet uit van welke club hij was.
Wrs wel een gelovige van het één of ander toch, denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was iig een gek. Maakt niet uit van welke club hij was.
De daden van gekken kun je niet voorkomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:47 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Het is zeer belangrijk zodat die uitwassen kunnen worden bestreden.
Nee, maar je kunt wel hun sekte/religie bestrijden. Het gedachtegoed waar ze mee te koop lopen. Tussen vier muren heeft niemand problemen mee (vaak) maar even in het openbaar 20 mensen afknallen omdat hun geaardheid je niet aanstaat. Bestrijden die hap.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De daden van gekken kun je niet voorkomen.
Genoeg gelovigen die gewoon hun religie in vrede belijden. Waarom zou je die bestrijden?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:49 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel hun sekte/religie bestrijden.
Ik heb het ook niet over de gematigde maar de extreme uitwassen. Zijn tal van manieren hoe je die kunt bestrijden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg gelovigen die gewoon hun religie in vrede belijden. Waarom zou je die bestrijden?
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker als burger met je pistool of AK het opnemen tegen de tanks, raketten en straaljagers van de overheid. Veel succes daarmee.
Ik geloof niet dat bestrijden werkt, maar sektes veroorzaken ook veel leed als er geen doden vallen. De basis van sektes is dat er individuele belangen worden onderdrukt zodat de leiders meer macht hebben. Dergelijke doctines zijn laakbaar maar in de Westerse wereld wordt het normaal geacht, zelfs kinderen ermee indoctrineren vindt niemand een probleem. Ik kan best begrijpen dat sommigen dat willen bestrijden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg gelovigen die gewoon hun religie in vrede beleiden. Waarom zou je die bestrijden?
Nogmaals, veel succes met je geweertje tegen een tot op de tanden bewapende overheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas hebben we dit in Nederland niet.
Veel succes met je tanks tegen een woedende bevolking, er is geen wapen in de wereld wat een boze burgerbevolking heeft gestopt, maar goed jou kennende sta je nu al met knikkende knieen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, veel succes met je geweertje tegen een tot op de tanden bewapende overheid.
Heb je wapens nodig om boos te zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel succes met je tanks tegen een woedende bevolking, er is geen wapen in de wereld wat een boze burgerbevolking heeft gestopt, maar goed jou kennende sta je nu al met knikkende knieen.
Zelfs met geweren kun je veel kwaad doen. De Amerikaanse overheid (gaat echt niet haar eigen volk uitmoorden) kan veel schade aanrichten maar als 320 miljoen Amerikanen met wapens rondlopen dan is de impact niet te overzien voor die overheid. Het is niet alleen de Amerikaanse overheid maar ook buitenlandse mogendheden. Als de VS ooit zou vallen (zeer onwaarschijnlijk gezien hun militaire overwicht maar in theorie) dan wacht nog de strijd met tientallen miljoenen Amerikaanse burgers die met wapens rondlopen. Een bloedpartij van jewelste in de Amerikaanse straten.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, veel succes met je geweertje tegen een tot op de tanden bewapende overheid.
Het was anders hoogstwaarschijnlijk een moslim die deze aanslag heeft gepleegd.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:57 schreef Joezi het volgende:
Je verwacht het niet, Amerikanen haten flikkers nog meer dan onze moslimbroeders. Maar daar hoor je nooit iemand over. C'est ca!
Ik dacht dat het wel meeviel. Alhoewel transgenders niet echt populair zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:57 schreef Joezi het volgende:
Je verwacht het niet, Amerikanen haten flikkers nog meer dan onze moslimbroeders. Maar daar hoor je nooit iemand over. C'est ca!
Zoiets dacht men van Afghanistan ook, hightech leger tegen een paar primitievelingen met kalasjnikovs. Ik denk dat de overheid de grootste moeite zou hebben met zwaarbewapende burgers die de bossen in trekken en guerrilla's worden, incl. het leggen van bermbommen en andere terreur.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Amerika zijn de "sektes" vooral gepest door de overheid, juist in Amerika zou je het recht moeten hebben van vereniging, helaas vind de Amerikaanse overheid dat maar niets, laatst nog prachtige interview gezien van Norm Olson, kijk het gehele interview, en oordeel dan of je te maken hebt met een gek of een goed burger: http://www.vice.com/video/norm-s-militia-scrapbookquote:Op zondag 12 juni 2016 13:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat bestrijden werkt, maar sektes veroorzaken ook veel leed als er geen doden vallen. De basis van sektes is dat er individuele belangen worden onderdrukt zodat de leiders meer macht hebben. Dergelijke doctines zijn laakbaar maar in de Westerse wereld wordt het normaal geacht, zelfs kinderen ermee indoctrineren vindt niemand een probleem. Ik kan best begrijpen dat sommigen dat willen bestrijden.
Wel om boos te worden. En nee op dat gebied heb ik schijt aan de wet.quote:
Niet alle opstanden zijn uitgedraaid op een succes, beste jongen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel succes met je tanks tegen een woedende bevolking, er is geen wapen in de wereld wat een boze burgerbevolking heeft gestopt, maar goed jou kennende sta je nu al met knikkende knieen.
Met "Helden" zoals jou kom je inderdaad niet ver.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet alle opstanden zijn uitgedraaid op een succes, beste jongen.
Owja oops veel Amerikanen zijn moslim, maar een echte moslim zou nooit nimmer never Amerikaans grondgebied betreden, dus een ekte ekte kan het niet zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:58 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Het was anders hoogstwaarschijnlijk een moslim die deze aanslag heeft gepleegd.
Uhm mompelt iets met 9/11quote:Op zondag 12 juni 2016 14:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owja oops veel Amerikanen zijn moslim, maar een echte moslim zou nooit nimmer never Amerikaans grondgebied betreden, dus een ekte ekte kan het niet zijn.
Geen idee. Nog nooit een oorlogssituatie meegemaakt. Beetje vreemd om op voorhand al te roepen dat je de 'held' uit gaat hangen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met "Helden" zoals jou kom je inderdaad niet ver.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas hebben we dit in Nederland niet.
Ja want alleen in oorlogsituaties hang je een held uit?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit een oorlogssituatie meegemaakt. Beetje vreemd om op voorhand al te roepen dat je de 'held' uit gaat hangen.
En waarom gelukkig? Vertrouw je de overheid meer als je zelf?quote:
Nope, maar van meer wapens op straat wordt een samenleving echt niet veiliger. Schietpartijen zijn in de VS aan de orde van de dag, waardeloos man.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom gelukkig? Vertrouw je de overheid meer als je zelf?
Nou ironie op internet is vaak lastig omdat er daadwerkelijk veel idioten rondlopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt kunt ontcijferen. Is het geen ironie oid?
Landen als Zwitserland en Canada hebben ook een enorm aantal vuurwapens, maar relatief weinig moorden, kortom wat is je argument?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nope, maar van meer wapens op straat wordt een samenleving echt niet veiliger. Schietpartijen zijn in de VS aan de orde van de dag, waardeloos man.
Jet fuel!quote:Op zondag 12 juni 2016 14:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh mompelt iets van 100% bewezen inside job
Lol.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:08 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik was inderdaad verbaasd dat er iemand serieus op in ging ja
[ afbeelding ]
Bron? Zonder bron geloof ik het niet. Wel knap. Hoeveel procent van Amerika hangt die dodelijke ideologie aan? 2%?quote:
Argument is vrij simpel, als je geen gun in je huis hebt liggen kun je er ook niet mee schieten. Je gaat mij niet wijs maken dat een samenleving (VS) dat barst van de gunshops waar je de meest idiote wapens kunt aanschaffen er veiliger op wordt.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Landen als Zwitserland en Canada hebben ook een enorm aantal vuurwapens, maar relatief weinig moorden, kortom wat is je argument?
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overal waar het verspreidt volgt dood en verderf, net als kanker.
Zucht, ik begin moe te worden van de islam en haar volgers. Het is net als een tumor.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overal waar het verspreidt volgt dood en verderf, net als kanker.
Dan lijkt het net alsof "de natuur" een entiteit is die niet alleen weet hoeveel mensen er op de aarde zouden kunnen leven, het houdt ook bij hoeveel er zijn en houdt ook nog eens rekening met alle onvoorziene toekomstige gebeurtenissen zoals ziektes, oorlogen en natuurrampen en kan dan op magische wijze genen beïnvloeden, of mensen homo maken? Of is zo'n natuurramp dan weer een middel van 'de natuur' om te snoeien om overpopulatie te voorkomen.quote:
Oh dus net als in landen waar drugs word verboden word minder drugs gebruikt als in Nederland waar het gewoon legaal te koop is?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Argument is vrij simpel, als je geen gun in je huis hebt liggen kun je er ook niet mee schieten. Je gaat mij niet wijs maken dat een samenleving (VS) dat barst van de gunshops waar je de meest idiote wapens kunt aanschaffen er veiliger op wordt.
Wat is dit voor een kul-argument?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh dus net als in landen waar drugs word verboden word minder drugs gebruikt als in Nederland waar het gewoon legaal te koop is?
Ben je nou echt zo fucking dom dat ik dat moet opschrijven?quote:
Je kunt schrijven wat je wilt maar het zal toch alleen maar meer onzin zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 14:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo fucking dom dat ik dat moet opschrijven?
Volgens deze kromme theorie zouden er in Nederland dus per inwoner evenveel (of meer) wapens in omloop als in de VS?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh dus net als in landen waar drugs word verboden word minder drugs gebruikt als in Nederland waar het gewoon legaal te koop is?
Maar natuurlijk hebben zij Trump nodig! Fuck de vrijheid en rechten, hallo dictatuur!quote:
"fuck de vrijheid en rechten" slaat meer op de islam.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Maar natuurlijk hebben zij Trump nodig! Fuck de vrijheid en rechten, hallo dictatuur!
(btw, Hillary is niks beter)
Het is mijns inziens vooral interessant dat bepaalde begrippen eigenlijk al heel oud zijn en pas recentelijk weer in gebruik worden genomen (Avondland, cultureel marxisme) of anderzijds vanuit een politieke niche (blank privilege) de algemene media in sijpelen. Is ook een onderdeel van de polarisatie denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Lol.. Maar het valt wel op dat de extremen aan de linker en rechterkant er tegenwoordig een hernieuwd begrippenapparaat op nahouden. Cultureel marxisme, Avondland, wit privilege, helper whiteys en ga zo maar door. Ik kan er nauwelijks chocola van maken. Hier zou je een leuk topic over kunnen openen, het idioom van zulke randfiguren.
Dat een verbod op wapens mensen echt niet weerhoud om wapens te kopen, daarnaast toon ik aan dat bijvoorbeeld in Zwitersland helemaal geen relatie is tussen criminaliteit en wapenbezit, man man, VMBO ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt schrijven wat je wilt maar het zal toch alleen maar meer onzin zijn
Nee dat beweer ik niet, wel dat mensen die een wapen willen hebben, daar net zo makkelijk aankomen als in een land waar het verboden is, het zou mij een halfuurtje kosten om aan elk mogelijk geschut te komen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens deze kromme theorie zouden er in Nederland dus per inwoner evenveel (of meer) wapens in omloop als in de VS?
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Argument is vrij simpel, als je geen gun in je huis hebt liggen kun je er ook niet mee schieten. Je gaat mij niet wijs maken dat een samenleving (VS) dat barst van de gunshops waar je de meest idiote wapens kunt aanschaffen er veiliger op wordt.
Hier zou eigenlijk een topic aan gewijd moeten worden, of is die er al? /beetje offtopicquote:Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef Zomerkleuren het volgende:
[..]
Het is mijns inziens vooral interessant dat bepaalde begrippen eigenlijk al heel oud zijn en pas recentelijk weer in gebruik worden genomen (Avondland, cultureel marxisme) of anderzijds vanuit een politieke niche (blank privilege) de algemene media in sijpelen. Is ook een onderdeel van de polarisatie denk ik.
Zwitserland heeft dan ook een regeling waarbij je als militair je wapen naar huis kan nemen. Ammunitie echter niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef raptorix het volgende:
Dat een verbod op wapens mensen echt niet weerhoud om wapens te kopen, daarnaast toon ik aan dat bijvoorbeeld in Zwitersland helemaal geen relatie is tussen criminaliteit en wapenbezit, man man, VMBO ofzo?
Niet dat je geen punt hebt maar deze club was natuurlijk een gun-free zone en het gaat waarschijnlijk om een (Islamitische) terrorist dus die zou sowieso wel aan wapens zijn gekomen, daar hebben de concealed carry laws niks mee te maken.quote:
Het aantal misdaden waarbij vuurwapens gebruikt worden is hoger waar vuurwapen legaal en/of makkelijk verkrijgbaar zijn dan in landen waar vuurwapens illegaal zijn en/of moeilijk te verkrijgen zijn. Je kunt lullen wat je wilt, maar de cijfers spreken je gewoon tegen. Met je vmbo.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat een verbod op wapens mensen echt niet weerhoud om wapens te kopen, daarnaast toon ik aan dat bijvoorbeeld in Zwitersland helemaal geen relatie is tussen criminaliteit en wapenbezit, man man, VMBO ofzo?
Dus is die cartoon de enige oplossing. Iedereen een wapen en open pointing.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:31 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Niet dat je geen punt hebt maar deze club was natuurlijk een gun-free zone en het gaat waarschijnlijk om een (Islamitische) terrorist dus die zou sowieso wel aan wapens zijn gekomen, daar hebben de concealed carry laws niks mee te maken.
Ben ik het mee eens, Islam moet niet te dominant gaan worden maar om een statist als held te zien lijkt mij ook verkeerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:27 schreef Infection het volgende:
[..]
"fuck de vrijheid en rechten" slaat meer op de islam.
Je hebt gelijk. Venezuela is praktisch een grote ''no gun zone'' waar strenge wapenwetten heersen. Toch heeft een groot deel van de bevolking(vaak het criminele gedeelte) gewoon wapens en is het aantal moorden per 100.000 het op een na hoogste ter wereld.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik niet, wel dat mensen die een wapen willen hebben, daar net zo makkelijk aankomen als in een land waar het verboden is, het zou mij een halfuurtje kosten om aan elk mogelijk geschut te komen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef raptorix het volgende:
Pas maar op, nou gaat hij je uitmaken voor fucking dom en vmbo-erquote:Op zondag 12 juni 2016 14:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Verboden consumptiegoederen vergelijken met wapens.
Appels, peren enz.
Als er een caussal verband zou bestaand tussen vrij wapenbezit en criminaliteit zou dat ook voor landen als Canada en Zwitserland moeten gelden, maar goed, al zou het zo zijn, alleen verwijfde gasten zoals jou zijn tegen vrij wapenbezit, een beetje kerel verdedigt zijn eigen bezit en leden.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het aantal misdaden waarbij vuurwapens gebruikt worden is hoger waar vuurwapen legaal en/of makkelijk verkrijgbaar zijn dan in landen waar vuurwapens illegaal zijn en/of moeilijk te verkrijgen zijn. Je kunt lullen wat je wilt, maar de cijfers spreken je gewoon tegen. Met je vmbo.
Gunfree zones zijn dan ook een machteloze poging iets aan wapen bezit te doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:31 schreef fixatoman het volgende:
Niet dat je geen punt hebt maar deze club was natuurlijk een gun-free zone en het gaat waarschijnlijk om een (Islamitische) terrorist dus die zou sowieso wel aan wapens zijn gekomen, daar hebben de concealed carry laws niks mee te maken.
Leg me eens uit waarom ik als dienstplichtige wel als onderbetaald militair een volautomatisch wapen mocht hebben, maar als burger niet?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Verboden consumptiegoederen vergelijken met wapens.
Appels, peren enz.
Kun je nog wat anders dan kinderachtige jijbakken maken?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als er een caussal verband zou bestaand tussen vrij wapenbezit en criminaliteit zou dat ook voor landen als Canada en Zwitserland moeten gelden, maar goed, al zou het zo zijn, alleen verwijfde gasten zoals jou zijn tegen vrij wapenbezit, een beetje kerel verdedigt zijn eigen bezit en leden.
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef raptorix het volgende:
Als er een caussal verband zou bestaand tussen vrij wapenbezit en criminaliteit zou dat ook voor landen als Canada en Zwitserland moeten gelden, maar goed, al zou het zo zijn, alleen verwijfde gasten zoals jou zijn tegen vrij wapenbezit, een beetje kerel verdedigt zijn eigen bezit en leden.
Niet dat ik weet eigenlijk, maar het is zeker interessant.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hier zou eigenlijk een topic aan gewijd moeten worden, of is die er al? /beetje offtopic
Jij bent toch gay?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat je als militair bevoegd bent wapens te dragen. De staat heeft namelijk een geweldsmonopolie en daar maak jij dan deel van uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:37 schreef raptorix het volgende:
Leg me eens uit waarom ik als dienstplichtige wel als onderbetaald militair een volautomatisch wapen mocht hebben, maar als burger niet?
Dat is dus mijn punt als Libertarier, dat ik wel geacht word een wapen goed te gebruiken als ik voor de staat aan het werk ben, en wanneer ik burger ben daar in 1 keer geen recht meer toe heb.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je als militair bevoegd bent wapens te dragen. De staat heeft namelijk een geweldsmonopolie en daar maak jij dan deel van uit.
Als burger niet.
Echt he?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je als militair bevoegd bent wapens te dragen. De staat heeft namelijk een geweldsmonopolie en daar maak jij dan deel van uit.
Als burger niet.
Omdat jij niet verantwoordelijk bent voor het beschermen van de burger als particulier. Dat zorgt namelijk voor vigilantisme.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef raptorix het volgende:
Dat is dus mijn punt als Libertarier, dat ik wel geacht word een wapen goed te gebruiken als ik voor de staat aan het werk ben, en wanneer ik burger ben daar in 1 keer geen recht meer toe heb.
Dat maakt je opmerking over een 'echte kerel' zijn wel enigszins grappig.quote:
Ik heb het al vaker geroepen, de helft van de users en topics in NWS zouden beter af zijn in BNW.quote:
Meer op een zorgboerderij.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geroepen, de helft van de users en topics in NWS zouden beter af zijn in BNW.
De bedoeling is dat je daar deel van uit maakt. In Amerika zijn ze terecht meer wantrouwendquote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als burger niet.
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat jij niet verantwoordelijk bent voor het beschermen van de burger als particulier. Dat zorgt namelijk voor vigilantisme.
Ik heb meer wijven geneukt dan jij ooit zal spreken.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt je opmerking over een 'echte kerel' zijn wel enigszins grappig.
BUSTED hoerenloper aidsoploperquote:Op zondag 12 juni 2016 14:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb meer wijven geneukt dan jij ooit zal spreken.
Watch out people. Frank Castle is in the building!quote:
Wat is dat toch met dat gepats van jou? Een of andere compensatiedrang?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb meer wijven geneukt dan jij ooit zal spreken.
twitter:NYPolJunkie twitterde op zondag 12-06-2016 om 14:27:49Prayers for all involved & families in #Orlando. #FBI Spec Agent just confirmed shooter bragged about being in Islamic terrorist group. reageer retweet
Poeh, een beetje kerel maakt z'n wapens (en drugs) zelf, die gaat ze niet kopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat vigilitanisme geen eerlijke rechtspraak kan opleveren, gezien iedereen handelt uit eigenbelang. Dat betekent in feite dat je anderhalf millennium terug de tijd in gaat.quote:
Veel aannemelijker is dan ook de "Gay Uncle Theory".quote:Op zondag 12 juni 2016 14:19 schreef User8472 het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof "de natuur" een entiteit is die niet alleen weet hoeveel mensen er op de aarde zouden kunnen leven, het houdt ook bij hoeveel er zijn en houdt ook nog eens rekening met alle onvoorziene toekomstige gebeurtenissen zoals ziektes, oorlogen en natuurrampen en kan dan op magische wijze genen beïnvloeden, of mensen homo maken? Of is zo'n natuurramp dan weer een middel van 'de natuur' om te snoeien om overpopulatie te voorkomen.
Islamitisch.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:01 schreef berko13 het volgende:
Al iets bekend over de motieven van de dader (islamitisch, christelijk, extreemrechts...) of is het is geïsoleerd geval?
Islamietje.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:01 schreef berko13 het volgende:
Al iets bekend over de motieven van de dader (islamitisch, christelijk, extreemrechts...) of is het is geïsoleerd geval?
twitter:CBSNews twitterde op zondag 12-06-2016 om 15:04:32MORE: Orlando shooter ID'd as Omar Mateen, U.S. citizen from Port St. Lucie, FL https://t.co/ekBHZaL2A8 https://t.co/E0cw3YAMb3 reageer retweet
Ik kan moeilijk op een forum verkondigen dat ik pipe bombs zelf maakquote:Op zondag 12 juni 2016 14:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Poeh, een beetje kerel maakt z'n wapens (en drugs) zelf, die gaat ze niet kopen.
Pas op daar is de gedachte politie.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
Wanneer wordt de islam nou eens verboden trouwens? Alleen al vanwege de ramadan, wat die stel islamieten in wandelende tijdbommen verandert.
Probleem ligt bij Allah hè. Die houdt namelijk de poorten van de hel gesloten bij ramadan. Dus dan kun je al versjes prevelend alles flikken wat je wil. Als Allah nou eens de poorten van de hel gewoon open laat, dan kun je tegen moslims zeggen dat ze alsnog naar de hel gaan als ze iemand vermoorden, want zoals in de koran staat geschreven: wie één mens doodt, doodt heel de wereld. Of woorden van gelijke strekking.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
Wanneer wordt de islam nou eens verboden trouwens? Alleen al vanwege de ramadan, wat die stel islamieten in wandelende tijdbommen verandert.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 14:07:22Really bad shooting in Orlando. Police investigating possible terrorism. Many people dead and wounded. reageer retweet
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat dat boek zegt. Het fikt overigens wel lekker.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem ligt bij Allah hè. Die houdt namelijk de poorten van de hel gesloten bij ramadan. Dus dan kun je al versjes prevelend alles flikken wat je wil. Als Allah nou eens de poorten van de hel gewoon open laat, dan kun je tegen moslims zeggen dat ze alsnog naar de hel gaan als ze iemand vermoorden, want zoals in de koran staat geschreven: wie één mens doodt, doodt heel de wereld. Of woorden van gelijke strekking.
Toch moet je met moslims op dit niveau onderhandelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat dat boek zegt. Het fikt overigens wel lekker.
Onderhandelen?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch moet je met moslims op dit niveau onderhandelen.
quote:MORE: Suspect in #PulseShooting, was a U.S. citizen from Port Saint Lucie, FL. Parents from Afghanistan
Waar zou een Afghaan onder vallen? Waarschijnlijk onder de groep Aziaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:37 schreef Xan21 het volgende:
Gewoon een amerikaan noem ik dat, het is allemaal importzooi daar
Waarom ben je er op tegen?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben ook tegen homo cafe's enzo maar dit gaat veelte ver
Potentiële kiezers voor DENKquote:Op zondag 12 juni 2016 15:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Waarom ben je er op tegen?
Ik zag trouwens op zowel Nederlandse als Amerikaanse sites alweer wat "gezellige" reacties staan over vieze homo's... Ik kan dat echt niet vatten.
Hoezo? Vallen ze jou er mee lastig?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Waarom zou je daar tegen zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Laat me raden, je hebt niks tegen homo's zolang ze jou er maar niet mee lastig vallen, buiten niet hand in hand lopen laat staan elkaar een zoen geven en je wilt ze niet in je eigen stamkroeg zien, maar homocafé's wil je liever ook niet....quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ja, nu nog even een machinegeweer pakken om die statement kracht bij te zetten. Het is natuurlijk maar een klein verschil wat roepen of kogels pompen in iets wat ons niet aanstaat. Zand erover: het topic kan dicht.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef Xan21 het volgende:
Wij roepen - Gatver als we hetero koppels zien zoenen en publiek... gewoon meer als een statement hoor haha
Only kill to eatquote:Op zondag 12 juni 2016 16:04 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ja, nu nog even een machinegeweer pakken om die statement kracht bij te zetten.
Midden op straat volop zoenen is voor homos en hetereos redelijk onbeschaafdquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef Xan21 het volgende:
Wij roepen - Gatver als we hetero koppels zien zoenen en publiek... gewoon meer als een statement hoor haha
Sterk statement hihiquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef Xan21 het volgende:
Ik denk niet dat het daarom gaat ...quote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Midden op straat volop zoenen is voor homos en hetereos redelijk onbeschaafd
nee oke dat is wel zo , maar niet iedereen denk er zo over ....quote:Op zondag 12 juni 2016 16:13 schreef Xan21 het volgende:
Veel homo's hebben van die affectaties ja, maar het is geen reden om iemand fysiek wat aan te doen. Wij gaan ook niet die oh oh cherso mannetjes slaan met onze handtassen omdat ze in onze ogen niet normaal kunnen doen.
Jij niet maar afghanistan is natuurlijk een van de meest achterlijke landen op deze wereld inclu. inwoners. Het is wachten op een gekke amerikaan die helemaal doordraait en een moskee binnenstormt en daar een bloedbad aanricht. De haat groeit alleen maar en sommigen kunnen dat beter beheersen dan anderen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:13 schreef Xan21 het volgende:
Veel homo's hebben van die affectaties ja, maar het is geen reden om iemand fysiek wat aan te doen. Wij gaan ook niet die oh oh cherso mannetjes slaan met onze handtassen omdat ze in onze ogen niet normaal kunnen doen.
Dit was gewoon een geboren en getogen Amerikaan. Geen idee of hij ooit in Afghanistan is geweest.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:16 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Jij niet maar afghanistan is natuurlijk een van de meest achterlijke landen op deze wereld inclu. inwoners. Het is wachten op een gekke amerikaan die helemaal doordraait en een moskee binnenstormt en daar een bloedbad aanricht. De haat groeit alleen maar en sommigen kunnen dat beter beheersen dan anderen.
Ja, en ik ben een smurf. Hij is moslim en dat zullen de mensen vooral onthouden. Niet gek. Die dodelijke ideologie zorgt voor veel ellende.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit was gewoon een geboren en getogen Amerikaan. Geen idee of hij ooit in Afghanistan is geweest.
Het is toch ook groot nieuws?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:20 schreef Japie77 het volgende:
Vind niemand het gek dat dit nou weer groot nieuws is op het journaal?
Dit is toch niet serieus? Wit is gewoon wit? haha, iers, italiaans, joods etc wordt gewoon ff op een grote hoop gegooid hahaquote:
Jazeker, het wordt op een hoop gegooid. Dat is hoe ze het daar registreren.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:22 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus? Wit is gewoon wit? haha, iers, italiaans, joods etc wordt gewoon ff op een grote hoop gegooid haha
Gebeurt niet vrij vaak? Het gebeurt om de haverklap. Zowel in de USA als in andere landen. En ik zou niet weten waarom het zo'n hoge impact heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het is toch ook groot nieuws?
Gebeurt niet vrij vaak en heeft best een hoge impact.
Schattig, maar dat was de vraag natuurlijk niet. Je posts zijn nogal warrig, maar je leek te claimen dat het hier een Afghaan betrof wiens denkbeelden zijn beïnvloed door het leven in Afghanistan. Wat natuurlijk niet het geval is.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:19 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ja, en ik ben een smurf. Hij is moslim en dat zullen de mensen vooral onthouden. Niet gek. Die dodelijke ideologie zorgt voor veel ellende.
Dan klik je dit topic toch weg en ga je ergens anders naar kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gebeurt niet vrij vaak? Het gebeurt om de haverklap. Zowel in de USA als in andere landen. En ik zou niet weten waarom het zo'n hoge impact heeft.
quote:Kenya Michaels was scheduled to perform at midnight and the shooting took place around 2 a.m. Michaels’ colleagues, who were also at Pulse, are OK, according to posts that were making the rounds on social media. Roxy Andrews posted on Facebook that she was in Tampa and was fine, and that Axel Andrews and Angelica Michelle Jones made it out OK.
Zucht, de PvdA is ook weer aanwezig. Tuurlijk is religie onderwerp van discussie. Het gaat alleen maar over zijn ideologische achtergrond. Het nieuws staat bol van. En logisch: het is de reden dat hij die gaybar is binnengestormd en 20 mensen van het leven heeft beroofd. Het is gewoon een vaststaand feit dat mensen uit islamitische landen en hun nageslacht tot in den treuren blijven vasthouden aan die ideologie. Het is geen wonder dat steeds meer prominente Amerikanen niet meer moslims in het land willen. Het lijf is in de VS maar het hart ligt in de woestijn waar moslims oorspronkelijk vandaan komen. Dat is gewoon een risico voor de maatschappij.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schattig, maar dat was de vraag natuurlijk niet. Je posts zijn nogal warrig, maar je leek te claimen dat het hier een Afghaan betrof wiens denkbeelden zijn beïnvloed door het leven in Afghanistan. Wat natuurlijk niet het geval is.
Zijn religie was helemaal geen onderwerp van discussie.
als ze Grindr op zn foon vinden pis ik in m'n broekquote:Op zondag 12 juni 2016 16:24 schreef Nintex het volgende:
Inmiddels meer bekend.
- Leanings towards Islam
- Disgusted by two men kissing according to his father
- Registered Democrat
twitter:jaketapper twitterde op zondag 12-06-2016 om 16:22:02Orlando authorities: 50 killed in LGBT nightclub terrorist attack reageer retweet
Grootschalige schietpartijen in het westen zijn vrijwel altijd groot nieuws. Schietpartijen komen vaak genoeg voor, maar het aantal slachtoffers hier is een stuk hoger dan gebruikelijk:quote:Op zondag 12 juni 2016 16:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gebeurt niet vrij vaak? Het gebeurt om de haverklap. Zowel in de USA als in andere landen. En ik zou niet weten waarom het zo'n hoge impact heeft.
twitter:intlspectator twitterde op zondag 12-06-2016 om 16:24:39BREAKING: Orlando nightclub attack could be classified as deadliest terrorist attack on US soil since 9/11 reageer retweet
Het heeft vrij weinig met de PvdA van doen. Meer met leren discussiëren. Vage van de hak op de tak redenaties zijn niet bijzonder overtuigend. Als je wilt claimen dat de man gemotiveerd werd door islamitische overtuigingen prima, maar dat stelde je niet. Je gooide het op Afghanistan en daar is deze jongen niet opgegroeid. Simpelweg een kwestie van naar de feiten kijken.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:24 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Zucht, de PvdA is ook weer aanwezig. Tuurlijk is religie onderwerp van discussie. Het gaat alleen maar over zijn ideologische achtergrond. Het nieuws staat bol van. En logisch: het is de reden dat hij die gaybar is binnengestormd en 20 mensen van het leven heeft beroofd.
...........quote:Op zondag 12 juni 2016 16:25 schreef Nintex het volgende:
twitter:jaketapper twitterde op zondag 12-06-2016 om 16:22:02Orlando authorities: 50 killed in LGBT nightclub terrorist attack reageer retweet
Oké, man. Misschien kun je in POL gaan discussiëren met de FOK!elite en laat ons FOK!plebs onze eigen gang gaan.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het heeft vrij weinig met de PvdA van doen. Meer met leren discussiëren. Vage van de hak op de tak redenaties zijn niet bijzonder overtuigend. Als je wilt claimen dat de man gemotiveerd werd door islamitische overtuigingen prima, maar dat stelde je niet. Je gooide het op Afghanistan en daar is deze jongen niet opgegroeid. Simpelweg een kwestie van naar de feiten kijken.
Ik ben nou eenmaal nooit te beroerd voor een beetje ontwikkelingswerk.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:28 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Oké, man. Misschien kun je in POL gaan discussiëren met de FOK!elite en laat ons FOK!plebs onze eigen gang gaan.
Omar Mateen, geboren in USA van Afghaanse ouders. Waarschijnlijk radicaal Islamitisch.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er al meer bekend over de toedracht?²
Heel sympathiek. Uiteindelijk gaat het alleen om de achtergrond. Een kind van islamitische Afghaanse ouders. De ideologie die alleen maar voor onrust en ellende zorgt. De reden dat hij die mensen heeft vermoord. Het is klaar als een klontje.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal nooit te beroerd voor een beetje ontwikkelingswerk.
Volgens mij zijn we daar een beetje te laat mee...quote:Op zondag 12 juni 2016 16:30 schreef Onnoman het volgende:
begint nu toch wel steeds meer weer een zieke terroristische aanslag te worden...
we moeten maar eens beginnen om het westen te zuiveren van dergelijke moslims..
Zuiveren? Pardon?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:30 schreef Onnoman het volgende:
begint nu toch wel steeds meer weer een zieke terroristische aanslag te worden...
Ok, maar dit is dan wel weer het uiterste op diezelfde lijn van het spectrum. Ik blijf zeggen alleen gestoorden zijn hiertoe in staat.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:30 schreef DieselTank het volgende:
En laten we eerlijk zijn als je vraagt aan een moslim wat vind je van homo's zullen ze nooit zeggen het is ok.
Neequote:Op zondag 12 juni 2016 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Denken jullie soms niet ook van ik stop met het lezen van nieuws?
Net als die gek uit Oostenrijk die Europa voor een groot deel zuiverde van Joden.quote:
Red Neck's drag racequote:Op zondag 12 juni 2016 16:34 schreef crystal_meth het volgende:
Moslimaanslag op dragqueen show. Rednecks kunnen hun geluk niet op, wed ik...
De uitersten van het spectrum worden in staat gesteld zo te denken door de minder extreme delen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, maar dit is dan wel weer het uiterste op diezelfde lijn van het spectrum. Ik blijf zeggen alleen gestoorden zijn hiertoe in staat.²
Hoezo, de meeste moslims hebben een diepgegronde homohaat. Dan is zo'n afslachting slechts het omzetten van die haat in daden.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, maar dit is dan wel weer het uiterste op diezelfde lijn van het spectrum. Ik blijf zeggen alleen gestoorden zijn hiertoe in staat.²
twitter:GovtsTheProblem twitterde op zondag 12-06-2016 om 16:34:23A Muslim imam in press conference on the attack telling Media not to rush to judgement? Yep. It was Islamic Terrorist attack on the US. reageer retweet
twitter:JohnDePetroshow twitterde op zondag 12-06-2016 om 16:34:35Rushing to judgement is identifying the shooter as a Muslim terrorist. https://t.co/05qLk8dt8V reageer retweet
Dit is een terugkerende discussie, helaas. Maar wat denk je te kunnen doen aan de eenzaam opererende marmot? Die niks met niemand deelt?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:30 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb niet zoveel verstand van de islam.... Dus ik weet ook niet wanneer iemand gestoord is of niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat als je iemand vermoord dat je niet helemaal spoort toch?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:37 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van de islam.... Dus ik weet ook niet wanneer iemand gestoord is of niet.
Vragen om geen voorbarige conclusies te trekken is natuurlijk heel wat anders dan bagatelliseren.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:36 schreef Nintex het volgende:
De Moslims maken zich weer populair in de US of A. Het bagataliseren is begonnentwitter:GovtsTheProblem twitterde op zondag 12-06-2016 om 16:34:23A Muslim imam in press conference on the attack telling Media not to rush to judgement? Yep. It was Islamic Terrorist attack on the US. reageer retweet
twitter:JohnDePetroshow twitterde op zondag 12-06-2016 om 16:34:35Rushing to judgement is identifying the shooter as a Muslim terrorist. https://t.co/05qLk8dt8V reageer retweet
Weinig.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een terugkerende discussie, helaas. Maar wat denk je te kunnen doen aan de eenzaam opererende marmot? Die niks met niemand deelt?²
Hou je bek gewoon, ga niet die kant op idioot.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:33 schreef Childofthe90s het volgende:
Kan ook gewoon een christenfundamentalist zijn natuurlijk
Ja maar volgens mij is hij niet de enigste moslim die alle joden / homos dood wil hebben, En zijn leven aan god wilt geven...quote:Op zondag 12 juni 2016 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat als je iemand vermoord dat je niet helemaal spoort toch?
quote:terrorism this is a hate crime.
Authorities also believe he is part of the radical Islam movement, although they do not know if it was an organized attack or if he was a lone wolf.
Law enforcement says he was well prepared, with an assault weapon, a handgun and 2 suspicious devices.
50 people were murdered and another 50 injured.
we kunnen nog veel meer stellen.. het is echter een kwestie of mensen er naar willen luisterenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We kunnen wel stellen dat als je iemand vermoord dat je niet helemaal spoort toch?
Nee maar dat was het punt ook niet toch:pquote:Op zondag 12 juni 2016 16:38 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is hij niet de enigste moslim die alle joden / homos dood wil hebben, En zijn leven aan god wilt geven...
Als je verhaal zou kloppen zou dit dus heel vaak gebeurd moeten zijn. Neen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoezo, de meeste moslims hebben een diepgegronde homohaat. Dan is zo'n afslachting slechts het omzetten van die haat in daden.
Je stuurt je kinderen naar een koranschool of je leert ze zelf dat homo's viesbah zijn en volgens de koran een ''gruweldaad'' verrichten, maar dat heeft toch niks te maken met daadwerkelijk handelen!? Wat een grap. Als een Westboro Baptist Church lid deze aanslag had gepleegd dan zouden dezelfde mensen niet geweten hoe snel ze de ideologie de schuld moesten geven.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoezo, de meeste moslims hebben een diepgegronde homohaat. Dan is zo'n afslachting slechts het omzetten van die haat in daden.
Er zijn ook schietpartijen geweest bij abortusklinieken door christenfundamentalisten, had prima gekund.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hou je bek gewoon, ga niet die kant op idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |