Je kunt schrijven wat je wilt maar het zal toch alleen maar meer onzin zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 14:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo fucking dom dat ik dat moet opschrijven?
Volgens deze kromme theorie zouden er in Nederland dus per inwoner evenveel (of meer) wapens in omloop als in de VS?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh dus net als in landen waar drugs word verboden word minder drugs gebruikt als in Nederland waar het gewoon legaal te koop is?
Maar natuurlijk hebben zij Trump nodig! Fuck de vrijheid en rechten, hallo dictatuur!quote:
"fuck de vrijheid en rechten" slaat meer op de islam.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:26 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
[..]
Maar natuurlijk hebben zij Trump nodig! Fuck de vrijheid en rechten, hallo dictatuur!
(btw, Hillary is niks beter)
Het is mijns inziens vooral interessant dat bepaalde begrippen eigenlijk al heel oud zijn en pas recentelijk weer in gebruik worden genomen (Avondland, cultureel marxisme) of anderzijds vanuit een politieke niche (blank privilege) de algemene media in sijpelen. Is ook een onderdeel van de polarisatie denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:16 schreef Terecht het volgende:
[..]
Lol.. Maar het valt wel op dat de extremen aan de linker en rechterkant er tegenwoordig een hernieuwd begrippenapparaat op nahouden. Cultureel marxisme, Avondland, wit privilege, helper whiteys en ga zo maar door. Ik kan er nauwelijks chocola van maken. Hier zou je een leuk topic over kunnen openen, het idioom van zulke randfiguren.
Dat een verbod op wapens mensen echt niet weerhoud om wapens te kopen, daarnaast toon ik aan dat bijvoorbeeld in Zwitersland helemaal geen relatie is tussen criminaliteit en wapenbezit, man man, VMBO ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt schrijven wat je wilt maar het zal toch alleen maar meer onzin zijn
Nee dat beweer ik niet, wel dat mensen die een wapen willen hebben, daar net zo makkelijk aankomen als in een land waar het verboden is, het zou mij een halfuurtje kosten om aan elk mogelijk geschut te komen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens deze kromme theorie zouden er in Nederland dus per inwoner evenveel (of meer) wapens in omloop als in de VS?
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Argument is vrij simpel, als je geen gun in je huis hebt liggen kun je er ook niet mee schieten. Je gaat mij niet wijs maken dat een samenleving (VS) dat barst van de gunshops waar je de meest idiote wapens kunt aanschaffen er veiliger op wordt.
Hier zou eigenlijk een topic aan gewijd moeten worden, of is die er al? /beetje offtopicquote:Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef Zomerkleuren het volgende:
[..]
Het is mijns inziens vooral interessant dat bepaalde begrippen eigenlijk al heel oud zijn en pas recentelijk weer in gebruik worden genomen (Avondland, cultureel marxisme) of anderzijds vanuit een politieke niche (blank privilege) de algemene media in sijpelen. Is ook een onderdeel van de polarisatie denk ik.
Zwitserland heeft dan ook een regeling waarbij je als militair je wapen naar huis kan nemen. Ammunitie echter niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef raptorix het volgende:
Dat een verbod op wapens mensen echt niet weerhoud om wapens te kopen, daarnaast toon ik aan dat bijvoorbeeld in Zwitersland helemaal geen relatie is tussen criminaliteit en wapenbezit, man man, VMBO ofzo?
Niet dat je geen punt hebt maar deze club was natuurlijk een gun-free zone en het gaat waarschijnlijk om een (Islamitische) terrorist dus die zou sowieso wel aan wapens zijn gekomen, daar hebben de concealed carry laws niks mee te maken.quote:
Het aantal misdaden waarbij vuurwapens gebruikt worden is hoger waar vuurwapen legaal en/of makkelijk verkrijgbaar zijn dan in landen waar vuurwapens illegaal zijn en/of moeilijk te verkrijgen zijn. Je kunt lullen wat je wilt, maar de cijfers spreken je gewoon tegen. Met je vmbo.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat een verbod op wapens mensen echt niet weerhoud om wapens te kopen, daarnaast toon ik aan dat bijvoorbeeld in Zwitersland helemaal geen relatie is tussen criminaliteit en wapenbezit, man man, VMBO ofzo?
Dus is die cartoon de enige oplossing. Iedereen een wapen en open pointing.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:31 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Niet dat je geen punt hebt maar deze club was natuurlijk een gun-free zone en het gaat waarschijnlijk om een (Islamitische) terrorist dus die zou sowieso wel aan wapens zijn gekomen, daar hebben de concealed carry laws niks mee te maken.
Ben ik het mee eens, Islam moet niet te dominant gaan worden maar om een statist als held te zien lijkt mij ook verkeerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:27 schreef Infection het volgende:
[..]
"fuck de vrijheid en rechten" slaat meer op de islam.
Je hebt gelijk. Venezuela is praktisch een grote ''no gun zone'' waar strenge wapenwetten heersen. Toch heeft een groot deel van de bevolking(vaak het criminele gedeelte) gewoon wapens en is het aantal moorden per 100.000 het op een na hoogste ter wereld.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat beweer ik niet, wel dat mensen die een wapen willen hebben, daar net zo makkelijk aankomen als in een land waar het verboden is, het zou mij een halfuurtje kosten om aan elk mogelijk geschut te komen.
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef raptorix het volgende:
Oh dus net als in landen waar drugs word verboden word minder drugs gebruikt als in Nederland waar het gewoon legaal te koop is?
Pas maar op, nou gaat hij je uitmaken voor fucking dom en vmbo-erquote:Op zondag 12 juni 2016 14:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Verboden consumptiegoederen vergelijken met wapens.
Appels, peren enz.
Als er een caussal verband zou bestaand tussen vrij wapenbezit en criminaliteit zou dat ook voor landen als Canada en Zwitserland moeten gelden, maar goed, al zou het zo zijn, alleen verwijfde gasten zoals jou zijn tegen vrij wapenbezit, een beetje kerel verdedigt zijn eigen bezit en leden.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het aantal misdaden waarbij vuurwapens gebruikt worden is hoger waar vuurwapen legaal en/of makkelijk verkrijgbaar zijn dan in landen waar vuurwapens illegaal zijn en/of moeilijk te verkrijgen zijn. Je kunt lullen wat je wilt, maar de cijfers spreken je gewoon tegen. Met je vmbo.
Gunfree zones zijn dan ook een machteloze poging iets aan wapen bezit te doen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:31 schreef fixatoman het volgende:
Niet dat je geen punt hebt maar deze club was natuurlijk een gun-free zone en het gaat waarschijnlijk om een (Islamitische) terrorist dus die zou sowieso wel aan wapens zijn gekomen, daar hebben de concealed carry laws niks mee te maken.
Leg me eens uit waarom ik als dienstplichtige wel als onderbetaald militair een volautomatisch wapen mocht hebben, maar als burger niet?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Verboden consumptiegoederen vergelijken met wapens.
Appels, peren enz.
Kun je nog wat anders dan kinderachtige jijbakken maken?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als er een caussal verband zou bestaand tussen vrij wapenbezit en criminaliteit zou dat ook voor landen als Canada en Zwitserland moeten gelden, maar goed, al zou het zo zijn, alleen verwijfde gasten zoals jou zijn tegen vrij wapenbezit, een beetje kerel verdedigt zijn eigen bezit en leden.
quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef raptorix het volgende:
Als er een caussal verband zou bestaand tussen vrij wapenbezit en criminaliteit zou dat ook voor landen als Canada en Zwitserland moeten gelden, maar goed, al zou het zo zijn, alleen verwijfde gasten zoals jou zijn tegen vrij wapenbezit, een beetje kerel verdedigt zijn eigen bezit en leden.
Niet dat ik weet eigenlijk, maar het is zeker interessant.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Hier zou eigenlijk een topic aan gewijd moeten worden, of is die er al? /beetje offtopic
Jij bent toch gay?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat je als militair bevoegd bent wapens te dragen. De staat heeft namelijk een geweldsmonopolie en daar maak jij dan deel van uit.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:37 schreef raptorix het volgende:
Leg me eens uit waarom ik als dienstplichtige wel als onderbetaald militair een volautomatisch wapen mocht hebben, maar als burger niet?
Dat is dus mijn punt als Libertarier, dat ik wel geacht word een wapen goed te gebruiken als ik voor de staat aan het werk ben, en wanneer ik burger ben daar in 1 keer geen recht meer toe heb.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je als militair bevoegd bent wapens te dragen. De staat heeft namelijk een geweldsmonopolie en daar maak jij dan deel van uit.
Als burger niet.
Echt he?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je als militair bevoegd bent wapens te dragen. De staat heeft namelijk een geweldsmonopolie en daar maak jij dan deel van uit.
Als burger niet.
Omdat jij niet verantwoordelijk bent voor het beschermen van de burger als particulier. Dat zorgt namelijk voor vigilantisme.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:42 schreef raptorix het volgende:
Dat is dus mijn punt als Libertarier, dat ik wel geacht word een wapen goed te gebruiken als ik voor de staat aan het werk ben, en wanneer ik burger ben daar in 1 keer geen recht meer toe heb.
Dat maakt je opmerking over een 'echte kerel' zijn wel enigszins grappig.quote:
Ik heb het al vaker geroepen, de helft van de users en topics in NWS zouden beter af zijn in BNW.quote:
Meer op een zorgboerderij.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geroepen, de helft van de users en topics in NWS zouden beter af zijn in BNW.
De bedoeling is dat je daar deel van uit maakt. In Amerika zijn ze terecht meer wantrouwendquote:Op zondag 12 juni 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als burger niet.
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat jij niet verantwoordelijk bent voor het beschermen van de burger als particulier. Dat zorgt namelijk voor vigilantisme.
Ik heb meer wijven geneukt dan jij ooit zal spreken.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maakt je opmerking over een 'echte kerel' zijn wel enigszins grappig.
BUSTED hoerenloper aidsoploperquote:Op zondag 12 juni 2016 14:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb meer wijven geneukt dan jij ooit zal spreken.
Watch out people. Frank Castle is in the building!quote:
Wat is dat toch met dat gepats van jou? Een of andere compensatiedrang?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb meer wijven geneukt dan jij ooit zal spreken.
twitter:NYPolJunkie twitterde op zondag 12-06-2016 om 14:27:49Prayers for all involved & families in #Orlando. #FBI Spec Agent just confirmed shooter bragged about being in Islamic terrorist group. reageer retweet
Poeh, een beetje kerel maakt z'n wapens (en drugs) zelf, die gaat ze niet kopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat vigilitanisme geen eerlijke rechtspraak kan opleveren, gezien iedereen handelt uit eigenbelang. Dat betekent in feite dat je anderhalf millennium terug de tijd in gaat.quote:
Veel aannemelijker is dan ook de "Gay Uncle Theory".quote:Op zondag 12 juni 2016 14:19 schreef User8472 het volgende:
[..]
Dan lijkt het net alsof "de natuur" een entiteit is die niet alleen weet hoeveel mensen er op de aarde zouden kunnen leven, het houdt ook bij hoeveel er zijn en houdt ook nog eens rekening met alle onvoorziene toekomstige gebeurtenissen zoals ziektes, oorlogen en natuurrampen en kan dan op magische wijze genen beïnvloeden, of mensen homo maken? Of is zo'n natuurramp dan weer een middel van 'de natuur' om te snoeien om overpopulatie te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |