Omdat jij niet verantwoordelijk bent voor het beschermen van de burger als particulier. Dat zorgt namelijk voor vigilantisme.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef raptorix het volgende:
Dat is dus mijn punt als Libertarier, dat ik wel geacht word een wapen goed te gebruiken als ik voor de staat aan het werk ben, en wanneer ik burger ben daar in 1 keer geen recht meer toe heb.
Dat maakt je opmerking over een 'echte kerel' zijn wel enigszins grappig.quote:
Ik heb het al vaker geroepen, de helft van de users en topics in NWS zouden beter af zijn in BNW.quote:
Meer op een zorgboerderij.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geroepen, de helft van de users en topics in NWS zouden beter af zijn in BNW.
De bedoeling is dat je daar deel van uit maakt. In Amerika zijn ze terecht meer wantrouwendquote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je als militair bevoegd bent wapens te dragen. De staat heeft namelijk een geweldsmonopolie en daar maak jij dan deel van uit.
Als burger niet.
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat jij niet verantwoordelijk bent voor het beschermen van de burger als particulier. Dat zorgt namelijk voor vigilantisme.
Ik heb meer wijven geneukt dan jij ooit zal spreken.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt je opmerking over een 'echte kerel' zijn wel enigszins grappig.
BUSTED hoerenloper aidsoploperquote:Op zondag 12 juni 2016 14:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb meer wijven geneukt dan jij ooit zal spreken.
Watch out people. Frank Castle is in the building!quote:
Wat is dat toch met dat gepats van jou? Een of andere compensatiedrang?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb meer wijven geneukt dan jij ooit zal spreken.
twitter:NYPolJunkie twitterde op zondag 12-06-2016 om 14:27:49Prayers for all involved & families in #Orlando. #FBI Spec Agent just confirmed shooter bragged about being in Islamic terrorist group. reageer retweet
Poeh, een beetje kerel maakt z'n wapens (en drugs) zelf, die gaat ze niet kopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als er een caussal verband zou bestaand tussen vrij wapenbezit en criminaliteit zou dat ook voor landen als Canada en Zwitserland moeten gelden, maar goed, al zou het zo zijn, alleen verwijfde gasten zoals jou zijn tegen vrij wapenbezit, een beetje kerel verdedigt zijn eigen bezit en leden.
Omdat vigilitanisme geen eerlijke rechtspraak kan opleveren, gezien iedereen handelt uit eigenbelang. Dat betekent in feite dat je anderhalf millennium terug de tijd in gaat.quote:
Veel aannemelijker is dan ook de "Gay Uncle Theory".quote:Op zondag 12 juni 2016 14:19 schreef User8472 het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof "de natuur" een entiteit is die niet alleen weet hoeveel mensen er op de aarde zouden kunnen leven, het houdt ook bij hoeveel er zijn en houdt ook nog eens rekening met alle onvoorziene toekomstige gebeurtenissen zoals ziektes, oorlogen en natuurrampen en kan dan op magische wijze genen beïnvloeden, of mensen homo maken? Of is zo'n natuurramp dan weer een middel van 'de natuur' om te snoeien om overpopulatie te voorkomen.
Islamitisch.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:01 schreef berko13 het volgende:
Al iets bekend over de motieven van de dader (islamitisch, christelijk, extreemrechts...) of is het is geïsoleerd geval?
Islamietje.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:01 schreef berko13 het volgende:
Al iets bekend over de motieven van de dader (islamitisch, christelijk, extreemrechts...) of is het is geïsoleerd geval?
twitter:CBSNews twitterde op zondag 12-06-2016 om 15:04:32MORE: Orlando shooter ID'd as Omar Mateen, U.S. citizen from Port St. Lucie, FL https://t.co/ekBHZaL2A8 https://t.co/E0cw3YAMb3 reageer retweet
Ik kan moeilijk op een forum verkondigen dat ik pipe bombs zelf maakquote:Op zondag 12 juni 2016 14:58 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Poeh, een beetje kerel maakt z'n wapens (en drugs) zelf, die gaat ze niet kopen.
Pas op daar is de gedachte politie.quote:Op zondag 12 juni 2016 15:00 schreef Infection het volgende:
Wanneer wordt de islam nou eens verboden trouwens? Alleen al vanwege de ramadan, wat die stel islamieten in wandelende tijdbommen verandert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |