Lekker verhaalquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:48 schreef Quoi het volgende:
Hè GM wat is dat nu? Hopelijk niks geks.
Mijn moeder vertelt juist rare verhalen over stukken darm die meekwamen en hoe haar baarmoeder daarna verzakte. Ik wil dan altijd met vingers in oren en ogen dicht "lalalala" doen![]()
Chanty, mooie kamer. Dat is dus voor de eerste periode van de babs en daarna voor Lucas?
Miezziej, mooi dat het uit de wereld is!
Ik kreeg net mijn eerste "weet je wel zeker dat het er eentje is?" naar mijn hoofd geslingerdIk zei dat als dat zo is we nóg even extra langs Ikea moeten, maar verder geen probleem
![]()
Ik ben trouwens gezegend met een top visboer op 100m slenteren. Weer twee goddelijke haringen op
Van harte en wat een leuke naam!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Even kort, na een turbobevalling is om 9.42 uur Suzanne geborenLekker thuis en het gaat goed!
bij een tweede / derde / etc duurt het persen meestal aanzienlijk korter, soms maar enkele secondenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:01 schreef Quoi het volgende:
Goed om wat van je te horen! Drie minutenDan was je al aan de Pers daarvoor? Ongelofelijk!
Knuffel voor de kleine S
Ik heb een hele rits slippers, sandalen en ballerina's gepast. Maar de hoogte bij de wreef is onvoldoende waardoor ze insnijden. Behalve slippers type birkenstocks maar daar ga ik niet op rondlopen. Sowieso past dat niet echt onder een jurkjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:39 schreef Sull het volgende:
Piekie gefeliciteerd!Leuke naam en goede bevalling zeg!
Gm wat vervelend, heb je alweer duidelijkheid, sterkte!
Fientje, wat een heftig familie babynieuws.
Ik las nog een aantal goede echo's en zelfs een piemeltjesecho!
Sprotje, neem je ook nog wat rust, uitgerust beginnen is ook echt nodig hoor.
Chanty, waarom geen (goedkope) slippers?
En een late meld voor mezelf, want 37 weken![]()
Vandaag zomaar een dagje naar het strand (1,5 uur rijden) geweest, ideetje van mijn ouders die peuter wouden meenemen (op hun vaste oppasdag) en ik mocht ook mee.![]()
![]()
Straks ook nog een poging doen voor prenataal kolven. Hoe loopt het bij jou, Arja? Al meer opbrengst? Of alleen voor de kat
Persoonlijk doe ik het niet voor de productie, maar mocht de kleine bijvoeding nodig hebben na de bevalling, dan kan dat met eigen melk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Piekie gefeliciteerd!![]()
ziet er goed uit chanty!![]()
GM sterkte. Hoe is het eigenlijk afgelopen met je dagcurve prikken?
Byzonder dat kolven voor de bevalling. persoonlijk moet ik er niet aan denken. vorige keer overproductie overgehouden aan mijn pogingen productie op gang te brengen voor de stuwing kwam, dus ook dat doen we deze keer niet meer.
hier 31 weken!
waar heb je die hangcommode vandaan? Briljant ding dat zeg!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:35 schreef Quoi het volgende:
SprotjeWil je een streeftijd met ons delen?
@SQ: Knew that, maar zó snel?! De sluizen stonden al open ws..
Ik heb gewoon de hangcommode beneden gevuld met badcapes, wat rompertjes, 1 luier (want zat in een pakket) en een speeltje. De rest van het gewassen spul ook net in de commode boven in de babykamer gelegd. Duidelijk, ik ben mentaal doorgestroomd naar de volgende fase
![]()
Die gewassen rompertjes (en popje!) aan de waslijn trouwens. Zo klein![]()
Als ik een checklist houd naast onze inventaris komen we trouwens qua kleding niks tekort. Check!
Je zou morgen ingeleid worden, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef sprotje het volgende:
Oei gm, dat is naar!!! Is er al meer duidelijk?? Veel sterkte!!
Ik ben inmiddels ook live vanuit t ziekenhuis! Grote chaos hier ivm computerstoring... maar ik lig aan t ctg....
Ik ben er ook zó blij meequote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
waar heb je die hangcommode vandaan? Briljant ding dat zeg!
Ah ok! Ziet er nog hartstikke goed uit dan zeg!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ben er ook zó blij mee![]()
Heb 'm van marktplaats. Het aanbod van nieuwe is klein en ze zijn duur (wat stom is!). Ik kan deze ook nergens nieuw vinden. Ikea had er ooit eentje, maar die zit niet meer in het assortiment.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten... net mri gehad, maar ik heb inmiddels meer koppijn dan buikpijn...
Wil naar huis! Moeten de kleine nog ophalen en eer dat we thuis zijn...
En ik heb al 12 uur niks getgeten of gedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |