abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 mei 2016 @ 15:43:28 #81
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162620842
Marjolijntje gefeliciteerd!

*noteert kleine infuusnaald. Maar is nou de roze of de blauwe het kleinst?

Ikke vervelend en ziek kindje, dat breekt behoorlijk op dan dus lekker uitrusten :)

Hier zijn alle kastdelen van kast 1 voorzien van een eerste laag. Morgen maar de tweede laag. Nu even een rondje door het huis met stofzuigen en poetsdoek voordat ik Lucas moet ophalen. Moet het natuurlijk wel bijhouden in huis anders was al je gepoets eerder voor niks.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162620932
Chanty wij hebben 3 naalden. Groen t grootst, roze de middelste (en t meest gebruikt) en blauw de kleinste.
Ik ben jaloers op je energie en gepoets :D ik wil ook maar kan t ff niet opbrengen.

Miezziej hoe is het om het huis weer voor jezelf te hebben?

Ela mooie naam voor een mooi mannetje O+
  maandag 30 mei 2016 @ 15:55:18 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162621136
Meh, ik word helemaal zenuwachtig van het denken aan de bevalling en alle protocollen die voor mij zouden gelden etc. Maar even terug naar struisvogelen.
KuikenGuppy
  maandag 30 mei 2016 @ 15:57:15 #84
52229 Chanty
pi_162621198
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef ikke_84 het volgende:
Chanty wij hebben 3 naalden. Groen t grootst, roze de middelste (en t meest gebruikt) en blauw de kleinste.
Ik ben jaloers op je energie en gepoets :D ik wil ook maar kan t ff niet opbrengen.

*noteert blauw + iemand die wel kan prikken + bij veel vocht vasthouden direct in de hand prikken.

En al die energie leg ik mezelf ook wel een beetje op. Zou best op de bank willen hangen en niks doen maar dat staat mijn to do list niet toe.
pi_162621233
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 15:55 schreef Burdie het volgende:
Meh, ik word helemaal zenuwachtig van het denken aan de bevalling en alle protocollen die voor mij zouden gelden etc. Maar even terug naar struisvogelen.
Herkenbaar :*. Ik weet niet hoe je bevalling was vorige keer, sta je in het verhalentopic?
pi_162621528
Hopelijk krijg je er tegen het einde vanzelf weer zin in! Ik in elk geval wel. Ik moet ook een waakinfuus maar ik vond de weeën toch wel echt pijnlijker dan het infuus, en de vorige keer was het op papier echt geen droombevalling maar het kan altijd (oke, meestal) erger en je ontmoet je kind, eindelijk! *;
Oke die komende weken gaan nog lang duren :D Niet vanwege de zware zwangerschap maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig hoe het gaat zijn!

Vandaag wel heel bewust nog een keer met 't gezin naar de dierentuin geweest, dit voel ik nu wel behoorlijk onaangenaam in mijn bekken maar het was het zo waard O+ Verder ben ik inmiddels niet meer zo lange fietstochterig en museumgaand enzo ;) en ik vond het maar niks dat die actieve uitstapjes ineens ongemerkt voorbij zijn!
pi_162621544
Hoe zou het met knifty zijn? Hoop dat ze aan het babyknuffelen is!

Ela, gefeliciteerd met je, ongetwijfeld práchtige zoon! Fijn dat het de bevalling was die je had gewenst.

Hier bijna 19wk en dit is een rare periode. Ik voel de baby niet echt en voel me verder prima. Soms vergeet ik dat ik zwanger ben. Laatst keekik in de spiegel en dacht ik 'holy crap, ik moet wat aan die pens doen!!!' En dan een moment later is het 'oh wait, ik ben zwanger 😂'

Ben ik de enige die de baby met bijna 19wk niet voelt? Dit is saaaaai.
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
  maandag 30 mei 2016 @ 16:16:09 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162621631
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 15:58 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Herkenbaar :*. Ik weet niet hoe je bevalling was vorige keer, sta je in het verhalentopic?
Niet meer, ik heb het na een paar dagen offline gehaald. Vond het toch wel erg persoonlijk... Maar ik had heel erg op een "hands off" bevalling gehoopt, en het werd een aaneenschakeling van protocollen en (in mijn optiek onnodig) medisch ingrijpen waar ik zelf heel weinig over te zeggen had.
KuikenGuppy
pi_162621664
Direct op de hand prikken bij het vasthouden van veel vocht kan een uitdaging zijn.
Bij mij was er niks te vinden toen terwijl ik hele mooie vaten heb op me handen.
Maar wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij een ander ook niet zal lukken ;)

Suiker leuk naar de dierentuin!
Jammer van je bekken.
Is het wel een beetje droog gebleven bij jullie? Hier komt het steeds met bakken uit de lucht vallen
pi_162622463
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 15:47 schreef ikke_84 het volgende:

Heerlijk rustig :D :@

Nu nog even bedenken hoe we het rond de bevalling gaan doen, maar daar komen we vast wel uit. Ze is zelf ook ooit bevallen, dus hopelijk begrijpt ze me.

Tijdens de cursus vroegen ze of ze in Vietnam wat speciaals doen met de placenta, begraven ofzo. Die blijkt daar dus opgegeten te worden, ze geloven dat dat de band versterkt tussen ouders en kind. Mijn man gaf aan dat ook wel te willen doen. Dus joepie :+

Jullie zijn slim, waar kan ik een goede thermometer kopen? Ik heb nu een digitale maar die is zo langzaam, en ik vind het ook weer wat om zolang een thermometer in mijn baby te stoppen :P

@Veruca:
Met 19 weken had ik ook nog niet echt beweging. Vergat ook regelmatig dat ik zwanger ben, nu nog steeds trouwens :@ :'). Ik lees vaak dat vrouwen bij een tweede vaak vergeten dat zij zwanger zijn door de drukte met de eerste enzo. Ik vraag me af of ik het nog vaker kan vergeten :')
  maandag 30 mei 2016 @ 16:50:57 #91
52229 Chanty
pi_162622470
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:16 schreef ikke_84 het volgende:
Direct op de hand prikken bij het vasthouden van veel vocht kan een uitdaging zijn.
Bij mij was er niks te vinden toen terwijl ik hele mooie vaten heb op me handen.
Maar wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij een ander ook niet zal lukken ;)

Suiker leuk naar de dierentuin!
Jammer van je bekken.
Is het wel een beetje droog gebleven bij jullie? Hier komt het steeds met bakken uit de lucht vallen
Bij mij lukte het niet om in mijn arm te prikken. Beide armen geprobeerd meerdere keren. Was compleet blauw :( in de hand dat hij er in een keer in.

Veruca het is niet volledig normaal dat je nog niks voelt. Zeker bij een eerste kindje. Geen zorgen dus, saai is het wel ja.
pi_162622511
Hier was het heel droog eigenlijk!

Miezziej, ik ben een thermometeridioot, en ik wil dus perse een thermometer met flexibele punt die snel meet. Na een rondje winkels heb ik dezelfde besteld als drie jaar geleden, want die is zo fijn. Er staat binnen 10 seconden meten maar 10 seconden heeft ie nooit nodig. Het is een Alecto BC-07.

Mijn zoon is nu drie en vindt thermometen niet leuk ofzo, maar ook echt niet erg. En dat állemaal dankzij de *O* *O* Ale.. oke ik stop al.
pi_162622623
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef Veruca_Assault het volgende:
Hoe zou het met knifty zijn? Hoop dat ze aan het babyknuffelen is!

Ela, gefeliciteerd met je, ongetwijfeld práchtige zoon! Fijn dat het de bevalling was die je had gewenst.

Hier bijna 19wk en dit is een rare periode. Ik voel de baby niet echt en voel me verder prima. Soms vergeet ik dat ik zwanger ben. Laatst keekik in de spiegel en dacht ik 'holy crap, ik moet wat aan die pens doen!!!' En dan een moment later is het 'oh wait, ik ben zwanger 😂'

Ben ik de enige die de baby met bijna 19wk niet voelt? Dit is saaaaai.
Haha, V-A, je klinkt zoals ik klonk 2 weken geleden 😉 ik loop twee weken op je voor. Ik heb ook nergens last van, ben zelfs niet misselijk geweest dus ik vergat ook regelmatig dat ik zwanger ben.

Ik denk dat ik het met 19 weken al wel voelde maar nog niet zo herkenbaar, maar nu sinds een week ofzo herken ik het echt als iets dat niet van mijn darmen komt 😝 komt vanzelf goed. Mijn placenta schijnt voor te liggen dus ik dacht dat ik het nog veel later zou gaan voelen, valt me nog mee!

Dat van die pens, dat dacht ik ook steeds (en nog wel hoor!) en dan inderdaad, ohnee daar kan ik niks aan doen nu.
  maandag 30 mei 2016 @ 16:58:27 #94
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162622640
Zo'n flexibele hebben wij idd ook voor kuiken, gewoon van kruidvat. Meet in 10 seconden :).
KuikenGuppy
  maandag 30 mei 2016 @ 17:09:12 #95
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162622860
nou dames ik zal jullie niet langet in spanning houden. :-)
Vanmorgen om 11.30 is na een bevalling van 1.5uur (ja echt) onze dochter geboren.
We hebben haar de naam P.hileine gegeven en ze doet t super goed.

Ze voelde na een uur en toen had ik al 6cm, niet snel erna korte heftige weeën en vo. Een echte perswee en ze was er.
Ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.:-)
  maandag 30 mei 2016 @ 17:09:38 #96
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162622867
Ela mooie naam!
pi_162622876
Thermometers! Goeie. Ik ga ook nog even een nieuwe halen. Een flexibele punt klinkt heel enerverend. :+ En 10 seconde vind ik als nog best lang duren sowieso, volgens mij doen ze het allemaal wel sneller?
  maandag 30 mei 2016 @ 17:10:06 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_162622885
Gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
pi_162622896
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:09 schreef kniftyhooker het volgende:
nou dames ik zal jullie niet langet in spanning houden. :-)
Vanmorgen om 11.30 is na een bevalling van 1.5uur (ja echt) onze dochter geboren.
We hebben haar de naam P.hileine gegeven en ze doet t super goed.

Ze voelde na een uur en toen had ik al 6cm, niet snel erna korte heftige weeën en vo. Een echte perswee en ze was er.
Ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.:-)
OOOOOOH djieses dat heb je verdomde rap gedaan! Een dochter! *; Gefeliciteerd!
Hoe was de verrassing dat het een meisje was?

Wat fijn zeg, zonder kleerscheuren! FOTO!
pi_162622907
Fantastisch Knifty wat snel! Super naam ook. Genieten nu!
  maandag 30 mei 2016 @ 17:13:29 #101
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_162622946
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 14:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik had even gemist dat ze m hier ging delen, benieuwd zijn naar iemand kindje is m.i niet iets slechts... beetje overdreven om het dan gebedel te noemen....
Jouw mening hoeft de mijne niet te zijn.

Draai het eens om en betrek het eens op jezelf. Lijkt mij als kersverse mama leuker om de naam kenbaar te maken als je dat wil hier dan dat je leest mag ik een pm met de naam? Nogmaals iets met goed fatsoen.

Ela wat een mooie naam en past ook heel mooi bij N.
If you can dream it, you can do it...
  maandag 30 mei 2016 @ 17:13:44 #102
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162622954
Knifty O+ van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje O+ Wat een vlugge bevalling! Lekker bijkomen, knuffelen en snuffelen! Heel veel geluk toegewenst O+
  maandag 30 mei 2016 @ 17:16:49 #103
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_162623004
Knifty van harte met jullie dochter en mooie naam ook.
If you can dream it, you can do it...
pi_162623022
Knifty! Jij turbovrouw! Wat heerlijk dat het zo goed gegaan is. En een meisje O+ met een hele mooie naam O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 30 mei 2016 @ 17:27:38 #105
344469 Amsel
zonder t
pi_162623211
Wauw Knifty :o *O*
  maandag 30 mei 2016 @ 17:31:37 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162623301
Knifty! *O* Wat superrrrrsnel!

En Ela, mooie naam!

@Book1: Het is oprechte interesse hier :) Zo even binnenwalsen en zeggen dat dat getuigt van geen fatsoen vind ik ook zo wat. Zo is het niet bedoeld.

Hier zijn paps en mams weer weg. Slaapkamer is af en moeder en ik hebben een grootscheepse verkas-actie gedaan van kasten en kapstokken. Onze hal ziet er weer geweldig uit en het belangrijkste: we hebben nog meer bergruimte nu :s) Eind vd middag kwam mijn zus nog ff een bakkie halen en zo vond mijn vriend mijn hele familie aan de klus toen 'ie thuiskwam :D

Mijn moeder is er overigens van overtuigd dat de bekken-recovery komt omdat meneer zo anders is gaan liggen. Nu is idd mijn rechterlies niet meer pijnlijk en meneer ligt dus helemaal links. Whatever it is, het blijft fijn (for the time being) :)
  maandag 30 mei 2016 @ 17:34:03 #107
52229 Chanty
pi_162623343
Dat klinkt als de perfecte bevalling O+ En wat een mooie naam! Gefeliciteerd en lekker genieten :)
pi_162623348
Ela wat een mooie naam.

Knifty wat snel en fijn! Gefeliciteerd.

V-a ik voelde de baby pas met 19 weken en 6 dagen en ik werd er ook maar ongeduldig van, dat niemandsland en iedereen leek hun baby eerder te voelen.
Lang kan het niet meer duren in ieder geval.

Ik hebb boodschappen gedaan en merk toch wel dat mijn energie flink minder wordt. Ik voelde me een bejaarde.
Staan er achter mij 3 jochies in de rij met ieder een zak chips en vragen of ze voor mogen.
Ik wees naar mijn buik, keek er extra vermoeid bij en zei ik heb niet veel energie meer voor de boodschappen jongens :')
  maandag 30 mei 2016 @ 17:37:36 #109
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162623408
Knifty gefeliciteerd!! *O* Mooie naam ook!
pi_162623440
Knifty van harte!! *O* *O* Wat een snelle en fijne bevalling, althans zo klinkt het!

Ik ga gauw de naam naar mezelf PM'en O+
pi_162623506
Kan iemand mij even de namen van Books' kinderen pm'en trouwens?
pi_162623568
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:42 schreef Svane het volgende:
Kan iemand mij even de namen van Books' kinderen pm'en trouwens?
Als jij een flexibele punt koopt *;
pi_162623607
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:13 schreef Books1 het volgende:

[..]

Jouw mening hoeft de mijne niet te zijn.

Draai het eens om en betrek het eens op jezelf. Lijkt mij als kersverse mama leuker om de naam kenbaar te maken als je dat wil hier dan dat je leest mag ik een pm met de naam? Nogmaals iets met goed fatsoen.

Ela wat een mooie naam en past ook heel mooi bij N.
Jouw mening is duidelijk de mijne niet. :)
S. 2014
J. 2016
pi_162623626
Overigens een mooie passende naam Ela O+

En knifty gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_162623642
Knifty gefeliciteerd! En wat snel gedaan. Heel fijn om te lezen dat het ondanks de inleiding zo goed is gegaan. *O* *O*
Hele toffe naam O+

En Ela ook zo'n leuke naam. O+ Hij past ook echt bij jullie.
pi_162623830
Knifty gefeliciteerd met jullie dochter *O* en wat ben je super snel zeg :o fijn dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen.

Arja :D snapte ze dat ze maar beter hun buurt af konden wachten?

Hebben ze je zo vaak moeten prikken chanty :7 dat lijkt me echt vervelend.
Bij mij was alles opgezwollen en hebben ze in 1x raak geprikt op de zijkant van mijn pols aan de duim kant. Vervelende plek maar hij zat.
  maandag 30 mei 2016 @ 18:04:59 #117
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162623985
Ela mooie naam voor een prachtig mannetje O+

Knifty gefeliciteerd met jullie dochter die ook een mooie naam heeft! Dat heb je snel gedaan!
  maandag 30 mei 2016 @ 18:12:13 #118
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162624143
Dankjulliewel! De naam is degene waar ik een poosje terug over postte, die mijn dochter toen opeens opperde! O+
pi_162624296
Echt gaaf dat N die naam heeft bedacht!
De namen die de jongens hier opperen zijn die van de juf of die van meisjes uit de straat O+
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 30 mei 2016 @ 18:27:07 #120
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162624428
Gefeliciteerd Knifty! *O*

Mooie naam ela! *G*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_162624443
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:57 schreef ikke_84 het volgende:

Arja :D snapte ze dat ze maar beter hun buurt af konden wachten?

Ze zeiden sorry mevrouw en gingen op zoek naar een kortere rij.

Wat mooi Ela dat jouw dochter de naam heeft bedacht. Hoe komt ze bij die naam? En wat vindt ze van haar broertje?
pi_162624672
Knifty gefeliciteerd! *O*

Ik ben vandaag gefeliciteerd met mn nieuwe baan en mn aanstaande verlof :') Die baan klopt maar dat verlof gaat toch nog wel even duren hoop ik.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162624925
@ela, geweldig mooie naam!!

@knifty, wow dat is snel!! Klinkt goed!! Geniet lekker van elkaar!!

Hier bij de 2e ook infuus gedoe, de eerste zat na 2 keer prikken. Toen mocht de co assistent proberen de 2e te prikken. Ik had gezegd dat ze best een paar keer mocht proberen (heb gelukkig geen naaldenangst meer) toen probeerde de gyn het 3 keer, toen de verpleegkundige nog een paar keer... maar nee hoor... inmiddels al hele flinke weeen, belden ze de anestesist, maar die kon niet komen, dus moesten we daarheen. Maar die prikte meteen raak!! Nog geen half uur later mocht ik al gaan persen... en bleek het 2e infuus helemaal niet nodig te zijn :')
pi_162625372
Dat is ook fijn sprotje :X

Nectarientje gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Arja je was dus heel duidelijk haha. Ze zeiden wel netjes sorry, goed opgevoed :D

Ik lig op bed, ik heb mijn mucha mama cd maar weer eens opgezocht om alvast wat ademhalingsoefeningen te doen en er hopelijk bij in slaap te vallen.
pi_162625777
Mooie naam ela! Ik word er helemaal O+ van, maar een beetje jut en jul met de naam van mijn zoon.

Qua infuus; onderarm vragen! Hier krijg je een lading verband om het infuus heen, dus ik wou het infuus echt niet in mijn hand. Dan kon ik mijn zoon niet goed voelen door het verband heen. Verloskundige vond dit goed, en de verpleegkundige kon toen het infuus ineens niet meer zetten :D
pi_162625799
Nouk hoe gaat het met je?
Is je man alweer thuis om de hond uit te laten?

Denk aan je meldplicht ;)
pi_162625925
Nog 1 etmaal mei Piekie en Sprotje! Of willen jullie heel graag bij de epische juni-club horen? *)
pi_162625965
Haha ik verwachte sowieso al niet in mei te bevallen... ik ga wel voor juni mag piekie de meimaand afsluiten :)
  maandag 30 mei 2016 @ 19:22:02 #129
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162626023
Piekie, ik wilde je nog vertellen, vanmorgen om 11 uur is de navelstreng losgelaten! Dag 3 vandaag :)

Hoe is het bij jou vandaag?
  maandag 30 mei 2016 @ 19:49:15 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162626810
Ela, wat een leuke aparte naam, hoe kwam je dichter daar zo op? :)

En gefeliciteerd Knifty *O*
Turbo baby werper _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 30 mei 2016 @ 19:51:04 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162626877
Ik heb vandaag een zwangerschapsmassage gekregen als cadeau van mijn zus. Was echt zo onwijs fijn O+ O+ O+
Ben zelfs nog heel even in slaap gevallen :+
Behandelbank had een uitsparing voor buik en borsten dus kon lekker op mijn buik liggen. Heel gek na weken dat dat niet kon. En buikmevrouw was lekker aan het reageren op haar handen, was awesome O+
  maandag 30 mei 2016 @ 19:57:28 #132
52229 Chanty
pi_162627095
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:51 schreef Molo het volgende:
Ik heb vandaag een zwangerschapsmassage gekregen als cadeau van mijn zus. Was echt zo onwijs fijn O+ O+ O+
Ben zelfs nog heel even in slaap gevallen :+
Behandelbank had een uitsparing voor buik en borsten dus kon lekker op mijn buik liggen. Heel gek na weken dat dat niet kon. En buikmevrouw was lekker aan het reageren op haar handen, was awesome O+
Klinkt goed O+ ik moet ook nog even zoiets doen. Jij woonde niet in de regio Den Haag toch?
pi_162627101
We hadden het vandaag onder het eten met mijn oudste van 3,5 over de baby. Ze wil graag een zusje en die mag dan Peppa Pig/Dora/Olivia/Masha heten :+ .. waar het hart van vol is O+

En die massage klinkt heeeeemels Molo!

Traditiegetrouw bezoek ik ergens in de laatste weken Sanadome, zolang de vliezen nog niet gebroken zijn. Eerst deed ik dat met een clubje oude vriendinnen maar die zijn door de jaren heen weggevallen :{ . Gelukkig wel weer nieuwe vriendinnen voor in de plaats maar die zijn weer niet bekend met deze traditie. Dus misschien gewoon qualitytime met mijn man O-) .. want dat schiet er soms een beetje bij in als je kinderen hebt :+ :@
  maandag 30 mei 2016 @ 20:03:56 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162627340
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Klinkt goed O+ ik moet ook nog even zoiets doen. Jij woonde niet in de regio Den Haag toch?
Ik heb je PM terug gestuurd :)

Aanrader dit en ik ben echt een enorme zeikerd met dingen als massages
  maandag 30 mei 2016 @ 20:05:59 #135
220609 Nouk84
pi_162627419
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:14 schreef Arja het volgende:
Nouk hoe gaat het met je?
Is je man alweer thuis om de hond uit te laten?

Denk aan je meldplicht ;)
Gaat goed hier, zie wel weer op tegen een 'lege' week. Mijn man is t weekend thuis geweest, maar nu weer weg. Woensdagavond is hij weer thuis en dan donderdag weer weg.. Hond uitlaten moet ik dus weer zelf doen, maar dat gaat inmiddels wel iets beter. Alleen standaard als ik ga lopen besluit de baby naar beneden te duwen, dus dat is niet altijd even fijn :)

Hoe gaat t bij jou? Heb je het al wat rustiger?!
  maandag 30 mei 2016 @ 20:08:18 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162627498
Nouk, kan jouw man wel naar huis en bij jou zijn qua werk mocht het gaan beginnen? Lijkt me toch een gek idee, dat hij weg is nu.
pi_162627647
Haha svane met je epische juni club.

Op je buik liggen, klinkt fijn molo. Ik wil wel zo'n ligtafel thuis.

Nouk wat doet je man dan? Wel kut dat hij zo veel weg is en jij hoogzwanger. Kan hij wel snel genoeg komen voor de bevalling?

Met mij goed. Nog steeds wel een hoop te doen, maar tussendoor ga ik dan wel even zitten met de beentjes omhoog of ff netflixen. Mijn energie wordt snel minder nu.
  maandag 30 mei 2016 @ 20:13:28 #138
220609 Nouk84
pi_162627694
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:08 schreef Molo het volgende:
Nouk, kan jouw man wel naar huis en bij jou zijn qua werk mocht het gaan beginnen? Lijkt me toch een gek idee, dat hij weg is nu.
Hij is zzp-er, dus dat kan gelukkig. Hij is 2 weken vrij vanaf t moment dat het begint. Daarna zal hij helaas weer terug de 'kost' in moeten, maar tussendoor vaker thuiskomen dan nu. Is een project in Zeeland (regio Utrecht wonen wij), dus het is ook weer niet het eind van de wereld, maar toch wel een aardig stuk rijden. De grootste angst van m'n schoonmoeder is dat hij het niet redt, maar daar ben ik zelf niet zo bang voor :)
  maandag 30 mei 2016 @ 20:16:08 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162627787
Ik wil ook de PM met de zwangerschapsmassage! (of is dat onfatsoenlijk? :@ ;) )
  maandag 30 mei 2016 @ 20:16:24 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162627794
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:13 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hij is zzp-er, dus dat kan gelukkig. Hij is 2 weken vrij vanaf t moment dat het begint. Daarna zal hij helaas weer terug de 'kost' in moeten, maar tussendoor vaker thuiskomen dan nu. Is een project in Zeeland (regio Utrecht wonen wij), dus het is ook weer niet het eind van de wereld, maar toch wel een aardig stuk rijden. De grootste angst van m'n schoonmoeder is dat hij het niet redt, maar daar ben ik zelf niet zo bang voor :)
Ah ok. Qua reisafstand van werk naar huis net zoiets als hier. Man heeft per 1-7 een andere baan dicht bij huis en ook afgesproken op oude werk en nieuwe werk dat hij na bevalling twee weken vrij is dus ben benieuwd :D
Ik ga er ook helemaal vanuit dat hij het prima redt om naar huis te komen ls het zo ver is.

Lijkt me trouwens voor mannen wel gek hoor, dan zit je te werken en wordt je opeens van kantoor weggerukt door zoiets :D
Wij voelen en maken het tenminste echt geleidelijk aan mee :D
  maandag 30 mei 2016 @ 20:17:06 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162627815
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Quoi het volgende:
Zeer :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162627917
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 19:22 schreef elamanilo het volgende:
Piekie, ik wilde je nog vertellen, vanmorgen om 11 uur is de navelstreng losgelaten! Dag 3 vandaag :)

Hoe is het bij jou vandaag?
Nu is hij helemaal af, bijzonder dat je dit proces zo vorm hebt kunnen geven!

Hier een rustig dagje, lekker alleen thuis. Morgen wellicht weer :)

Ik merk dat ik ergens nog niet helemaal klaar ben. Ik vind de onzekerheid lastig, met de twee jongens hier. Waar zijn zij als het begint? Wie vangt ze op, hoe vinden ze dat? Ik weet dat het allemaal geregeld is en wel los loopt, maar ratio en gevoel zitten niet op 1 lijn.
En ik vind het fijn om alleen thuis te zijn, maar ik merk dat ik meer ontspannen ben als man ook thuis is. Maar hij moet werken en kan dat niet zomaar thuis doen.
Nou ja, dit soort dingen zorgen ervoor dat ik niet helemaal tot rust kan komen.

Dus of ik nog een meibaby baar of dat ze toch graag in juni geboren wil worden, ik weet het niet.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_162627962
Zohee Knifty, had je haast? :D
Van harte gefeliciteerd!! Mooie naam <3
  maandag 30 mei 2016 @ 20:23:22 #144
52229 Chanty
pi_162628021
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Quoi het volgende:
:D

Tnx Molo O+ ik kijk er nu al naar uit.
  maandag 30 mei 2016 @ 20:24:53 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162628096
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:23 schreef Chanty het volgende:

[..]

:D

Tnx Molo O+ ik kijk er nu al naar uit.
^O^ *O*
pi_162628114
Mag ik ook Molo? O-)
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_162628156
Knifty, gefeliciteerd! Wat een lieve naam. O+

Ela ook een supernaam! Wat speciaal dat je dochter hem bedacht heeft. O+
pi_162628168
Dat lijkt me best pittig nouk, dat hij zo veel en lang weg is. Ik ben best graag alleen, maar na een dag en een nachtje is het wel weer tijd dat ie thuiskomt.

Q :D
Oude droogkloot
  maandag 30 mei 2016 @ 20:27:28 #149
220609 Nouk84
pi_162628183
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:12 schreef Arja het volgende:
Haha svane met je epische juni club.

Op je buik liggen, klinkt fijn molo. Ik wil wel zo'n ligtafel thuis.

Nouk wat doet je man dan? Wel kut dat hij zo veel weg is en jij hoogzwanger. Kan hij wel snel genoeg komen voor de bevalling?

Met mij goed. Nog steeds wel een hoop te doen, maar tussendoor ga ik dan wel even zitten met de beentjes omhoog of ff netflixen. Mijn energie wordt snel minder nu.
Ja ben het inmiddels wel gewend, maar hoogzwanger is wel ff anders dan 'gewoon' aan het werk en genoeg energie.

Dat is wel in en om het huis nu, of ook veel externe afspraken? Mijn energie wordt inmiddels ook een stuk minder, helaas.. Goed je rust pakken! Het gaat straks nog voldoende energie kosten ;)
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah ok. Qua reisafstand van werk naar huis net zoiets als hier. Man heeft per 1-7 een andere baan dicht bij huis en ook afgesproken op oude werk en nieuwe werk dat hij na bevalling twee weken vrij is dus ben benieuwd :D
Ik ga er ook helemaal vanuit dat hij het prima redt om naar huis te komen ls het zo ver is.

Lijkt me trouwens voor mannen wel gek hoor, dan zit je te werken en wordt je opeens van kantoor weggerukt door zoiets :D
Wij voelen en maken het tenminste echt geleidelijk aan mee :D
Fijn dat hij dichterbij huis gaat werken! Fijn ook dat hij dat ook heeft kunnen regelen op t nieuwe werk! Maar ik hoop niet voor je dat je na 1-7 bevalt ;)

Ja inderdaad! In het meest ideale geval zijn ze gewoon thuis als het begint en hoeven ze niet weg. Maar dan nog echt papa zijn ze pas als het er is, denk ik. Terwijl wij het daarvoor al meer voelen enz..
  maandag 30 mei 2016 @ 20:27:39 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162628190
Anders zet ik 'm wel even hier neer, is wellicht makkelijker :D

Wel even in spoiler omdat ik een muts ben enzo :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 mei 2016 @ 20:29:53 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162628267
quote:
7s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ja ben het inmiddels wel gewend, maar hoogzwanger is wel ff anders dan 'gewoon' aan het werk en genoeg energie.

Dat is wel in en om het huis nu, of ook veel externe afspraken? Mijn energie wordt inmiddels ook een stuk minder, helaas.. Goed je rust pakken! Het gaat straks nog voldoende energie kosten ;)

[..]

Fijn dat hij dichterbij huis gaat werken! Fijn ook dat hij dat ook heeft kunnen regelen op t nieuwe werk! Maar ik hoop niet voor je dat je na 1-7 bevalt ;)

Ja inderdaad! In het meest ideale geval zijn ze gewoon thuis als het begint en hoeven ze niet weg. Maar dan nog echt papa zijn ze pas als het er is, denk ik. Terwijl wij het daarvoor al meer voelen enz..
Godver, mijn spelling gaat hard achteruit met deze zwangerschap zie ik steeds vaker :@ :@

Maaruh nee dat hoop ik ook niet, na 1-7 _O-

Ik ben zin jn babyknuffelen en mijn man ook. Benieuwd naar het karaktertje en persoontje dat in mijn buik rond wobbelt O+
pi_162628288
Ela mooie naam!

Knifty dat is snel gegaan! Wat fijn en ook al zo'n mooie naam!

Oh die hormonen afgelopen week :') van moe en chagrijnig om alles naar intens gelukkig met lieve buikbaby en nieuwe baan en alles O+ en veel chocolade :')
  maandag 30 mei 2016 @ 20:32:44 #153
220609 Nouk84
pi_162628351
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:27 schreef Molo het volgende:
Anders zet ik 'm wel even hier neer, is wellicht makkelijker :D

Wel even in spoiler omdat ik een muts ben enzo :')

SPOILER
Had ik vandaag moeten weten, toen was ik in DH en reed ik ook een stuk door Rijswijk :D
  maandag 30 mei 2016 @ 20:35:56 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162628448
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Had ik vandaag moeten weten, toen was ik in DH en reed ik ook een stuk door Rijswijk :D
Rijswijk ligt er morgen als het goed is ook nog :7

SPOILER
  maandag 30 mei 2016 @ 20:41:08 #155
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162628613
En jij lag met je buik in het gat, dus het had ook niet gekund voor Nouk :)

Ik zou ook in slaap vallen, echt!
  maandag 30 mei 2016 @ 20:45:24 #156
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162628750
Knifty gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! *O*
Wat een snelheid! En mooie naam :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 30 mei 2016 @ 20:45:34 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162628758
Ik heb drie uur geslapen vannacht dus had expres maar gewone cafeïne houdende koffie genomen voor ik vertrok, maar ja, chill muziekje en chille massage.... ben mtoch paar minuten weggeweest :D
Maar was echt heerlijk en die bank is een uitvinding ^O^
pi_162628774
Nouk, vooral in en om het huis. Al had ik afgelopen weekend nog een bbq elders en een familiedag. Maar nu ga ik me wat meer in mijn huis terugtrekken.
Buiten het boodschappen doen, of naar de stad fietsen voor een proefdruk van het geboortekaartje of de vk.

Nazil die chocola is bij mij wel een constante factor
  maandag 30 mei 2016 @ 20:48:37 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162628868
Geen chocolade munchies hier, nog steeds wel verslaafd aan vlees en melk _O-
Ik krijg een carnivoor O+
pi_162629172
Gefeliciteerd Knifty! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties