Islamitisch.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:01 schreef berko13 het volgende:
Al iets bekend over de motieven van de dader (islamitisch, christelijk, extreemrechts...) of is het is geïsoleerd geval?
Islamietje.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:01 schreef berko13 het volgende:
Al iets bekend over de motieven van de dader (islamitisch, christelijk, extreemrechts...) of is het is geïsoleerd geval?
twitter:CBSNews twitterde op zondag 12-06-2016 om 15:04:32MORE: Orlando shooter ID'd as Omar Mateen, U.S. citizen from Port St. Lucie, FL https://t.co/ekBHZaL2A8 https://t.co/E0cw3YAMb3 reageer retweet
Ik kan moeilijk op een forum verkondigen dat ik pipe bombs zelf maakquote:Op zondag 12 juni 2016 14:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Poeh, een beetje kerel maakt z'n wapens (en drugs) zelf, die gaat ze niet kopen.
Pas op daar is de gedachte politie.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
Wanneer wordt de islam nou eens verboden trouwens? Alleen al vanwege de ramadan, wat die stel islamieten in wandelende tijdbommen verandert.
Probleem ligt bij Allah hè. Die houdt namelijk de poorten van de hel gesloten bij ramadan. Dus dan kun je al versjes prevelend alles flikken wat je wil. Als Allah nou eens de poorten van de hel gewoon open laat, dan kun je tegen moslims zeggen dat ze alsnog naar de hel gaan als ze iemand vermoorden, want zoals in de koran staat geschreven: wie één mens doodt, doodt heel de wereld. Of woorden van gelijke strekking.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
Wanneer wordt de islam nou eens verboden trouwens? Alleen al vanwege de ramadan, wat die stel islamieten in wandelende tijdbommen verandert.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 14:07:22Really bad shooting in Orlando. Police investigating possible terrorism. Many people dead and wounded. reageer retweet
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat dat boek zegt. Het fikt overigens wel lekker.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem ligt bij Allah hè. Die houdt namelijk de poorten van de hel gesloten bij ramadan. Dus dan kun je al versjes prevelend alles flikken wat je wil. Als Allah nou eens de poorten van de hel gewoon open laat, dan kun je tegen moslims zeggen dat ze alsnog naar de hel gaan als ze iemand vermoorden, want zoals in de koran staat geschreven: wie één mens doodt, doodt heel de wereld. Of woorden van gelijke strekking.
Toch moet je met moslims op dit niveau onderhandelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat dat boek zegt. Het fikt overigens wel lekker.
Onderhandelen?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch moet je met moslims op dit niveau onderhandelen.
quote:MORE: Suspect in #PulseShooting, was a U.S. citizen from Port Saint Lucie, FL. Parents from Afghanistan
Waar zou een Afghaan onder vallen? Waarschijnlijk onder de groep Aziaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:37 schreef Xan21 het volgende:
Gewoon een amerikaan noem ik dat, het is allemaal importzooi daar
Waarom ben je er op tegen?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben ook tegen homo cafe's enzo maar dit gaat veelte ver
Potentiële kiezers voor DENKquote:Op zondag 12 juni 2016 15:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Waarom ben je er op tegen?
Ik zag trouwens op zowel Nederlandse als Amerikaanse sites alweer wat "gezellige" reacties staan over vieze homo's... Ik kan dat echt niet vatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |