abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162781637
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

31 mei: Sprotje

11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS & Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
10 november: Roomsnoes
27 november: Queens (jongen)

1 december: Radyhyn
12 december: Goudreinette
16 december: Ooi86

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

~:) ~:)

[ Bericht 1% gewijzigd door Svane op 07-06-2016 14:24:13 ]
pi_162781737
Ik roep dit topic uit tot het verlate meibabytopic okee? *O*
  maandag 6 juni 2016 @ 09:25:38 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162781749
Kan die Kerstman in de OP niet vervangen worden door iets zomers? :P

Deze bijvoorbeeld?
KuikenGuppy
pi_162781756
Sterkte met de laatste (braak) loodjes molo.

Chanty succes met de warmte vandaag.

Woensdag komt mn moeder en gaan we behangen op de babykamer O+
Nu lekker even genieten van een heel wakkere buikbaby.
S. 2014
J. 2016
pi_162781771
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:24 schreef Svane het volgende:
Ik roep dit topic uit tot het verlate meibabytopic okee? *O*
Als jullie m nou niet voor woensdag/donderdag vol kletsen vind ik t prima...
  maandag 6 juni 2016 @ 09:27:32 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162781775
Molo smilie
KuikenGuppy
pi_162781826
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:27 schreef Burdie het volgende:
Molo smilie [ afbeelding ]
:D :'(
pi_162781873
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:27 schreef Burdie het volgende:
Molo smilie [ afbeelding ]
_O-

Nog even over de bloedtennisballen :9: het is wel geruststellend dat ondanks alles, de mensen nog aan een tweede/derde/etc beginnen toch? :+ Ik blijf positief :7

Sta zomaar in de top 20 :o
  maandag 6 juni 2016 @ 09:39:32 #9
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162781918
hehehe ja omdat je vergeet hoe het echt was die bloedtennisballen, tot er 1 uit je onderbroek rolt en weer omhoog stuitert ;(
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_162781942
Ik nader ook de 10. Spannend! :P
  maandag 6 juni 2016 @ 09:41:32 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_162781949
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:35 schreef Miezziej het volgende:

[..]

_O-

Nog even over de bloedtennisballen :9: het is wel geruststellend dat ondanks alles, de mensen nog aan een tweede/derde/etc beginnen toch? :+ Ik blijf positief :7

Ja hoor, ik ben overigens ook nooit tennisballen verloren en mijn aambei was maar het formaat van een rozijn en ik had maar twee kleine hechtingen, geen verzakking, en ik plas alleen maar in mijn broek als ik lach/hoest terwijl ik aan het lopen ben :+. De kans dat het meevalt is ook heel groot!

Svane, ga je deze week werpen ja? O+
disclaimer
  maandag 6 juni 2016 @ 09:42:08 #12
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162781959
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:39 schreef Moppert het volgende:
hehehe ja omdat je vergeet hoe het echt was die bloedtennisballen, tot er 1 uit je onderbroek rolt en weer omhoog stuitert ;(
MI ;( TMI ;(
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_162782057
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja hoor, ik ben overigens ook nooit tennisballen verloren en mijn aambei was maar het formaat van een rozijn en ik had maar twee kleine hechtingen, geen verzakking, en ik plas alleen maar in mijn broek als ik lach/hoest terwijl ik aan het lopen ben :+. De kans dat het meevalt is ook heel groot!

Svane, ga je deze week werpen ja? O+
Ik wil! Maar ik denk volgende week of die erna. :+

Hier ook geen bloedballen vorige keer, behalve tussen geboorte en placenta-verwijdering 1 mega. Maar thuis niet meer! Als het echt over formaat tennisballen gaat, moet je ze dan ook eerst prakken voor ze door de wc gespoeld kunnen worden? :+ of overdrijft iedereen schromelijk en zijn het gewoon lievelijke bloedklonters?
  maandag 6 juni 2016 @ 09:58:23 #14
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162782181
Wanna see my baby???? O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze doet het goed! mooie spuitluiers en goed drinken. En dan ook nog s slapen. nooohhhh O+
Gister de kraamzorg uitgezwaaid, die zat er maar een beetje voor spek en bonen soms, maar het was wel gezellig! ^O^
pi_162782205
Wat een knappert. En nu al expert in gapen. O+
  maandag 6 juni 2016 @ 10:00:30 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162782214
Ohhhhh Knifty O+
Veel haartjes! Mooi hoor :)

en....how about de tennisballen? :X
pi_162782363
quote:

[..]

_O-

Nooit tennisballen gezien en ook nog eens amper bloed verloren. Ik had dus way to much kraamverband in mijn pakket en ging al snel over op inlegkruisjes ^O^

Misschien is dit dan het (enige?) voordeel van een halve baarmoeder, half zoveel stolsels en bloed :?
  maandag 6 juni 2016 @ 10:11:50 #18
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162782378
quote:
en....how about de tennisballen? :X
Ik neem aan dat je de booooobs bedoelt? :P
Tja... soms was het echt auw! maar ze is een talent met happen en we zijn een goede combi.
Ook goede begeleiding gehad dus deze keer gelukkig geen kloven of blaasjes.

Edit: oohh die tennisballen bedoel je!
Nee niet gezien of gevoelt. kan ook. :)
  maandag 6 juni 2016 @ 10:12:25 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_162782395
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:49 schreef Svane het volgende:

[..]

Ik wil! Maar ik denk volgende week of die erna. :+

Hier ook geen bloedballen vorige keer, behalve tussen geboorte en placenta-verwijdering 1 mega. Maar thuis niet meer! Als het echt over formaat tennisballen gaat, moet je ze dan ook eerst prakken voor ze door de wc gespoeld kunnen worden? :+ of overdrijft iedereen schromelijk en zijn het gewoon lievelijke bloedklonters?
door de wc gaat nog wel, ik maak me meer zorgen over doucheputjes ;(

Knifty O+
disclaimer
  maandag 6 juni 2016 @ 10:23:10 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162782611
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 10:11 schreef kniftyhooker het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de booooobs bedoelt? :P
Tja... soms was het echt auw! maar ze is een talent met happen en we zijn een goede combi.
Ook goede begeleiding gehad dus deze keer gelukkig geen kloven of blaasjes.

Edit: oohh die tennisballen bedoel je!
Nee niet gezien of gevoelt. kan ook. :)
Dát zijn de berichten ^O^

Succes met the boobs & je talentje!
  maandag 6 juni 2016 @ 10:30:59 #21
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162782762
Ohhhh knifty die haartjes O+ Fijn dat alles zo goed gaat.

En eens met Burdie wat betreft zomersmiley in OP :Y

Tnx gm maar ik ben dol op warmte O+ einde van de dag zal ik wel weer wat opzwellen maar soit!

Hier vanochtend een mierensnelweg van de voordeur naar de prullenbak in de keuken ontdekt :( dus net direct een lokdoosje gehaald en dat valt gelukkig goed in de smaak.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162783032
Knifty wat een schatje heb je daar O+

Vandaag alweer 25 weken hiero :o

En SQ .. tennisballen door een doucheputje :') ... Ik had het even verdrongen maja visueel ingesteld he :')

Ik ga maar eens aan de poets hier .. maar 0,0 zin :') .. kheb nergens zin in
pi_162783311
Knifty, die gaap O+ wat een heerlijk ding!

Kraamzorg overleefd hoor, ze keek niet eens naar mn plinten :+
Durfde alleen nog niet zo goed te zeggen dat ik ze niet bij mijn bevalling wil hebben :@ dus we bellen wel als de baby er is enzo.. En ik zag er goed uit volgens haar. Ja, vast :') ik geloof het bijna.
Had ik hier al gemeld dat het rust geeft dat alle treintjes nu eindelijk echt vertrokken zijn qua hulpverlening en het nu echt loopt? Volgens mij nog niet. Maargoed, er gebeurt nu echtecht wat en dat is gewoon fijn. En afgelopen week was niet eens zo heel erg donkerzwart meer.

Ik doe niet aan tennisballen hoor. Bij F. niet, dus nu vast ook niet. Over F. gesproken, die wordt zaterdag ineens 4. Hoe kan dat :o
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_162783424
Ojee ik krijg al vragen van of ik nog iets nodig heb voor de baby, handig voor familie om te weten ofzo. Maar ik ben zo'n kieskeurige hormonale drol, die het ook nog eens zonde vindt iets te krijgen wat niet gebruikt gaat worden. Ik wil alles (nouja veel) zelf uitkiezen en ik vind dat zo stom en verwend :'( :@.
pi_162783611
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 11:03 schreef Unihipili het volgende:
Ojee ik krijg al vragen van of ik nog iets nodig heb voor de baby, handig voor familie om te weten ofzo. Maar ik ben zo'n kieskeurige hormonale drol, die het ook nog eens zonde vindt iets te krijgen wat niet gebruikt gaat worden. Ik wil alles (nouja veel) zelf uitkiezen en ik vind dat zo stom en verwend :'( :@.
Ik heb hetzelfde :@

Knifty O+ O+
  maandag 6 juni 2016 @ 11:15:02 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162783726
quote:

[..]

_O-

Wat Moppert zegt, je vergeet het :').
Na de bevalling heb ik boos aan de verloskundige gevraagd of dit een normale bevalling was, want dan kon ik niet begrijpen dat het menselijk ras niet allang was uitgestorven :(.
Ze moest alleen maar lachen :') ;( :').
(En toch durf ik het kennelijk nog een keer aan :@)

@Uni, wij hebben destijds een online verlanglijstje gemaakt, hebben bijna niks gekregen wat stom was of niet bij ons paste (mensen snapten nav ons lijstje een beetje onze smaak en denkwijze en daar houden ze rekening mee O+)
KuikenGuppy
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 juni 2016 @ 11:15:08 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_162783731
quote:
Ach, ik heb geen last van hormonen en ik ben het helemaal met je eens hoor.

Het is inderdaad zonde om iets te krijgen wat je niet gaat gebruiken en je gaat dingen ook weer niet gebruiken omdat het anders zonde is of omdat je je familie anders "kwetst".

Gewoon alleen dingen doorgeven die je zelf al op het oog had :D
  maandag 6 juni 2016 @ 11:15:23 #28
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162783744
Knifty wat een knappie! En die haartjes! O+

Marjolijntje, wat fijn! ^O^

Uni en Miez.. dan hebben jullie toch gewoon veel hema/bol/v&d-bonnen nodig voor jullie baby :P

Hier een voorzichtige jompel voor mezelf..
De laatste paar dagen ben ik overdag nog amper misselijk!! *O*
('s avonds nog wel steeds.. maar dat is goed te doen ;) )
/even afkloppen
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_162783902
quote:
Cadeaubonnen! Omdat je het echt niet weet en zulks
Hema .. Prenatal .. H&M ..
pi_162783966
Ik verlies dan wel qua huishouden en klussen en voorbereidingen van iedereen, maar ik ben ook heus nog wel actief! Had m'n vriend gisteren in het park gemaakt, niet quoten gaarne! Opeens zo'n echte buik he. Nouja. Met 38+6 mag dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Svane op 06-06-2016 19:36:47 ]
  maandag 6 juni 2016 @ 11:23:16 #31
52229 Chanty
pi_162784003
Fijn dat er een lichtpuntje is Marjolijntje :*

Even een vraag aan degenen die eerder natuurlijk zijn bevallen. Zo'n bevalling van de placenta... Is dat heel erg pijnlijk nog qua weeën? Moet je hard persen? Lijkt me zo naar als je lekker met je baby ligt een dan nog eens moet ineens.
  maandag 6 juni 2016 @ 11:26:00 #32
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162784098
Svane had je een 2e bal onder je shirt? :+
Mooie buik!
pi_162784148
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 11:23 schreef Chanty het volgende:

Even een vraag aan degenen die eerder natuurlijk zijn bevallen. Zo'n bevalling van de placenta... Is dat heel erg pijnlijk nog qua weeën? Moet je hard persen? Lijkt me zo naar als je lekker met je baby ligt een dan nog eens moet ineens.
Bij mij niet, hij flubberde er meteen zo achteraan. Maargoed, da's niet bij iedereen zo. Naweeën kunnen trouwens ook best pijnlijk zijn!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_162784332
Ik vind het al zonde als ik zelf te veel koop (in geval van kleding bijv. Maar ik vind het wel leuk om dat zelf te kopen). En van veel dingen weet ik niet of ik het ga gebruiken of niet want geen ervaring. Zoals een babybadje of tummytub ofzo. Of speen en dan welke vorm/materiaal speen. En ik wil zo min mogelijk synthetisch materiaal aan kleding en dekens en plastic in het algemeen enzo. Maar hoe zeg ik dat dan tactisch. Dingen mogen van mij wel al een ronde mee zijn gegaan (scheelt ook als ik het niet zo leuk vind).

Ik heb er nu dingen bedacht zoals soljes/slofjes, kwijlslabbetjes, houten speelgoed, hydrofielluiers, jumpsuits.
Maar is het dan netjes om ook specifiekere wensen wat betreft kleding erop te zetten?

[ Bericht 5% gewijzigd door Unihipili op 06-06-2016 11:59:18 ]
  maandag 6 juni 2016 @ 11:36:52 #35
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162784387
quote:

Ik kan me niet eens herinneren dat ik heb geperst of überhaupt wat heb gevoeld, ineens lag ie er.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162784625
quote:

Ik moest 1x meedrukken maar meer niet... en je merkt t amper, want er ligt zo'n klein hummeltje bij je.

Naweeen kunnen idd wel een bitch zijn.
S. 2014
J. 2016
pi_162784638
Uni en miez burdie noemde het al. Je kan online een lijstje maken waar je foto's bij kan zetten van wat je precies wilt en je kan zelfs de winkel nog vermelden.

Hier ook heel weinig bloed verlies tijdens en na de bevalling. Helemaal geen tennisballen of iets wat in de buurt komt gezien en al snel over op maandverbandjes en inlegkruisjes.
Er is dus nog hoop ;)

Svane mooie buik O+

Knifty je baby O+ wat een knapperd!

Chanty ik was zo met de baby bezig dat ik niet eens mee kreeg dat die spuit in mijn been gezet werd en daarna al snel de placenta volgde. Ik heb t hele ding ook nooit gezien. Ook geen naweeën ofzo gehad.

Marjolijntje fijn dat alles nu loopt. Prima toch dat je niet hebt gezegd dat je ze niet bij de bevalling wil hebben. Je vk is daar van op de hoogte neem ik aan en als zij het alleen ziet zitten is dat toch prima.

Rady wat fijn dat je bijna niet meer misselijk bent. Lijkt me echt een belemmering als je steeds zo misselijk bent of zoals Molo moet spugen.

Ik voel me schuldig :7 vanmorgen peuter naar t kdv gebracht maar hij wilde niet. Mats bij mama thuis blijven zei hij ...
Maar nu wel een schoon huis en de helft van de heg gesnoeid. Toen de zon doorbrak ben ik er maar mee gestopt.
  maandag 6 juni 2016 @ 12:05:01 #38
52229 Chanty
pi_162785037
Svane wat een mooie buik O+

En kan me dus lekker op de baby focussen fijn! Naweeën zien we dan wel weer.
pi_162785106
quote:

Hier kwam de placenta niet, dat was wel jammer. Ik heb echter niet het idee dat het heel erg de eerste momenten met dochter heeft overgenomen, ze hebben heel rustig aan gedaan, en die 'eerste ontmoeting' was gewoon chill. Daarna wel een paar keer ferm op buik gedrukt en mee moeten persen. Vergeefs dus. Ik vond het iig geen extreme domper dat je nog iets moest doen, wel dat het niet gelukt was en toen nog naar ok moest. Maar dat is gelukkig niet standaard!
pi_162785364
quote:

Ik kreeg nog meer weeënopwekkers, paar keer persen en toen was hij er. Kan me niet herinneren dat ik het pijnlijk of moeilijk vond, het grootste was er toch al uit :7 Wat kon er erger zijn dan dat...
  maandag 6 juni 2016 @ 12:23:25 #41
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_162785479
quote:

Ik vond het vooral erg ranzig! :X
Lig je daar te genieten met een warm hoopje mens op je buik, zegt de vlos ineens.. Oh, daar komt je placenta en flotsj! *) deed mij zeker geen pijn oid!
Ik had alleen wat last van een drukkend gevoel in mijn buik..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 6 juni 2016 @ 12:36:02 #42
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162785784
Kom er maar in met baby hoor Piekie! (Hoop ik!)
  maandag 6 juni 2016 @ 12:40:11 #43
52229 Chanty
pi_162785883
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik vond het vooral erg ranzig! :X
Lig je daar te genieten met een warm hoopje mens op je buik, zegt de vlos ineens.. Oh, daar komt je placenta en flotsj! *) deed mij zeker geen pijn oid!
Ik had alleen wat last van een drukkend gevoel in mijn buik..
Flotsj klinkt ranzig ja :D

Hoe lang duurt het eigenlijk als je naar de OK moet? Je gaat dan toch niet onder narcose of wel?
pi_162786108
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:40 schreef Chanty het volgende:

[..]

Flotsj klinkt ranzig ja :D

Hoe lang duurt het eigenlijk als je naar de OK moet? Je gaat dan toch niet onder narcose of wel?
Dochter was om 3.30 geboren en ik ging denk ik om 5.00 naar Ok, tegen 6.15-6.30 weer wakker, zoiets? Wel met narcose.
pi_162786187
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:36 schreef elamanilo het volgende:
Kom er maar in met baby hoor Piekie! (Hoop ik!)
Helaaspindakaas, ze wil nog steeds in haar comfy bubbel blijven zitten O+

Morgen naar het zkh voor de serotiniteitscontroles en strippen (als dat lukt). Dagje eerder dan gepland, maar dan hebben we dat ook maar vast gehad.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_162786346
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:55 schreef Piekie81 het volgende:

[..]

Helaaspindakaas, ze wil nog steeds in haar comfy bubbel blijven zitten O+

Morgen naar het zkh voor de serotiniteitscontroles en strippen (als dat lukt). Dagje eerder dan gepland, maar dan hebben we dat ook maar vast gehad.
Ze chillt hem nog goed dus! O+ Zijn haar bro's ongeduldig?
  maandag 6 juni 2016 @ 13:06:36 #47
52229 Chanty
pi_162786403
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 12:50 schreef Svane het volgende:

[..]

Dochter was om 3.30 geboren en ik ging denk ik om 5.00 naar Ok, tegen 6.15-6.30 weer wakker, zoiets? Wel met narcose.
Oh bah :( daar ga ik het dan nog maar even over hebben, vragen of dat ook zonder narcose kan als t nodig is. Snijden ze dan ook je buik open zoals bij een ks?
pi_162786477
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

Oh bah :( daar ga ik het dan nog maar even over hebben, vragen of dat ook zonder narcose kan als t nodig is. Snijden ze dan ook je buik open zoals bij een ks?
Nee gewoon tot hun elleboog grabbelen. :+
pi_162786625
De one and only grabbeldoos O+
pi_162786720
quote:

Chanty ik kan niet anders zeggen dat het ding er na een flinke pers tot 2 keer toe zo *flubberdeflup* uitflubberde :') . Dit gebeurde bij beide kindjes binnen 10 minuten nadat baby geboren was. Ik had meer schrik voor een bloeding of manuele verwijdering :X

Het deed absoluut geen pijn! Je kind is er net met hoofd en schouders uit gekomen, dat is by far qua diameter veeeeeul groter als de placenta.

Ik had meer last van de naweeen een paar uur en de dagen na de bevalling.
  maandag 6 juni 2016 @ 13:23:18 #51
52229 Chanty
pi_162786733
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:10 schreef Svane het volgende:

[..]

Niet! :X
pi_162786753
Boze grabbeldoos :(

Moet je eigenlijk ook onder narcose voor zo'n ME als je al een ruggenprik hebt? Ik heb zelf minder tijd voor die placenta volgende worp, binnen een half uur moet ie er zijn is het protocol. Persoonlijk vind ik het niet erg, ik heb denk ik liever dat ik een uurtje onder zeil moet terwijl papa met baby knuffelt dan dat ik maanden en maanden moet bijtrekken na fluxus. :P
  maandag 6 juni 2016 @ 13:25:04 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162786794
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:10 schreef Svane het volgende:

[..]

Haha ja dit. Dat wil je niet zonder narcose :+.
KuikenGuppy
  maandag 6 juni 2016 @ 13:25:53 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162786814
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:23 schreef Crumpette het volgende:
Boze grabbeldoos :(

Moet je eigenlijk ook onder narcose voor zo'n ME als je al een ruggenprik hebt? Ik heb zelf minder tijd voor die placenta volgende worp, binnen een half uur moet ie er zijn is het protocol. Persoonlijk vind ik het niet erg, ik heb denk ik liever dat ik een uurtje onder zeil moet terwijl papa met baby knuffelt dan dat ik maanden en maanden moet bijtrekken na fluxus. :P
Yup.
KuikenGuppy
pi_162786847
Ik had 1,5 week na de bevalling van Djenna alsnog een bloeding en toen hebben ze onder narcose idd wel even zitten grabbelen. Dat zullen ze niet voor niets doen lijkt me :+
Maar ik heb wel even gevraagd hoe lang ik onder zeil ben geweest .. ongeveer 1,5 uur waarvan ze ongeveer 15 minuten echt effe hebben zitten 'grabbelen' :+

Het zal niet voor niets zijn meisje maar ik hoop oprecht dat je je daar niet al teveel zorgen om gaat maken. Dikke kans dat ie gewoon uit zichzelf komt!
pi_162786891
Joah ik maak me ook niet druk hoor. Of bedoelde je chanty?
Vorige keer kwam hij met een minuut of 10, dus ik geloof het wel. En zo niet, zie bovenstaande :+
pi_162786897
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:28 schreef Crumpette het volgende:
Joah ik maak me ook niet druk hoor. Of bedoelde je chanty?
Vorige keer kwam hij met een minuut of 10, dus ik geloof het wel. En zo niet, zie bovenstaande :+
Bedoelde idd Chanty :Y
O wacht! :D .... Ik had zelf te snel gelezen en las idd jouw naam als Chanty :') :D
pi_162786925
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:29 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Bedoelde idd Chanty :Y
Ah. Ja, Chanty, helaas weer zo'n ding waar je gewoon geen invloed op hebt :P :* komt vast wel goed!
pi_162786951
Ik dacht dat ik redelijk relaxt en rustig aan het nestelen c.q. poetsen was geslagen hier vandaag maar rug *auw* rug :')
Kan er echt niet meer omheen dat ik zwanger ben he :') ... Misschien dan toch maar een televisiemiddag doen dan tot ik de kindjes op mag halen :Y)
pi_162787142
Ik voel aan mijn water dat hier baby's komen in dit topique! Woei!

Dank voor een ieder die mij bemoedigende woorden toesprak over de saaiheid tussen 12 en 20wk echo.
Vandaag de echo gehad en alles is perfect! Zo blij! Mijn man heeft schisis dus we kregen een zeer uitgebreide echo maar alles lijkt perfect. Zo fijn. Nu ga ik los met meuk kopen hoor :')

Tijdens de echo werd er nog hard op de deur gebeukt, of de echoscopiste even mee wilde kijken met iemand anders. Vroeg ze aan mij of dat ok was; doh! Ik moest alleen maar denken aan die andere vrouw. Als de echoscopist zegt 'ik laat even iemand anders mee kijken' dan weet je dat dat niet is omdat hij/zij zulke mooie ogen heeft denk ik...
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  maandag 6 juni 2016 @ 13:59:03 #61
52229 Chanty
pi_162787604
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik had 1,5 week na de bevalling van Djenna alsnog een bloeding en toen hebben ze onder narcose idd wel even zitten grabbelen. Dat zullen ze niet voor niets doen lijkt me :+
Maar ik heb wel even gevraagd hoe lang ik onder zeil ben geweest .. ongeveer 1,5 uur waarvan ze ongeveer 15 minuten echt effe hebben zitten 'grabbelen' :+

Het zal niet voor niets zijn meisje maar ik hoop oprecht dat je je daar niet al teveel zorgen om gaat maken. Dikke kans dat ie gewoon uit zichzelf komt!
Mja ik ben gewoon als de dood voor operaties en een narcose lijkt me helemaal doodeng. Als het niet anders kan dan zal het moeten maar als t met ruggeprik ook kan...

Mijn moeder heeft een keer een deel van haar open hartoperatie meegekregen :X anesthesist had niet door dat ze alweer wakker was, ze kon alleen niks bewegen dus niks aangeven. Kon wel alles voelen...
  maandag 6 juni 2016 @ 14:00:20 #62
52229 Chanty
pi_162787638
Veruca_Assault fijn dat alles in orde was, nu lekker los gaan :9~
pi_162787707
Flotsj beschrijft t gevoel van een placenta die geboren wordt wel goed ja :D ik vond het niet naar of pijnlijk, eerder een smerig gevoel, zo'n flats uit je doosch. Hier was ie er na 6 minuten volgens het verslag, wel met prik en navelstreng trekken, dat wil ik nu ook liever anders, geef me eerst zelf maar de kans om het te doen.

En vk kwam er hier zelf mee dat kraamzorg er niet perse bij hoefde te zijn. En met vk in huis, doula en vriend is het ook wel zat denk ik. Doula gaf al aan dat ze ook kraamzorg "taken" wilde doen en ik vind het heel fijn dat er nu dus alleen maar bekenden bij zijn. En wil ik last minute wel een kraam kunnen we altijd nog bellen ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 6 juni 2016 @ 14:05:56 #64
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162787732
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Mja ik ben gewoon als de dood voor operaties en een narcose lijkt me helemaal doodeng. Als het niet anders kan dan zal het moeten maar als t met ruggeprik ook kan...

Mijn moeder heeft een keer een deel van haar open hartoperatie meegekregen :X anesthesist had niet door dat ze alweer wakker was, ze kon alleen niks bewegen dus niks aangeven. Kon wel alles voelen...
WTF! Niet!! :o :o :o ;( Wat erg!

Veruca wat fijn van de goede echo!! Weten jullie nu ook of het blauw of roze shoppen zal zijn? O-)
  maandag 6 juni 2016 @ 14:08:24 #65
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162787785
Bij de bevalling waar ik bij was zag ik de placenta eruit komen.. en een split second dacht ik.. "WTF.. nog een hoofdje?!?"... en toen ging ie daarna "flots" eruit ja.. rare kwal :P
pi_162787802
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Zit er dan de angst idd dat jou hetzelfde overkomt als wat jullie mam is overkomen? Want ik herken die angst wel :Y
Hoe vaak dat je het niet ergens leest en nu zoals bij jou dat je eigen moeder het meemaakte ...

SPOILER
pi_162788107
Die molo smiley is hilarisch :D

Marjolijntje wat fijn dat het niet meer donkerzwart voor je is. Ik wens je veel zonnestraaltjes toe.

Knifty wat een knapperd en wat klink je goed.

Is Groofs nog gesignaleerd de laatste dagen?

Ik heb in mijn droom gekolfd zodat ik de kat borstvoeding kon geven :@
pi_162788156
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:05 schreef Radyhyn het volgende:

[..]

WTF! Niet!! :o :o :o ;( Wat erg!

Veruca wat fijn van de goede echo!! Weten jullie nu ook of het blauw of roze shoppen zal zijn? O-)
Volgens mij wist Veruca al dat het blauw werd...

Komt vast goed chanty, gelukkig zijn zulke verhalen nog steeds uitzonderingen.
S. 2014
J. 2016
  maandag 6 juni 2016 @ 14:25:53 #69
52229 Chanty
pi_162788162
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Zit er dan de angst idd dat jou hetzelfde overkomt als wat jullie mam is overkomen? Want ik herken die angst wel :Y
Hoe vaak dat je het niet ergens leest en nu zoals bij jou dat je eigen moeder het meemaakte ...

SPOILER
Dat, ook al weet ik dat de kans super klein is. Maar het is ook de controledrang. Ik vond het (hoe blij ik ook was met de ruggeprik) al eng dat iemand gewoon je halve lijf lam kan leggen. Maar dat iemand je helemaal plat kan leggen en je er niks tegen kunt doen en niks meer aan kunt geven....
pi_162788174
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:22 schreef Arja het volgende:

Marjolijntje wat fijn dat het niet meer donkerzwart voor je is. Ik wens je veel zonnestraaltjes toe.

Jaaaaaaa de BV-kat droom. Vorige lichting heb ik die droom vaak voorbij zien komen :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 6 juni 2016 @ 14:27:17 #71
52229 Chanty
pi_162788183
quote:

Haha volgens mij heeft meest voorkomende onderwerp in dromen over borstvoeding :D deze ronde nog niet gehad trouwens.
pi_162788235
Ik heb ook alweer een kat bv gegeven in een droom *O*

Had verwacht dat ik m nu niet weer zou hebben.
pi_162788303
Gisteren hadden we een feestje van schoonbroer/schoonzus. Ik had mijn oudste al heeeeeel lang beloofd dat we een keer prinsessencakejes gingen maken, want die pak stond al effe in de kast. Dus gisteren toen jongste in bed lag, hup wij prinsessencakejes maken om mee te nemen naar dat feestje.

Eerste wat ze zeiden was: is dit een hint?!?!

Ik denken wat bedoelen ze nou? :? .. Ik ben er totaal niet mee bezig dus snapte het in eerste instantie ook niet :D
Achteraf dacht ik dummie die je bent :D ... Grappig wel om te zien dat anderen (schoonfamilie) er zo mee bezig is terwiljl ik er zelf pas bij stil sta als het kindje dadelijk in mijn armen ligt denk ik :')

Pff morgen EIN-DE-LIJK het nieuwe slaapkamertje voor oudste ophalen en in elkaar zetten (of ja, mijn man doet dat :+ ... ik ben verschrikkelijk met dat soort dingen, zwanger of niet :+ ). Dan kan ik hier echt gaan tutten en nestelen en kamertje in orde maken en Zwitsal geurbuiltjes all over the place en zulks O+
  maandag 6 juni 2016 @ 14:47:29 #74
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162788550
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Volgens mij wist Veruca al dat het blauw werd...

Ahhh dat had ik gemist dan ;)
pi_162788659
Marjolijntje dat zijn idd genoeg mensen lijkt me :Y heel fijn dat het de mensen zijn waar je je zo goed bij voelt.

Chanty :X dat is gewoon horror als dat je overkomt.
Gelukkig is het echt uitzondering dat zoiets gebeurt.

VA *O* voor je goede echo! Nu shoppen maar!!

Arja wat fijn dat je al wat bv hebt met kolven. En dat aan je kat hebt kunnen geven :D vond ie t lekker? :P
pi_162788670
Chanty, wat erg. :o Dat zou echt een van mijn grootste nachtmerries zijn bij zo'n operatie..

Ghehe Twinkle, grappig dat andere mensen er zoveel meer mee bezig zijn. :D Wij willen deze keer weer niet weten wat het wordt (ik stiekem wel, maar man niet dus ik ga met hem mee daarin. Ik wil ook niet de enige zijn die het wel weet), maar de vorige keer waren er mensen die niet geloofden dat we het niet wisten en doe bleven maar vissen, mafketels. _O-

En wtf die bv-dromen. :D Ik heb nooit zoiets gehad, ik hoop dit keer wel zodat ik nog enigszins geentertaind uit mijn (brakke }:| ) slaap kom. Vannacht was ik 3x wakker, zomaar. :(

Ik was net zo moe dat ik tijdens dreumes' slaapje ook even wilde slapen op de bank, maar toen stond ze na een half uur alweer te dansen in bed. Uit haar ledikant gevist, in de co-sleeper gemikt en ernaast gaan liggen en ze slaapt nu ruim een uur later nog. :') Ik helaas niet, de slaap blijft overdag moeilijk te vatten, dus ik zombie nog even door. :O
  maandag 6 juni 2016 @ 15:56:48 #77
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162790192
De kat en bv droom! :D

Ik maakte vandaag een foto van een verdwaalde grote smurf (ja echt!) en zag toen ineens mijn kleine smurf :o

SPOILER
Meneer heeft een vrije dag en dat is zo fijn! Eerst wat hout op maat laten zagen bij mn pa, toen uitgebreid lunchen samen, Ikea voor wat zaken en nu met de benen hoog op mijn nieuwe voetenbankje terwijl meneer dé hangcommode ophangt. Fotootje expected in kamertjestopique *)

Ik hobbel overal wat achteraan en doe weinig, want bekken/lies doet weer vervelend helaas.

Geen babies dus? :{
pi_162791000
Haha,mwat een verhalen over borstvoedingsdromen. Ik heb vorige week mijn eerste borstvoedingsdroom gehad. Mijn kat kwam er echter niet in voor, alleen maar een babietje O+
Borstvoeding geven ging in die droom trouwens hartstikke goed! Hopelijk belooft dat veel goeds voor de toekomst.

Morgen heb ik met 12+4 weken de echo voor de combinatietest (om 7.45u :X ) Zin in! Als het goed is wordt het de eerste keer dat we een hartslag horen. Ik ben er trouwens helemaal niet gespannen voor. Best gek eigenlijk voor zo'n belangrijke test.

Waar blijft trouwens de aanwas in de lijst? Ik sta nog steeds onderaan :{w
  maandag 6 juni 2016 @ 17:03:12 #79
344469 Amsel
zonder t
pi_162791945
Ik sta op nr. 10 :o

En ik vond de placenta een vieze flats inderdaad, zo'n flubber. En het gaf een branderig gevoel, omdat ik wat schaafwondjes had (maar hey, geen scheuren 8-) ) en ik kan me echt nog heel goed herinneren dat ik even dacht "gatver, wat voelt dat enorm irritant" en toen was het weer voorbij. Maar dus wel irritant genoeg om het me levendig te herinneren :D

Ik heb vandaag op m'n werk gezegd dat ze heel aardig tegen me moeten doen de komende twee weken, want als ik er geen zin meer in heb, stap ik op en start ik à la minute met mijn verlof, ha *) ;)
pi_162791952
quote:

Ja, yo! Niks hier hoor, en dat gaat ook nog wel even duren ben ik bang (duo ook ruim overtijd, dus deze vast ook). Heb alleen vaak geen zin om de laptop op te starten en ik ben alleen daar op ingelogd. Ik lees mobiel wel mee, maar kan dan dus niet reageren. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')