Dat heb ik ook gelezen, geen idee wat daar van waar is.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:22 schreef myShizzle het volgende:
Zonder gekte, lees her en der dat ook medisch centrum doelwit is?
https://www.buzzfeed.com/(...)KGpN35yB#.ht2N70G6wkquote:Don't Believe Any Breaking News That Names This Comedian As A Mass Shooter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door crystal_meth op 12-06-2016 10:39:26 ]are we infinite or am I alone
.................quote:
logisch, want het eerste wat ik altijd doe als er een schietpartij in de club is waar ik ben, is de facebookpagina raadplegen.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:14 schreef MadameMossel het volgende:
Op de Facebookpagina van de nachtclub werd opgeroepen om de club te verlaten en te blijven lopen.
Waarschijnlijk niet...quote:Op zondag 12 juni 2016 10:30 schreef Mr.Ping het volgende:
Is die knul met de blonde lokken en dat enige ringbaardje de dader?
http://knowyourmeme.com/memes/people/sam-hydequote:Sam Hyde is an Internet comedian who co-founded the sketch comedy group Million Dollar Extreme and rose to viral video fame after staging a satirical TEDx talk about wonders of the future at Drexel University in October 2013. In addition to his involvement in web comedy, Hyde has also gained online notoriety for his vocal advocacy of alt-right interests and being frequently misattributed as the possible “lone white gunman” suspect in a number of mass shootings and other gun violence tragedies in the United States.
Dan ben je wel een leuke memequote:Op zondag 12 juni 2016 10:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet...
[..]
http://knowyourmeme.com/memes/people/sam-hyde
Inderdaad:quote:Op zondag 12 juni 2016 11:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt weinig nieuws naar buiten momenteel.
alle mededelingen van Orlando police tot nu toe:quote:After 2 a.m., Pulse Nightclub posted on its Facebook page, "Everyone get out of pulse and keep running."
Orlando Police tweeted around 4:30 a.m., "This is a fluid scene and we are working on getting you an update."
https://twitter.com/OrlandoPolicequote:Shooting at Pulse Nightclub on S Orange. Multiple injuries. Stay away from area.
Official updates will come from this Twitter account. No email or phone calls please.
Pulse shooting: next update by 4:30 am. Media stage at Orange and Gore.
Media: This is a fluid scene and we are working on getting you an update. All info will come from here for now.
Media: PIOs cannot brief at Gore/Orange at his time. Will provide any updates we can on Twitter
That sound was a controlled explosion by law enforcement. Please avoid reporting inaccuracies at this time.
twitter:SaltyOFP twitterde op zondag 12-06-2016 om 11:29:24If you get killed defending a gay bar, you are definitely going to Hell. Cop in #Orlando better hope he survives to repent. #OrlandoShooting reageer retweet
Dat hoor je trouwens overigens wel vaker, ook als het uiteindelijk eentje blijkt te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:40 schreef fixatoman het volgende:
Ooggetuigen zouden het net over meerdere schutters hebben gehad.
Ja klopt, het nieuws heeft het nu ook over 'they', wat ze weer gehoord hebben van een politie agent ter plaatse.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:41 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat hoor je trouwens overigens wel vaker, ook als het uiteindelijk eentje blijkt te zijn.
Ik heb een film gezien met Orlando Bloom in de hoofdrol.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:49 schreef Enchanter het volgende:
Van de week die zangeres ,nu weer een schietpartij in een gaybar.
Gaat lekker daar in Orlando.
Ik was vorige maand nog in Orlando.
Komt wel erg dichtbij zo
Die hebben een 4chan hoax overgenomen, staat ook nog in dit topic.quote:
ee, het is zondagochtend , de meeste mensen liggen nog te ruften op bed, het is niet zo dichtbij als parijs, het betreft voor zover duidelijk een enkele schutter op 1 locatie. Daardoor is er nog niet zoveel aandacht voor.quote:Op zondag 12 juni 2016 11:55 schreef Xan21 het volgende:
Maarja een gay club is toch minder erg dan een bioscoop ofzo he (2 paginas pas in dit topic) haha
Zal wel zo een homo hatende redneck zijnquote:Op zondag 12 juni 2016 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
Nu wachten op kleur/geloof van dader hè en dan krijg je de "discussie"...
Ja, schat ik ook in, blank en in de Here. Als hij ooit niet in een mass shooting verzeild zou raken, zou hij wel seriemoordenaar geworden zijn, zoiets.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal wel zo een homo hatende redneck zijn
Grote kans, hoewel ze meestal wel snel zijn met het reporten van een 'white male' als dat daadwerkelijk zo is. Bij die shooting op die universiteit in Californië een paar weken terug had men het ook over een 'white male' vrij snel nadat het bekend werd. Uiteindelijk bleek het een Paki/Indiër te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal wel zo een homo hatende redneck zijn
wat een gelul, iemand kan ook op 20 mensen inrijden met zijn auto als hij slechte bedoelingen heeftquote:Op zondag 12 juni 2016 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
Het grappig-cynische is dat die NLse boys die voor vrij wapenbezit in NL zijn, altijd duiken als er weer een mass shooting aan de gang is..
Dat kan idd, maar ik weet niet of dat het punt is.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:15 schreef Xan21 het volgende:
[..]
wat een gelul, iemand kan ook op 20 mensen inrijden met zijn auto als hij slechte bedoelingen heeft
Diep van binnen zijn Amerikanen bang voor hun overheid (and they should be) daarom breekt de pleuris uit als iedereen zijn geweren in zou moeten leveren.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar ik weet niet of dat het punt is.
Ja, dat begrijp ik, maar ik heb het over NLse boys die willen dat wij hier in NL ook vrijwapenbezit moeten hebben.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:21 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn Amerikanen bang voor hun overheid (and they should be) daarom breekt de pleuris uit als iedereen zijn geweren in zou moeten leveren.
Ik vind dat ze groot gelijk hebbenquote:Op zondag 12 juni 2016 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar ik heb het over NLse boys die willen dat wij hier in NL ook vrijwapenbezit moeten hebben.
Het punt is dat we niet meer in 1800 leven en je als burger ook niet met wapens echt de overheid iets kunt maken in het geval dat de overheid helemaal kut wordt ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:21 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn Amerikanen bang voor hun overheid (and they should be) daarom breekt de pleuris uit als iedereen zijn geweren in zou moeten leveren.
slaap lekker doorquote:Op zondag 12 juni 2016 12:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
in het geval dat de overheid helemaal kut wordt ofzo.
Nou ja ik niet, maar dus het grappig-cynische is dat je dat soort boys dus meteen niet meer ziet als er zo'n mass shooting aan de gang is. En dan bedoel ik op twitter hè. Yernaz Ramautarsing bijv.quote:
Whatever, punt is dat je tegenwoordig echt weinig meer kunt doen met het specifieke middel waar ze zo aan hechten in de states.quote:
nepnagels gebroken hoop ikquote:Op zondag 12 juni 2016 12:28 schreef Ryan3 het volgende:
67 gewonden binnen gebracht in ziekenhuizen...
Lekker als burger met je pistool of AK het opnemen tegen de tanks, raketten en straaljagers van de overheid. Veel succes daarmee.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:21 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk allang een wapenwedloop aan de gang tussen burgers en overheid in de VS. Politie vermilitariseerd daardoor ook steeds meer. En zo wordt het idee van die boze federale overheid waartegen je je moet bewapenen een soort selffulfilling prophecy.quote:Op zondag 12 juni 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker als burger met je pistool of AK het opnemen tegen de tanks, raketten en straaljagers van de overheid. Veel succes daarmee.
Waar heb je die info vandaan?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:36 schreef loni55 het volgende:
Oh niets aan de hand mensen. Het is gaat om een labiele blanke man.
Is de motivatie of achtergrond van de schutter zo relevant?quote:Op zondag 12 juni 2016 12:22 schreef crystal_meth het volgende:
man man man, 5 uur na de schietpartij, en het enige dat we tot nu toe weten is dat de schutter dood is...
Motivatie van de schutter???quote:Op zondag 12 juni 2016 13:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is de motivatie of achtergrond van de schutter zo relevant?
Het verzacht en rechtvaardigt de actie niet, dat er in alle lagen en groepen van de bevolking mensen zijn die homo's haten is geen nieuws.. In het 'beste' geval is bekendmaken van het hoe en waarom ws. aanleiding voor velen om de acties van 1 zieke ongelukkige man te projecteren op een hele bevolkingsgroep.
twitter:OrlandoPolice twitterde op zondag 12-06-2016 om 13:15:25. @ChiefJohnMina multiple people dead inside the club. Many casualties transported to hospitals. https://t.co/0Lf69tClad reageer retweet
Excuus, bericht verkeerd geinterpreteerd.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Motivatie van de schutter???
Is de schutter de enige dode of ligt het daar bezaaid met lijken? Daar heb ik het over.
Zie dit voorbij komen, weet haar bron niet.twitter:karlijnvanh twitterde op zondag 12-06-2016 om 13:24:54Ongeveer 20 doden en 42 gewonden bij massaschietpartij in gayclub in Orlando. reageer retweet
Twitter: Pulse nightclub shooting: Approximately 20 people dead inside the club.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:29 schreef Ryan3 het volgende:
Zie dit voorbij komen, weet haar bron niet.twitter:karlijnvanh twitterde op zondag 12-06-2016 om 13:24:54Ongeveer 20 doden en 42 gewonden bij massaschietpartij in gayclub in Orlando. reageer retweet
Jezus H.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:31 schreef User8472 het volgende:
[..]
Twitter: Pulse nightclub shooting: Approximately 20 people dead inside the club.
https://www.reddit.com/live/x2tdk659mtr8/
Meestal wordt er dan vrij snel gesproken over een 'white male' etc. Er is duidelijk gezegd dat de dader 'not from the area' is, er wordt om zijn identiteit heen gedraaid, Islamitisch terrorisme wordt niet uitgesloten etc. Kan natuurlijk allemaal voorzichtigheid zijn, maar als het een blanke redneck was geweest dan denk ik dat we dat al wel hadden geweten.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:33 schreef Childofthe90s het volgende:
Kan ook gewoon een christenfundamentalist zijn natuurlijk
Het was iig een gek. Maakt niet uit van welke club hij was.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:45 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
In een gayclub: 20 doden. Een christenfundi?
Het is zeer belangrijk zodat die uitwassen kunnen worden bestreden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was iig een gek. Maakt niet uit van welke club hij was.
Wrs wel een gelovige van het één of ander toch, denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was iig een gek. Maakt niet uit van welke club hij was.
De daden van gekken kun je niet voorkomen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:47 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Het is zeer belangrijk zodat die uitwassen kunnen worden bestreden.
Nee, maar je kunt wel hun sekte/religie bestrijden. Het gedachtegoed waar ze mee te koop lopen. Tussen vier muren heeft niemand problemen mee (vaak) maar even in het openbaar 20 mensen afknallen omdat hun geaardheid je niet aanstaat. Bestrijden die hap.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De daden van gekken kun je niet voorkomen.
Genoeg gelovigen die gewoon hun religie in vrede belijden. Waarom zou je die bestrijden?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:49 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel hun sekte/religie bestrijden.
Ik heb het ook niet over de gematigde maar de extreme uitwassen. Zijn tal van manieren hoe je die kunt bestrijden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg gelovigen die gewoon hun religie in vrede belijden. Waarom zou je die bestrijden?
quote:Op zondag 12 juni 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker als burger met je pistool of AK het opnemen tegen de tanks, raketten en straaljagers van de overheid. Veel succes daarmee.
Ik geloof niet dat bestrijden werkt, maar sektes veroorzaken ook veel leed als er geen doden vallen. De basis van sektes is dat er individuele belangen worden onderdrukt zodat de leiders meer macht hebben. Dergelijke doctines zijn laakbaar maar in de Westerse wereld wordt het normaal geacht, zelfs kinderen ermee indoctrineren vindt niemand een probleem. Ik kan best begrijpen dat sommigen dat willen bestrijden.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg gelovigen die gewoon hun religie in vrede beleiden. Waarom zou je die bestrijden?
Nogmaals, veel succes met je geweertje tegen een tot op de tanden bewapende overheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas hebben we dit in Nederland niet.
Veel succes met je tanks tegen een woedende bevolking, er is geen wapen in de wereld wat een boze burgerbevolking heeft gestopt, maar goed jou kennende sta je nu al met knikkende knieen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, veel succes met je geweertje tegen een tot op de tanden bewapende overheid.
Heb je wapens nodig om boos te zijn?quote:Op zondag 12 juni 2016 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel succes met je tanks tegen een woedende bevolking, er is geen wapen in de wereld wat een boze burgerbevolking heeft gestopt, maar goed jou kennende sta je nu al met knikkende knieen.
Zelfs met geweren kun je veel kwaad doen. De Amerikaanse overheid (gaat echt niet haar eigen volk uitmoorden) kan veel schade aanrichten maar als 320 miljoen Amerikanen met wapens rondlopen dan is de impact niet te overzien voor die overheid. Het is niet alleen de Amerikaanse overheid maar ook buitenlandse mogendheden. Als de VS ooit zou vallen (zeer onwaarschijnlijk gezien hun militaire overwicht maar in theorie) dan wacht nog de strijd met tientallen miljoenen Amerikaanse burgers die met wapens rondlopen. Een bloedpartij van jewelste in de Amerikaanse straten.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, veel succes met je geweertje tegen een tot op de tanden bewapende overheid.
Het was anders hoogstwaarschijnlijk een moslim die deze aanslag heeft gepleegd.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:57 schreef Joezi het volgende:
Je verwacht het niet, Amerikanen haten flikkers nog meer dan onze moslimbroeders. Maar daar hoor je nooit iemand over. C'est ca!
Ik dacht dat het wel meeviel. Alhoewel transgenders niet echt populair zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:57 schreef Joezi het volgende:
Je verwacht het niet, Amerikanen haten flikkers nog meer dan onze moslimbroeders. Maar daar hoor je nooit iemand over. C'est ca!
Zoiets dacht men van Afghanistan ook, hightech leger tegen een paar primitievelingen met kalasjnikovs. Ik denk dat de overheid de grootste moeite zou hebben met zwaarbewapende burgers die de bossen in trekken en guerrilla's worden, incl. het leggen van bermbommen en andere terreur.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Amerika zijn de "sektes" vooral gepest door de overheid, juist in Amerika zou je het recht moeten hebben van vereniging, helaas vind de Amerikaanse overheid dat maar niets, laatst nog prachtige interview gezien van Norm Olson, kijk het gehele interview, en oordeel dan of je te maken hebt met een gek of een goed burger: http://www.vice.com/video/norm-s-militia-scrapbookquote:Op zondag 12 juni 2016 13:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat bestrijden werkt, maar sektes veroorzaken ook veel leed als er geen doden vallen. De basis van sektes is dat er individuele belangen worden onderdrukt zodat de leiders meer macht hebben. Dergelijke doctines zijn laakbaar maar in de Westerse wereld wordt het normaal geacht, zelfs kinderen ermee indoctrineren vindt niemand een probleem. Ik kan best begrijpen dat sommigen dat willen bestrijden.
Wel om boos te worden. En nee op dat gebied heb ik schijt aan de wet.quote:
Niet alle opstanden zijn uitgedraaid op een succes, beste jongen.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel succes met je tanks tegen een woedende bevolking, er is geen wapen in de wereld wat een boze burgerbevolking heeft gestopt, maar goed jou kennende sta je nu al met knikkende knieen.
Met "Helden" zoals jou kom je inderdaad niet ver.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet alle opstanden zijn uitgedraaid op een succes, beste jongen.
Owja oops veel Amerikanen zijn moslim, maar een echte moslim zou nooit nimmer never Amerikaans grondgebied betreden, dus een ekte ekte kan het niet zijn.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:58 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Het was anders hoogstwaarschijnlijk een moslim die deze aanslag heeft gepleegd.
Uhm mompelt iets met 9/11quote:Op zondag 12 juni 2016 14:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owja oops veel Amerikanen zijn moslim, maar een echte moslim zou nooit nimmer never Amerikaans grondgebied betreden, dus een ekte ekte kan het niet zijn.
Geen idee. Nog nooit een oorlogssituatie meegemaakt. Beetje vreemd om op voorhand al te roepen dat je de 'held' uit gaat hangen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met "Helden" zoals jou kom je inderdaad niet ver.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 12 juni 2016 13:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas hebben we dit in Nederland niet.
Ja want alleen in oorlogsituaties hang je een held uit?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit een oorlogssituatie meegemaakt. Beetje vreemd om op voorhand al te roepen dat je de 'held' uit gaat hangen.
En waarom gelukkig? Vertrouw je de overheid meer als je zelf?quote:
Nope, maar van meer wapens op straat wordt een samenleving echt niet veiliger. Schietpartijen zijn in de VS aan de orde van de dag, waardeloos man.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom gelukkig? Vertrouw je de overheid meer als je zelf?
Nou ironie op internet is vaak lastig omdat er daadwerkelijk veel idioten rondlopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt kunt ontcijferen. Is het geen ironie oid?
Landen als Zwitserland en Canada hebben ook een enorm aantal vuurwapens, maar relatief weinig moorden, kortom wat is je argument?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nope, maar van meer wapens op straat wordt een samenleving echt niet veiliger. Schietpartijen zijn in de VS aan de orde van de dag, waardeloos man.
Jet fuel!quote:Op zondag 12 juni 2016 14:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh mompelt iets van 100% bewezen inside job
Lol.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:08 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik was inderdaad verbaasd dat er iemand serieus op in ging ja
[ afbeelding ]
Bron? Zonder bron geloof ik het niet. Wel knap. Hoeveel procent van Amerika hangt die dodelijke ideologie aan? 2%?quote:
Argument is vrij simpel, als je geen gun in je huis hebt liggen kun je er ook niet mee schieten. Je gaat mij niet wijs maken dat een samenleving (VS) dat barst van de gunshops waar je de meest idiote wapens kunt aanschaffen er veiliger op wordt.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Landen als Zwitserland en Canada hebben ook een enorm aantal vuurwapens, maar relatief weinig moorden, kortom wat is je argument?
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overal waar het verspreidt volgt dood en verderf, net als kanker.
Zucht, ik begin moe te worden van de islam en haar volgers. Het is net als een tumor.quote:Op zondag 12 juni 2016 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overal waar het verspreidt volgt dood en verderf, net als kanker.
Dan lijkt het net alsof "de natuur" een entiteit is die niet alleen weet hoeveel mensen er op de aarde zouden kunnen leven, het houdt ook bij hoeveel er zijn en houdt ook nog eens rekening met alle onvoorziene toekomstige gebeurtenissen zoals ziektes, oorlogen en natuurrampen en kan dan op magische wijze genen beïnvloeden, of mensen homo maken? Of is zo'n natuurramp dan weer een middel van 'de natuur' om te snoeien om overpopulatie te voorkomen.quote:
Oh dus net als in landen waar drugs word verboden word minder drugs gebruikt als in Nederland waar het gewoon legaal te koop is?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Argument is vrij simpel, als je geen gun in je huis hebt liggen kun je er ook niet mee schieten. Je gaat mij niet wijs maken dat een samenleving (VS) dat barst van de gunshops waar je de meest idiote wapens kunt aanschaffen er veiliger op wordt.
Wat is dit voor een kul-argument?quote:Op zondag 12 juni 2016 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh dus net als in landen waar drugs word verboden word minder drugs gebruikt als in Nederland waar het gewoon legaal te koop is?
Ben je nou echt zo fucking dom dat ik dat moet opschrijven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |