ee, het is zondagochtend , de meeste mensen liggen nog te ruften op bed, het is niet zo dichtbij als parijs, het betreft voor zover duidelijk een enkele schutter op 1 locatie. Daardoor is er nog niet zoveel aandacht voor.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:55 schreef Xan21 het volgende:
Maarja een gay club is toch minder erg dan een bioscoop ofzo he (2 paginas pas in dit topic) haha
Zal wel zo een homo hatende redneck zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nu wachten op kleur/geloof van dader hè en dan krijg je de "discussie"...
Ja, schat ik ook in, blank en in de Here. Als hij ooit niet in een mass shooting verzeild zou raken, zou hij wel seriemoordenaar geworden zijn, zoiets.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal wel zo een homo hatende redneck zijn
Grote kans, hoewel ze meestal wel snel zijn met het reporten van een 'white male' als dat daadwerkelijk zo is. Bij die shooting op die universiteit in Californië een paar weken terug had men het ook over een 'white male' vrij snel nadat het bekend werd. Uiteindelijk bleek het een Paki/Indiër te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal wel zo een homo hatende redneck zijn
wat een gelul, iemand kan ook op 20 mensen inrijden met zijn auto als hij slechte bedoelingen heeftquote:Op zondag 12 juni 2016 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Het grappig-cynische is dat die NLse boys die voor vrij wapenbezit in NL zijn, altijd duiken als er weer een mass shooting aan de gang is..
Dat kan idd, maar ik weet niet of dat het punt is.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:15 schreef Xan21 het volgende:
[..]
wat een gelul, iemand kan ook op 20 mensen inrijden met zijn auto als hij slechte bedoelingen heeft
Diep van binnen zijn Amerikanen bang voor hun overheid (and they should be) daarom breekt de pleuris uit als iedereen zijn geweren in zou moeten leveren.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar ik weet niet of dat het punt is.
Ja, dat begrijp ik, maar ik heb het over NLse boys die willen dat wij hier in NL ook vrijwapenbezit moeten hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:21 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn Amerikanen bang voor hun overheid (and they should be) daarom breekt de pleuris uit als iedereen zijn geweren in zou moeten leveren.
Ik vind dat ze groot gelijk hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar ik heb het over NLse boys die willen dat wij hier in NL ook vrijwapenbezit moeten hebben.
Het punt is dat we niet meer in 1800 leven en je als burger ook niet met wapens echt de overheid iets kunt maken in het geval dat de overheid helemaal kut wordt ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:21 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn Amerikanen bang voor hun overheid (and they should be) daarom breekt de pleuris uit als iedereen zijn geweren in zou moeten leveren.
slaap lekker doorquote:Op zondag 12 juni 2016 12:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
in het geval dat de overheid helemaal kut wordt ofzo.
Nou ja ik niet, maar dus het grappig-cynische is dat je dat soort boys dus meteen niet meer ziet als er zo'n mass shooting aan de gang is. En dan bedoel ik op twitter hè. Yernaz Ramautarsing bijv.quote:
Whatever, punt is dat je tegenwoordig echt weinig meer kunt doen met het specifieke middel waar ze zo aan hechten in de states.quote:
nepnagels gebroken hoop ikquote:Op zondag 12 juni 2016 12:28 schreef Ryan3 het volgende:
67 gewonden binnen gebracht in ziekenhuizen...
Lekker als burger met je pistool of AK het opnemen tegen de tanks, raketten en straaljagers van de overheid. Veel succes daarmee.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:21 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk allang een wapenwedloop aan de gang tussen burgers en overheid in de VS. Politie vermilitariseerd daardoor ook steeds meer. En zo wordt het idee van die boze federale overheid waartegen je je moet bewapenen een soort selffulfilling prophecy.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker als burger met je pistool of AK het opnemen tegen de tanks, raketten en straaljagers van de overheid. Veel succes daarmee.
Waar heb je die info vandaan?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:36 schreef loni55 het volgende:
Oh niets aan de hand mensen. Het is gaat om een labiele blanke man.
Is de motivatie of achtergrond van de schutter zo relevant?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:22 schreef crystal_meth het volgende:
man man man, 5 uur na de schietpartij, en het enige dat we tot nu toe weten is dat de schutter dood is...
Motivatie van de schutter???quote:Op zondag 12 juni 2016 13:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is de motivatie of achtergrond van de schutter zo relevant?
Het verzacht en rechtvaardigt de actie niet, dat er in alle lagen en groepen van de bevolking mensen zijn die homo's haten is geen nieuws.. In het 'beste' geval is bekendmaken van het hoe en waarom ws. aanleiding voor velen om de acties van 1 zieke ongelukkige man te projecteren op een hele bevolkingsgroep.
twitter:OrlandoPolice twitterde op zondag 12-06-2016 om 13:15:25. @ChiefJohnMina multiple people dead inside the club. Many casualties transported to hospitals. https://t.co/0Lf69tClad reageer retweet
Excuus, bericht verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Motivatie van de schutter???
Is de schutter de enige dode of ligt het daar bezaaid met lijken? Daar heb ik het over.
Zie dit voorbij komen, weet haar bron niet.twitter:karlijnvanh twitterde op zondag 12-06-2016 om 13:24:54Ongeveer 20 doden en 42 gewonden bij massaschietpartij in gayclub in Orlando. reageer retweet
Twitter: Pulse nightclub shooting: Approximately 20 people dead inside the club.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef Ryan3 het volgende:
Zie dit voorbij komen, weet haar bron niet.twitter:karlijnvanh twitterde op zondag 12-06-2016 om 13:24:54Ongeveer 20 doden en 42 gewonden bij massaschietpartij in gayclub in Orlando. reageer retweet
Jezus H.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef User8472 het volgende:
[..]
Twitter: Pulse nightclub shooting: Approximately 20 people dead inside the club.
https://www.reddit.com/live/x2tdk659mtr8/
Meestal wordt er dan vrij snel gesproken over een 'white male' etc. Er is duidelijk gezegd dat de dader 'not from the area' is, er wordt om zijn identiteit heen gedraaid, Islamitisch terrorisme wordt niet uitgesloten etc. Kan natuurlijk allemaal voorzichtigheid zijn, maar als het een blanke redneck was geweest dan denk ik dat we dat al wel hadden geweten.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:33 schreef Childofthe90s het volgende:
Kan ook gewoon een christenfundamentalist zijn natuurlijk
Het was iig een gek. Maakt niet uit van welke club hij was.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:45 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
In een gayclub: 20 doden. Een christenfundi?
Het is zeer belangrijk zodat die uitwassen kunnen worden bestreden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was iig een gek. Maakt niet uit van welke club hij was.
Wrs wel een gelovige van het één of ander toch, denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was iig een gek. Maakt niet uit van welke club hij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |