Als jullie m nou niet voor woensdag/donderdag vol kletsen vind ik t prima...quote:Op maandag 6 juni 2016 09:24 schreef Svane het volgende:
Ik roep dit topic uit tot het verlate meibabytopic okee?
quote:
Ja hoor, ik ben overigens ook nooit tennisballen verloren en mijn aambei was maar het formaat van een rozijn en ik had maar twee kleine hechtingen, geen verzakking, en ik plas alleen maar in mijn broek als ik lach/hoest terwijl ik aan het lopen benquote:Op maandag 6 juni 2016 09:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
Nog even over de bloedtennisballen: het is wel geruststellend dat ondanks alles, de mensen nog aan een tweede/derde/etc beginnen toch?
Ik blijf positief
![]()
Sta zomaar in de top 20
MIquote:Op maandag 6 juni 2016 09:39 schreef Moppert het volgende:
hehehe ja omdat je vergeet hoe het echt was die bloedtennisballen, tot er 1 uit je onderbroek rolt en weer omhoog stuitert
Ik wil! Maar ik denk volgende week of die erna.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben overigens ook nooit tennisballen verloren en mijn aambei was maar het formaat van een rozijn en ik had maar twee kleine hechtingen, geen verzakking, en ik plas alleen maar in mijn broek als ik lach/hoest terwijl ik aan het lopen ben. De kans dat het meevalt is ook heel groot!
Svane, ga je deze week werpen ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze doet het goed! mooie spuitluiers en goed drinken. En dan ook nog s slapen. nooohhhh![]()
Gister de kraamzorg uitgezwaaid, die zat er maar een beetje voor spek en bonen soms, maar het was wel gezellig!![]()
Nooit tennisballen gezien en ook nog eens amper bloed verloren. Ik had dus way to much kraamverband in mijn pakket en ging al snel over op inlegkruisjesquote:Op maandag 6 juni 2016 09:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
Nog even over de bloedtennisballen: het is wel geruststellend dat ondanks alles, de mensen nog aan een tweede/derde/etc beginnen toch?
Ik blijf positief
![]()
Sta zomaar in de top 20
Ik neem aan dat je de booooobs bedoelt?quote:en....how about de tennisballen?![]()
door de wc gaat nog wel, ik maak me meer zorgen over doucheputjesquote:Op maandag 6 juni 2016 09:49 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik wil! Maar ik denk volgende week of die erna.![]()
Hier ook geen bloedballen vorige keer, behalve tussen geboorte en placenta-verwijdering 1 mega. Maar thuis niet meer! Als het echt over formaat tennisballen gaat, moet je ze dan ook eerst prakken voor ze door de wc gespoeld kunnen worden?of overdrijft iedereen schromelijk en zijn het gewoon lievelijke bloedklonters?
Dát zijn de berichtenquote:Op maandag 6 juni 2016 10:11 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de booooobs bedoelt?![]()
Tja... soms was het echt auw! maar ze is een talent met happen en we zijn een goede combi.
Ook goede begeleiding gehad dus deze keer gelukkig geen kloven of blaasjes.
Edit: oohh die tennisballen bedoel je!
Nee niet gezien of gevoelt. kan ook.
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 6 juni 2016 11:03 schreef Unihipili het volgende:
Ojee ik krijg al vragen van of ik nog iets nodig heb voor de baby, handig voor familie om te weten ofzo. Maar ik ben zo'n kieskeurige hormonale drol, die het ook nog eens zonde vindt iets te krijgen wat niet gebruikt gaat worden. Ik wil alles (nouja veel) zelf uitkiezen en ik vind dat zo stom en verwend![]()
.
Wat Moppert zegt, je vergeet hetquote:Op maandag 6 juni 2016 09:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
Ik blijf positief
![]()
Sta zomaar in de top 20
Ach, ik heb geen last van hormonen en ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:03 schreef Unihipili het volgende:
Ojee ik krijg al vragen van of ik nog iets nodig heb voor de baby, handig voor familie om te weten ofzo. Maar ik ben zo'n kieskeurige hormonale drol, die het ook nog eens zonde vindt iets te krijgen wat niet gebruikt gaat worden. Ik wil alles (nouja veel) zelf uitkiezen en ik vind dat zo stom en verwend![]()
.
Cadeaubonnen! Omdat je het echt niet weet en zulksquote:Op maandag 6 juni 2016 11:03 schreef Unihipili het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Svane op 06-06-2016 19:36:47 ]
Bij mij niet, hij flubberde er meteen zo achteraan. Maargoed, da's niet bij iedereen zo. Naweeën kunnen trouwens ook best pijnlijk zijn!quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Fijn dat er een lichtpuntje is Marjolijntje
Even een vraag aan degenen die eerder natuurlijk zijn bevallen. Zo'n bevalling van de placenta... Is dat heel erg pijnlijk nog qua weeën? Moet je hard persen? Lijkt me zo naar als je lekker met je baby ligt een dan nog eens moet ineens.
Ik kan me niet eens herinneren dat ik heb geperst of überhaupt wat heb gevoeld, ineens lag ie er.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Even een vraag aan degenen die eerder natuurlijk zijn bevallen. Zo'n bevalling van de placenta... Is dat heel erg pijnlijk nog qua weeën? Moet je hard persen? Lijkt me zo naar als je lekker met je baby ligt een dan nog eens moet ineens.
Ik moest 1x meedrukken maar meer niet... en je merkt t amper, want er ligt zo'n klein hummeltje bij je.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Hier kwam de placenta niet, dat was wel jammer. Ik heb echter niet het idee dat het heel erg de eerste momenten met dochter heeft overgenomen, ze hebben heel rustig aan gedaan, en die 'eerste ontmoeting' was gewoon chill. Daarna wel een paar keer ferm op buik gedrukt en mee moeten persen. Vergeefs dus. Ik vond het iig geen extreme domper dat je nog iets moest doen, wel dat het niet gelukt was en toen nog naar ok moest. Maar dat is gelukkig niet standaard!quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Ik kreeg nog meer weeënopwekkers, paar keer persen en toen was hij er. Kan me niet herinneren dat ik het pijnlijk of moeilijk vond, het grootste was er toch al uitquote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Ik vond het vooral erg ranzig!quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Flotsj klinkt ranzig jaquote:Op maandag 6 juni 2016 12:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik vond het vooral erg ranzig!![]()
Lig je daar te genieten met een warm hoopje mens op je buik, zegt de vlos ineens.. Oh, daar komt je placenta en flotsj!deed mij zeker geen pijn oid!
Ik had alleen wat last van een drukkend gevoel in mijn buik..
Dochter was om 3.30 geboren en ik ging denk ik om 5.00 naar Ok, tegen 6.15-6.30 weer wakker, zoiets? Wel met narcose.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Flotsj klinkt ranzig ja
Hoe lang duurt het eigenlijk als je naar de OK moet? Je gaat dan toch niet onder narcose of wel?
Helaaspindakaas, ze wil nog steeds in haar comfy bubbel blijven zittenquote:Op maandag 6 juni 2016 12:36 schreef elamanilo het volgende:
Kom er maar in met baby hoor Piekie! (Hoop ik!)
Ze chillt hem nog goed dus!quote:Op maandag 6 juni 2016 12:55 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Helaaspindakaas, ze wil nog steeds in haar comfy bubbel blijven zitten![]()
Morgen naar het zkh voor de serotiniteitscontroles en strippen (als dat lukt). Dagje eerder dan gepland, maar dan hebben we dat ook maar vast gehad.
Oh bahquote:Op maandag 6 juni 2016 12:50 schreef Svane het volgende:
[..]
Dochter was om 3.30 geboren en ik ging denk ik om 5.00 naar Ok, tegen 6.15-6.30 weer wakker, zoiets? Wel met narcose.
Nee gewoon tot hun elleboog grabbelen.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh bahdaar ga ik het dan nog maar even over hebben, vragen of dat ook zonder narcose kan als t nodig is. Snijden ze dan ook je buik open zoals bij een ks?
Chanty ik kan niet anders zeggen dat het ding er na een flinke pers tot 2 keer toe zo *flubberdeflup* uitflubberdequote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Yup.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:23 schreef Crumpette het volgende:
Boze grabbeldoos![]()
Moet je eigenlijk ook onder narcose voor zo'n ME als je al een ruggenprik hebt? Ik heb zelf minder tijd voor die placenta volgende worp, binnen een half uur moet ie er zijn is het protocol. Persoonlijk vind ik het niet erg, ik heb denk ik liever dat ik een uurtje onder zeil moet terwijl papa met baby knuffelt dan dat ik maanden en maanden moet bijtrekken na fluxus.
Bedoelde idd Chantyquote:Op maandag 6 juni 2016 13:28 schreef Crumpette het volgende:
Joah ik maak me ook niet druk hoor. Of bedoelde je chanty?
Vorige keer kwam hij met een minuut of 10, dus ik geloof het wel. En zo niet, zie bovenstaande
Mja ik ben gewoon als de dood voor operaties en een narcose lijkt me helemaal doodeng. Als het niet anders kan dan zal het moeten maar als t met ruggeprik ook kan...quote:Op maandag 6 juni 2016 13:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had 1,5 week na de bevalling van Djenna alsnog een bloeding en toen hebben ze onder narcose idd wel even zitten grabbelen. Dat zullen ze niet voor niets doen lijkt me![]()
Maar ik heb wel even gevraagd hoe lang ik onder zeil ben geweest .. ongeveer 1,5 uur waarvan ze ongeveer 15 minuten echt effe hebben zitten 'grabbelen'![]()
Het zal niet voor niets zijn meisje maar ik hoop oprecht dat je je daar niet al teveel zorgen om gaat maken. Dikke kans dat ie gewoon uit zichzelf komt!
WTF! Niet!!quote:Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja ik ben gewoon als de dood voor operaties en een narcose lijkt me helemaal doodeng. Als het niet anders kan dan zal het moeten maar als t met ruggeprik ook kan...
Mijn moeder heeft een keer een deel van haar open hartoperatie meegekregenanesthesist had niet door dat ze alweer wakker was, ze kon alleen niks bewegen dus niks aangeven. Kon wel alles voelen...
Zit er dan de angst idd dat jou hetzelfde overkomt als wat jullie mam is overkomen? Want ik herken die angst welquote:Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja ik ben gewoon als de dood voor operaties en een narcose lijkt me helemaal doodeng. Als het niet anders kan dan zal het moeten maar als t met ruggeprik ook kan...
Mijn moeder heeft een keer een deel van haar open hartoperatie meegekregenanesthesist had niet door dat ze alweer wakker was, ze kon alleen niks bewegen dus niks aangeven. Kon wel alles voelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wist Veruca al dat het blauw werd...quote:Op maandag 6 juni 2016 14:05 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
WTF! Niet!!![]()
![]()
![]()
Wat erg!
Veruca wat fijn van de goede echo!! Weten jullie nu ook of het blauw of roze shoppen zal zijn?
quote:Op maandag 6 juni 2016 14:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Zit er dan de angst idd dat jou hetzelfde overkomt als wat jullie mam is overkomen? Want ik herken die angst wel![]()
Hoe vaak dat je het niet ergens leest en nu zoals bij jou dat je eigen moeder het meemaakte ...Dat, ook al weet ik dat de kans super klein is. Maar het is ook de controledrang. Ik vond het (hoe blij ik ook was met de ruggeprik) al eng dat iemand gewoon je halve lijf lam kan leggen. Maar dat iemand je helemaal plat kan leggen en je er niks tegen kunt doen en niks meer aan kunt geven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Jaaaaaaa de BV-kat droom. Vorige lichting heb ik die droom vaak voorbij zien komenquote:Op maandag 6 juni 2016 14:22 schreef Arja het volgende:
Die molo smiley is hilarisch![]()
Marjolijntje wat fijn dat het niet meer donkerzwart voor je is. Ik wens je veel zonnestraaltjes toe.
Knifty wat een knapperd en wat klink je goed.
Is Groofs nog gesignaleerd de laatste dagen?
Ik heb in mijn droom gekolfd zodat ik de kat borstvoeding kon geven
Haha volgens mij heeft meest voorkomende onderwerp in dromen over borstvoedingquote:Op maandag 6 juni 2016 14:22 schreef Arja het volgende:
Marjolijntje wat fijn dat het niet meer donkerzwart voor je is. Ik wens je veel zonnestraaltjes toe.
Ahhh dat had ik gemist danquote:Op maandag 6 juni 2016 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Volgens mij wist Veruca al dat het blauw werd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meneer heeft een vrije dag en dat is zo fijn! Eerst wat hout op maat laten zagen bij mn pa, toen uitgebreid lunchen samen, Ikea voor wat zaken en nu met de benen hoog op mijn nieuwe voetenbankje terwijl meneer dé hangcommode ophangt. Fotootje expected in kamertjestopique![]()
Ik hobbel overal wat achteraan en doe weinig, want bekken/lies doet weer vervelend helaas.
Geen babies dus?![]()
Ja, yo! Niks hier hoor, en dat gaat ook nog wel even duren ben ik bang (duo ook ruim overtijd, dus deze vast ook). Heb alleen vaak geen zin om de laptop op te starten en ik ben alleen daar op ingelogd. Ik lees mobiel wel mee, maar kan dan dus niet reageren.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:22 schreef Arja het volgende:
ik had ruggeprik en omdat oudste KS was hebben we hier op de verloskamer de Manuele verwijderen gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh bahdaar ga ik het dan nog maar even over hebben, vragen of dat ook zonder narcose kan als t nodig is. Snijden ze dan ook je buik open zoals bij een ks?
Je kan bij instellingen toch gewoon aanvinken dat je ze wilt zien als je mobiel zit? Ik zie ze wel gewoon namelijkquote:Op maandag 6 juni 2016 17:55 schreef Unihipili het volgende:
Welkom Mienepien!
Mobiel smileys plaatsen is verstokte Fok!er worden want je moet ze uittypen.
Of terugswitchen naar Desktopversie om te spieken.
Dit idd... ik heb ze ook. En welkom mienepien.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Je kan bij instellingen toch gewoon aanvinken dat je ze wilt zien als je mobiel zit? Ik zie ze wel gewoon namelijk
Bedankt allemaal!quote:Op maandag 6 juni 2016 18:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit idd... ik heb ze ook. En welkom mienepien.
Heb ik ook hoor. Dat is ook de belangrijkste reden dat familie het geslacht niet weet.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:03 schreef Unihipili het volgende:
Maar ik ben zo'n kieskeurige hormonale drol, die het ook nog eens zonde vindt iets te krijgen wat niet gebruikt gaat worden. Ik wil alles (nouja veel) zelf uitkiezen en ik vind dat zo stom en verwend![]()
.
Het kan dus wel, fijn om te weten. Zal eens vragen wat het protocol is maar lijkt me dat als ze een kind uit je buik kunnen trekken met ruggeprik dat ze ook een placenta uit je poes moeten kunnen rukken.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik had ruggeprik en omdat oudste KS was hebben we hier op de verloskamer de Manuele verwijderen gedaan.
Ik was zo een met Oliver in coconnetje dat ik er weinig van mee kreeg beetje duren en trekken wat me bij stond toen ze Arwen met de KS er uit haalden.
het is Echter visueel geen fijn plaatje voor Harry 😅
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:00 schreef sproetjes het volgende:
Je kan bij instellingen toch gewoon aanvinken dat je ze wilt zien als je mobiel zit? Ik zie ze wel gewoon namelijk
Ik kan je niet helpen. Maar weet wel dat het er ca twee weken terug over ging in het babies voor dummies topic. Over welke babyfoon met camera het best bevielquote:Op maandag 6 juni 2016 18:44 schreef Apekoek het volgende:
Dames! Zou deze deal wat zijn als babyphone? https://www.1dayfly.com/nl/nl/mobile/fly/1dayfly
Of kan ik beter voor wat anders gaan?
Ja dat is het volgens mij preciesquote:Op maandag 6 juni 2016 20:59 schreef Gaddle het volgende:
Weet iemand hoe ik kan herkennen dat mini-me de hik heeft? Daarnet dacht ik zo kan het wel eens aanvoelen.
Een gevoel van diep van binnen als een soort hartslag. Met ongeveer dezelfde tijd in tussenpozen.
Oh vervelend Fien. Ik kan helaas daar in mee praten. Bij mij zit mini-me ook heel erg hoog. Hopelijk kneust hij je ribben niet. Heerlijk dat het niet lang meer duurt voordat je je verlof hebt. Lekker hoor. Even doorzetten zo met je laatste loodjes.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:13 schreef Fien10 het volgende:
Hier heeft de beeb ook vaak de hik. Zelfs aan de buitenkant te zien.
Voor het eerst deze zwangerschap was ik het zwanger zijn vandaag even zat. De baby zit echt zo hoog nu. Ik heb normaal gesproken al verminderde long inhoud door een vergroeiing in m'n rug en als de baby dan ook nog zo hoog zit en m'n ribben beurs schopt weet ik ff niet meer waar ik het zoeken moet. Hopelijk zet hij snel de indaling in. Nog 1 weekje werken en dan heb ik verlof! En daar ben ik zooooo aan toe. M'n lijf wilt echt niet meer, maar dat is ook niet zo gek met 9 uur lang staan en lopen per dag.
Ja zo voel ik dat ook. Ik voel het pas sinds een aantal weken, maar wel zeer regelmatig nu. Mijn man kan het ook voelen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:59 schreef Gaddle het volgende:
Weet iemand hoe ik kan herkennen dat mini-me de hik heeft? Daarnet dacht ik zo kan het wel eens aanvoelen.
Een gevoel van diep van binnen als een soort hartslag. Met ongeveer dezelfde tijd in tussenpozen.
Klopt! Team piemel hierquote:Op maandag 6 juni 2016 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Volgens mij wist Veruca al dat het blauw werd...
Komt vast goed chanty, gelukkig zijn zulke verhalen nog steeds uitzonderingen.
Dat moet wel vocht zijn. Toch? Lekker veel piesen na de bevalling 😂quote:Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
Net op controle bij verloskundige.
Ruim 2 kg aankomen in 5 dagen, ik kan het
Ja ik heb amper eetlust dus dat is vocht. Had het ook wel gezien aan voeten, handen en plofkop, maar toch man, damnquote:Op maandag 6 juni 2016 22:23 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Dat moet wel vocht zijn. Toch? Lekker veel piesen na de bevalling 😂
Wat ga jij toch elke keer laat naar de vk. Is dat zodat je man mee kan?quote:Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
Net op controle bij verloskundige.
Ruim 2 kg aankomen in 5 dagen, ik kan het
Ze hebben af en toe avondspreekuur, net wanneer het uit komt ga ik meestal, maar vandaag was het expres zo zodat mijn man mee kon jaquote:Op maandag 6 juni 2016 22:39 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat ga jij toch elke keer laat naar de vk. Is dat zodat je man mee kan?
Hoera voor vocht. Dat zijn we ook zo weer kwijt
Hoooiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 04:27 schreef Quoi het volgende:
Nachtploeg![]()
Mijn overactieve papaya ligt zo aan de oppervlakte dat ik 'm soms gewoon bijna kan beetpakkenPlus twee overactieve (want dolgelukkige? want Feliway stekker) poezen en daar gaat je nachtrust
Ik vertrouw het nog niet helemaal hoor, dus de vlag kan nog niet uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 04:34 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hoooi![]()
toch feliway ja? Als het helpt dan helpt het
Oehhhhwwwhhhh!!! Spannend!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:59 schreef Piekie81 het volgende:
Meld, met baby in buik. Maar ik vraag me af hoe lang dat nog duurt.Zo maar eens de vk bellen. In ieder geval is de start heel anders dan bij de jongens (toen kon ik echt niet meer een berichtje typen).
Want je voelt iets?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:59 schreef Piekie81 het volgende:
Meld, met baby in buik. Maar ik vraag me af hoe lang dat nog duurt.Zo maar eens de vk bellen. In ieder geval is de start heel anders dan bij de jongens (toen kon ik echt niet meer een berichtje typen).
Haha dat herken ik wel jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:29 schreef sprotje het volgende:
Go piekie!!!! Veel succes hopelijk kun je snel gaan knuffelen!!
Gecondoleerd Twinkle!
Welkom miniepien!!
38 weken Chanty!!
Zo he, volgens mij is het niet goed voor een mens om te weten wanneer je in t ziekenhuis moet zijn. In 2 dagen tijd nog snel allerlei klusjes doen, alle bedden verschonen, stoffen. Stofzuigen. dweilen, strijken. Ik word gek van mezelf.
Maar t einde komt in zicht!!
Oh en gisteravond en vannacht mn slijmprop kwijtgeraakt, dat heb ik bij de vorige 2 nooit meegemaakt..
Ooi misschien dat ik het even gemist heb .. maar heb je een bepaalde darmgerelateerde ziekte dan ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:13 schreef Ooi86 het volgende:
Mag ik even![]()
voor een perfecte combinatietest? Op alle drie de afwijkingen een kans van minder dan 1 op 5000. JOEHOE! En het was ook nog eens een hartstikke leuke echo. Het kindje was ontzettend actief en het draaide alle kanten op. Zo leuk om te zien. Ook kon ze al heel veel dingen zien die pas bij de 20 weken echo bekeken worden. Afijn, misa happy!
Wat wel lastig is, is dat mijn darmen zulke kuren blijven vertonen. Vanmorgen weer bijna flauwvallen en overgeven. Ik voel me er af en toe knap ellendig van.
Ik heb idd met een ijsje opquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:06 schreef Suikertante het volgende:
Welkom Mienepien!
Hallo zeg, wat een vreselijk weer! Opvliegers! HOEZO WEERCIJFER 8Maar serieus, de kwaaltjes, ik heb er echt een haat-liefdeverhouding mee. Aan de ene kant kan ik echt veel minder leuker dingen met m'n peuter doen dan ik zou willen, aan de andere kant denk ik telkens: het kan over een week alweer voorbij zijn en dan heb ik een baby erbij en nu hangen we tenminste nog samen tegen elkaar aan op de bank, want hij is koortsig
![]()
Allemachtig Fien wat een verhaal, dat gun je toch niemand die eerste weken! Hopelijk komen ze nu langzaam weer tot rust.
Sprotje pak even een ijsje en ga liggen. Nu.
En pak er ook een voor Chanty
Twinks sterkte, heftige tijden voor jullie. En ik drink een bakkie mee![]()
Zo. Ik heb altijd gezegd dat Svanelita vandaag het levenslicht zal zien, maar Svane werkt nog niet erg mee.
Duimen dus allemaal dat Piekie spreads the vibe
Dat van die pik heb ik alleen gedacht héquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:11 schreef Radyhyn het volgende:
Ooivoor de goede echo!!!
Vivivoor de goede echo!!!
Chanty... die arme verkoper
Nee, niks 'echts', maar ik heb mijn hele leven al gevoelige darmen en nu kennelijk nog gevoeligerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:17 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ooi misschien dat ik het even gemist heb .. maar heb je een bepaalde darmgerelateerde ziekte dan ofzo?
Wat fijn dat het er allemaal zo goed uit zag![]()
He??!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Even kort, na een turbobevalling is om 9.42 uur Suzanne geborenLekker thuis en het gaat goed!
Waaauuuwww en je laatste post was om 8.59!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Even kort, na een turbobevalling is om 9.42 uur Suzanne geborenLekker thuis en het gaat goed!
Gefeliciteerd met dit nieuws!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:10 schreef Queens het volgende:
De dag van de goede echo's!![]()
Ik had vanochtend controle en geslachtsbepalende echo.
Voor ze begon zei ze dat het met 15+2 wellicht net te vroeg was om 'met zekerheid' het geslacht te kunnen bepalen. Toen ze eenmaal ging kijken zei ze meteen: nou, dat is wel heel duidelijk!
Haar collega liep toevallig net de kamer in en zei ook: daar is inderdaad geen twijfel over mogelijk!
Een hele mooie, grote piemel!![]()
Ik zou oprecht verrast zijn als ze hadden gezegd dat het een meisje was.
Bij de combinatietest zei ze ook al dat het een jongen was en dat voelde ook echt zo.
Vandaag maar meteen via facebook het nieuws wereldkundig gemaakt, beetje emo door alle lieve reacties
WTF!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Huuh das wel heul vlotquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Ik zie dat die eerste jn prijs omhoog zijn gegaanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wtfje had om 8.59 nog gepost
wat goed! Gefeliciteerd
![]()
![]()
Molo: tevas zijn wel een beetje heul duur voor die paar weken
Met van die kaasvoeten erinquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehe.. die.olifantenpoten waar zelfs de afdruk van slippers in staat na even lopen![]()
Benieuwd hoe dat straks moet en gaat als ik op het einde ben in december. Worden het dan Uggs
Mja 20 euro... voor max 4 weken. Dan is het vocht weg en kan ik mijn maat 36 weer aan terwijl ik nu vast zit aan 37/38 door de dikte. Vind 10 euro echt wel de max. En heel mooi vind ik ze ook niet, zeker niet onder een sierlijk jurkje. Ga morgen nog wel naar een andere winkel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie dat die eerste jn prijs omhoog zijn gegaan![]()
Die heb ik vorig jaar voor ¤25,- gekocht, zijn nu ¤40,- ongeveer...
Die slippers met bandjes zijn ¤20 bij o.a. Beversport trouwens
Nee heb je gelijk in hoor. Maar lijkt me lastige opgave welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja 20 euro... voor max 4 weken. Dan is het vocht weg en kan ik mijn maat 36 weer aan terwijl ik nu vast zit aan 37/38 door de dikte. Vind 10 euro echt wel de max. En heel mooi vind ik ze ook niet, zeker niet onder een sierlijk jurkje. Ga morgen nog wel naar een andere winkel.
Misschien is het dan minder omdat het niet zo warm isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehe.. die.olifantenpoten waar zelfs de afdruk van slippers in staat na even lopen![]()
Benieuwd hoe dat straks moet en gaat als ik op het einde ben in december. Worden het dan Uggs
Ach in het ergste geval vind ik niks en moet ik gewoon een lange broek aan met dichte schoenen als ik de deur uitga. Liever niet met dit weer maar is te overzienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in hoor. Maar lijkt me lastige opgave wel
Ja hier was het zondag ineens zo, daarvoor geen last van. Echt warmte gerelateerd hierquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misschien is het dan minder omdat het niet zo warm isIk merk dat mijn lijf echt reageert op de warmte.
Ik merk het nu ook al aan mijn voeten hoor. Die staan einde van de dag gespannen. Maar nog niet zo erg als 2 jaar geleden dat de putten erin geduwd konden wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misschien is het dan minder omdat het niet zo warm isIk merk dat mijn lijf echt reageert op de warmte.
Bij mij niet. Ik heb al dikke poten sinds jan/februari en toen was het te koud voor slippers en moest ik ook nog fatsoenlijk eruit zien voor mijn werkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
En van de eerste?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:08 schreef Fien10 het volgende:
Wauw Piekie! Jij snelle!! Super gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Ik heb ook een beetje hoop op zo'n snelle bevalling. Mijn eigen moeder beviel ook zo snel. Van de 2e vanaf de eerste weeen 1 uur en 5 minuten en bij de 3e in 47 minuten vanaf de eerste krampjes. Maar goed, zal je net zien.. Ga ik er 48 uur over doen.
Dat is juist waar ik helemaal niet op hoop. Ik vind het wel fijn om nog even wat tijd te hebben om te beseffen dat het nu toch echt gaat gebeuren. Een uurtje of 6-10 vanaf de eerste krampjes lijkt me ideaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:08 schreef Fien10 het volgende:
Wauw Piekie! Jij snelle!! Super gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Ik heb ook een beetje hoop op zo'n snelle bevalling. Mijn eigen moeder beviel ook zo snel. Van de 2e vanaf de eerste weeen 1 uur en 5 minuten en bij de 3e in 47 minuten vanaf de eerste krampjes. Maar goed, zal je net zien.. Ga ik er 48 uur over doen.
SPOILER: voor de geïnteresseerden in een mijn moeder-update :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Die lag in stuit en ze hadden met 37 weken een succesvolle draaipoging gedaan en toen dacht m'n moeder met 38 weken dat hij weer terug gedraaid was dus er stond een controle geplant met 38.3 en toen ze kwam merkten ze dat er geen vruchtwater meer was en dat ze al 5cm ontsluiting had. Heeft u geen weeen mevrouw? Nee wel veel harde buiken had m'n moeder gezegd. 5 uur later is m'n broer op de natuurlijke manier in stuit geboren.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:03 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Die lag in stuit en ze hadden met 37 weken een succesvolle draaipoging gedaan en toen dacht m'n moeder met 38 weken dat hij weer terug gedraaid was dus er stond een controle geplant met 38.3 en toen ze kwam merkten ze dat er geen vruchtwater meer was en dat ze al 5cm ontsluiting had. Heeft u geen weeen mevrouw? Nee wel veel harde buiken had m'n moeder gezegd. 5 uur later is m'n broer op de natuurlijke manier in stuit geboren.
Haha ja dat zegt mijn moeder ook, iets met vrouwen met een lage pijngrens en overdreven.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:11 schreef Fien10 het volgende:
Dat roept mijn moeder inderdaad ook.
En als ze dan op tv een vrouw ziet die moord en brand schreeuwt zegt ze pfff... Nergens voor nodig hoor. Ik zeg nee mam, niet iedereen bevalt zoals jij.
Zij gaat er ook helemaal vanuit dat het bij mij ook vast zo makkelijk gaat. Ik durf er alleen maar op te hopen maar ga echt niet van uit.
Zou dat een generatiedingetje zijn of zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:07 schreef Arja het volgende:
Jeetje Fien![]()
Mijn moeder had ook relatief makkelijke bevallingen en roept nog steeds dat ze liever bevalt dan dat ze naar de tandarts gaat.
Al heeft ze wel een selectief geheugen, want wij zouden ook allemaal vanaf dag 1 hebben doorgeslapen, nooit gehuild en alles gelust.
![]()
Misschien. Maar ik denk ook dat hoe langer iets geleden is, hoe mooier je het inkleurt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zou dat een generatiedingetje zijn of zo?Mijn moeder is net zo. Heb het idee dat we tegenwoordig misschien eerlijker durven zeggen dat niet alles rozengeur en maneschijn is.
Dat heb ik me toen ook voorgenomen en ik houd me er aan. Ook zal ik nooit praten over "de jeugd van tegenwoordig".quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:42 schreef Chanty het volgende:
Mja, ik roep nog steeds niet dat mijn basisschool if middelbare schooltijd zo geweldig was. Behalve de vakanties
Lekker verhaalquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef Quoi het volgende:
Hè GM wat is dat nu? Hopelijk niks geks.
Mijn moeder vertelt juist rare verhalen over stukken darm die meekwamen en hoe haar baarmoeder daarna verzakte. Ik wil dan altijd met vingers in oren en ogen dicht "lalalala" doen![]()
Chanty, mooie kamer. Dat is dus voor de eerste periode van de babs en daarna voor Lucas?
Miezziej, mooi dat het uit de wereld is!
Ik kreeg net mijn eerste "weet je wel zeker dat het er eentje is?" naar mijn hoofd geslingerdIk zei dat als dat zo is we nóg even extra langs Ikea moeten, maar verder geen probleem
![]()
Ik ben trouwens gezegend met een top visboer op 100m slenteren. Weer twee goddelijke haringen op
Van harte en wat een leuke naam!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
bij een tweede / derde / etc duurt het persen meestal aanzienlijk korter, soms maar enkele secondenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef Quoi het volgende:
Goed om wat van je te horen! Drie minutenDan was je al aan de Pers daarvoor? Ongelofelijk!
Knuffel voor de kleine S
Ik heb een hele rits slippers, sandalen en ballerina's gepast. Maar de hoogte bij de wreef is onvoldoende waardoor ze insnijden. Behalve slippers type birkenstocks maar daar ga ik niet op rondlopen. Sowieso past dat niet echt onder een jurkjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:39 schreef Sull het volgende:
Piekie gefeliciteerd!Leuke naam en goede bevalling zeg!
Gm wat vervelend, heb je alweer duidelijkheid, sterkte!
Fientje, wat een heftig familie babynieuws.
Ik las nog een aantal goede echo's en zelfs een piemeltjesecho!
Sprotje, neem je ook nog wat rust, uitgerust beginnen is ook echt nodig hoor.
Chanty, waarom geen (goedkope) slippers?
En een late meld voor mezelf, want 37 weken![]()
Vandaag zomaar een dagje naar het strand (1,5 uur rijden) geweest, ideetje van mijn ouders die peuter wouden meenemen (op hun vaste oppasdag) en ik mocht ook mee.![]()
![]()
Straks ook nog een poging doen voor prenataal kolven. Hoe loopt het bij jou, Arja? Al meer opbrengst? Of alleen voor de kat
Persoonlijk doe ik het niet voor de productie, maar mocht de kleine bijvoeding nodig hebben na de bevalling, dan kan dat met eigen melk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Piekie gefeliciteerd!![]()
ziet er goed uit chanty!![]()
GM sterkte. Hoe is het eigenlijk afgelopen met je dagcurve prikken?
Byzonder dat kolven voor de bevalling. persoonlijk moet ik er niet aan denken. vorige keer overproductie overgehouden aan mijn pogingen productie op gang te brengen voor de stuwing kwam, dus ook dat doen we deze keer niet meer.
hier 31 weken!
waar heb je die hangcommode vandaan? Briljant ding dat zeg!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:35 schreef Quoi het volgende:
SprotjeWil je een streeftijd met ons delen?
@SQ: Knew that, maar zó snel?! De sluizen stonden al open ws..
Ik heb gewoon de hangcommode beneden gevuld met badcapes, wat rompertjes, 1 luier (want zat in een pakket) en een speeltje. De rest van het gewassen spul ook net in de commode boven in de babykamer gelegd. Duidelijk, ik ben mentaal doorgestroomd naar de volgende fase
![]()
Die gewassen rompertjes (en popje!) aan de waslijn trouwens. Zo klein![]()
Als ik een checklist houd naast onze inventaris komen we trouwens qua kleding niks tekort. Check!
Je zou morgen ingeleid worden, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef sprotje het volgende:
Oei gm, dat is naar!!! Is er al meer duidelijk?? Veel sterkte!!
Ik ben inmiddels ook live vanuit t ziekenhuis! Grote chaos hier ivm computerstoring... maar ik lig aan t ctg....
Ik ben er ook zó blij meequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
waar heb je die hangcommode vandaan? Briljant ding dat zeg!
Ah ok! Ziet er nog hartstikke goed uit dan zeg!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ben er ook zó blij mee![]()
Heb 'm van marktplaats. Het aanbod van nieuwe is klein en ze zijn duur (wat stom is!). Ik kan deze ook nergens nieuw vinden. Ikea had er ooit eentje, maar die zit niet meer in het assortiment.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten... net mri gehad, maar ik heb inmiddels meer koppijn dan buikpijn...
Wil naar huis! Moeten de kleine nog ophalen en eer dat we thuis zijn...
En ik heb al 12 uur niks getgeten of gedronken.
Heb je beetje leesvoer ofzo bij je? Lijkt me zo'n gek idee dat je zo in het ziekenhuis ligt te wachten op actie van behandelaars om je heen en daarna van je lijfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:55 schreef sprotje het volgende:
Ja is geplande opname hoor. Vanavond ws een ballonnetje geplaatst en dan morgen verder inleiden... haha streeftijd... ik hoop morgen ergens in de middag... maar met ballonnetjes kan t resultaat tegen vallen en kan het ook een dag langer duren zeggen ze...
Ook niet gedronken?? Dat lijkt me voor de kleine ook niet goed! Nou hopelijk heb je snel duidelijkheid. Sterkte meid!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten... net mri gehad, maar ik heb inmiddels meer koppijn dan buikpijn...
Wil naar huis! Moeten de kleine nog ophalen en eer dat we thuis zijn...
En ik heb al 12 uur niks getgeten of gedronken.
Er staan er momenteel weer een aantal op marktplaats, als je toch wilt kijken voor je moeder.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok! Ziet er nog hartstikke goed uit dan zeg!
Dacht dat het wel handig was voor mijn moeder, die wilde weer wat babyspullen kopen voor logeerpartijtjes enzo en zou handig zijn daar. Maar goed, geen must gelukkig voor haar en tof dat jij 'm wel hebt kunnen vinden voor jezelf
en welke zoekterm is dan handig?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er staan er momenteel weer een aantal op marktplaats, als je toch wilt kijken voor je moeder.
GM: Een MRI! Wat verdenken ze dan? Nog steeds blindedarm?
Ah dat is fijn!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:57 schreef sprotje het volgende:
@molo, ik heb idd wat tijdschriften bij me, en mn tablet dus ik kan netflixen... en hier rondhangen en een tv dus dat komt wel goed
ah dus tot je duidelijkheid daarover hebt vanwege mogelijke operatie nog niets eten/drinken, bah zeg...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een slokje water mocht... dus inmiddels echt knallende koppijn.
Ze willen de blinde darm uitsluiten, konden m op de echo niet vinden dus daarom mri.
Succes sprotje.
Zat te krijgen maar mag niet tot zeker is dat ik niet onder t mes hoef vandaag....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt wel heel kut... kunnen ze niks regelen daar voor je? Niet eten lijkt me ook niet zo handig als je zwanger bent
soms kan het zo simpel zijn hequote:
Daar zeg je me wat. Ik moest ook eerst op zoek naar de goede zoekterm voordat er iets uitkwam hoorquote:
ik snap dat mensen ze niet speciaal voor een paar weken dikke pootsies gaan kopen hoor, maar wat ben ik idd ook blij met die verstelbare bandjesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bijgelezen!![]()
Nog even eenvoor de goede echo's van Ooi en Queens en de geboorte van Piekie's meisje!
gm hopelijk snel duidelijkheid en een plan van aanpak, en dat je weer mag eten en drinken, beterschap!
sprotje succes met je ballon!![]()
Oh, over knellende schoenen:
Ik heb voor de vakantie deze Teva Tirra sandalen gekocht:
[ afbeelding ]
Mocht ik verder in de zwangerschap/zomer vochtpootjes krijgen, dan vind ik deze niet te "outdoorsy" en ga ik deze ook dragen. Ze zijn wel 63 euro (via amazon.de, bij bever 85 euro) maar dan heb je wel een stevige zool, een goed voetbed en verstelbare bandjes voor zwanger/niet-zwanger.
Haha ik heb 2 oudere kindjes, en die zijn thuis met mn man. Mn moeder staat op standby vannacht en zorgt ervoor dat ze morgenochtend heel vroeg bij ons in huis is zodat mn man hierheen kan komen. Mijn man is nogal een grapjas.... toen ik vanavond met mn weekendtas op de fiets stapte stonden onze buren (waar we geen geweldige band mee hebben)buiten en vroegen wanneer ik nou uitgerekend was, ik zeg nou ben al een week overtijd en ik ga nu naar t ziekenhuis en mn geeft me een zoen en wenst me sterkte en tot morgen dan maar he... haha je had die blikken van de buren moeten zien.. geniaalquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah dat is fijn!
Ben je alleen nu, of is er iemand bij je? (ik vergeet steeds of mensen een partner hebben en al oudere kindjes enzo)
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef sprotje het volgende:
[..]
Haha ik heb 2 oudere kindjes, en die zijn thuis met mn man. Mn moeder staat op standby vannacht en zorgt ervoor dat ze morgenochtend heel vroeg bij ons in huis is zodat mn man hierheen kan komen. Mijn man is nogal een grapjas.... toen ik vanavond met mn weekendtas op de fiets stapte stonden onze buren (waar we geen geweldige band mee hebben)buiten en vroegen wanneer ik nou uitgerekend was, ik zeg nou ben al een week overtijd en ik ga nu naar t ziekenhuis en mn geeft me een zoen en wenst me sterkte en tot morgen dan maar he... haha je had die blikken van de buren moeten zien.. geniaal
[..]
Haha ik heb 2 oudere kindjes, en die zijn thuis met mn man. Mn moeder staat op standby vannacht en zorgt ervoor dat ze morgenochtend heel vroeg bij ons in huis is zodat mn man hierheen kan komen. Mijn man is nogal een grapjas.... toen ik vanavond met mn weekendtas op de fiets stapte stonden onze buren (waar we geen geweldige band mee hebben)buiten en vroegen wanneer ik nou uitgerekend was, ik zeg nou ben al een week overtijd en ik ga nu naar t ziekenhuis en mn geeft me een zoen en wenst me sterkte en tot morgen dan maar he... haha je had die blikken van de buren moeten zien.. geniaal
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:15 schreef ikke_84 het volgende:
Wij hebben er vanmiddag een mooi nichtje bij gekregenwat een mooi meisje is het
![]()
Gek idee dat er al z'n compleet mensje met ook best al wat spek in je zit met 35 weken
Ja wat grappig dat ze eigenlijk al op één lijn zaten.quote:Miezziej fijn dat je moeder er hetzelfde over denkt. Gelukkig heb je die mail verzonden.
Eeh ja anders had ik moeten gaan lopen... heb alles op de fiets gedaan de afgelopen weken. Lopen was geen succesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:19 schreef ikke_84 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geweldig!!
Maar ben je serieus op je fiets naar t ziekenhuis gegaan?![]()
![]()
Mijn andere vraag is al beantwoord
Alles is goed gegaan ja. Het was een stuitbevalling en ze is in een uur van 4cm naar volledige ontsluiting gegaan. Ging allemaal echt mega snel. Ze doen het nu allebei heel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:19 schreef Molo het volgende:
Ik heb wel gelezen, maar topic gaat wat hard hier
Die kamer van Chanty idd, supertof! Heeft Lucas het al gezien dat dat straks zijn kamer wordt?
En gefeliciteerd met je nichtje Ikke! Alles dus gelukkig goed gegaan qua bevalling? En spekjes zijn goed dan, beetje voorraad
Ik heb tegenwoordig alleen nog maar sjans in de file.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef Molo het volgende
En ik geef niet zoveel fucks om hoe ik er momenteel uit zie (net of iemand naar mijn voeten/schoenen kijkt met die big ass buik van me)
Nice! En dat bij een stuitbevalling ook nog, die heeft het niet echt makkelijk gehad, maar fijn dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:24 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Alles is goed gegaan ja. Het was een stuitbevalling en ze is in een uur van 4cm naar volledige ontsluiting gegaan. Ging allemaal echt mega snel. Ze doen het nu allebei heel goed
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:26 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig alleen nog maar sjans in de file.
Feli met je nichtje ikke!
Ik fiets ook veel trouwens. Gaat prima
[..]
Hoera, gefeliciteerd met jullie dochter en zusjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Ik geef zo weinig fucks dat ik ook naar herenmodellen heb gekeken... Die er niet in mijn maat zijn. Alles aanpassen wat ik zie niet naar looks kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik geef niet zoveel fucks om hoe ik er momenteel uit zie (net of iemand naar mijn voeten/schoenen kijkt met die big ass buik van me) dus ik draag liefst lekker mijn outdoor Teva's (ik heb 3 paar verschillende soorten namelijk
), waarmee ik gletsjers heb beklommen, door water heb gestampt en door bossen heb gestruind etc.
Dat voetbedEn de bandjes lekker ruim nu
Oh! Ik dacht dat het een grote walvis werd, dit idee:quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:58 schreef Chanty het volgende:
Vandaag is de pot magneetverf binnen gekomen, op de scheidslijn van de twee blauwtinten wil ik dus een autoweg schilderen en auto's op magneneten![]()
Dit idee dus: [ afbeelding ]
Zelfportretje?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat het een grote walvis werd, dit idee:
[ afbeelding ]
Niet alle mannen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:45 schreef Arja het volgende:
Molo, ik woon in Utrecht.
Maar mannen zijn zo geprogrammeerd dat ze je niet meer willen en kunnen bezwangeren als je al zwanger bent.
Q geen idee, ik word nooit in mijn ribben getrapt. Voetje terugduwen, of liggen lijkt me.
Helio wat fijn van de goede termijnecho
Dat idd, ik heb wat rare pm's gehad zowel deze als vorige zwangerschapquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alle mannen hoor![]()
En (ook op Fok) ook lopen er dan nog eens mannen rond die juist een fetisj hebben voor zwangere vrouwen![]()
En dat hoeft niet per se hun eigen vrouw te zijn bedoel ik dan
En jeej voor goeie echo
gezien je postgeschiedenis kan ik me er iets bij voorstellen welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat idd, ik heb wat rare pm's gehad zowel deze als vorige zwangerschap
Vivi visjes vindt hij ook tof maar auto's zijn het einde. Die meeuw in nog van mijn broertjemaar er komt in het lichtblauwe deel en vliegtuigwandplank te hangen. Lichtblauw is de lucht en dat vliegen ook vogels
ja oprechte interesse is prima en fijn en supertof. Maar aan blikken kun je soms iets anders afleiden (of vragen, of DM'squote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:11 schreef Quoi het volgende:
Plat dan maar![]()
Ik vind mannen anders flink geïnteresseerd bij vlagen, heel gek is dat. Ondanks hun programmering () Arja!
he bah. dat is rot nieuws....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewoomezelf heeft operatie idd blinde darm.
hier ook beterschap meid
*hoop dat je njet vervelend vind dat ik hier posted maat omdat je rest meldde dacht vind je wellicht fijn
en voor de hormommies hier ook fijn om te weten denk ik.
Gelukkig daar geen last vanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ja oprechte interesse is prima en fijn en supertof. Maar aan blikken kun je soms iets anders afleiden (of vragen, of DM's) en dat is vooral ieuwww
jij gedraagt je ook op Fok heel netjes, dat scheelt wellicht. En Delluf is een andere populatie dan Rotterdam denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gelukkig daar geen last van![]()
En jeetje GM onder het mes. Wat een timing om dat te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |