Ik heb idd met een ijsje opquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:06 schreef Suikertante het volgende:
Welkom Mienepien!
Hallo zeg, wat een vreselijk weer! Opvliegers! HOEZO WEERCIJFER 8Maar serieus, de kwaaltjes, ik heb er echt een haat-liefdeverhouding mee. Aan de ene kant kan ik echt veel minder leuker dingen met m'n peuter doen dan ik zou willen, aan de andere kant denk ik telkens: het kan over een week alweer voorbij zijn en dan heb ik een baby erbij en nu hangen we tenminste nog samen tegen elkaar aan op de bank, want hij is koortsig
![]()
Allemachtig Fien wat een verhaal, dat gun je toch niemand die eerste weken! Hopelijk komen ze nu langzaam weer tot rust.
Sprotje pak even een ijsje en ga liggen. Nu.
En pak er ook een voor Chanty
Twinks sterkte, heftige tijden voor jullie. En ik drink een bakkie mee![]()
Zo. Ik heb altijd gezegd dat Svanelita vandaag het levenslicht zal zien, maar Svane werkt nog niet erg mee.
Duimen dus allemaal dat Piekie spreads the vibe
Dat van die pik heb ik alleen gedacht héquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:11 schreef Radyhyn het volgende:
Ooivoor de goede echo!!!
Vivivoor de goede echo!!!
Chanty... die arme verkoper
Nee, niks 'echts', maar ik heb mijn hele leven al gevoelige darmen en nu kennelijk nog gevoeligerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:17 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ooi misschien dat ik het even gemist heb .. maar heb je een bepaalde darmgerelateerde ziekte dan ofzo?
Wat fijn dat het er allemaal zo goed uit zag![]()
He??!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Even kort, na een turbobevalling is om 9.42 uur Suzanne geborenLekker thuis en het gaat goed!
Waaauuuwww en je laatste post was om 8.59!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Even kort, na een turbobevalling is om 9.42 uur Suzanne geborenLekker thuis en het gaat goed!
Gefeliciteerd met dit nieuws!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:10 schreef Queens het volgende:
De dag van de goede echo's!![]()
Ik had vanochtend controle en geslachtsbepalende echo.
Voor ze begon zei ze dat het met 15+2 wellicht net te vroeg was om 'met zekerheid' het geslacht te kunnen bepalen. Toen ze eenmaal ging kijken zei ze meteen: nou, dat is wel heel duidelijk!
Haar collega liep toevallig net de kamer in en zei ook: daar is inderdaad geen twijfel over mogelijk!
Een hele mooie, grote piemel!![]()
Ik zou oprecht verrast zijn als ze hadden gezegd dat het een meisje was.
Bij de combinatietest zei ze ook al dat het een jongen was en dat voelde ook echt zo.
Vandaag maar meteen via facebook het nieuws wereldkundig gemaakt, beetje emo door alle lieve reacties
WTF!!!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Wtfquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Huuh das wel heul vlotquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Ik zie dat die eerste jn prijs omhoog zijn gegaanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wtfje had om 8.59 nog gepost
wat goed! Gefeliciteerd
![]()
![]()
Molo: tevas zijn wel een beetje heul duur voor die paar weken
Met van die kaasvoeten erinquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehe.. die.olifantenpoten waar zelfs de afdruk van slippers in staat na even lopen![]()
Benieuwd hoe dat straks moet en gaat als ik op het einde ben in december. Worden het dan Uggs
Mja 20 euro... voor max 4 weken. Dan is het vocht weg en kan ik mijn maat 36 weer aan terwijl ik nu vast zit aan 37/38 door de dikte. Vind 10 euro echt wel de max. En heel mooi vind ik ze ook niet, zeker niet onder een sierlijk jurkje. Ga morgen nog wel naar een andere winkel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie dat die eerste jn prijs omhoog zijn gegaan![]()
Die heb ik vorig jaar voor ¤25,- gekocht, zijn nu ¤40,- ongeveer...
Die slippers met bandjes zijn ¤20 bij o.a. Beversport trouwens
Nee heb je gelijk in hoor. Maar lijkt me lastige opgave welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja 20 euro... voor max 4 weken. Dan is het vocht weg en kan ik mijn maat 36 weer aan terwijl ik nu vast zit aan 37/38 door de dikte. Vind 10 euro echt wel de max. En heel mooi vind ik ze ook niet, zeker niet onder een sierlijk jurkje. Ga morgen nog wel naar een andere winkel.
Misschien is het dan minder omdat het niet zo warm isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehe.. die.olifantenpoten waar zelfs de afdruk van slippers in staat na even lopen![]()
Benieuwd hoe dat straks moet en gaat als ik op het einde ben in december. Worden het dan Uggs
Ach in het ergste geval vind ik niks en moet ik gewoon een lange broek aan met dichte schoenen als ik de deur uitga. Liever niet met dit weer maar is te overzienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in hoor. Maar lijkt me lastige opgave wel
Ja hier was het zondag ineens zo, daarvoor geen last van. Echt warmte gerelateerd hierquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misschien is het dan minder omdat het niet zo warm isIk merk dat mijn lijf echt reageert op de warmte.
Ik merk het nu ook al aan mijn voeten hoor. Die staan einde van de dag gespannen. Maar nog niet zo erg als 2 jaar geleden dat de putten erin geduwd konden wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misschien is het dan minder omdat het niet zo warm isIk merk dat mijn lijf echt reageert op de warmte.
Bij mij niet. Ik heb al dikke poten sinds jan/februari en toen was het te koud voor slippers en moest ik ook nog fatsoenlijk eruit zien voor mijn werkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
En van de eerste?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:08 schreef Fien10 het volgende:
Wauw Piekie! Jij snelle!! Super gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Ik heb ook een beetje hoop op zo'n snelle bevalling. Mijn eigen moeder beviel ook zo snel. Van de 2e vanaf de eerste weeen 1 uur en 5 minuten en bij de 3e in 47 minuten vanaf de eerste krampjes. Maar goed, zal je net zien.. Ga ik er 48 uur over doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |