Hoezo? Vallen ze jou er mee lastig?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben ook tegen homo cafe's enzo maar dit gaat veelte ver
Waarom zou je daar tegen zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Laat me raden, je hebt niks tegen homo's zolang ze jou er maar niet mee lastig vallen, buiten niet hand in hand lopen laat staan elkaar een zoen geven en je wilt ze niet in je eigen stamkroeg zien, maar homocafé's wil je liever ook niet....quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ja, nu nog even een machinegeweer pakken om die statement kracht bij te zetten. Het is natuurlijk maar een klein verschil wat roepen of kogels pompen in iets wat ons niet aanstaat. Zand erover: het topic kan dicht.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef Xan21 het volgende:
Wij roepen - Gatver als we hetero koppels zien zoenen en publiek... gewoon meer als een statement hoor haha
Only kill to eatquote:Op zondag 12 juni 2016 16:04 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ja, nu nog even een machinegeweer pakken om die statement kracht bij te zetten.
Midden op straat volop zoenen is voor homos en hetereos redelijk onbeschaafdquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef Xan21 het volgende:
Wij roepen - Gatver als we hetero koppels zien zoenen en publiek... gewoon meer als een statement hoor haha
Sterk statement hihiquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef Xan21 het volgende:
Ik denk niet dat het daarom gaat ...quote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Midden op straat volop zoenen is voor homos en hetereos redelijk onbeschaafd
nee oke dat is wel zo , maar niet iedereen denk er zo over ....quote:Op zondag 12 juni 2016 16:13 schreef Xan21 het volgende:
Veel homo's hebben van die affectaties ja, maar het is geen reden om iemand fysiek wat aan te doen. Wij gaan ook niet die oh oh cherso mannetjes slaan met onze handtassen omdat ze in onze ogen niet normaal kunnen doen.
Jij niet maar afghanistan is natuurlijk een van de meest achterlijke landen op deze wereld inclu. inwoners. Het is wachten op een gekke amerikaan die helemaal doordraait en een moskee binnenstormt en daar een bloedbad aanricht. De haat groeit alleen maar en sommigen kunnen dat beter beheersen dan anderen.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:13 schreef Xan21 het volgende:
Veel homo's hebben van die affectaties ja, maar het is geen reden om iemand fysiek wat aan te doen. Wij gaan ook niet die oh oh cherso mannetjes slaan met onze handtassen omdat ze in onze ogen niet normaal kunnen doen.
Dit was gewoon een geboren en getogen Amerikaan. Geen idee of hij ooit in Afghanistan is geweest.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:16 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Jij niet maar afghanistan is natuurlijk een van de meest achterlijke landen op deze wereld inclu. inwoners. Het is wachten op een gekke amerikaan die helemaal doordraait en een moskee binnenstormt en daar een bloedbad aanricht. De haat groeit alleen maar en sommigen kunnen dat beter beheersen dan anderen.
Ja, en ik ben een smurf. Hij is moslim en dat zullen de mensen vooral onthouden. Niet gek. Die dodelijke ideologie zorgt voor veel ellende.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit was gewoon een geboren en getogen Amerikaan. Geen idee of hij ooit in Afghanistan is geweest.
Het is toch ook groot nieuws?quote:Op zondag 12 juni 2016 16:20 schreef Japie77 het volgende:
Vind niemand het gek dat dit nou weer groot nieuws is op het journaal?
Dit is toch niet serieus? Wit is gewoon wit? haha, iers, italiaans, joods etc wordt gewoon ff op een grote hoop gegooid hahaquote:
Jazeker, het wordt op een hoop gegooid. Dat is hoe ze het daar registreren.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:22 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus? Wit is gewoon wit? haha, iers, italiaans, joods etc wordt gewoon ff op een grote hoop gegooid haha
Gebeurt niet vrij vaak? Het gebeurt om de haverklap. Zowel in de USA als in andere landen. En ik zou niet weten waarom het zo'n hoge impact heeft.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het is toch ook groot nieuws?
Gebeurt niet vrij vaak en heeft best een hoge impact.
Schattig, maar dat was de vraag natuurlijk niet. Je posts zijn nogal warrig, maar je leek te claimen dat het hier een Afghaan betrof wiens denkbeelden zijn beïnvloed door het leven in Afghanistan. Wat natuurlijk niet het geval is.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:19 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ja, en ik ben een smurf. Hij is moslim en dat zullen de mensen vooral onthouden. Niet gek. Die dodelijke ideologie zorgt voor veel ellende.
Dan klik je dit topic toch weg en ga je ergens anders naar kijkenquote:Op zondag 12 juni 2016 16:23 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Gebeurt niet vrij vaak? Het gebeurt om de haverklap. Zowel in de USA als in andere landen. En ik zou niet weten waarom het zo'n hoge impact heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |