Heb je beetje leesvoer ofzo bij je? Lijkt me zo'n gek idee dat je zo in het ziekenhuis ligt te wachten op actie van behandelaars om je heen en daarna van je lijfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:55 schreef sprotje het volgende:
Ja is geplande opname hoor. Vanavond ws een ballonnetje geplaatst en dan morgen verder inleiden... haha streeftijd... ik hoop morgen ergens in de middag... maar met ballonnetjes kan t resultaat tegen vallen en kan het ook een dag langer duren zeggen ze...
Ook niet gedronken?? Dat lijkt me voor de kleine ook niet goed! Nou hopelijk heb je snel duidelijkheid. Sterkte meid!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten... net mri gehad, maar ik heb inmiddels meer koppijn dan buikpijn...
Wil naar huis! Moeten de kleine nog ophalen en eer dat we thuis zijn...
En ik heb al 12 uur niks getgeten of gedronken.
Er staan er momenteel weer een aantal op marktplaats, als je toch wilt kijken voor je moeder.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok! Ziet er nog hartstikke goed uit dan zeg!
Dacht dat het wel handig was voor mijn moeder, die wilde weer wat babyspullen kopen voor logeerpartijtjes enzo en zou handig zijn daar. Maar goed, geen must gelukkig voor haar en tof dat jij 'm wel hebt kunnen vinden voor jezelf
en welke zoekterm is dan handig?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er staan er momenteel weer een aantal op marktplaats, als je toch wilt kijken voor je moeder.
GM: Een MRI! Wat verdenken ze dan? Nog steeds blindedarm?
Ah dat is fijn!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:57 schreef sprotje het volgende:
@molo, ik heb idd wat tijdschriften bij me, en mn tablet dus ik kan netflixen... en hier rondhangen en een tv dus dat komt wel goed
ah dus tot je duidelijkheid daarover hebt vanwege mogelijke operatie nog niets eten/drinken, bah zeg...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een slokje water mocht... dus inmiddels echt knallende koppijn.
Ze willen de blinde darm uitsluiten, konden m op de echo niet vinden dus daarom mri.
Succes sprotje.
Zat te krijgen maar mag niet tot zeker is dat ik niet onder t mes hoef vandaag....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt wel heel kut... kunnen ze niks regelen daar voor je? Niet eten lijkt me ook niet zo handig als je zwanger bent
soms kan het zo simpel zijn hequote:
Daar zeg je me wat. Ik moest ook eerst op zoek naar de goede zoekterm voordat er iets uitkwam hoorquote:
ik snap dat mensen ze niet speciaal voor een paar weken dikke pootsies gaan kopen hoor, maar wat ben ik idd ook blij met die verstelbare bandjesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bijgelezen!![]()
Nog even eenvoor de goede echo's van Ooi en Queens en de geboorte van Piekie's meisje!
gm hopelijk snel duidelijkheid en een plan van aanpak, en dat je weer mag eten en drinken, beterschap!
sprotje succes met je ballon!![]()
Oh, over knellende schoenen:
Ik heb voor de vakantie deze Teva Tirra sandalen gekocht:
[ afbeelding ]
Mocht ik verder in de zwangerschap/zomer vochtpootjes krijgen, dan vind ik deze niet te "outdoorsy" en ga ik deze ook dragen. Ze zijn wel 63 euro (via amazon.de, bij bever 85 euro) maar dan heb je wel een stevige zool, een goed voetbed en verstelbare bandjes voor zwanger/niet-zwanger.
Haha ik heb 2 oudere kindjes, en die zijn thuis met mn man. Mn moeder staat op standby vannacht en zorgt ervoor dat ze morgenochtend heel vroeg bij ons in huis is zodat mn man hierheen kan komen. Mijn man is nogal een grapjas.... toen ik vanavond met mn weekendtas op de fiets stapte stonden onze buren (waar we geen geweldige band mee hebben)buiten en vroegen wanneer ik nou uitgerekend was, ik zeg nou ben al een week overtijd en ik ga nu naar t ziekenhuis en mn geeft me een zoen en wenst me sterkte en tot morgen dan maar he... haha je had die blikken van de buren moeten zien.. geniaalquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah dat is fijn!
Ben je alleen nu, of is er iemand bij je? (ik vergeet steeds of mensen een partner hebben en al oudere kindjes enzo)
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef sprotje het volgende:
[..]
Haha ik heb 2 oudere kindjes, en die zijn thuis met mn man. Mn moeder staat op standby vannacht en zorgt ervoor dat ze morgenochtend heel vroeg bij ons in huis is zodat mn man hierheen kan komen. Mijn man is nogal een grapjas.... toen ik vanavond met mn weekendtas op de fiets stapte stonden onze buren (waar we geen geweldige band mee hebben)buiten en vroegen wanneer ik nou uitgerekend was, ik zeg nou ben al een week overtijd en ik ga nu naar t ziekenhuis en mn geeft me een zoen en wenst me sterkte en tot morgen dan maar he... haha je had die blikken van de buren moeten zien.. geniaal
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef sprotje het volgende:
[..]
Haha ik heb 2 oudere kindjes, en die zijn thuis met mn man. Mn moeder staat op standby vannacht en zorgt ervoor dat ze morgenochtend heel vroeg bij ons in huis is zodat mn man hierheen kan komen. Mijn man is nogal een grapjas.... toen ik vanavond met mn weekendtas op de fiets stapte stonden onze buren (waar we geen geweldige band mee hebben)buiten en vroegen wanneer ik nou uitgerekend was, ik zeg nou ben al een week overtijd en ik ga nu naar t ziekenhuis en mn geeft me een zoen en wenst me sterkte en tot morgen dan maar he... haha je had die blikken van de buren moeten zien.. geniaal
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:15 schreef ikke_84 het volgende:
Wij hebben er vanmiddag een mooi nichtje bij gekregenwat een mooi meisje is het
![]()
Gek idee dat er al z'n compleet mensje met ook best al wat spek in je zit met 35 weken
Ja wat grappig dat ze eigenlijk al op één lijn zaten.quote:Miezziej fijn dat je moeder er hetzelfde over denkt. Gelukkig heb je die mail verzonden.
Eeh ja anders had ik moeten gaan lopen... heb alles op de fiets gedaan de afgelopen weken. Lopen was geen succesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:19 schreef ikke_84 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geweldig!!
Maar ben je serieus op je fiets naar t ziekenhuis gegaan?![]()
![]()
Mijn andere vraag is al beantwoord
Alles is goed gegaan ja. Het was een stuitbevalling en ze is in een uur van 4cm naar volledige ontsluiting gegaan. Ging allemaal echt mega snel. Ze doen het nu allebei heel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:19 schreef Molo het volgende:
Ik heb wel gelezen, maar topic gaat wat hard hier
Die kamer van Chanty idd, supertof! Heeft Lucas het al gezien dat dat straks zijn kamer wordt?
En gefeliciteerd met je nichtje Ikke! Alles dus gelukkig goed gegaan qua bevalling? En spekjes zijn goed dan, beetje voorraad
Ik heb tegenwoordig alleen nog maar sjans in de file.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef Molo het volgende
En ik geef niet zoveel fucks om hoe ik er momenteel uit zie (net of iemand naar mijn voeten/schoenen kijkt met die big ass buik van me)
Nice! En dat bij een stuitbevalling ook nog, die heeft het niet echt makkelijk gehad, maar fijn dat het goed gaat!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:24 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Alles is goed gegaan ja. Het was een stuitbevalling en ze is in een uur van 4cm naar volledige ontsluiting gegaan. Ging allemaal echt mega snel. Ze doen het nu allebei heel goed
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:26 schreef Arja het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig alleen nog maar sjans in de file.
Feli met je nichtje ikke!
Ik fiets ook veel trouwens. Gaat prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |