Als jullie m nou niet voor woensdag/donderdag vol kletsen vind ik t prima...quote:Op maandag 6 juni 2016 09:24 schreef Svane het volgende:
Ik roep dit topic uit tot het verlate meibabytopic okee?
quote:
Ja hoor, ik ben overigens ook nooit tennisballen verloren en mijn aambei was maar het formaat van een rozijn en ik had maar twee kleine hechtingen, geen verzakking, en ik plas alleen maar in mijn broek als ik lach/hoest terwijl ik aan het lopen benquote:Op maandag 6 juni 2016 09:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
Nog even over de bloedtennisballen: het is wel geruststellend dat ondanks alles, de mensen nog aan een tweede/derde/etc beginnen toch?
Ik blijf positief
![]()
Sta zomaar in de top 20
MIquote:Op maandag 6 juni 2016 09:39 schreef Moppert het volgende:
hehehe ja omdat je vergeet hoe het echt was die bloedtennisballen, tot er 1 uit je onderbroek rolt en weer omhoog stuitert
Ik wil! Maar ik denk volgende week of die erna.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben overigens ook nooit tennisballen verloren en mijn aambei was maar het formaat van een rozijn en ik had maar twee kleine hechtingen, geen verzakking, en ik plas alleen maar in mijn broek als ik lach/hoest terwijl ik aan het lopen ben. De kans dat het meevalt is ook heel groot!
Svane, ga je deze week werpen ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze doet het goed! mooie spuitluiers en goed drinken. En dan ook nog s slapen. nooohhhh![]()
Gister de kraamzorg uitgezwaaid, die zat er maar een beetje voor spek en bonen soms, maar het was wel gezellig!![]()
Nooit tennisballen gezien en ook nog eens amper bloed verloren. Ik had dus way to much kraamverband in mijn pakket en ging al snel over op inlegkruisjesquote:Op maandag 6 juni 2016 09:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
Nog even over de bloedtennisballen: het is wel geruststellend dat ondanks alles, de mensen nog aan een tweede/derde/etc beginnen toch?
Ik blijf positief
![]()
Sta zomaar in de top 20
Ik neem aan dat je de booooobs bedoelt?quote:en....how about de tennisballen?![]()
door de wc gaat nog wel, ik maak me meer zorgen over doucheputjesquote:Op maandag 6 juni 2016 09:49 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik wil! Maar ik denk volgende week of die erna.![]()
Hier ook geen bloedballen vorige keer, behalve tussen geboorte en placenta-verwijdering 1 mega. Maar thuis niet meer! Als het echt over formaat tennisballen gaat, moet je ze dan ook eerst prakken voor ze door de wc gespoeld kunnen worden?of overdrijft iedereen schromelijk en zijn het gewoon lievelijke bloedklonters?
Dát zijn de berichtenquote:Op maandag 6 juni 2016 10:11 schreef kniftyhooker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de booooobs bedoelt?![]()
Tja... soms was het echt auw! maar ze is een talent met happen en we zijn een goede combi.
Ook goede begeleiding gehad dus deze keer gelukkig geen kloven of blaasjes.
Edit: oohh die tennisballen bedoel je!
Nee niet gezien of gevoelt. kan ook.
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 6 juni 2016 11:03 schreef Unihipili het volgende:
Ojee ik krijg al vragen van of ik nog iets nodig heb voor de baby, handig voor familie om te weten ofzo. Maar ik ben zo'n kieskeurige hormonale drol, die het ook nog eens zonde vindt iets te krijgen wat niet gebruikt gaat worden. Ik wil alles (nouja veel) zelf uitkiezen en ik vind dat zo stom en verwend![]()
.
Wat Moppert zegt, je vergeet hetquote:Op maandag 6 juni 2016 09:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
Ik blijf positief
![]()
Sta zomaar in de top 20
Ach, ik heb geen last van hormonen en ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:03 schreef Unihipili het volgende:
Ojee ik krijg al vragen van of ik nog iets nodig heb voor de baby, handig voor familie om te weten ofzo. Maar ik ben zo'n kieskeurige hormonale drol, die het ook nog eens zonde vindt iets te krijgen wat niet gebruikt gaat worden. Ik wil alles (nouja veel) zelf uitkiezen en ik vind dat zo stom en verwend![]()
.
Cadeaubonnen! Omdat je het echt niet weet en zulksquote:Op maandag 6 juni 2016 11:03 schreef Unihipili het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Svane op 06-06-2016 19:36:47 ]
Bij mij niet, hij flubberde er meteen zo achteraan. Maargoed, da's niet bij iedereen zo. Naweeën kunnen trouwens ook best pijnlijk zijn!quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Fijn dat er een lichtpuntje is Marjolijntje
Even een vraag aan degenen die eerder natuurlijk zijn bevallen. Zo'n bevalling van de placenta... Is dat heel erg pijnlijk nog qua weeën? Moet je hard persen? Lijkt me zo naar als je lekker met je baby ligt een dan nog eens moet ineens.
Ik kan me niet eens herinneren dat ik heb geperst of überhaupt wat heb gevoeld, ineens lag ie er.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Even een vraag aan degenen die eerder natuurlijk zijn bevallen. Zo'n bevalling van de placenta... Is dat heel erg pijnlijk nog qua weeën? Moet je hard persen? Lijkt me zo naar als je lekker met je baby ligt een dan nog eens moet ineens.
Ik moest 1x meedrukken maar meer niet... en je merkt t amper, want er ligt zo'n klein hummeltje bij je.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Hier kwam de placenta niet, dat was wel jammer. Ik heb echter niet het idee dat het heel erg de eerste momenten met dochter heeft overgenomen, ze hebben heel rustig aan gedaan, en die 'eerste ontmoeting' was gewoon chill. Daarna wel een paar keer ferm op buik gedrukt en mee moeten persen. Vergeefs dus. Ik vond het iig geen extreme domper dat je nog iets moest doen, wel dat het niet gelukt was en toen nog naar ok moest. Maar dat is gelukkig niet standaard!quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Ik kreeg nog meer weeënopwekkers, paar keer persen en toen was hij er. Kan me niet herinneren dat ik het pijnlijk of moeilijk vond, het grootste was er toch al uitquote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Ik vond het vooral erg ranzig!quote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Flotsj klinkt ranzig jaquote:Op maandag 6 juni 2016 12:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik vond het vooral erg ranzig!![]()
Lig je daar te genieten met een warm hoopje mens op je buik, zegt de vlos ineens.. Oh, daar komt je placenta en flotsj!deed mij zeker geen pijn oid!
Ik had alleen wat last van een drukkend gevoel in mijn buik..
Dochter was om 3.30 geboren en ik ging denk ik om 5.00 naar Ok, tegen 6.15-6.30 weer wakker, zoiets? Wel met narcose.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
Flotsj klinkt ranzig ja
Hoe lang duurt het eigenlijk als je naar de OK moet? Je gaat dan toch niet onder narcose of wel?
Helaaspindakaas, ze wil nog steeds in haar comfy bubbel blijven zittenquote:Op maandag 6 juni 2016 12:36 schreef elamanilo het volgende:
Kom er maar in met baby hoor Piekie! (Hoop ik!)
Ze chillt hem nog goed dus!quote:Op maandag 6 juni 2016 12:55 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Helaaspindakaas, ze wil nog steeds in haar comfy bubbel blijven zitten![]()
Morgen naar het zkh voor de serotiniteitscontroles en strippen (als dat lukt). Dagje eerder dan gepland, maar dan hebben we dat ook maar vast gehad.
Oh bahquote:Op maandag 6 juni 2016 12:50 schreef Svane het volgende:
[..]
Dochter was om 3.30 geboren en ik ging denk ik om 5.00 naar Ok, tegen 6.15-6.30 weer wakker, zoiets? Wel met narcose.
Nee gewoon tot hun elleboog grabbelen.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh bahdaar ga ik het dan nog maar even over hebben, vragen of dat ook zonder narcose kan als t nodig is. Snijden ze dan ook je buik open zoals bij een ks?
Chanty ik kan niet anders zeggen dat het ding er na een flinke pers tot 2 keer toe zo *flubberdeflup* uitflubberdequote:Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |