quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:47 schreef nectarientje het volgende:
Oe,dat had ik ook! Heb zelfs ex nog gemaild (mailadres via via achterhaalt) omdat ik ineens zin had in de macaroni van zijn moederOok al meer dan tien jaar niet gehad, recept gekregen (
) en het was fantastisch
Oe,dat had ik ook! Heb zelfs ex nog gemaild (mailadres via via achterhaalt) omdat ik ineens zin had in de macaroni van zijn moederOok al meer dan tien jaar niet gehad, recept gekregen (
) en het was fantastisch
Ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:17 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
We gaan met de auto![]()
![]()
En genoeg mogelijkheden hoorIk kom niks tekort, maar soms wil je het NUUU.
Chanty meldplicht, wtf?
En ik vind het nog steeds zo tof dat Judith daar zo plots als een verrassing in jouw buik kwam
Wel een beetje herkenbaar. Sowieso vond ik het super pijnlijk, de bv in het begin. Ik had een kraamhulp die me op zich heel goed hielp, maar zij en de vk waren het niet helemaal met elkaar eens, juist op het punt van de bv en teveel afvallen en kolven. Ik vond het ook stressvol allemaal en gedoe. Dat hebben veel vrouwen, volgens mij. Hopelijk gaat het vanaf nu goed en komen er nog heel veel momenten dat je wel kunt genieten.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:07 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Het op gang krijgen van de borstvoeding en de adviezen die de kraamhulp daarbij gaf en die we voor mijn gevoel niet altijd hadden moeten volgen.
) en het was fantastisch
) en het was fantastisch
Dat vind ik dan ook wel weer kort door de bocht, want nu lijkt het alsof bv onder begeleiding van een kraamhulp bijna gedoemd is te mislukken. Ik heb ook geen lk ingeschakeld, omdat ik vertrouwde op mijn kraamhulp en dat is prima gegaan. Nu had ik er eentje die heel ervaren was, ook op het gebied van bv. (Daar had ik overigens ook wel om gevraagd, maar ja, dan is het altijd nog afwachten natuurlijk wie je krijgt.)quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:23 schreef Unihipili het volgende:
Ja ik hoorde laatst nog... kersverse moeder die wel bv wilde geven maar geen zin had in lk inschakelen en gedoe. Dus maar van de kraamzorg uitging. Ja bv mislukt dus...
Klopt. Mede door de kraamzorg die zei dat ik genoeg melk had, na 20 minuten moest loskoppelen en het niet signaleren van een PND is het hier mis gelopen. Na een paar weken geprobeerd te relacteren (met PND) ism de lactatiekundige, maar dat was dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:50 schreef Moppert het volgende:
Ik vroeg ook om een kraamhulp met veel ervaring met borstvoeding.
En toch vond ze dat ik teveel melk gaf en minder moest voeden en dat soort dingen.
En allemaal advies die echt precies niet zijn wat je moet doen. Nu wist ik beter want het was mijn tweede, maar als het je eerste is dan is het toch jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |