Dat is juist waar ik helemaal niet op hoop. Ik vind het wel fijn om nog even wat tijd te hebben om te beseffen dat het nu toch echt gaat gebeuren. Een uurtje of 6-10 vanaf de eerste krampjes lijkt me ideaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:08 schreef Fien10 het volgende:
Wauw Piekie! Jij snelle!! Super gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Ik heb ook een beetje hoop op zo'n snelle bevalling. Mijn eigen moeder beviel ook zo snel. Van de 2e vanaf de eerste weeen 1 uur en 5 minuten en bij de 3e in 47 minuten vanaf de eerste krampjes. Maar goed, zal je net zien.. Ga ik er 48 uur over doen.
SPOILER: voor de geïnteresseerden in een mijn moeder-update :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Die lag in stuit en ze hadden met 37 weken een succesvolle draaipoging gedaan en toen dacht m'n moeder met 38 weken dat hij weer terug gedraaid was dus er stond een controle geplant met 38.3 en toen ze kwam merkten ze dat er geen vruchtwater meer was en dat ze al 5cm ontsluiting had. Heeft u geen weeen mevrouw? Nee wel veel harde buiken had m'n moeder gezegd. 5 uur later is m'n broer op de natuurlijke manier in stuit geboren.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:03 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Die lag in stuit en ze hadden met 37 weken een succesvolle draaipoging gedaan en toen dacht m'n moeder met 38 weken dat hij weer terug gedraaid was dus er stond een controle geplant met 38.3 en toen ze kwam merkten ze dat er geen vruchtwater meer was en dat ze al 5cm ontsluiting had. Heeft u geen weeen mevrouw? Nee wel veel harde buiken had m'n moeder gezegd. 5 uur later is m'n broer op de natuurlijke manier in stuit geboren.
Haha ja dat zegt mijn moeder ook, iets met vrouwen met een lage pijngrens en overdreven.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:11 schreef Fien10 het volgende:
Dat roept mijn moeder inderdaad ook.
En als ze dan op tv een vrouw ziet die moord en brand schreeuwt zegt ze pfff... Nergens voor nodig hoor. Ik zeg nee mam, niet iedereen bevalt zoals jij.
Zij gaat er ook helemaal vanuit dat het bij mij ook vast zo makkelijk gaat. Ik durf er alleen maar op te hopen maar ga echt niet van uit.
Zou dat een generatiedingetje zijn of zo?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:07 schreef Arja het volgende:
Jeetje Fien![]()
Mijn moeder had ook relatief makkelijke bevallingen en roept nog steeds dat ze liever bevalt dan dat ze naar de tandarts gaat.
Al heeft ze wel een selectief geheugen, want wij zouden ook allemaal vanaf dag 1 hebben doorgeslapen, nooit gehuild en alles gelust.
![]()
Misschien. Maar ik denk ook dat hoe langer iets geleden is, hoe mooier je het inkleurt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:21 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zou dat een generatiedingetje zijn of zo?Mijn moeder is net zo. Heb het idee dat we tegenwoordig misschien eerlijker durven zeggen dat niet alles rozengeur en maneschijn is.
Dat heb ik me toen ook voorgenomen en ik houd me er aan. Ook zal ik nooit praten over "de jeugd van tegenwoordig".quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:42 schreef Chanty het volgende:
Mja, ik roep nog steeds niet dat mijn basisschool if middelbare schooltijd zo geweldig was. Behalve de vakanties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |