Godver, mijn spelling gaat hard achteruit met deze zwangerschap zie ik steeds vakerquote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ben het inmiddels wel gewend, maar hoogzwanger is wel ff anders dan 'gewoon' aan het werk en genoeg energie.
Dat is wel in en om het huis nu, of ook veel externe afspraken? Mijn energie wordt inmiddels ook een stuk minder, helaas.. Goed je rust pakken! Het gaat straks nog voldoende energie kosten
[..]
Fijn dat hij dichterbij huis gaat werken! Fijn ook dat hij dat ook heeft kunnen regelen op t nieuwe werk! Maar ik hoop niet voor je dat je na 1-7 bevalt
Ja inderdaad! In het meest ideale geval zijn ze gewoon thuis als het begint en hoeven ze niet weg. Maar dan nog echt papa zijn ze pas als het er is, denk ik. Terwijl wij het daarvoor al meer voelen enz..
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef Molo het volgende:
Anders zet ik 'm wel even hier neer, is wellicht makkelijker
Wel even in spoiler omdat ik een muts ben enzoHad ik vandaag moeten weten, toen was ik in DH en reed ik ook een stuk door RijswijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Rijswijk ligt er morgen als het goed is ook nogquote:Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had ik vandaag moeten weten, toen was ik in DH en reed ik ook een stuk door Rijswijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Je kan evt zoiets (laten) maken voor thuis?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef Arja het volgende:
Haha svane met je epische juni club.
Op je buik liggen, klinkt fijn molo. Ik wil wel zo'n ligtafel thuis.
Thanks voor de tip. Ik ben niet zo van de kussentjes in bed. Heb al van alles geprobeerd.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je kan evt zoiets (laten) maken voor thuis?
[ afbeelding ]
Gelderse worst op broodquote:Op maandag 30 mei 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nogal van de kokos. Drinkyoghurt met kokosSultana met kokos
En Gelderse worst op brood, schnitzels, brinta, koffie... Waar is de fijnproever in mij gebleven?
Intussen lig ik plat en beweegt er al een uur een rug of bilpartij van links naar rechts en van boven naar onder. Speelt kiekeboe spelletjes met z'n vader
quote:Op maandag 30 mei 2016 21:16 schreef Svane het volgende:
Hier als enige verslaving ijsklontjes kauwen. Veel. Echt ziekelijk veel per dag.
+1 op gelderse worstquote:Op maandag 30 mei 2016 20:57 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nogal van de kokos. Drinkyoghurt met kokosSultana met kokos
En Gelderse worst op brood, schnitzels, brinta, koffie... Waar is de fijnproever in mij gebleven?
Intussen lig ik plat en beweegt er al een uur een rug of bilpartij van links naar rechts en van boven naar onder. Speelt kiekeboe spelletjes met z'n vader
Dit!quote:Op maandag 30 mei 2016 21:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1 op gelderse worstals ik zwanger ben ga ik in een soort smaak regressie en wil ik de dingen uit mijn jeugd. Boterham gelderse worst en een glas melk erbij standaard onderdeel van de lunch vorige keer! Nu niet want dan mag ik al mijn worst inleveren aan dreumes
.
Jup. Eerste trimester cornflakes jonguhquote:Op maandag 30 mei 2016 22:01 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Dit!
Heel erg vooral in eerste trimester. Echt alles wat ik al 10+ jaar niet meer at wilde ik weer eten.
Het op gang krijgen van de borstvoeding en de adviezen die de kraamhulp daarbij gaf en die we voor mijn gevoel niet altijd hadden moeten volgen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:44 schreef Quoi het volgende:
Wow, veel Gelderse worst adepten!
Luna, tot in het volgende hoofdstuk idd![]()
Hopelijk wordt het nu even genieten voor jullie. Wat is je precies zwaar gevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:07 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Het op gang krijgen van de borstvoeding en de adviezen die de kraamhulp daarbij gaf en die we voor mijn gevoel niet altijd hadden moeten volgen.Meh, wat een rottige start idd. Is er door de lk nog naar zijn tong gekeken verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt ook altijd in het bv topic terecht he.
Ja, volgens de lk zag de binnenkant van zijn mondje er heel normaal uitquote:Op maandag 30 mei 2016 23:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Meh, wat een rottige start idd. Is er door de lk nog naar zijn tong gekeken verder?
Je kunt ook altijd in het bv topic terecht he.
Nee van die andere zoete "ontbijtgranen" troep met honing. En Snickers, poffertjes, macaroni op 1 bepaalde manier bereid met 1 bepaalde saus erbij anders hoefde ik het niet, Nibbits... (Waarvan alleen de poffertjes en macaroni gehad).quote:Op maandag 30 mei 2016 23:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Jup. Eerste trimester cornflakes jonguh
Haiquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:47 schreef nectarientje het volgende:
Oe,dat had ik ook! Heb zelfs ex nog gemaild (mailadres via via achterhaalt) omdat ik ineens zin had in de macaroni van zijn moederOok al meer dan tien jaar niet gehad, recept gekregen (
) en het was fantastisch
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:47 schreef nectarientje het volgende:
Oe,dat had ik ook! Heb zelfs ex nog gemaild (mailadres via via achterhaalt) omdat ik ineens zin had in de macaroni van zijn moederOok al meer dan tien jaar niet gehad, recept gekregen (
) en het was fantastisch
Wat voor dingen mis jij uit Nederland?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 06:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Oooh dat je ineens trek heb in dingen die je al jaaaren niet op hebt, dat herken ik! Supertof als dat alles niet hier te koop is![]()
Gelukkig gaan we al bijna naar NL
Whaha Nectarientje
Kaas! Oude kaasquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor dingen mis jij uit Nederland?
En kom je voor gezellige dingen naar Nederland toe?
Sssssstttt, anders lijkt het net of ik al verder ben dan jijquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:08 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Kaas! Oude kaasKaasmaken kunnen ze hier echt niet. En witte bolletjes met hagelslag. Dropjes. Allerlei yoghurtdrankjes. Patat met mayo. Bananenschuimpjes. Hema
, zure Napoleonballen, salmiaklollies.
Nu moet ik stoppen, want anders duren de 30 dagen wel erg lang
We gaan op vakantie in NL dit jaar! Lekker fietsen met mijn dochter en zwangere buik(ohja, en mijn man ook
)
We gaan met de autoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 07:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Fijn wel dat je man ook mee mag
Aantal dingen kun je wel mooi in je koffer mee terug stoppen gelukkig![]()
En vast ook wel mensen in je familie (of hiero op Fok) die pakketje kunnen opsturen toch?
Ik heb gelukkig net buikje vol gegeten met gezond spul (en uiteraard groot glas houdbare melk erbij weer), scheelt weer cravings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |