Probleem ligt bij Allah hè. Die houdt namelijk de poorten van de hel gesloten bij ramadan. Dus dan kun je al versjes prevelend alles flikken wat je wil. Als Allah nou eens de poorten van de hel gewoon open laat, dan kun je tegen moslims zeggen dat ze alsnog naar de hel gaan als ze iemand vermoorden, want zoals in de koran staat geschreven: wie één mens doodt, doodt heel de wereld. Of woorden van gelijke strekking.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
Wanneer wordt de islam nou eens verboden trouwens? Alleen al vanwege de ramadan, wat die stel islamieten in wandelende tijdbommen verandert.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-06-2016 om 14:07:22Really bad shooting in Orlando. Police investigating possible terrorism. Many people dead and wounded. reageer retweet
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat dat boek zegt. Het fikt overigens wel lekker.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Probleem ligt bij Allah hè. Die houdt namelijk de poorten van de hel gesloten bij ramadan. Dus dan kun je al versjes prevelend alles flikken wat je wil. Als Allah nou eens de poorten van de hel gewoon open laat, dan kun je tegen moslims zeggen dat ze alsnog naar de hel gaan als ze iemand vermoorden, want zoals in de koran staat geschreven: wie één mens doodt, doodt heel de wereld. Of woorden van gelijke strekking.
Toch moet je met moslims op dit niveau onderhandelen.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk niet zoveel wat dat boek zegt. Het fikt overigens wel lekker.
Onderhandelen?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch moet je met moslims op dit niveau onderhandelen.
quote:MORE: Suspect in #PulseShooting, was a U.S. citizen from Port Saint Lucie, FL. Parents from Afghanistan
Waar zou een Afghaan onder vallen? Waarschijnlijk onder de groep Aziaat.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:37 schreef Xan21 het volgende:
Gewoon een amerikaan noem ik dat, het is allemaal importzooi daar
Waarom ben je er op tegen?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben ook tegen homo cafe's enzo maar dit gaat veelte ver
Potentiële kiezers voor DENKquote:Op zondag 12 juni 2016 15:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Waarom ben je er op tegen?
Ik zag trouwens op zowel Nederlandse als Amerikaanse sites alweer wat "gezellige" reacties staan over vieze homo's... Ik kan dat echt niet vatten.
Hoezo? Vallen ze jou er mee lastig?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Waarom zou je daar tegen zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Laat me raden, je hebt niks tegen homo's zolang ze jou er maar niet mee lastig vallen, buiten niet hand in hand lopen laat staan elkaar een zoen geven en je wilt ze niet in je eigen stamkroeg zien, maar homocafé's wil je liever ook niet....quote:Op zondag 12 juni 2016 15:48 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ja, nu nog even een machinegeweer pakken om die statement kracht bij te zetten. Het is natuurlijk maar een klein verschil wat roepen of kogels pompen in iets wat ons niet aanstaat. Zand erover: het topic kan dicht.quote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef Xan21 het volgende:
Wij roepen - Gatver als we hetero koppels zien zoenen en publiek... gewoon meer als een statement hoor haha
Only kill to eatquote:Op zondag 12 juni 2016 16:04 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ja, nu nog even een machinegeweer pakken om die statement kracht bij te zetten.
Midden op straat volop zoenen is voor homos en hetereos redelijk onbeschaafdquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef Xan21 het volgende:
Wij roepen - Gatver als we hetero koppels zien zoenen en publiek... gewoon meer als een statement hoor haha
Sterk statement hihiquote:Op zondag 12 juni 2016 16:02 schreef Xan21 het volgende:
Ik denk niet dat het daarom gaat ...quote:Op zondag 12 juni 2016 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Midden op straat volop zoenen is voor homos en hetereos redelijk onbeschaafd
nee oke dat is wel zo , maar niet iedereen denk er zo over ....quote:Op zondag 12 juni 2016 16:13 schreef Xan21 het volgende:
Veel homo's hebben van die affectaties ja, maar het is geen reden om iemand fysiek wat aan te doen. Wij gaan ook niet die oh oh cherso mannetjes slaan met onze handtassen omdat ze in onze ogen niet normaal kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |