Door jouw reactie bedenk ik nu dat ik net als deze zwangerschap bij de 90 gestopt ben met wegen. Dus vermoedelijk woog ik 90 toen ik thuis kwamquote:Op zondag 29 mei 2016 23:20 schreef Arja het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Baby weegt bij mij al 4 kilo, kilo vruchtwater, kilo placenta, meer bloed, al het vocht dat ik vasthoud etc? Dat moet toch schelen.
En dat hardlopen is al een poosje geleden. Toen ik in de medische molen zat, voelde ik me vaak al te belabberd door de hormonen en sinds ik zwanger ben, wandel ik alleen nog maar
quote:Op zondag 29 mei 2016 23:22 schreef Svane het volgende:
[..]
In ruil daarvoor een katheter en kreupele vagijn MAAR JE MOET ER WAT VOOR OVER HEBBEN.
Idemquote:Op maandag 30 mei 2016 08:07 schreef Amsel het volgende:
Ik ben ook van plan om weer in dezelfde outfit te bevallen als vorige keer
AH, 25% korting, Ecoverr en Method.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 08:55 schreef Molo het volgende:
[..]
AH, 25% korting, Ecoverr en Method.
De lavendelspray allesreiniger van die laatste vind ik altijd zulk fijn spul
Bedenk dan wel even dat in het geval je een infuus krijgt, je je kleding daarna dus niet meer uit kunt doenquote:Op maandag 30 mei 2016 08:28 schreef Burdie het volgende:
Have fun, knifty!![]()
![]()
.
[..]
Idem.
In mah birthdaysuit.
Nee snap ik, maar bij mij kon dat dus niet meer omdat de vpk er een infuus in priktequote:Op maandag 30 mei 2016 09:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
Birthdaysuit uitdoen lijkt me sowieso niet zo'n goed plan Dot!
Hup Knifty!!
Whehe, mental imagequote:Op maandag 30 mei 2016 09:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
Birthdaysuit uitdoen lijkt me sowieso niet zo'n goed plan Dot!
Officieel moet ik sowieso een infuus (maar daar is het laatste woord nog niet over gezegdquote:Op maandag 30 mei 2016 09:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar bij mij kon dat dus niet meer omdat de vpk er een infuus in prikte
Jaa! Zie Facebook! Ik zal het plaatje later ook hier even delenquote:Op maandag 30 mei 2016 09:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Knifty, hoe spannend!![]()
![]()
![]()
Ela, weten jullie de naam al?
Oehoeh gaat snel kijken!quote:Op maandag 30 mei 2016 09:57 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Jaa! Zie Facebook! Ik zal het plaatje later ook hier even delen
Nopequote:
Oh mooi zeg! Heel bijzonder.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:57 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Jaa! Zie Facebook! Ik zal het plaatje later ook hier even delen
Voor de totale anticlimax: je groeit gewoon een nieuwe slak als het echt nog even gaat durenquote:Op maandag 30 mei 2016 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope![]()
Zelfs minder menstruatie achtige krampen dan daarvoorMaar ik ben nu toch echt volledig ontslakt, heeft wel heel de dag geduurd
![]()
Maar ik heb het ook veel te druk om te bevallen deze week, elke avond een afspraak, heel handig. Al start vanavond met kraamvisite bij een vriendin die vorige week is bevallen, dus wie weet rammelt dat mijn baby zo naar buiten
OUD, voor al uw desillusies!quote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef Crumpette het volgende:
Voor de totale anticlimax: je groeit gewoon een nieuwe slak als het echt nog even gaat duren
Ja dat had ik al begrepen. Fijn vooruitzichtquote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Voor de totale anticlimax: je groeit gewoon een nieuwe slak als het echt nog even gaat duren
Fijn, een sticker! En apart om te zien he, een kant van je buik vol en de ander leegquote:Op maandag 30 mei 2016 09:46 schreef Quoi het volgende:
Dikke sticker gehad bij vk. Bloeddruk goed, ijzer goed, baby goedUitslag rhesus-c nog niet binnen.
Grappig, want je ziet sinds een paar dagen aan de linkerkant van mijn buik duidelijk iets uitsteken. Dat is dus - zoals ik al dacht - zijn ruggetje/billetjes. Rechts helemaal leegVerder head down, maar dat kan nog veranderen natuurlijk. Hartslag knalde eruit.
Vond het wel weer bijzonder hoor. Onze kleine man doet het zo goed! En mijn bekkenmalaise is nu ook goed te doen
Grappig dat het bij jou andersom is! Ik voel het ook heel duidelijk bij op mijn linkerzij slapen. Niet heel comfortabelquote:Op maandag 30 mei 2016 10:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn, een sticker! En apart om te zien he, een kant van je buik vol en de ander leegBij mij is het precies andersom, baby ligt rechts en de linkerkant van mijn buik is leeg. Als ik op mijn rug lig, helt ze ook helemaal naar rechts, dan voelt het alsof ze in mijn zij ligt
Ja, anders ziet de schoonmaakster/mams misschien wel wat voor viespeuk ik benquote:Op maandag 30 mei 2016 11:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Grappig dat het bij jou andersom is! Ik voel het ook heel duidelijk bij op mijn linkerzij slapen. Niet heel comfortabelMaar as we speak lijkt het alsof meneer migratieplannen heeft
![]()
Mijn pa komt straks de lambrisering in onze slaapkamer aflakken. Mams komt ook mee om me te helpen. Al voel ik mezelf 200% fitter dan vorige week, dat is toch wel fijnAlleen nog even bedenken waarmee
Liefst ga ik zelf in Het Kamertje bezig, maar dat wil ik alleen doen.
En ken je dat? Het huis schoonmaken/opruimen voor als de schoonmaakster komt?Dat dus, maar dan met je moeder.
Gewoon zeggen dat ze er al uit isquote:Op maandag 30 mei 2016 11:49 schreef sprotje het volgende:
Haha heel herkenbaar, mijn moeder komt donderdag weer, dus dan moet ik wel de boel schoon hebben en gestreken hebben. Ze wil graag helpen maar is fysiek zelf vrij ziek. Dus ik zit liever op de bank samen te kletsen met een koppie thee dan dat ze zich heel druk maakt. Nu bewaar ik alle opvouw was gewoon voor haar dat kan ze zittend doen.
Pff vanmorgen boodschappen gedaan en beneden en boven gezogen, wasje ophangen... ben nu alweer op. Ach ja zo eerst de meiden maar weer uit school halen en weer 10 keer bevestigend zeggen... ja nog steeds zwanger... nee nog steeds niets geboren...
Terwijl je er dan in levende lijve staat?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:49 schreef sprotje het volgende:
Haha heel herkenbaar, mijn moeder komt donderdag weer, dus dan moet ik wel de boel schoon hebben en gestreken hebben. Ze wil graag helpen maar is fysiek zelf vrij ziek. Dus ik zit liever op de bank samen te kletsen met een koppie thee dan dat ze zich heel druk maakt. Nu bewaar ik alle opvouw was gewoon voor haar dat kan ze zittend doen.
Pff vanmorgen boodschappen gedaan en beneden en boven gezogen, wasje ophangen... ben nu alweer op. Ach ja zo eerst de meiden maar weer uit school halen en weer 10 keer bevestigend zeggen... ja nog steeds zwanger... nee nog steeds niets geboren...
Wat het dus nog dommer maakt, want ook dan is het onlogisch dat je kind er al uit is.quote:Op maandag 30 mei 2016 11:57 schreef Moppert het volgende:
Zo dom is het niet hoor, de eerste periode na de bevalling kan je prima nog zwanger lijken.![]()
Ik kreeg na de eerste keer dat de schoonmaakster kwam op m'n kop van mijn moeder omdat ik niet had opgeruimd. De keer daarna had ik wel even van te voren opgeruimd en toen was ze veel sneller klaar, dus dat doe ik tegenwoordig standaard. Zo gek is het dus nietquote:Op maandag 30 mei 2016 11:11 schreef Quoi het volgende:
En ken je dat? Het huis schoonmaken/opruimen voor als de schoonmaakster komt?Dat dus, maar dan met je moeder.
Hier ook die vragen. Voel je al iets, hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 30 mei 2016 11:49 schreef sprotje het volgende:
Ach ja zo eerst de meiden maar weer uit school halen en weer 10 keer bevestigend zeggen... ja nog steeds zwanger... nee nog steeds niets geboren...
Echt fijn om te horen dat het zo goed klikt met de vk Marjolijntje!quote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Marjolijntje het volgende:
Knifty, zet hem op! Op naar een mooie ontmoeting!
Ela, ik vind jullie naam zo lief
Ik vier mijn verjaardag met een therapiesessie, joy.. Morgen komt de vk hier, echt heel fijn. En doen we een beetje meditatie en wilde ze een rebozo massage doenIk heb zo'n topmens getroffen!
Ook ivm fluxus? Ik wil dat dus echt niet. Ze prikken maar op het moment dat het nodig isquote:Op maandag 30 mei 2016 10:02 schreef Crumpette het volgende:
Ohja ik moet ook een infuus idd, maar ik had dat begrepen als: we prikken vast maar je hebt er nog geen zak aan hangen oid tenzij nodig. Dat je nog wel bewegingsvrijheid hebt. Even navragen deze week!
Nou, als je daar evidence over hebt, wil ik het ook graag weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook ivm fluxus? Ik wil dat dus echt niet. Ze prikken maar op het moment dat het nodig is.
(Bovendien heb ik gelezen dat fluxus juist een bijwerking kan zijn van de oxytocine-spuit die je tegen de fluxus krijgt, daar wil ik ook eerst meer over lezen)
Dat kan wel een risico zijn: bij lage bloeddruk door fors bloedverlies ben je moeilijker te prikken.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Burdie het volgende:
Ze prikken maar op het moment dat het nodig is.
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:36 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nou, als je daar evidence over hebt, wil ik het ook graag weten.
Kijk, dat soort dingen weet ik idd niet. En daar ga ik het zeker nog uitgebreid met de vk over hebben. Maar de vorige keer dat ik een infuus kreeg, heeft "de beste infuusprikker die aanwezig was" die naald zo hard en pijnlijk in mijn hand geramd dat ik nog koude rillingen krijg en misselijk word als ik er aan denk, dus ik moet echt overtuigd worden ipv dat ik het op voorhand al helemaal prima vind.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:37 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat kan wel een risico zijn: bij lage bloeddruk door fors bloedverlies ben je moeilijker te prikken.
Opruimen kan ik me wel voorstellen inderdaad. Als zij eerst heel je aanrecht nog leeg moet ruimen oid, gaat het poetsen van de keuken wel wat langer duren. Maar echt schoonmaken voor de schoonmaakster komt is toch juist niet logisch, dan hoeft ze niks meer te doen? Zegt zij die 0 ervaring heeft met een schoonmaakster...quote:Op maandag 30 mei 2016 12:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kreeg na de eerste keer dat de schoonmaakster kwam op m'n kop van mijn moeder omdat ik niet had opgeruimd. De keer daarna had ik wel even van te voren opgeruimd en toen was ze veel sneller klaar, dus dat doe ik tegenwoordig standaard. Zo gek is het dus niet.
Brr, dat kan ik me dan wel weer voorstellen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen weet ik idd niet. En daar ga ik het zeker nog uitgebreid met de vk over hebben. Maar de vorige keer dat ik een infuus kreeg, heeft "de beste infuusprikker die aanwezig was" die naald zo hard en pijnlijk in mijn hand geramd dat ik nog koude rillingen krijg en misselijk word als ik er aan denk, dus ik moet echt overtuigd worden ipv dat ik het op voorhand al helemaal prima vind.
Oh wat naar zeg!quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Burdie het volgende:
Kijk, dat soort dingen weet ik idd niet. En daar ga ik het zeker nog uitgebreid met de vk over hebben. Maar de vorige keer dat ik een infuus kreeg, heeft "de beste infuusprikker die aanwezig was" die naald zo hard en pijnlijk in mijn hand geramd dat ik nog koude rillingen krijg en misselijk word als ik er aan denk, dus ik moet echt overtuigd worden ipv dat ik het op voorhand al helemaal prima vind.
Er bestaan ook kleinere naaldjes dan de standaard, wrs bekend als 'roze naaldje'. Vraag daar anders ook naar in je gesprekquote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 30 mei 2016 13:04 schreef WupWup het volgende:
[..]
Er bestaan ook kleinere naaldjes dan de standaard, wrs bekend als 'roze naaldje'. Vraag daar anders ook naar in je gesprek
Nvm had ergens overheen gelezen.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:42 schreef Arja het volgende:
Hup knifty![]()
![]()
![]()
Wil iemand me de naam van Ela's zoontje pmen? Ik heb geen facebook
Oh ik nam aan dat iedereen facebook heeft, behalve ik zo'n beetje.quote:Op maandag 30 mei 2016 13:54 schreef Piekie81 het volgende:
Ik laat het aan Ela om de naam hier bekend te maken. Ze post hem vast binnenkort ook hier. Sorry, maar het voelt voor mij niet goed om het te pm-en![]()
Sorry
Ik had even gemist dat ze m hier ging delen, benieuwd zijn naar iemand kindje is m.i niet iets slechts... beetje overdreven om het dan gebedel te noemen....quote:Op maandag 30 mei 2016 14:05 schreef Books1 het volgende:
Ela van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje.
Ik vind het een beetje raar staan het gebedel om een naam via pb terwijl Ela aangeeft dat ze het hier binnenkort neerzet.
Iets met goed fatsoen...
Knifty heel veel succes vandaag en misschien heb je je kleintje al inmiddels.
Idd, om die reden.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook ivm fluxus? Ik wil dat dus echt niet. Ze prikken maar op het moment dat het nodig is.
(Bovendien heb ik gelezen dat fluxus juist een bijwerking kan zijn van de oxytocine-spuit die je tegen de fluxus krijgt, daar wil ik ook eerst meer over lezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 15:24 schreef elamanilo het volgende:
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wordt sowieso met een ambulance met prio 1 naar het ziekenhuis vervoerd, en daar naar de OK. Maar daar moet wel een gyn zijn natuurlijkquote:Op maandag 30 mei 2016 15:22 schreef Miezziej het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een fluxus bij een thuisbevalling? Ik wilde het daar sowieso nog over hebben met mijn verloskundige, want een thuisbevalling lijkt mij ook wel wat, maar ik heb teveel fluxus-horror gelezen dat ik een beetje bang ben
Op 1,5km van mijn huis zit een ziekenhuis, maar ze hebben daar geen verloskamers dus daar kan ik ook niet bevallen. Zou je daar wel heen mogen bij een eventuele fluxus vraag ik mij dan af (dus dat de fluxus thuis is ontstaan he). Het andere ziekenhuis is zo'n 10-15 minuten rijden.
Zal denk ik dan het ziekenhuis verder weg zijn, maar dat zal mijn verloskundige wel weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je wordt sowieso met een ambulance met prio 1 naar het ziekenhuis vervoerd, en daar naar de OK. Maar daar moet wel een gyn zijn natuurlijk.
*noteert blauw + iemand die wel kan prikken + bij veel vocht vasthouden direct in de hand prikken.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty wij hebben 3 naalden. Groen t grootst, roze de middelste (en t meest gebruikt) en blauw de kleinste.
Ik ben jaloers op je energie en gepoetsik wil ook maar kan t ff niet opbrengen.
Miezziej hoe is het om het huis weer voor jezelf te hebben?
Ela mooie naam voor een mooi mannetje
Herkenbaarquote:Op maandag 30 mei 2016 15:55 schreef Burdie het volgende:
Meh, ik word helemaal zenuwachtig van het denken aan de bevalling en alle protocollen die voor mij zouden gelden etc. Maar even terug naar struisvogelen.
Niet meer, ik heb het na een paar dagen offline gehaald. Vond het toch wel erg persoonlijk... Maar ik had heel erg op een "hands off" bevalling gehoopt, en het werd een aaneenschakeling van protocollen en (in mijn optiek onnodig) medisch ingrijpen waar ik zelf heel weinig over te zeggen had.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik weet niet hoe je bevalling was vorige keer, sta je in het verhalentopic?
Heerlijk rustigquote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty wij hebben 3 naalden. Groen t grootst, roze de middelste (en t meest gebruikt) en blauw de kleinste.
Ik ben jaloers op je energie en gepoetsik wil ook maar kan t ff niet opbrengen.
Miezziej hoe is het om het huis weer voor jezelf te hebben?
Ela mooie naam voor een mooi mannetje
Bij mij lukte het niet om in mijn arm te prikken. Beide armen geprobeerd meerdere keren. Was compleet blauwquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef ikke_84 het volgende:
Direct op de hand prikken bij het vasthouden van veel vocht kan een uitdaging zijn.
Bij mij was er niks te vinden toen terwijl ik hele mooie vaten heb op me handen.
Maar wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij een ander ook niet zal lukken![]()
Suiker leuk naar de dierentuin!
Jammer van je bekken.
Is het wel een beetje droog gebleven bij jullie? Hier komt het steeds met bakken uit de lucht vallen
Haha, V-A, je klinkt zoals ik klonk 2 weken geleden 😉 ik loop twee weken op je voor. Ik heb ook nergens last van, ben zelfs niet misselijk geweest dus ik vergat ook regelmatig dat ik zwanger ben.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef Veruca_Assault het volgende:
Hoe zou het met knifty zijn? Hoop dat ze aan het babyknuffelen is!
Ela, gefeliciteerd met je, ongetwijfeld práchtige zoon! Fijn dat het de bevalling was die je had gewenst.
Hier bijna 19wk en dit is een rare periode. Ik voel de baby niet echt en voel me verder prima. Soms vergeet ik dat ik zwanger ben. Laatst keekik in de spiegel en dacht ik 'holy crap, ik moet wat aan die pens doen!!!' En dan een moment later is het 'oh wait, ik ben zwanger 😂'
Ben ik de enige die de baby met bijna 19wk niet voelt? Dit is saaaaai.
OOOOOOH djieses dat heb je verdomde rap gedaan! Een dochter!quote:Op maandag 30 mei 2016 17:09 schreef kniftyhooker het volgende:
nou dames ik zal jullie niet langet in spanning houden. :-)
Vanmorgen om 11.30 is na een bevalling van 1.5uur (ja echt) onze dochter geboren.
We hebben haar de naam P.hileine gegeven en ze doet t super goed.
Ze voelde na een uur en toen had ik al 6cm, niet snel erna korte heftige weeën en vo. Een echte perswee en ze was er.
Ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.:-)
Jouw mening hoeft de mijne niet te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik had even gemist dat ze m hier ging delen, benieuwd zijn naar iemand kindje is m.i niet iets slechts... beetje overdreven om het dan gebedel te noemen....
Als jij een flexibele punt kooptquote:Op maandag 30 mei 2016 17:42 schreef Svane het volgende:
Kan iemand mij even de namen van Books' kinderen pm'en trouwens?
Jouw mening is duidelijk de mijne niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:13 schreef Books1 het volgende:
[..]
Jouw mening hoeft de mijne niet te zijn.
Draai het eens om en betrek het eens op jezelf. Lijkt mij als kersverse mama leuker om de naam kenbaar te maken als je dat wil hier dan dat je leest mag ik een pm met de naam? Nogmaals iets met goed fatsoen.
Ela wat een mooie naam en past ook heel mooi bij N.
Ze zeiden sorry mevrouw en gingen op zoek naar een kortere rij.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:57 schreef ikke_84 het volgende:
Arjasnapte ze dat ze maar beter hun buurt af konden wachten?
Klinkt goedquote:Op maandag 30 mei 2016 19:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb vandaag een zwangerschapsmassage gekregen als cadeau van mijn zus. Was echt zo onwijs fijn![]()
![]()
![]()
Ben zelfs nog heel even in slaap gevallen![]()
Behandelbank had een uitsparing voor buik en borsten dus kon lekker op mijn buik liggen. Heel gek na weken dat dat niet kon. En buikmevrouw was lekker aan het reageren op haar handen, was awesome
Ik heb je PM terug gestuurdquote:Op maandag 30 mei 2016 19:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klinkt goedik moet ook nog even zoiets doen. Jij woonde niet in de regio Den Haag toch?
Gaat goed hier, zie wel weer op tegen een 'lege' week. Mijn man is t weekend thuis geweest, maar nu weer weg. Woensdagavond is hij weer thuis en dan donderdag weer weg.. Hond uitlaten moet ik dus weer zelf doen, maar dat gaat inmiddels wel iets beter. Alleen standaard als ik ga lopen besluit de baby naar beneden te duwen, dus dat is niet altijd even fijnquote:Op maandag 30 mei 2016 19:14 schreef Arja het volgende:
Nouk hoe gaat het met je?
Is je man alweer thuis om de hond uit te laten?
Denk aan je meldplicht
Hij is zzp-er, dus dat kan gelukkig. Hij is 2 weken vrij vanaf t moment dat het begint. Daarna zal hij helaas weer terug de 'kost' in moeten, maar tussendoor vaker thuiskomen dan nu. Is een project in Zeeland (regio Utrecht wonen wij), dus het is ook weer niet het eind van de wereld, maar toch wel een aardig stuk rijden. De grootste angst van m'n schoonmoeder is dat hij het niet redt, maar daar ben ik zelf niet zo bang voorquote:Op maandag 30 mei 2016 20:08 schreef Molo het volgende:
Nouk, kan jouw man wel naar huis en bij jou zijn qua werk mocht het gaan beginnen? Lijkt me toch een gek idee, dat hij weg is nu.
Ah ok. Qua reisafstand van werk naar huis net zoiets als hier. Man heeft per 1-7 een andere baan dicht bij huis en ook afgesproken op oude werk en nieuwe werk dat hij na bevalling twee weken vrij is dus ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2016 20:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij is zzp-er, dus dat kan gelukkig. Hij is 2 weken vrij vanaf t moment dat het begint. Daarna zal hij helaas weer terug de 'kost' in moeten, maar tussendoor vaker thuiskomen dan nu. Is een project in Zeeland (regio Utrecht wonen wij), dus het is ook weer niet het eind van de wereld, maar toch wel een aardig stuk rijden. De grootste angst van m'n schoonmoeder is dat hij het niet redt, maar daar ben ik zelf niet zo bang voor
Zeerquote:Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Quoi het volgende:
Ik wil ook de PM met de zwangerschapsmassage! (of is dat onfatsoenlijk?![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nu is hij helemaal af, bijzonder dat je dit proces zo vorm hebt kunnen geven!quote:Op maandag 30 mei 2016 19:22 schreef elamanilo het volgende:
Piekie, ik wilde je nog vertellen, vanmorgen om 11 uur is de navelstreng losgelaten! Dag 3 vandaag
Hoe is het bij jou vandaag?
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Quoi het volgende:
Ik wil ook de PM met de zwangerschapsmassage! (of is dat onfatsoenlijk?![]()
)
Ja ben het inmiddels wel gewend, maar hoogzwanger is wel ff anders dan 'gewoon' aan het werk en genoeg energie.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef Arja het volgende:
Haha svane met je epische juni club.
Op je buik liggen, klinkt fijn molo. Ik wil wel zo'n ligtafel thuis.
Nouk wat doet je man dan? Wel kut dat hij zo veel weg is en jij hoogzwanger. Kan hij wel snel genoeg komen voor de bevalling?
Met mij goed. Nog steeds wel een hoop te doen, maar tussendoor ga ik dan wel even zitten met de beentjes omhoog of ff netflixen. Mijn energie wordt snel minder nu.
Fijn dat hij dichterbij huis gaat werken! Fijn ook dat hij dat ook heeft kunnen regelen op t nieuwe werk! Maar ik hoop niet voor je dat je na 1-7 bevaltquote:Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok. Qua reisafstand van werk naar huis net zoiets als hier. Man heeft per 1-7 een andere baan dicht bij huis en ook afgesproken op oude werk en nieuwe werk dat hij na bevalling twee weken vrij is dus ben benieuwd
Ik ga er ook helemaal vanuit dat hij het prima redt om naar huis te komen ls het zo ver is.
Lijkt me trouwens voor mannen wel gek hoor, dan zit je te werken en wordt je opeens van kantoor weggerukt door zoiets![]()
Wij voelen en maken het tenminste echt geleidelijk aan mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Godver, mijn spelling gaat hard achteruit met deze zwangerschap zie ik steeds vakerquote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ben het inmiddels wel gewend, maar hoogzwanger is wel ff anders dan 'gewoon' aan het werk en genoeg energie.
Dat is wel in en om het huis nu, of ook veel externe afspraken? Mijn energie wordt inmiddels ook een stuk minder, helaas.. Goed je rust pakken! Het gaat straks nog voldoende energie kosten
[..]
Fijn dat hij dichterbij huis gaat werken! Fijn ook dat hij dat ook heeft kunnen regelen op t nieuwe werk! Maar ik hoop niet voor je dat je na 1-7 bevalt
Ja inderdaad! In het meest ideale geval zijn ze gewoon thuis als het begint en hoeven ze niet weg. Maar dan nog echt papa zijn ze pas als het er is, denk ik. Terwijl wij het daarvoor al meer voelen enz..
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef Molo het volgende:
Anders zet ik 'm wel even hier neer, is wellicht makkelijker
Wel even in spoiler omdat ik een muts ben enzoHad ik vandaag moeten weten, toen was ik in DH en reed ik ook een stuk door RijswijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Rijswijk ligt er morgen als het goed is ook nogquote:Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had ik vandaag moeten weten, toen was ik in DH en reed ik ook een stuk door Rijswijk
Je kan evt zoiets (laten) maken voor thuis?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef Arja het volgende:
Haha svane met je epische juni club.
Op je buik liggen, klinkt fijn molo. Ik wil wel zo'n ligtafel thuis.
Thanks voor de tip. Ik ben niet zo van de kussentjes in bed. Heb al van alles geprobeerd.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kan evt zoiets (laten) maken voor thuis?
[ afbeelding ]
Gelderse worst op broodquote:Op maandag 30 mei 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nogal van de kokos. Drinkyoghurt met kokosSultana met kokos
En Gelderse worst op brood, schnitzels, brinta, koffie... Waar is de fijnproever in mij gebleven?
Intussen lig ik plat en beweegt er al een uur een rug of bilpartij van links naar rechts en van boven naar onder. Speelt kiekeboe spelletjes met z'n vader
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:16 schreef Svane het volgende:
Hier als enige verslaving ijsklontjes kauwen. Veel. Echt ziekelijk veel per dag.
+1 op gelderse worstquote:Op maandag 30 mei 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nogal van de kokos. Drinkyoghurt met kokosSultana met kokos
En Gelderse worst op brood, schnitzels, brinta, koffie... Waar is de fijnproever in mij gebleven?
Intussen lig ik plat en beweegt er al een uur een rug of bilpartij van links naar rechts en van boven naar onder. Speelt kiekeboe spelletjes met z'n vader
Dit!quote:Op maandag 30 mei 2016 21:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1 op gelderse worstals ik zwanger ben ga ik in een soort smaak regressie en wil ik de dingen uit mijn jeugd. Boterham gelderse worst en een glas melk erbij standaard onderdeel van de lunch vorige keer! Nu niet want dan mag ik al mijn worst inleveren aan dreumes
.
Jup. Eerste trimester cornflakes jonguhquote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Dit!
Heel erg vooral in eerste trimester. Echt alles wat ik al 10+ jaar niet meer at wilde ik weer eten.
Het op gang krijgen van de borstvoeding en de adviezen die de kraamhulp daarbij gaf en die we voor mijn gevoel niet altijd hadden moeten volgen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Quoi het volgende:
Wow, veel Gelderse worst adepten!
Luna, tot in het volgende hoofdstuk idd![]()
Hopelijk wordt het nu even genieten voor jullie. Wat is je precies zwaar gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:07 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Het op gang krijgen van de borstvoeding en de adviezen die de kraamhulp daarbij gaf en die we voor mijn gevoel niet altijd hadden moeten volgen.Meh, wat een rottige start idd. Is er door de lk nog naar zijn tong gekeken verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook altijd in het bv topic terecht he.
Ja, volgens de lk zag de binnenkant van zijn mondje er heel normaal uitquote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meh, wat een rottige start idd. Is er door de lk nog naar zijn tong gekeken verder?
Je kunt ook altijd in het bv topic terecht he.
Nee van die andere zoete "ontbijtgranen" troep met honing. En Snickers, poffertjes, macaroni op 1 bepaalde manier bereid met 1 bepaalde saus erbij anders hoefde ik het niet, Nibbits... (Waarvan alleen de poffertjes en macaroni gehad).quote:Op maandag 30 mei 2016 23:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jup. Eerste trimester cornflakes jonguh
Haiquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:47 schreef nectarientje het volgende:
Oe,dat had ik ook! Heb zelfs ex nog gemaild (mailadres via via achterhaalt) omdat ik ineens zin had in de macaroni van zijn moederOok al meer dan tien jaar niet gehad, recept gekregen (
) en het was fantastisch
Oe,dat had ik ook! Heb zelfs ex nog gemaild (mailadres via via achterhaalt) omdat ik ineens zin had in de macaroni van zijn moederOok al meer dan tien jaar niet gehad, recept gekregen (
) en het was fantastisch
Wat voor dingen mis jij uit Nederland?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Oooh dat je ineens trek heb in dingen die je al jaaaren niet op hebt, dat herken ik! Supertof als dat alles niet hier te koop is![]()
Gelukkig gaan we al bijna naar NL
Whaha Nectarientje
Kaas! Oude kaasquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor dingen mis jij uit Nederland?
En kom je voor gezellige dingen naar Nederland toe?
Sssssstttt, anders lijkt het net of ik al verder ben dan jijquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:08 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Kaas! Oude kaasKaasmaken kunnen ze hier echt niet. En witte bolletjes met hagelslag. Dropjes. Allerlei yoghurtdrankjes. Patat met mayo. Bananenschuimpjes. Hema
, zure Napoleonballen, salmiaklollies.
Nu moet ik stoppen, want anders duren de 30 dagen wel erg lang
We gaan op vakantie in NL dit jaar! Lekker fietsen met mijn dochter en zwangere buik(ohja, en mijn man ook
)
We gaan met de autoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Fijn wel dat je man ook mee mag
Aantal dingen kun je wel mooi in je koffer mee terug stoppen gelukkig![]()
En vast ook wel mensen in je familie (of hiero op Fok) die pakketje kunnen opsturen toch?
Ik heb gelukkig net buikje vol gegeten met gezond spul (en uiteraard groot glas houdbare melk erbij weer), scheelt weer cravings
) en het was fantastisch
) en het was fantastisch
Ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:17 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
We gaan met de auto![]()
![]()
En genoeg mogelijkheden hoorIk kom niks tekort, maar soms wil je het NUUU.
Chanty meldplicht, wtf?
En ik vind het nog steeds zo tof dat Judith daar zo plots als een verrassing in jouw buik kwam
Wel een beetje herkenbaar. Sowieso vond ik het super pijnlijk, de bv in het begin. Ik had een kraamhulp die me op zich heel goed hielp, maar zij en de vk waren het niet helemaal met elkaar eens, juist op het punt van de bv en teveel afvallen en kolven. Ik vond het ook stressvol allemaal en gedoe. Dat hebben veel vrouwen, volgens mij. Hopelijk gaat het vanaf nu goed en komen er nog heel veel momenten dat je wel kunt genieten.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:07 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Het op gang krijgen van de borstvoeding en de adviezen die de kraamhulp daarbij gaf en die we voor mijn gevoel niet altijd hadden moeten volgen.
) en het was fantastisch
) en het was fantastisch
Dat vind ik dan ook wel weer kort door de bocht, want nu lijkt het alsof bv onder begeleiding van een kraamhulp bijna gedoemd is te mislukken. Ik heb ook geen lk ingeschakeld, omdat ik vertrouwde op mijn kraamhulp en dat is prima gegaan. Nu had ik er eentje die heel ervaren was, ook op het gebied van bv. (Daar had ik overigens ook wel om gevraagd, maar ja, dan is het altijd nog afwachten natuurlijk wie je krijgt.)quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:23 schreef Unihipili het volgende:
Ja ik hoorde laatst nog... kersverse moeder die wel bv wilde geven maar geen zin had in lk inschakelen en gedoe. Dus maar van de kraamzorg uitging. Ja bv mislukt dus...
Klopt. Mede door de kraamzorg die zei dat ik genoeg melk had, na 20 minuten moest loskoppelen en het niet signaleren van een PND is het hier mis gelopen. Na een paar weken geprobeerd te relacteren (met PND) ism de lactatiekundige, maar dat was dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:50 schreef Moppert het volgende:
Ik vroeg ook om een kraamhulp met veel ervaring met borstvoeding.
En toch vond ze dat ik teveel melk gaf en minder moest voeden en dat soort dingen.
En allemaal advies die echt precies niet zijn wat je moet doen. Nu wist ik beter want het was mijn tweede, maar als het je eerste is dan is het toch jammer.
gentiaan violetquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat is ook alweer dat spul waar ze paarse mondjes bij krijgen? Misschien dat ik dat vast in huis haal voor bij spruw. Bij mijn zoon twee keer spruw gehad, was ook zo heftig om doorheen te bikkelen. En die nistatine (of hoe heette dat spul) was zo'n gedoe.
Dat was voor mij ook de oplossing. Al heb ik geen kraamhulp gevolgd maar heel bewust een lactatiekundige ingeschakeld, haar adviezen gevolgd en de rest duidelijk gemaakt dat ik alleen advies van de lactatiekundige wenste.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:01 schreef Amsel het volgende:
Oh en je idd niet af laten leiden door alle tegenstrijdige adviezen. Ik heb ervoor gekozen om alles wat die ene lk zei aan te nemen en de rest naast me neer te leggen, anders werd ik gek.
En het na de misselijkheid ook ineens niet meer lustenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:27 schreef Burdie het volgende:
Radi: het enige wat ik echt kon verdragen waren de pepparkakkor van de IKEA (gemberkoekjes).
Heb toen meteen twee dozen ingeslagen, maar één doos staat nog ongeopend in de kast omdat de misselijkheid na een paar weken ineens weer over was. Inmiddels heb ik Rennies ingeslagen voor de tweede helft van de dracht
.
Oh, en ik heb het poezenpakje gekocht bij de HEMA. Happy hormones.
+1 en +1!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:05 schreef Nazil het volgende:
Rady die misselijkheid is niet grappig nee. Eten waar je zin in hebt, hoe ongezond ook. Iets is altijd beter dan niks.
Ik vind fok ook heel fijn voor bepaalde informatie die je automatisch meekrijgt. Ik ben ook van plan dat als bv niet lukt om snel een lk in te schakelen, was ik zonder fok waarschijnlijk nooit opgekomen.
Hoi! Ten eerste: gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:44 schreef SmallishBear het volgende:
Hoi! Ik kom zo even binnen vallen met een vraag.. Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben! Nu heb ik een vriendin(fysiotherapeut/bootcamptrainer) die mij begeleidt met trainen. De lessen met haar zijn altijd erg pittig. Nu lees ik op internet dat er wordt aangeraden om op 60-80% van je max hartslag te trainen. Daar zal ik tijdens een training af en toe wel boven komen. Is dat erg?
Ik weet dat zij me er meer over kan vertellen, maar liever bespreek ik het nog niet met haar, het is nog zo pril.. Dus ik probeer het hier even. Anders maar eens een verloskundige bellen, kijken wat zij er van vindt.
Mijn mental image ziet nou een beeld waarin jij met fiets en al in de berm naast de straat ligt omdat je vliezen gebroken zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:39 schreef Arja het volgende:
Ik moet zo weer naar de vk. Zou Emmy ingedaald zijn? Ik hoop het zo, want daarna ga ik fietsend naar de stad om oa een proefdruk van de geboortekaartjes te doen en ik heb nu toch steeds in mijn hoofd dat als de vliezen breken ik onmiddelijk moet gaan liggen
Dat klinkt wel lief.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn mental image ziet nou een beeld waarin jij met fiets en al in de berm naast de straat ligt omdat je vliezen gebroken zijn. Tussen de madeliefjes en boterbloemetjes
. En intussen braaf liggen wachten op hulp
.
Dan kun je wel naar mijn huis tijgeren, zie je zo!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:17 schreef Arja het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lief.
Ik zie mezelf op de Neude liggen met een hele grote kring mensen er omheen aan wie ik steeds moet uitleggen wat er is.
En er piest nog een zwerver over me heen.
Ja. Oh dat lijkt me best wel weer eens lekker.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:20 schreef Burdie het volgende:
Oh je bent ook een Utrechter? Nou, maar daar komt er vast een student vragen of je een biertje wilt.
Kom je niet even met een brancard?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:23 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dan kun je wel naar mijn huis tijgeren, zie je zo!
Dat laatstequote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:33 schreef Burdie het volgende:
Als je alternatieve info over vaccineren wilt, zou ik dat niet aan medici vragen, Arja.
Er zijn geloof ik wel topics over (maar ook veel mensen die er niet op een openbaar forum iets over willen vertellen; je mag me een DM sturen als je info wilt tzt).
Edit: of bedoel je puur nav die miki studie?
*boks*quote:Op dinsdag 31 mei 2016 13:01 schreef Selvaria het volgende:
Oh jongens ik ben zo moehoe.Mijn klas maakt een proefwerk nu, dus ik zit hier ongegeneerd mee te lezen, maar het liefst zou ik mijn hoofd op tafel leggen en even een uurtje bijslapen. Vorige keer duurde dit tot 18 weken, nog 12,5 te gaan.
Ik zit ook illegaal mee te lezen en vroeg me af wat je wilde gaan vertellen over je geaardheid..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:20 schreef BlueEyes het volgende:
En dan als hij terug is ga ik het eindelijk op m'n werk vertellen en hoef ik ook geen excuses meer te verzinnen voor mijn gaarheid
Mijn geaardheid kennen ze welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zit ook illegaal mee te lezen en vroeg me af wat je wilde gaan vertellen over je geaardheid..
Dutjes doe ik in het weekend graag. Na mn werk ben ik eigenlijk te laat thuis om nog een dutje te doen zonder 's nachts weer wakker te liggen hoe gezellig dat ook is voor Molo
Klinkt mij heel fijn in de oren zo'n vkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:48 schreef sprotje het volgende:
Owhja... meld... uitgerekende datum vandaag... niet dat ik daar nu echt naar toe leefde. Ben meer benieuwd wat de verloskundige in t ziekenhuis donderdag te vertellen heeft met de controle. Vorige keer melde ze al dat hoge bloeddruk wat haar betreft geen reden tot inleiden was. En dat een natuurlijke start meer haar ding was. (geloof alleen niet dat mijn lijf dat idee van spontaan beginnen snapt)
Het is zeker een heel lief mens! Ik vind er zoveel verschil in zitten hier in t ziekenhuis, paar keer geleden had ik nog een co assistent die heel laconiek zei dat als ik t met 40 weken zat was ze me de volgende liet inleiden... vraag me dan toch af of er geen vast protocol is?!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Klinkt mij heel fijn in de oren zo'n vk![]()
Ik ga dit keer ook niet mee in de termen van je kindje is groot genoeg en je bent over de 40 weken en je bloeddruk is aan de hoge kant maar ctg/lab liet nog niets verontrustends zien.
Gewoon tempo van het kindje dit keer (sprak ik nu dapper)
Ja ik heb dat er bij mijn man ook in moeten rammen. Net als whatsapps lezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:29 schreef Amsel het volgende:
Ik heb mijn man vandaag een paar keer geprobeerd te bellen op zijn werk maar hij neemt niet op. En nu ben ik boos, want ik ben verdorie 33 weken zwanger dus hij moet gewoon 24/7 bereikbaar zijn - aldus mijn hormonen
Oh dat is irritant, hij moet inderdaad gewoon bereikbaar zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:29 schreef Amsel het volgende:
Ik heb mijn man vandaag een paar keer geprobeerd te bellen op zijn werk maar hij neemt niet op. En nu ben ik boos, want ik ben verdorie 33 weken zwanger dus hij moet gewoon 24/7 bereikbaar zijn - aldus mijn hormonen
Helemaal over je berichtje heen gelezen! Wat fijn dat het zo goed gaat. Je klinkt helemaal heppiedepeppiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:06 schreef kniftyhooker het volgende:
Dank jullie voor de felicitaties!:-)
Zus was heel blij en niet weg te slaan bij baby. Zo mooi om te zien joh!
Eerste nacht was brak maar we genieten met volle teugen van de kleine meid.
Bv gaat voorspoedig en er komt al behoorlijk wat melk.
Ik luister wel naar de adviezen van de kraam, maar ik doe waar wij gelukkig van worden en dat is prima.
Gelukkig een leuke klik met de kraam, dat scheelt echt al de helft. :-)
Veel dames die meldplicht hebben hier! Spannend hoor!
Mijn lijf snapt niet dat na de 13 weken de energiekraan weer open mag, bij dochter niet en nu ook niet,quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:36 schreef Svane het volgende:
Arja je gaat voor de 9 pond? Ambitieus!mijn vrucht is ook genetisch belast om een dikke baby te worden, ben benieuwd.
Succes voor de moeheidseerstetrimesterigen! Dat is zooooo naar he! En dat komt dan in de laatste weken weer keihard terug. Ik kan echt maar zo weinig doen op een dag. Naast 64 ijsklontjes kauwen. En willekeurige lijstjes maken. En Ik-Vertrekmarathons houden op kdv-dagen.![]()
Arja als je nog eens plat moet op het Neude even hier posten he, al die 030-ers, we liften je zo op de schouders.
Junibaaropneudefestijn!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:12 schreef Arja het volgende:
Oh ja knifty wat een goede start hebben jullie gemaakt! Je klinkt inderdaad gelukkig. Heb je een foto die je wilt delen?
Svane die 9 pond is geen intrinsiek streven, maar inderdaad genetisch zo bepaald![]()
Ik ben niet van plan plat te gaan op het Neude maar bedankt voor het aanbod.
Q misschien kun je beter op een MIB dag niet ook nog ploeteren op het kamertje, maar of of doen. Dat is ook Balance he
Dan moet ik wel ver werpen hoor vanuit hierquote:
YOLO MOLO!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moet ik wel ver werpen hoor vanuit hier
(MI van een mega golf vruchtwater waardoor mini Molo tot aan Utrecht geworpen wordt)
momofuku crack piequote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:58 schreef Molo het volgende:
Momofukus's Milk Bar is wereldberoemd wel
http://milkbarstore.com
Wat fijn! Hopen dat het zo blijftquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:00 schreef Quoi het volgende:
HALLELUJA![]()
Het lijkt nu wel echt zo dat mijn bekken beter gaat. Had een hele pittige MiB training. Eigen tempo gehouden, gewandeld, maar toch aardig aan de bak, en nu merk ik al dat alles nog OK voelt en geen krak zegt. Het is toch ongelofelijk![]()
En nu houden zo![]()
Gezellig OpenBaar Festival jongens![]()
En Arja, je hebt gelijk. Maar de rest van de dag deed ik al helemaal niks
Ook niet van alpr soja?quote:Op maandag 30 mei 2016 21:03 schreef Molo het volgende:
#team kokos
Alleen is er hier geen lekkere kokosyoghurt(drank) te vinden zonder zoetstoffen erdoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |