abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2016 @ 13:23:18 #51
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162786733
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:10 schreef Svane het volgende:

[..]

Nee gewoon tot hun elleboog grabbelen. :+
Niet! :X
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162786753
Boze grabbeldoos :(

Moet je eigenlijk ook onder narcose voor zo'n ME als je al een ruggenprik hebt? Ik heb zelf minder tijd voor die placenta volgende worp, binnen een half uur moet ie er zijn is het protocol. Persoonlijk vind ik het niet erg, ik heb denk ik liever dat ik een uurtje onder zeil moet terwijl papa met baby knuffelt dan dat ik maanden en maanden moet bijtrekken na fluxus. :P
  maandag 6 juni 2016 @ 13:25:04 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162786794
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:10 schreef Svane het volgende:

[..]

Nee gewoon tot hun elleboog grabbelen. :+
Haha ja dit. Dat wil je niet zonder narcose :+.
KuikenGuppy
  maandag 6 juni 2016 @ 13:25:53 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162786814
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:23 schreef Crumpette het volgende:
Boze grabbeldoos :(

Moet je eigenlijk ook onder narcose voor zo'n ME als je al een ruggenprik hebt? Ik heb zelf minder tijd voor die placenta volgende worp, binnen een half uur moet ie er zijn is het protocol. Persoonlijk vind ik het niet erg, ik heb denk ik liever dat ik een uurtje onder zeil moet terwijl papa met baby knuffelt dan dat ik maanden en maanden moet bijtrekken na fluxus. :P
Yup.
KuikenGuppy
pi_162786847
Ik had 1,5 week na de bevalling van Djenna alsnog een bloeding en toen hebben ze onder narcose idd wel even zitten grabbelen. Dat zullen ze niet voor niets doen lijkt me :+
Maar ik heb wel even gevraagd hoe lang ik onder zeil ben geweest .. ongeveer 1,5 uur waarvan ze ongeveer 15 minuten echt effe hebben zitten 'grabbelen' :+

Het zal niet voor niets zijn meisje maar ik hoop oprecht dat je je daar niet al teveel zorgen om gaat maken. Dikke kans dat ie gewoon uit zichzelf komt!
pi_162786891
Joah ik maak me ook niet druk hoor. Of bedoelde je chanty?
Vorige keer kwam hij met een minuut of 10, dus ik geloof het wel. En zo niet, zie bovenstaande :+
pi_162786897
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:28 schreef Crumpette het volgende:
Joah ik maak me ook niet druk hoor. Of bedoelde je chanty?
Vorige keer kwam hij met een minuut of 10, dus ik geloof het wel. En zo niet, zie bovenstaande :+
Bedoelde idd Chanty :Y
O wacht! :D .... Ik had zelf te snel gelezen en las idd jouw naam als Chanty :') :D
pi_162786925
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:29 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Bedoelde idd Chanty :Y
Ah. Ja, Chanty, helaas weer zo'n ding waar je gewoon geen invloed op hebt :P :* komt vast wel goed!
pi_162786951
Ik dacht dat ik redelijk relaxt en rustig aan het nestelen c.q. poetsen was geslagen hier vandaag maar rug *auw* rug :')
Kan er echt niet meer omheen dat ik zwanger ben he :') ... Misschien dan toch maar een televisiemiddag doen dan tot ik de kindjes op mag halen :Y)
pi_162787142
Ik voel aan mijn water dat hier baby's komen in dit topique! Woei!

Dank voor een ieder die mij bemoedigende woorden toesprak over de saaiheid tussen 12 en 20wk echo.
Vandaag de echo gehad en alles is perfect! Zo blij! Mijn man heeft schisis dus we kregen een zeer uitgebreide echo maar alles lijkt perfect. Zo fijn. Nu ga ik los met meuk kopen hoor :')

Tijdens de echo werd er nog hard op de deur gebeukt, of de echoscopiste even mee wilde kijken met iemand anders. Vroeg ze aan mij of dat ok was; doh! Ik moest alleen maar denken aan die andere vrouw. Als de echoscopist zegt 'ik laat even iemand anders mee kijken' dan weet je dat dat niet is omdat hij/zij zulke mooie ogen heeft denk ik...
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  maandag 6 juni 2016 @ 13:59:03 #61
52229 Chanty
pi_162787604
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had 1,5 week na de bevalling van Djenna alsnog een bloeding en toen hebben ze onder narcose idd wel even zitten grabbelen. Dat zullen ze niet voor niets doen lijkt me :+
Maar ik heb wel even gevraagd hoe lang ik onder zeil ben geweest .. ongeveer 1,5 uur waarvan ze ongeveer 15 minuten echt effe hebben zitten 'grabbelen' :+

Het zal niet voor niets zijn meisje maar ik hoop oprecht dat je je daar niet al teveel zorgen om gaat maken. Dikke kans dat ie gewoon uit zichzelf komt!
Mja ik ben gewoon als de dood voor operaties en een narcose lijkt me helemaal doodeng. Als het niet anders kan dan zal het moeten maar als t met ruggeprik ook kan...

Mijn moeder heeft een keer een deel van haar open hartoperatie meegekregen :X anesthesist had niet door dat ze alweer wakker was, ze kon alleen niks bewegen dus niks aangeven. Kon wel alles voelen...
  maandag 6 juni 2016 @ 14:00:20 #62
52229 Chanty
pi_162787638
Veruca_Assault fijn dat alles in orde was, nu lekker los gaan :9~
pi_162787707
Flotsj beschrijft t gevoel van een placenta die geboren wordt wel goed ja :D ik vond het niet naar of pijnlijk, eerder een smerig gevoel, zo'n flats uit je doosch. Hier was ie er na 6 minuten volgens het verslag, wel met prik en navelstreng trekken, dat wil ik nu ook liever anders, geef me eerst zelf maar de kans om het te doen.

En vk kwam er hier zelf mee dat kraamzorg er niet perse bij hoefde te zijn. En met vk in huis, doula en vriend is het ook wel zat denk ik. Doula gaf al aan dat ze ook kraamzorg "taken" wilde doen en ik vind het heel fijn dat er nu dus alleen maar bekenden bij zijn. En wil ik last minute wel een kraam kunnen we altijd nog bellen ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 6 juni 2016 @ 14:05:56 #64
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162787732
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Mja ik ben gewoon als de dood voor operaties en een narcose lijkt me helemaal doodeng. Als het niet anders kan dan zal het moeten maar als t met ruggeprik ook kan...

Mijn moeder heeft een keer een deel van haar open hartoperatie meegekregen :X anesthesist had niet door dat ze alweer wakker was, ze kon alleen niks bewegen dus niks aangeven. Kon wel alles voelen...
WTF! Niet!! :o :o :o ;( Wat erg!

Veruca wat fijn van de goede echo!! Weten jullie nu ook of het blauw of roze shoppen zal zijn? O-)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 6 juni 2016 @ 14:08:24 #65
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162787785
Bij de bevalling waar ik bij was zag ik de placenta eruit komen.. en een split second dacht ik.. "WTF.. nog een hoofdje?!?"... en toen ging ie daarna "flots" eruit ja.. rare kwal :P
pi_162787802
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zit er dan de angst idd dat jou hetzelfde overkomt als wat jullie mam is overkomen? Want ik herken die angst wel :Y
Hoe vaak dat je het niet ergens leest en nu zoals bij jou dat je eigen moeder het meemaakte ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162788107
Die molo smiley is hilarisch :D

Marjolijntje wat fijn dat het niet meer donkerzwart voor je is. Ik wens je veel zonnestraaltjes toe.

Knifty wat een knapperd en wat klink je goed.

Is Groofs nog gesignaleerd de laatste dagen?

Ik heb in mijn droom gekolfd zodat ik de kat borstvoeding kon geven :@
pi_162788156
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:05 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

WTF! Niet!! :o :o :o ;( Wat erg!

Veruca wat fijn van de goede echo!! Weten jullie nu ook of het blauw of roze shoppen zal zijn? O-)
Volgens mij wist Veruca al dat het blauw werd...

Komt vast goed chanty, gelukkig zijn zulke verhalen nog steeds uitzonderingen.
S. 2014
J. 2016
  maandag 6 juni 2016 @ 14:25:53 #69
52229 Chanty
pi_162788162
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Zit er dan de angst idd dat jou hetzelfde overkomt als wat jullie mam is overkomen? Want ik herken die angst wel :Y
Hoe vaak dat je het niet ergens leest en nu zoals bij jou dat je eigen moeder het meemaakte ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, ook al weet ik dat de kans super klein is. Maar het is ook de controledrang. Ik vond het (hoe blij ik ook was met de ruggeprik) al eng dat iemand gewoon je halve lijf lam kan leggen. Maar dat iemand je helemaal plat kan leggen en je er niks tegen kunt doen en niks meer aan kunt geven....
pi_162788174
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:22 schreef Arja het volgende:

Marjolijntje wat fijn dat het niet meer donkerzwart voor je is. Ik wens je veel zonnestraaltjes toe.

Jaaaaaaa de BV-kat droom. Vorige lichting heb ik die droom vaak voorbij zien komen :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 6 juni 2016 @ 14:27:17 #71
52229 Chanty
pi_162788183
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:22 schreef Arja het volgende:

Haha volgens mij heeft meest voorkomende onderwerp in dromen over borstvoeding :D deze ronde nog niet gehad trouwens.
pi_162788235
Ik heb ook alweer een kat bv gegeven in een droom *O*

Had verwacht dat ik m nu niet weer zou hebben.
pi_162788303
Gisteren hadden we een feestje van schoonbroer/schoonzus. Ik had mijn oudste al heeeeeel lang beloofd dat we een keer prinsessencakejes gingen maken, want die pak stond al effe in de kast. Dus gisteren toen jongste in bed lag, hup wij prinsessencakejes maken om mee te nemen naar dat feestje.

Eerste wat ze zeiden was: is dit een hint?!?!

Ik denken wat bedoelen ze nou? :? .. Ik ben er totaal niet mee bezig dus snapte het in eerste instantie ook niet :D
Achteraf dacht ik dummie die je bent :D ... Grappig wel om te zien dat anderen (schoonfamilie) er zo mee bezig is terwiljl ik er zelf pas bij stil sta als het kindje dadelijk in mijn armen ligt denk ik :')

Pff morgen EIN-DE-LIJK het nieuwe slaapkamertje voor oudste ophalen en in elkaar zetten (of ja, mijn man doet dat :+ ... ik ben verschrikkelijk met dat soort dingen, zwanger of niet :+ ). Dan kan ik hier echt gaan tutten en nestelen en kamertje in orde maken en Zwitsal geurbuiltjes all over the place en zulks O+
  maandag 6 juni 2016 @ 14:47:29 #74
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162788550
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Volgens mij wist Veruca al dat het blauw werd...

Ahhh dat had ik gemist dan ;)
pi_162788659
Marjolijntje dat zijn idd genoeg mensen lijkt me :Y heel fijn dat het de mensen zijn waar je je zo goed bij voelt.

Chanty :X dat is gewoon horror als dat je overkomt.
Gelukkig is het echt uitzondering dat zoiets gebeurt.

VA *O* voor je goede echo! Nu shoppen maar!!

Arja wat fijn dat je al wat bv hebt met kolven. En dat aan je kat hebt kunnen geven :D vond ie t lekker? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')