De daden van gekken kun je niet voorkomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:47 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Het is zeer belangrijk zodat die uitwassen kunnen worden bestreden.
Nee, maar je kunt wel hun sekte/religie bestrijden. Het gedachtegoed waar ze mee te koop lopen. Tussen vier muren heeft niemand problemen mee (vaak) maar even in het openbaar 20 mensen afknallen omdat hun geaardheid je niet aanstaat. Bestrijden die hap.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De daden van gekken kun je niet voorkomen.
Genoeg gelovigen die gewoon hun religie in vrede belijden. Waarom zou je die bestrijden?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:49 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel hun sekte/religie bestrijden.
Ik heb het ook niet over de gematigde maar de extreme uitwassen. Zijn tal van manieren hoe je die kunt bestrijden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg gelovigen die gewoon hun religie in vrede belijden. Waarom zou je die bestrijden?
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker als burger met je pistool of AK het opnemen tegen de tanks, raketten en straaljagers van de overheid. Veel succes daarmee.
Ik geloof niet dat bestrijden werkt, maar sektes veroorzaken ook veel leed als er geen doden vallen. De basis van sektes is dat er individuele belangen worden onderdrukt zodat de leiders meer macht hebben. Dergelijke doctines zijn laakbaar maar in de Westerse wereld wordt het normaal geacht, zelfs kinderen ermee indoctrineren vindt niemand een probleem. Ik kan best begrijpen dat sommigen dat willen bestrijden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg gelovigen die gewoon hun religie in vrede beleiden. Waarom zou je die bestrijden?
Nogmaals, veel succes met je geweertje tegen een tot op de tanden bewapende overheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas hebben we dit in Nederland niet.
Veel succes met je tanks tegen een woedende bevolking, er is geen wapen in de wereld wat een boze burgerbevolking heeft gestopt, maar goed jou kennende sta je nu al met knikkende knieen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, veel succes met je geweertje tegen een tot op de tanden bewapende overheid.
Heb je wapens nodig om boos te zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel succes met je tanks tegen een woedende bevolking, er is geen wapen in de wereld wat een boze burgerbevolking heeft gestopt, maar goed jou kennende sta je nu al met knikkende knieen.
Zelfs met geweren kun je veel kwaad doen. De Amerikaanse overheid (gaat echt niet haar eigen volk uitmoorden) kan veel schade aanrichten maar als 320 miljoen Amerikanen met wapens rondlopen dan is de impact niet te overzien voor die overheid. Het is niet alleen de Amerikaanse overheid maar ook buitenlandse mogendheden. Als de VS ooit zou vallen (zeer onwaarschijnlijk gezien hun militaire overwicht maar in theorie) dan wacht nog de strijd met tientallen miljoenen Amerikaanse burgers die met wapens rondlopen. Een bloedpartij van jewelste in de Amerikaanse straten.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, veel succes met je geweertje tegen een tot op de tanden bewapende overheid.
Het was anders hoogstwaarschijnlijk een moslim die deze aanslag heeft gepleegd.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:57 schreef Joezi het volgende:
Je verwacht het niet, Amerikanen haten flikkers nog meer dan onze moslimbroeders. Maar daar hoor je nooit iemand over. C'est ca!
Ik dacht dat het wel meeviel. Alhoewel transgenders niet echt populair zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:57 schreef Joezi het volgende:
Je verwacht het niet, Amerikanen haten flikkers nog meer dan onze moslimbroeders. Maar daar hoor je nooit iemand over. C'est ca!
Zoiets dacht men van Afghanistan ook, hightech leger tegen een paar primitievelingen met kalasjnikovs. Ik denk dat de overheid de grootste moeite zou hebben met zwaarbewapende burgers die de bossen in trekken en guerrilla's worden, incl. het leggen van bermbommen en andere terreur.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Amerika zijn de "sektes" vooral gepest door de overheid, juist in Amerika zou je het recht moeten hebben van vereniging, helaas vind de Amerikaanse overheid dat maar niets, laatst nog prachtige interview gezien van Norm Olson, kijk het gehele interview, en oordeel dan of je te maken hebt met een gek of een goed burger: http://www.vice.com/video/norm-s-militia-scrapbookquote:Op zondag 12 juni 2016 13:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat bestrijden werkt, maar sektes veroorzaken ook veel leed als er geen doden vallen. De basis van sektes is dat er individuele belangen worden onderdrukt zodat de leiders meer macht hebben. Dergelijke doctines zijn laakbaar maar in de Westerse wereld wordt het normaal geacht, zelfs kinderen ermee indoctrineren vindt niemand een probleem. Ik kan best begrijpen dat sommigen dat willen bestrijden.
Wel om boos te worden. En nee op dat gebied heb ik schijt aan de wet.quote:
Niet alle opstanden zijn uitgedraaid op een succes, beste jongen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel succes met je tanks tegen een woedende bevolking, er is geen wapen in de wereld wat een boze burgerbevolking heeft gestopt, maar goed jou kennende sta je nu al met knikkende knieen.
Met "Helden" zoals jou kom je inderdaad niet ver.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet alle opstanden zijn uitgedraaid op een succes, beste jongen.
Owja oops veel Amerikanen zijn moslim, maar een echte moslim zou nooit nimmer never Amerikaans grondgebied betreden, dus een ekte ekte kan het niet zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:58 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Het was anders hoogstwaarschijnlijk een moslim die deze aanslag heeft gepleegd.
Uhm mompelt iets met 9/11quote:Op zondag 12 juni 2016 14:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owja oops veel Amerikanen zijn moslim, maar een echte moslim zou nooit nimmer never Amerikaans grondgebied betreden, dus een ekte ekte kan het niet zijn.
Geen idee. Nog nooit een oorlogssituatie meegemaakt. Beetje vreemd om op voorhand al te roepen dat je de 'held' uit gaat hangen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met "Helden" zoals jou kom je inderdaad niet ver.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas hebben we dit in Nederland niet.
Ja want alleen in oorlogsituaties hang je een held uit?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit een oorlogssituatie meegemaakt. Beetje vreemd om op voorhand al te roepen dat je de 'held' uit gaat hangen.
En waarom gelukkig? Vertrouw je de overheid meer als je zelf?quote:
Nope, maar van meer wapens op straat wordt een samenleving echt niet veiliger. Schietpartijen zijn in de VS aan de orde van de dag, waardeloos man.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom gelukkig? Vertrouw je de overheid meer als je zelf?
Nou ironie op internet is vaak lastig omdat er daadwerkelijk veel idioten rondlopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt kunt ontcijferen. Is het geen ironie oid?
Landen als Zwitserland en Canada hebben ook een enorm aantal vuurwapens, maar relatief weinig moorden, kortom wat is je argument?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nope, maar van meer wapens op straat wordt een samenleving echt niet veiliger. Schietpartijen zijn in de VS aan de orde van de dag, waardeloos man.
Jet fuel!quote:Op zondag 12 juni 2016 14:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh mompelt iets van 100% bewezen inside job
Lol.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:08 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik was inderdaad verbaasd dat er iemand serieus op in ging ja
[ afbeelding ]
Bron? Zonder bron geloof ik het niet. Wel knap. Hoeveel procent van Amerika hangt die dodelijke ideologie aan? 2%?quote:
Argument is vrij simpel, als je geen gun in je huis hebt liggen kun je er ook niet mee schieten. Je gaat mij niet wijs maken dat een samenleving (VS) dat barst van de gunshops waar je de meest idiote wapens kunt aanschaffen er veiliger op wordt.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Landen als Zwitserland en Canada hebben ook een enorm aantal vuurwapens, maar relatief weinig moorden, kortom wat is je argument?
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overal waar het verspreidt volgt dood en verderf, net als kanker.
Zucht, ik begin moe te worden van de islam en haar volgers. Het is net als een tumor.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overal waar het verspreidt volgt dood en verderf, net als kanker.
Dan lijkt het net alsof "de natuur" een entiteit is die niet alleen weet hoeveel mensen er op de aarde zouden kunnen leven, het houdt ook bij hoeveel er zijn en houdt ook nog eens rekening met alle onvoorziene toekomstige gebeurtenissen zoals ziektes, oorlogen en natuurrampen en kan dan op magische wijze genen beïnvloeden, of mensen homo maken? Of is zo'n natuurramp dan weer een middel van 'de natuur' om te snoeien om overpopulatie te voorkomen.quote:
Oh dus net als in landen waar drugs word verboden word minder drugs gebruikt als in Nederland waar het gewoon legaal te koop is?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Argument is vrij simpel, als je geen gun in je huis hebt liggen kun je er ook niet mee schieten. Je gaat mij niet wijs maken dat een samenleving (VS) dat barst van de gunshops waar je de meest idiote wapens kunt aanschaffen er veiliger op wordt.
Wat is dit voor een kul-argument?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh dus net als in landen waar drugs word verboden word minder drugs gebruikt als in Nederland waar het gewoon legaal te koop is?
Ben je nou echt zo fucking dom dat ik dat moet opschrijven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |