*noteert blauw + iemand die wel kan prikken + bij veel vocht vasthouden direct in de hand prikken.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty wij hebben 3 naalden. Groen t grootst, roze de middelste (en t meest gebruikt) en blauw de kleinste.
Ik ben jaloers op je energie en gepoetsik wil ook maar kan t ff niet opbrengen.
Miezziej hoe is het om het huis weer voor jezelf te hebben?
Ela mooie naam voor een mooi mannetje
Herkenbaarquote:Op maandag 30 mei 2016 15:55 schreef Burdie het volgende:
Meh, ik word helemaal zenuwachtig van het denken aan de bevalling en alle protocollen die voor mij zouden gelden etc. Maar even terug naar struisvogelen.
Niet meer, ik heb het na een paar dagen offline gehaald. Vond het toch wel erg persoonlijk... Maar ik had heel erg op een "hands off" bevalling gehoopt, en het werd een aaneenschakeling van protocollen en (in mijn optiek onnodig) medisch ingrijpen waar ik zelf heel weinig over te zeggen had.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik weet niet hoe je bevalling was vorige keer, sta je in het verhalentopic?
Heerlijk rustigquote:Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty wij hebben 3 naalden. Groen t grootst, roze de middelste (en t meest gebruikt) en blauw de kleinste.
Ik ben jaloers op je energie en gepoetsik wil ook maar kan t ff niet opbrengen.
Miezziej hoe is het om het huis weer voor jezelf te hebben?
Ela mooie naam voor een mooi mannetje
Bij mij lukte het niet om in mijn arm te prikken. Beide armen geprobeerd meerdere keren. Was compleet blauwquote:Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef ikke_84 het volgende:
Direct op de hand prikken bij het vasthouden van veel vocht kan een uitdaging zijn.
Bij mij was er niks te vinden toen terwijl ik hele mooie vaten heb op me handen.
Maar wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij een ander ook niet zal lukken![]()
Suiker leuk naar de dierentuin!
Jammer van je bekken.
Is het wel een beetje droog gebleven bij jullie? Hier komt het steeds met bakken uit de lucht vallen
Haha, V-A, je klinkt zoals ik klonk 2 weken geleden 😉 ik loop twee weken op je voor. Ik heb ook nergens last van, ben zelfs niet misselijk geweest dus ik vergat ook regelmatig dat ik zwanger ben.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef Veruca_Assault het volgende:
Hoe zou het met knifty zijn? Hoop dat ze aan het babyknuffelen is!
Ela, gefeliciteerd met je, ongetwijfeld práchtige zoon! Fijn dat het de bevalling was die je had gewenst.
Hier bijna 19wk en dit is een rare periode. Ik voel de baby niet echt en voel me verder prima. Soms vergeet ik dat ik zwanger ben. Laatst keekik in de spiegel en dacht ik 'holy crap, ik moet wat aan die pens doen!!!' En dan een moment later is het 'oh wait, ik ben zwanger 😂'
Ben ik de enige die de baby met bijna 19wk niet voelt? Dit is saaaaai.
OOOOOOH djieses dat heb je verdomde rap gedaan! Een dochter!quote:Op maandag 30 mei 2016 17:09 schreef kniftyhooker het volgende:
nou dames ik zal jullie niet langet in spanning houden. :-)
Vanmorgen om 11.30 is na een bevalling van 1.5uur (ja echt) onze dochter geboren.
We hebben haar de naam P.hileine gegeven en ze doet t super goed.
Ze voelde na een uur en toen had ik al 6cm, niet snel erna korte heftige weeën en vo. Een echte perswee en ze was er.
Ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.:-)
Jouw mening hoeft de mijne niet te zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik had even gemist dat ze m hier ging delen, benieuwd zijn naar iemand kindje is m.i niet iets slechts... beetje overdreven om het dan gebedel te noemen....
Als jij een flexibele punt kooptquote:Op maandag 30 mei 2016 17:42 schreef Svane het volgende:
Kan iemand mij even de namen van Books' kinderen pm'en trouwens?
Jouw mening is duidelijk de mijne niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:13 schreef Books1 het volgende:
[..]
Jouw mening hoeft de mijne niet te zijn.
Draai het eens om en betrek het eens op jezelf. Lijkt mij als kersverse mama leuker om de naam kenbaar te maken als je dat wil hier dan dat je leest mag ik een pm met de naam? Nogmaals iets met goed fatsoen.
Ela wat een mooie naam en past ook heel mooi bij N.
Ze zeiden sorry mevrouw en gingen op zoek naar een kortere rij.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:57 schreef ikke_84 het volgende:
Arjasnapte ze dat ze maar beter hun buurt af konden wachten?
Klinkt goedquote:Op maandag 30 mei 2016 19:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb vandaag een zwangerschapsmassage gekregen als cadeau van mijn zus. Was echt zo onwijs fijn![]()
![]()
![]()
Ben zelfs nog heel even in slaap gevallen![]()
Behandelbank had een uitsparing voor buik en borsten dus kon lekker op mijn buik liggen. Heel gek na weken dat dat niet kon. En buikmevrouw was lekker aan het reageren op haar handen, was awesome
Ik heb je PM terug gestuurdquote:Op maandag 30 mei 2016 19:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klinkt goedik moet ook nog even zoiets doen. Jij woonde niet in de regio Den Haag toch?
Gaat goed hier, zie wel weer op tegen een 'lege' week. Mijn man is t weekend thuis geweest, maar nu weer weg. Woensdagavond is hij weer thuis en dan donderdag weer weg.. Hond uitlaten moet ik dus weer zelf doen, maar dat gaat inmiddels wel iets beter. Alleen standaard als ik ga lopen besluit de baby naar beneden te duwen, dus dat is niet altijd even fijnquote:Op maandag 30 mei 2016 19:14 schreef Arja het volgende:
Nouk hoe gaat het met je?
Is je man alweer thuis om de hond uit te laten?
Denk aan je meldplicht
Hij is zzp-er, dus dat kan gelukkig. Hij is 2 weken vrij vanaf t moment dat het begint. Daarna zal hij helaas weer terug de 'kost' in moeten, maar tussendoor vaker thuiskomen dan nu. Is een project in Zeeland (regio Utrecht wonen wij), dus het is ook weer niet het eind van de wereld, maar toch wel een aardig stuk rijden. De grootste angst van m'n schoonmoeder is dat hij het niet redt, maar daar ben ik zelf niet zo bang voorquote:Op maandag 30 mei 2016 20:08 schreef Molo het volgende:
Nouk, kan jouw man wel naar huis en bij jou zijn qua werk mocht het gaan beginnen? Lijkt me toch een gek idee, dat hij weg is nu.
Ah ok. Qua reisafstand van werk naar huis net zoiets als hier. Man heeft per 1-7 een andere baan dicht bij huis en ook afgesproken op oude werk en nieuwe werk dat hij na bevalling twee weken vrij is dus ben benieuwdquote:Op maandag 30 mei 2016 20:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij is zzp-er, dus dat kan gelukkig. Hij is 2 weken vrij vanaf t moment dat het begint. Daarna zal hij helaas weer terug de 'kost' in moeten, maar tussendoor vaker thuiskomen dan nu. Is een project in Zeeland (regio Utrecht wonen wij), dus het is ook weer niet het eind van de wereld, maar toch wel een aardig stuk rijden. De grootste angst van m'n schoonmoeder is dat hij het niet redt, maar daar ben ik zelf niet zo bang voor
Zeerquote:Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Quoi het volgende:
Ik wil ook de PM met de zwangerschapsmassage! (of is dat onfatsoenlijk?![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nu is hij helemaal af, bijzonder dat je dit proces zo vorm hebt kunnen geven!quote:Op maandag 30 mei 2016 19:22 schreef elamanilo het volgende:
Piekie, ik wilde je nog vertellen, vanmorgen om 11 uur is de navelstreng losgelaten! Dag 3 vandaag
Hoe is het bij jou vandaag?
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Quoi het volgende:
Ik wil ook de PM met de zwangerschapsmassage! (of is dat onfatsoenlijk?![]()
)
Ja ben het inmiddels wel gewend, maar hoogzwanger is wel ff anders dan 'gewoon' aan het werk en genoeg energie.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef Arja het volgende:
Haha svane met je epische juni club.
Op je buik liggen, klinkt fijn molo. Ik wil wel zo'n ligtafel thuis.
Nouk wat doet je man dan? Wel kut dat hij zo veel weg is en jij hoogzwanger. Kan hij wel snel genoeg komen voor de bevalling?
Met mij goed. Nog steeds wel een hoop te doen, maar tussendoor ga ik dan wel even zitten met de beentjes omhoog of ff netflixen. Mijn energie wordt snel minder nu.
Fijn dat hij dichterbij huis gaat werken! Fijn ook dat hij dat ook heeft kunnen regelen op t nieuwe werk! Maar ik hoop niet voor je dat je na 1-7 bevaltquote:Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok. Qua reisafstand van werk naar huis net zoiets als hier. Man heeft per 1-7 een andere baan dicht bij huis en ook afgesproken op oude werk en nieuwe werk dat hij na bevalling twee weken vrij is dus ben benieuwd
Ik ga er ook helemaal vanuit dat hij het prima redt om naar huis te komen ls het zo ver is.
Lijkt me trouwens voor mannen wel gek hoor, dan zit je te werken en wordt je opeens van kantoor weggerukt door zoiets![]()
Wij voelen en maken het tenminste echt geleidelijk aan mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Godver, mijn spelling gaat hard achteruit met deze zwangerschap zie ik steeds vakerquote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ben het inmiddels wel gewend, maar hoogzwanger is wel ff anders dan 'gewoon' aan het werk en genoeg energie.
Dat is wel in en om het huis nu, of ook veel externe afspraken? Mijn energie wordt inmiddels ook een stuk minder, helaas.. Goed je rust pakken! Het gaat straks nog voldoende energie kosten
[..]
Fijn dat hij dichterbij huis gaat werken! Fijn ook dat hij dat ook heeft kunnen regelen op t nieuwe werk! Maar ik hoop niet voor je dat je na 1-7 bevalt
Ja inderdaad! In het meest ideale geval zijn ze gewoon thuis als het begint en hoeven ze niet weg. Maar dan nog echt papa zijn ze pas als het er is, denk ik. Terwijl wij het daarvoor al meer voelen enz..
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef Molo het volgende:
Anders zet ik 'm wel even hier neer, is wellicht makkelijker
Wel even in spoiler omdat ik een muts ben enzoHad ik vandaag moeten weten, toen was ik in DH en reed ik ook een stuk door RijswijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Rijswijk ligt er morgen als het goed is ook nogquote:Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Had ik vandaag moeten weten, toen was ik in DH en reed ik ook een stuk door Rijswijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |