abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2016 @ 17:48:07 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162820500
Hè GM wat is dat nu? Hopelijk niks geks.

Mijn moeder vertelt juist rare verhalen over stukken darm die meekwamen en hoe haar baarmoeder daarna verzakte. Ik wil dan altijd met vingers in oren en ogen dicht "lalalala" doen :{

Chanty, mooie kamer. Dat is dus voor de eerste periode van de babs en daarna voor Lucas?

Miezziej, mooi dat het uit de wereld is!

Ik kreeg net mijn eerste "weet je wel zeker dat het er eentje is?" naar mijn hoofd geslingerd :') Ik zei dat als dat zo is we nóg even extra langs Ikea moeten, maar verder geen probleem :P

Ik ben trouwens gezegend met een top visboer op 100m slenteren. Weer twee goddelijke haringen op :9~
pi_162820704
Dank voor alle felicitaties! Het was echt een supersnelle bevalling. De verloskundige was letterlijk 3 minuten binnen, toen S werd geboren!
De kraamzorg was veel te laat, maar dat vond ik eigenlijk wel fijn. Alleen mijn man en de vk waren erbij, heerlijk rustig.

Ik heb af en toe nog wat naweeën, maar nog niet heel veel. S is nog misselijk en heeft daardoor nog geen interesse in de borst. Hopelijk heeft ze dat binnenkort wel!

Ze is super rustig, en lief O+

En netbroekjes met dakpankraamverbanden, altijd fijn die eerste dagen na de bevalling :Y)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:01:56 #228
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162820790
Goed om wat van je te horen! Drie minuten :o Dan was je al aan de Pers daarvoor? Ongelofelijk!

Knuffel voor de kleine S O+
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:07:19 #229
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162820896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef Quoi het volgende:
Hè GM wat is dat nu? Hopelijk niks geks.

Mijn moeder vertelt juist rare verhalen over stukken darm die meekwamen en hoe haar baarmoeder daarna verzakte. Ik wil dan altijd met vingers in oren en ogen dicht "lalalala" doen :{

Chanty, mooie kamer. Dat is dus voor de eerste periode van de babs en daarna voor Lucas?

Miezziej, mooi dat het uit de wereld is!

Ik kreeg net mijn eerste "weet je wel zeker dat het er eentje is?" naar mijn hoofd geslingerd :') Ik zei dat als dat zo is we nóg even extra langs Ikea moeten, maar verder geen probleem :P

Ik ben trouwens gezegend met een top visboer op 100m slenteren. Weer twee goddelijke haringen op :9~
Lekker verhaal :')

En ja. We slapen zelf op zolder. Dat is de kraam niet zo blij mee (dat bed kan ook niet omhoog) en steeds naar beneden moeten naar de wc is ook niet handig. Dus gaat Lucas later over naar zijn nieuwe kamer zodat wij daar kunnen blijven (was eerst de logeerkamer).

GM sterkte, hopelijk is de oorzaak snel achterhaalt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:07:35 #230
386633 Adnap
I love Life !
pi_162820904
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Even kort, na een turbobevalling is om 9.42 uur Suzanne geboren O+ Lekker thuis en het gaat goed!
Van harte en wat een leuke naam!!!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:08:02 #231
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162820910
Wow Piekie! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! O+ Wat een snelle! Hoe vinden de grote broers het? Lekker knuffelen en snuffelen nu O+
pi_162821240
Gefeliciteerd Piekie O+
pi_162821761
Wow de vk maar net op tijd, piekie. Gelukkig was je man er wel!

Oh jee gm...hoop dat het meevalt. Blaasontsteking of nieren?
pi_162823115
Man wat een stortbevalling! Van harte Piekie! En wat een leuke naam :)
pi_162823184
Piekie gefeliciteerd! *O* Leuke naam en goede bevalling zeg!

Gm wat vervelend, heb je alweer duidelijkheid, sterkte!

Fientje, wat een heftig familie babynieuws.

Ik las nog een aantal goede echo's en zelfs een piemeltjesecho!

Sprotje, neem je ook nog wat rust, uitgerust beginnen is ook echt nodig hoor.

Chanty, waarom geen (goedkope) slippers?

En een late meld voor mezelf, want 37 weken *O*
Vandaag zomaar een dagje naar het strand (1,5 uur rijden) geweest, ideetje van mijn ouders die peuter wouden meenemen (op hun vaste oppasdag) en ik mocht ook mee. 8-) *O*

Straks ook nog een poging doen voor prenataal kolven. Hoe loopt het bij jou, Arja? Al meer opbrengst? Of alleen voor de kat :P
  dinsdag 7 juni 2016 @ 19:44:44 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_162823330
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef Quoi het volgende:
Goed om wat van je te horen! Drie minuten :o Dan was je al aan de Pers daarvoor? Ongelofelijk!

Knuffel voor de kleine S O+
bij een tweede / derde / etc duurt het persen meestal aanzienlijk korter, soms maar enkele seconden ;)
disclaimer
pi_162824100
Meldplicht voor Sull *O*

Het kolven levert nog niet heel veel op. Een stuk of 5 druppels per borst per keer. Maar al wel iets meer dan een paar dagen geleden.
Ik heb niks aan de kat gegeven :P
pi_162824222
Och arme kat ;(
pi_162824421
Piekie gefeliciteerd! *O*

ziet er goed uit chanty! ^O^

GM sterkte. Hoe is het eigenlijk afgelopen met je dagcurve prikken?

Byzonder dat kolven voor de bevalling :D. persoonlijk moet ik er niet aan denken. vorige keer overproductie overgehouden aan mijn pogingen productie op gang te brengen voor de stuwing kwam, dus ook dat doen we deze keer niet meer.

hier 31 weken! *O*
pi_162824500
Oei gm, dat is naar!!! Is er al meer duidelijk?? Veel sterkte!!

Ik ben inmiddels ook live vanuit t ziekenhuis! Grote chaos hier ivm computerstoring... maar ik lig aan t ctg....
  dinsdag 7 juni 2016 @ 20:33:22 #241
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162824721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:39 schreef Sull het volgende:
Piekie gefeliciteerd! *O* Leuke naam en goede bevalling zeg!

Gm wat vervelend, heb je alweer duidelijkheid, sterkte!

Fientje, wat een heftig familie babynieuws.

Ik las nog een aantal goede echo's en zelfs een piemeltjesecho!

Sprotje, neem je ook nog wat rust, uitgerust beginnen is ook echt nodig hoor.

Chanty, waarom geen (goedkope) slippers?

En een late meld voor mezelf, want 37 weken *O*
Vandaag zomaar een dagje naar het strand (1,5 uur rijden) geweest, ideetje van mijn ouders die peuter wouden meenemen (op hun vaste oppasdag) en ik mocht ook mee. 8-) *O*

Straks ook nog een poging doen voor prenataal kolven. Hoe loopt het bij jou, Arja? Al meer opbrengst? Of alleen voor de kat :P
Ik heb een hele rits slippers, sandalen en ballerina's gepast. Maar de hoogte bij de wreef is onvoldoende waardoor ze insnijden. Behalve slippers type birkenstocks maar daar ga ik niet op rondlopen. Sowieso past dat niet echt onder een jurkje ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162824798
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Piekie gefeliciteerd! *O*

ziet er goed uit chanty! ^O^

GM sterkte. Hoe is het eigenlijk afgelopen met je dagcurve prikken?

Byzonder dat kolven voor de bevalling :D. persoonlijk moet ik er niet aan denken. vorige keer overproductie overgehouden aan mijn pogingen productie op gang te brengen voor de stuwing kwam, dus ook dat doen we deze keer niet meer.

hier 31 weken! *O*
Persoonlijk doe ik het niet voor de productie, maar mocht de kleine bijvoeding nodig hebben na de bevalling, dan kan dat met eigen melk.

Sprotje was dat gepland? Of is het toch nog spontaan begonnen?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 20:35:43 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162824821
Sprotje :P Wil je een streeftijd met ons delen?

@SQ: Knew that, maar zó snel?! De sluizen stonden al open ws..

Ik heb gewoon de hangcommode beneden gevuld met badcapes, wat rompertjes, 1 luier (want zat in een pakket :D) en een speeltje. De rest van het gewassen spul ook net in de commode boven in de babykamer gelegd. Duidelijk, ik ben mentaal doorgestroomd naar de volgende fase :s)

Die gewassen rompertjes (en popje!) aan de waslijn trouwens. Zo klein O+

Als ik een checklist houd naast onze inventaris komen we trouwens qua kleding niks tekort. Check!
  dinsdag 7 juni 2016 @ 20:37:13 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162824887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:35 schreef Quoi het volgende:
Sprotje :P Wil je een streeftijd met ons delen?

@SQ: Knew that, maar zó snel?! De sluizen stonden al open ws..

Ik heb gewoon de hangcommode beneden gevuld met badcapes, wat rompertjes, 1 luier (want zat in een pakket :D) en een speeltje. De rest van het gewassen spul ook net in de commode boven in de babykamer gelegd. Duidelijk, ik ben mentaal doorgestroomd naar de volgende fase :s)

Die gewassen rompertjes (en popje!) aan de waslijn trouwens. Zo klein O+

Als ik een checklist houd naast onze inventaris komen we trouwens qua kleding niks tekort. Check!
waar heb je die hangcommode vandaan? Briljant ding dat zeg!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162825018
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef sprotje het volgende:
Oei gm, dat is naar!!! Is er al meer duidelijk?? Veel sterkte!!

Ik ben inmiddels ook live vanuit t ziekenhuis! Grote chaos hier ivm computerstoring... maar ik lig aan t ctg....
Je zou morgen ingeleid worden, toch?

Ik kolf vanwege een borstverkleining in het verleden en wil kijken of alles nog (deels) werkt en dit stimuleren.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 20:51:11 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162825294
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:37 schreef Molo het volgende:

[..]

waar heb je die hangcommode vandaan? Briljant ding dat zeg!
Ik ben er ook zó blij mee O+
Heb 'm van marktplaats. Het aanbod van nieuwe is klein en ze zijn duur (wat stom is!). Ik kan deze ook nergens nieuw vinden. Ikea had er ooit eentje, maar die zit niet meer in het assortiment.
pi_162825359
Ik zit nog steeds te wachten... net mri gehad, maar ik heb inmiddels meer koppijn dan buikpijn...
Wil naar huis! Moeten de kleine nog ophalen en eer dat we thuis zijn...
En ik heb al 12 uur niks getgeten of gedronken.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 7 juni 2016 @ 20:53:36 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162825377
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik ben er ook zó blij mee O+
Heb 'm van marktplaats. Het aanbod van nieuwe is klein en ze zijn duur (wat stom is!). Ik kan deze ook nergens nieuw vinden. Ikea had er ooit eentje, maar die zit niet meer in het assortiment.
Ah ok! Ziet er nog hartstikke goed uit dan zeg!

Dacht dat het wel handig was voor mijn moeder, die wilde weer wat babyspullen kopen voor logeerpartijtjes enzo en zou handig zijn daar. Maar goed, geen must gelukkig voor haar en tof dat jij 'm wel hebt kunnen vinden voor jezelf :)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 20:54:12 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162825395
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten... net mri gehad, maar ik heb inmiddels meer koppijn dan buikpijn...
Wil naar huis! Moeten de kleine nog ophalen en eer dat we thuis zijn...
En ik heb al 12 uur niks getgeten of gedronken.
:X

Damn, dat klinkt wel heel kut... kunnen ze niks regelen daar voor je? Niet eten lijkt me ook niet zo handig als je zwanger bent ;(
pi_162825429
Ja is geplande opname hoor. Vanavond ws een ballonnetje geplaatst en dan morgen verder inleiden... haha streeftijd... ik hoop morgen ergens in de middag... maar met ballonnetjes kan t resultaat tegen vallen en kan het ook een dag langer duren zeggen ze...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')