SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meneer heeft een vrije dag en dat is zo fijn! Eerst wat hout op maat laten zagen bij mn pa, toen uitgebreid lunchen samen, Ikea voor wat zaken en nu met de benen hoog op mijn nieuwe voetenbankje terwijl meneer dé hangcommode ophangt. Fotootje expected in kamertjestopique![]()
Ik hobbel overal wat achteraan en doe weinig, want bekken/lies doet weer vervelend helaas.
Geen babies dus?![]()
Ja, yo! Niks hier hoor, en dat gaat ook nog wel even duren ben ik bang (duo ook ruim overtijd, dus deze vast ook). Heb alleen vaak geen zin om de laptop op te starten en ik ben alleen daar op ingelogd. Ik lees mobiel wel mee, maar kan dan dus niet reageren.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:22 schreef Arja het volgende:
Die molo smiley is hilarisch![]()
Marjolijntje wat fijn dat het niet meer donkerzwart voor je is. Ik wens je veel zonnestraaltjes toe.
Knifty wat een knapperd en wat klink je goed.
Is Groofs nog gesignaleerd de laatste dagen?
Ik heb in mijn droom gekolfd zodat ik de kat borstvoeding kon geven
ik had ruggeprik en omdat oudste KS was hebben we hier op de verloskamer de Manuele verwijderen gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh bahdaar ga ik het dan nog maar even over hebben, vragen of dat ook zonder narcose kan als t nodig is. Snijden ze dan ook je buik open zoals bij een ks?
Je kan bij instellingen toch gewoon aanvinken dat je ze wilt zien als je mobiel zit? Ik zie ze wel gewoon namelijkquote:Op maandag 6 juni 2016 17:55 schreef Unihipili het volgende:
Welkom Mienepien!
Mobiel smileys plaatsen is verstokte Fok!er worden want je moet ze uittypen.
Of terugswitchen naar Desktopversie om te spieken.
Dit idd... ik heb ze ook. En welkom mienepien.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Je kan bij instellingen toch gewoon aanvinken dat je ze wilt zien als je mobiel zit? Ik zie ze wel gewoon namelijk
Bedankt allemaal!quote:Op maandag 6 juni 2016 18:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit idd... ik heb ze ook. En welkom mienepien.
Heb ik ook hoor. Dat is ook de belangrijkste reden dat familie het geslacht niet weet.quote:Op maandag 6 juni 2016 11:03 schreef Unihipili het volgende:
Maar ik ben zo'n kieskeurige hormonale drol, die het ook nog eens zonde vindt iets te krijgen wat niet gebruikt gaat worden. Ik wil alles (nouja veel) zelf uitkiezen en ik vind dat zo stom en verwend![]()
.
Het kan dus wel, fijn om te weten. Zal eens vragen wat het protocol is maar lijkt me dat als ze een kind uit je buik kunnen trekken met ruggeprik dat ze ook een placenta uit je poes moeten kunnen rukken.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik had ruggeprik en omdat oudste KS was hebben we hier op de verloskamer de Manuele verwijderen gedaan.
Ik was zo een met Oliver in coconnetje dat ik er weinig van mee kreeg beetje duren en trekken wat me bij stond toen ze Arwen met de KS er uit haalden.
het is Echter visueel geen fijn plaatje voor Harry 😅
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:00 schreef sproetjes het volgende:
Je kan bij instellingen toch gewoon aanvinken dat je ze wilt zien als je mobiel zit? Ik zie ze wel gewoon namelijk
Ik kan je niet helpen. Maar weet wel dat het er ca twee weken terug over ging in het babies voor dummies topic. Over welke babyfoon met camera het best bevielquote:Op maandag 6 juni 2016 18:44 schreef Apekoek het volgende:
Dames! Zou deze deal wat zijn als babyphone? https://www.1dayfly.com/nl/nl/mobile/fly/1dayfly
Of kan ik beter voor wat anders gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |