Met van die kaasvoeten erinquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehe.. die.olifantenpoten waar zelfs de afdruk van slippers in staat na even lopen![]()
Benieuwd hoe dat straks moet en gaat als ik op het einde ben in december. Worden het dan Uggs
Mja 20 euro... voor max 4 weken. Dan is het vocht weg en kan ik mijn maat 36 weer aan terwijl ik nu vast zit aan 37/38 door de dikte. Vind 10 euro echt wel de max. En heel mooi vind ik ze ook niet, zeker niet onder een sierlijk jurkje. Ga morgen nog wel naar een andere winkel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie dat die eerste jn prijs omhoog zijn gegaan![]()
Die heb ik vorig jaar voor ¤25,- gekocht, zijn nu ¤40,- ongeveer...
Die slippers met bandjes zijn ¤20 bij o.a. Beversport trouwens
Nee heb je gelijk in hoor. Maar lijkt me lastige opgave welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja 20 euro... voor max 4 weken. Dan is het vocht weg en kan ik mijn maat 36 weer aan terwijl ik nu vast zit aan 37/38 door de dikte. Vind 10 euro echt wel de max. En heel mooi vind ik ze ook niet, zeker niet onder een sierlijk jurkje. Ga morgen nog wel naar een andere winkel.
Misschien is het dan minder omdat het niet zo warm isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:21 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehe.. die.olifantenpoten waar zelfs de afdruk van slippers in staat na even lopen![]()
Benieuwd hoe dat straks moet en gaat als ik op het einde ben in december. Worden het dan Uggs
Ach in het ergste geval vind ik niks en moet ik gewoon een lange broek aan met dichte schoenen als ik de deur uitga. Liever niet met dit weer maar is te overzienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in hoor. Maar lijkt me lastige opgave wel
Ja hier was het zondag ineens zo, daarvoor geen last van. Echt warmte gerelateerd hierquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misschien is het dan minder omdat het niet zo warm isIk merk dat mijn lijf echt reageert op de warmte.
Ik merk het nu ook al aan mijn voeten hoor. Die staan einde van de dag gespannen. Maar nog niet zo erg als 2 jaar geleden dat de putten erin geduwd konden wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Misschien is het dan minder omdat het niet zo warm isIk merk dat mijn lijf echt reageert op de warmte.
Bij mij niet. Ik heb al dikke poten sinds jan/februari en toen was het te koud voor slippers en moest ik ook nog fatsoenlijk eruit zien voor mijn werkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
En van de eerste?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:08 schreef Fien10 het volgende:
Wauw Piekie! Jij snelle!! Super gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Ik heb ook een beetje hoop op zo'n snelle bevalling. Mijn eigen moeder beviel ook zo snel. Van de 2e vanaf de eerste weeen 1 uur en 5 minuten en bij de 3e in 47 minuten vanaf de eerste krampjes. Maar goed, zal je net zien.. Ga ik er 48 uur over doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |