Ja dat is het volgens mij preciesquote:Op maandag 6 juni 2016 20:59 schreef Gaddle het volgende:
Weet iemand hoe ik kan herkennen dat mini-me de hik heeft? Daarnet dacht ik zo kan het wel eens aanvoelen.
Een gevoel van diep van binnen als een soort hartslag. Met ongeveer dezelfde tijd in tussenpozen.
Oh vervelend Fien. Ik kan helaas daar in mee praten. Bij mij zit mini-me ook heel erg hoog. Hopelijk kneust hij je ribben niet. Heerlijk dat het niet lang meer duurt voordat je je verlof hebt. Lekker hoor. Even doorzetten zo met je laatste loodjes.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:13 schreef Fien10 het volgende:
Hier heeft de beeb ook vaak de hik. Zelfs aan de buitenkant te zien.
Voor het eerst deze zwangerschap was ik het zwanger zijn vandaag even zat. De baby zit echt zo hoog nu. Ik heb normaal gesproken al verminderde long inhoud door een vergroeiing in m'n rug en als de baby dan ook nog zo hoog zit en m'n ribben beurs schopt weet ik ff niet meer waar ik het zoeken moet. Hopelijk zet hij snel de indaling in. Nog 1 weekje werken en dan heb ik verlof! En daar ben ik zooooo aan toe. M'n lijf wilt echt niet meer, maar dat is ook niet zo gek met 9 uur lang staan en lopen per dag.
Ja zo voel ik dat ook. Ik voel het pas sinds een aantal weken, maar wel zeer regelmatig nu. Mijn man kan het ook voelen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:59 schreef Gaddle het volgende:
Weet iemand hoe ik kan herkennen dat mini-me de hik heeft? Daarnet dacht ik zo kan het wel eens aanvoelen.
Een gevoel van diep van binnen als een soort hartslag. Met ongeveer dezelfde tijd in tussenpozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt! Team piemel hierquote:Op maandag 6 juni 2016 14:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Volgens mij wist Veruca al dat het blauw werd...
Komt vast goed chanty, gelukkig zijn zulke verhalen nog steeds uitzonderingen.
Dat moet wel vocht zijn. Toch? Lekker veel piesen na de bevalling 😂quote:Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
Net op controle bij verloskundige.
Ruim 2 kg aankomen in 5 dagen, ik kan het
Ja ik heb amper eetlust dus dat is vocht. Had het ook wel gezien aan voeten, handen en plofkop, maar toch man, damnquote:Op maandag 6 juni 2016 22:23 schreef Veruca_Assault het volgende:
[..]
Dat moet wel vocht zijn. Toch? Lekker veel piesen na de bevalling 😂
Wat ga jij toch elke keer laat naar de vk. Is dat zodat je man mee kan?quote:Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Molo het volgende:
Net op controle bij verloskundige.
Ruim 2 kg aankomen in 5 dagen, ik kan het
Ze hebben af en toe avondspreekuur, net wanneer het uit komt ga ik meestal, maar vandaag was het expres zo zodat mijn man mee kon jaquote:Op maandag 6 juni 2016 22:39 schreef Arja het volgende:
[..]
Wat ga jij toch elke keer laat naar de vk. Is dat zodat je man mee kan?
Hoera voor vocht. Dat zijn we ook zo weer kwijt
Hoooiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 04:27 schreef Quoi het volgende:
Nachtploeg![]()
Mijn overactieve papaya ligt zo aan de oppervlakte dat ik 'm soms gewoon bijna kan beetpakkenPlus twee overactieve (want dolgelukkige? want Feliway stekker) poezen en daar gaat je nachtrust
Ik vertrouw het nog niet helemaal hoor, dus de vlag kan nog niet uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 04:34 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hoooi![]()
toch feliway ja? Als het helpt dan helpt het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |