quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef sprotje het volgende:
[..]
Haha ik heb 2 oudere kindjes, en die zijn thuis met mn man. Mn moeder staat op standby vannacht en zorgt ervoor dat ze morgenochtend heel vroeg bij ons in huis is zodat mn man hierheen kan komen. Mijn man is nogal een grapjas.... toen ik vanavond met mn weekendtas op de fiets stapte stonden onze buren (waar we geen geweldige band mee hebben)buiten en vroegen wanneer ik nou uitgerekend was, ik zeg nou ben al een week overtijd en ik ga nu naar t ziekenhuis en mn geeft me een zoen en wenst me sterkte en tot morgen dan maar he... haha je had die blikken van de buren moeten zien.. geniaal
Hoera, gefeliciteerd met jullie dochter en zusjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef Piekie81 het volgende:
Even kort, na een turbobevalling is om 9.42 uur Suzanne geborenLekker thuis en het gaat goed!
Ik geef zo weinig fucks dat ik ook naar herenmodellen heb gekeken... Die er niet in mijn maat zijn. Alles aanpassen wat ik zie niet naar looks kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
En ik geef niet zoveel fucks om hoe ik er momenteel uit zie (net of iemand naar mijn voeten/schoenen kijkt met die big ass buik van me) dus ik draag liefst lekker mijn outdoor Teva's (ik heb 3 paar verschillende soorten namelijk
), waarmee ik gletsjers heb beklommen, door water heb gestampt en door bossen heb gestruind etc.
Dat voetbedEn de bandjes lekker ruim nu
Oh! Ik dacht dat het een grote walvis werd, dit idee:quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:58 schreef Chanty het volgende:
Vandaag is de pot magneetverf binnen gekomen, op de scheidslijn van de twee blauwtinten wil ik dus een autoweg schilderen en auto's op magneneten![]()
Dit idee dus: [ afbeelding ]
Zelfportretje?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:44 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat het een grote walvis werd, dit idee:
[ afbeelding ]
Niet alle mannen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:45 schreef Arja het volgende:
Molo, ik woon in Utrecht.
Maar mannen zijn zo geprogrammeerd dat ze je niet meer willen en kunnen bezwangeren als je al zwanger bent.
Q geen idee, ik word nooit in mijn ribben getrapt. Voetje terugduwen, of liggen lijkt me.
Helio wat fijn van de goede termijnecho
Dat idd, ik heb wat rare pm's gehad zowel deze als vorige zwangerschapquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alle mannen hoor![]()
En (ook op Fok) ook lopen er dan nog eens mannen rond die juist een fetisj hebben voor zwangere vrouwen![]()
En dat hoeft niet per se hun eigen vrouw te zijn bedoel ik dan
En jeej voor goeie echo
gezien je postgeschiedenis kan ik me er iets bij voorstellen welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat idd, ik heb wat rare pm's gehad zowel deze als vorige zwangerschap
Vivi visjes vindt hij ook tof maar auto's zijn het einde. Die meeuw in nog van mijn broertjemaar er komt in het lichtblauwe deel en vliegtuigwandplank te hangen. Lichtblauw is de lucht en dat vliegen ook vogels
ja oprechte interesse is prima en fijn en supertof. Maar aan blikken kun je soms iets anders afleiden (of vragen, of DM'squote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:11 schreef Quoi het volgende:
Plat dan maar![]()
Ik vind mannen anders flink geïnteresseerd bij vlagen, heel gek is dat. Ondanks hun programmering () Arja!
he bah. dat is rot nieuws....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:11 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewoomezelf heeft operatie idd blinde darm.
hier ook beterschap meid
*hoop dat je njet vervelend vind dat ik hier posted maat omdat je rest meldde dacht vind je wellicht fijn
en voor de hormommies hier ook fijn om te weten denk ik.
Gelukkig daar geen last vanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ja oprechte interesse is prima en fijn en supertof. Maar aan blikken kun je soms iets anders afleiden (of vragen, of DM's) en dat is vooral ieuwww
jij gedraagt je ook op Fok heel netjes, dat scheelt wellicht. En Delluf is een andere populatie dan Rotterdam denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gelukkig daar geen last van![]()
En jeetje GM onder het mes. Wat een timing om dat te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |