abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162799122
Weet iemand hoe ik kan herkennen dat mini-me de hik heeft? Daarnet dacht ik zo kan het wel eens aanvoelen.
Een gevoel van diep van binnen als een soort hartslag. Met ongeveer dezelfde tijd in tussenpozen.
  maandag 6 juni 2016 @ 21:05:38 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162799389
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 20:59 schreef Gaddle het volgende:
Weet iemand hoe ik kan herkennen dat mini-me de hik heeft? Daarnet dacht ik zo kan het wel eens aanvoelen.
Een gevoel van diep van binnen als een soort hartslag. Met ongeveer dezelfde tijd in tussenpozen.
Ja dat is het volgens mij precies :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_162799450
Ik vond het echt als de hik bij mezelf voelen, van die ritmische schokjes, maar dan in mijn buik. Otje had op het eind heel vaak de hik, heel irritant als ik wilde slapen.
  maandag 6 juni 2016 @ 21:12:44 #104
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162799665
Ik heb het nog nooit gevoeld!

Ik heb dé ideale zithouding gevonden voor >30 min zitten, eindelijk! Wel zo sociaal. Leve de voetenbank en rolletje in holling rug.
pi_162799704
Hier heeft de beeb ook vaak de hik. Zelfs aan de buitenkant te zien.
Voor het eerst deze zwangerschap was ik het zwanger zijn vandaag even zat. De baby zit echt zo hoog nu. Ik heb normaal gesproken al verminderde long inhoud door een vergroeiing in m'n rug en als de baby dan ook nog zo hoog zit en m'n ribben beurs schopt weet ik ff niet meer waar ik het zoeken moet. Hopelijk zet hij snel de indaling in. Nog 1 weekje werken en dan heb ik verlof! En daar ben ik zooooo aan toe. M'n lijf wilt echt niet meer, maar dat is ook niet zo gek met 9 uur lang staan en lopen per dag.
pi_162800527
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:13 schreef Fien10 het volgende:
Hier heeft de beeb ook vaak de hik. Zelfs aan de buitenkant te zien.
Voor het eerst deze zwangerschap was ik het zwanger zijn vandaag even zat. De baby zit echt zo hoog nu. Ik heb normaal gesproken al verminderde long inhoud door een vergroeiing in m'n rug en als de baby dan ook nog zo hoog zit en m'n ribben beurs schopt weet ik ff niet meer waar ik het zoeken moet. Hopelijk zet hij snel de indaling in. Nog 1 weekje werken en dan heb ik verlof! En daar ben ik zooooo aan toe. M'n lijf wilt echt niet meer, maar dat is ook niet zo gek met 9 uur lang staan en lopen per dag.
Oh vervelend Fien. Ik kan helaas daar in mee praten. Bij mij zit mini-me ook heel erg hoog. Hopelijk kneust hij je ribben niet. Heerlijk dat het niet lang meer duurt voordat je je verlof hebt. Lekker hoor. Even doorzetten zo met je laatste loodjes.
pi_162800706
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 20:59 schreef Gaddle het volgende:
Ja zo voel ik dat ook. Ik voel het pas sinds een aantal weken, maar wel zeer regelmatig nu. Mijn man kan het ook voelen.

Fien, dat klinkt vervelend. Actief kind heb je wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 6 juni 2016 @ 22:09:29 #108
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162801655
Poeh fien dat is ook wel heel erg pittig :*

Als de baby vannacht besluit te komen dan staat er een opgemaakt wiegje klaar en liggen de kleertjes in de kast O+

Wel apart dat je een meisje krijgt en de kraamkamer en de kasten met babykleding blauw zijn :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162801926
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Volgens mij wist Veruca al dat het blauw werd...

Komt vast goed chanty, gelukkig zijn zulke verhalen nog steeds uitzonderingen.
Klopt! Team piemel hier :)
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  maandag 6 juni 2016 @ 22:22:02 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162802042
Net op controle bij verloskundige.

Ruim 2 kg aankomen in 5 dagen, ik kan het :')
pi_162802086
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Molo het volgende:

Dat moet wel vocht zijn. Toch? Lekker veel piesen na de bevalling 😂
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  maandag 6 juni 2016 @ 22:26:22 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162802164
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:23 schreef Veruca_Assault het volgende:

[..]

Dat moet wel vocht zijn. Toch? Lekker veel piesen na de bevalling 😂
Ja ik heb amper eetlust dus dat is vocht. Had het ook wel gezien aan voeten, handen en plofkop, maar toch man, damn :D

En mijn bloeddruk was weer lager dan vorige keer. Ik snap geen zak van mijn lijf _O-
pi_162802539
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Molo het volgende:

Wat ga jij toch elke keer laat naar de vk. Is dat zodat je man mee kan?

Hoera voor vocht. Dat zijn we ook zo weer kwijt
  maandag 6 juni 2016 @ 23:09:17 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162803720
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:39 schreef Arja het volgende:

[..]

Wat ga jij toch elke keer laat naar de vk. Is dat zodat je man mee kan?

Hoera voor vocht. Dat zijn we ook zo weer kwijt
Ze hebben af en toe avondspreekuur, net wanneer het uit komt ga ik meestal, maar vandaag was het expres zo zodat mijn man mee kon ja :Y
Kon hij de tweede verloskundige ook eens meemaken. Uiteraard was die vandaag ziek en kregen we degene die hij al kende :D

En yes, dat wordt flink dweilen straks :D
  dinsdag 7 juni 2016 @ 04:27:45 #115
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162807165
Nachtploeg }:|

Mijn overactieve papaya ligt zo aan de oppervlakte dat ik 'm soms gewoon bijna kan beetpakken :o Plus twee overactieve (want dolgelukkige? want Feliway stekker) poezen en daar gaat je nachtrust :W
pi_162807169
Nachtploeg :(
Hadden we het vandaag over naweeen ... waar droom ik van? Naweeen :(

En gister echt waaaay too much gedaan dus nog steeds rugaids. Wordt een dagje tv en plat op de bank denk ik.

Vandaag komt het kamertje van mijn oudste *O* . Maar daarvoor moest wel eerst een oude kast naar beneden en dit moest via het raam. Ding kon ook niet uit elkaar ofzo. Ik de sjouwploeg aanwijzingen gegeven maja mannen he ... :') .. oren in de broekzak ofzo. Dus die kast klettert ineens keihard naar beneden vanaf de 1e vrrdieping. Binnen no time stond de halve buurt in de tuin om te kijken of alles wel goed ging :') . De kast is nu wel in stukken en rijp voor de sloop terwijl we hem eigenlijk in de garage wilden zetten :')

En superoma is nog geen 48 uur overleden en de hele familie buitelt al over mekaar heen :{ . Gezellig joh :{ . Heb maar besloten om me er juist nu niet in te mengen want ik denk dat die zwangerschapsassertiviteit me in dit geval geen goed zal doen :')
pi_162807171
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 04:27 schreef Quoi het volgende:
Nachtploeg }:|

Mijn overactieve papaya ligt zo aan de oppervlakte dat ik 'm soms gewoon bijna kan beetpakken :o Plus twee overactieve (want dolgelukkige? want Feliway stekker) poezen en daar gaat je nachtrust :W
Hoooi :W
toch feliway ja? Als het helpt dan helpt het :Y)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 04:37:49 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162807176
Och Twinkle, gecondoleerd. Dat is overgrootoma neem ik aan? Mooi hoe daar namen aan worden gegeven. Hier was het 'omi' :P

Wel vervelend van de familie en de rugaids. En die kast naar beneden laten pletteren. Lekker snel en effectief :')
  dinsdag 7 juni 2016 @ 04:40:31 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162807178
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 04:34 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Hoooi :W
toch feliway ja? Als het helpt dan helpt het :Y)
Ik vertrouw het nog niet helemaal hoor, dus de vlag kan nog niet uit.
pi_162807180
Het is de oma van mijn man, dus superoma van mijn kinderen. Ze is 90 geworden en ze had al 15 kleinkinderen die ook weer allemaal zijn gaan werpen .. dus de naam superoma deed haar wel eer aan :Y)

Ja en mannen he :')
can't live with them .. can't live without them :')
  dinsdag 7 juni 2016 @ 04:58:07 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162807192
Met recht een superoma dus :)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 06:17:46 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162807256
Gecondoleerd Twinkle

En die kast _O-
pi_162807284
Twinkle, gecondoleerd!

Ik moet morgen trouwens opnieuw suiker laten prikken. Het was te hoog blijkbaar (7.4, niet nuchter). Morgen moet ik dus nuchter laten prikken. Iemand hier ervaring mee? Maak me een beetje zorgen...
  dinsdag 7 juni 2016 @ 06:39:37 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162807291
Ergste wat kan gebeuren is dat je doorgestuurd wordt naar internist voor advies, wat meestal een voedingsadvies is, wat bestaat uit koolhydraten beperken in je voeding en goed spreiden van maaltijden.
Ook kan in geval van slechte uitslag gevraagd worden dagcurves bij te houden, om het meer te monitoren, zodat kindje er geen last van krijgt (bij pieken in je bloedsuikerspiegel gaat je baby teveel vet opslaan en wordt dus te groot en het belast de lever van mini dan ook extra)

Niet te druk om maken hoor, komt goed! :)
Eerst testen, dan verder kijken en plannetje trekken samen met verloskundige
pi_162807297
Dank je, Molo!
Ben nogal een stresskip en Google levert voornamelijk horrorverhalen op mbt zwangerschapsdiabetes etc. Bij gyn onder controle ipv verloskundige, inleiden met 38 weken, zieke baby. Ellende dus. Maar goed om te weten dat het zeer waarschijnlijk mee zal vallen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')